Paljonko naisen/miehen ammatilla on merkitystä? Mitkä ovat seksikkäitä ja epäseksikkäitä ammatteja? Kannattaako olla kertomatta ammattiaan, jos se ei herätä vaikutusta ja kertoa vasta, kun on muuten alkanut synkata? Ja mitä ajattelette, jos ihminen ei halua paljastaa ammattiaan?
Mielenkiintoinen kysymys tännekin
419
115298
Vastaukset
- Kake-setä
Ainakaan tuo maksullisuus ei ole seksikästä. Ja muutenkin se on enemmän kiinni persoonasta, kuin ammatista...
- Kartsa
Eikös noi kosmetologinaiset ovat sexyjä kun joutuvat työssään karvoja poistamaan intiimialueiltakin välillä.
- Hanna
Sähköinsinöörit ovat yleensä komeita ja sexyjä...
- sdfsdfsdfsd
Hanna kirjoitti:
No ei ole tänne ainakaan sattunut.. Jos joku inssiryhmä on toistaan sexympi niin se on rakennus..
- aasu
Hanna kirjoitti:
siis insinöörit ylipäätään.. viime vuoden "hitti" oli maajussit voisiko tämän vuoden olla insinööri-pasit? noh, raksamiehet on kyl erittäin ihania oli ne sit insinööri tasoa tai ei:)
- Annu-m
Hanna kirjoitti:
Minun mielestä poliisit on seksikkäitä... uuuhhh!! :)
- sexy urheilija
Annu-m kirjoitti:
Minun mielestä poliisit on seksikkäitä... uuuhhh!! :)
Minusta ammattiurheilijat ovat seksikkäitä. Heillä on yleensä hyvin treenattu vartalo. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia!
Hanna kirjoitti:
...ja insinööreissä (paitsi it-ala)on paljon komeita miehiä. Oon katellu koulussa monien komeiden insinööriopiskelijoiden perään. Miten saisin iskettyä jonkun insinööriopiskelijan tai teekkarin?
- vastakkaiasettelun aika
Kartsa kirjoitti:
Eikös noi kosmetologinaiset ovat sexyjä kun joutuvat työssään karvoja poistamaan intiimialueiltakin välillä.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/halotuomi/
sdp ja halonen aloittivat paskan heiton suomessa, vastakkainasettelu on totta, laita nimes adressiin. - sambala
vastakkaiasettelun aika kirjoitti:
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/halotuomi/
sdp ja halonen aloittivat paskan heiton suomessa, vastakkainasettelu on totta, laita nimes adressiin.Kyllä minä ainakin huomasin vaalien aikaan eiköhän se vastakkainasettelu alkanut niinistön ja kumppanien taholta olet nyt väärässä.En ota kantaa kummankaan puolesta.
- olen sellainen
Tervehdys. Olen tämän jutun kertonut lavallakin ja ihan hauskaa tuntuu olevan.
Olen prosessityöntekijä. Se pitää täysin paikkansa, mutta kun kerron, että pakkaan työkseni margariinia margariinitehtaassa niin johan alkaa suunpielet nykiä =) seuraava kommentti on yleensä: aku ankan kollega.
Mikäs siinä, jos se piristää jonkun päivää.- raisios vai:)
:):)
- hellä hoitaja
itse olen ammatiltani Lähihoitaja ja aina kun kerron sen niin kyllä sitä mielestäni pidetään seksikkäänä. kommentteja tulee yleensä vähän laidasta laitaan.. ja kun siitä valkosesta mekosta niin hyvin läpi näkyy alushousut.. niin kyllähän sitä tietää mitä miesten päässä liikkuu. Vaikka todellisuudessa työstä on seksikkyys kaukana, mutta kai sitten joitain miehiä kiinnostaa. ja omasta näkökulmasta seksikäin ammatti miehellä on palomies.. mutta on niitä syötävän hyvännäköisiä ambulanssimiehiäkin tullu monesti nähtyä..
- revance
hellä hoitaja kirjoitti:
itse olen ammatiltani Lähihoitaja ja aina kun kerron sen niin kyllä sitä mielestäni pidetään seksikkäänä. kommentteja tulee yleensä vähän laidasta laitaan.. ja kun siitä valkosesta mekosta niin hyvin läpi näkyy alushousut.. niin kyllähän sitä tietää mitä miesten päässä liikkuu. Vaikka todellisuudessa työstä on seksikkyys kaukana, mutta kai sitten joitain miehiä kiinnostaa. ja omasta näkökulmasta seksikäin ammatti miehellä on palomies.. mutta on niitä syötävän hyvännäköisiä ambulanssimiehiäkin tullu monesti nähtyä..
Mikä kumma sitten palomiehissä on niin seksikästä?
- hyvät hyssykät
revance kirjoitti:
se reenattu kroppa tietty.
- Näin on!
hyvät hyssykät kirjoitti:
Ne palomiehet mitään treenattuja ole!!! Nehän hyppii jo kattoon, jos saavat satasen penkistä, kun normaali jantteri tekee sen tosta noin vaan pienellä treenillä. Sita paitsi suurin osa niistä on myös lanssissa tekemässä vuoroja. Ja 80% niistä tuntuu olevan vaan "piirakan" perään ja ovat mukamas niin kovia miehiä. Eli niissä ei ole mitään seksikästä! Tauteja niiltä saisi...
- minä en ymmärrä
Näin on! kirjoitti:
Ne palomiehet mitään treenattuja ole!!! Nehän hyppii jo kattoon, jos saavat satasen penkistä, kun normaali jantteri tekee sen tosta noin vaan pienellä treenillä. Sita paitsi suurin osa niistä on myös lanssissa tekemässä vuoroja. Ja 80% niistä tuntuu olevan vaan "piirakan" perään ja ovat mukamas niin kovia miehiä. Eli niissä ei ole mitään seksikästä! Tauteja niiltä saisi...
Onko ihmiset tosiaan näin ajattelemattomia ja lyhytnäköisiä, että tekevät radikaaleja yleistyksiä ammatin perusteella?
"Kovia miehiä" - "Piirakan perään" - "Hyppii kattoon jos saa satasen penkistä kun normaali jantteri tekee sen tosta vaan"
Mikä on se nk. normaali jantteri, joka nostaa sata kiloa penkistä? Mitään tekemistä ammatin kanssa vaan on kiinni ruumiin rakenteesta. Monet eivät kovalla työlläkään saa satasta penkistä.
Jotain yhteistä totta kai löytyy ammattikunnittain, mutta ei näin radikaaleja yleistyksiä voi tehdä jostain ammatista. Epäilen että kirjoittaja on hyvin kade siitä kun ei itse voi tehdä sitä työtä mistä pitää. Tai ei pidä omaa ammattiaan yhtä "miehekkäänä" kuin palomiehen ammattia.
Sitten se on niin vaikeaa jos joku satunnainen naishenkilö tällä palstalla sanoo pitävänsä palomiehistä. Pitäisikö kaikkien pitää nimenomaan Sinua, armas kommentoija, seksikkäänä??? Tuskin siitä lienee sinulle kuitenkaan hirveän paljon iloa, vaikka niin olisikin.
Annetaankohan arvo kaikille ammateille. Joskus voidaan jopa tarvita niiden harjoittajia. - Sanji1
revance kirjoitti:
Palomiehissä en ole koskaan nähnyt mitään seksikästä. Poliiseissa ja "älykkäissä" pukuammateissa (esim. asianajaja) on minusta vetovoimansa.
- sexyjä
Sanji1 kirjoitti:
Palomiehissä en ole koskaan nähnyt mitään seksikästä. Poliiseissa ja "älykkäissä" pukuammateissa (esim. asianajaja) on minusta vetovoimansa.
Palomiehet ja poliisit, wau: Treenattu kroppa ja sosiaaliset taidot - muiden taitojen lisäksi : )) - Ne vaan on niin hyvännäköisiä näin sairaanhoitajan näkökulmasta
- alexndrea3
minä en ymmärrä kirjoitti:
Onko ihmiset tosiaan näin ajattelemattomia ja lyhytnäköisiä, että tekevät radikaaleja yleistyksiä ammatin perusteella?
"Kovia miehiä" - "Piirakan perään" - "Hyppii kattoon jos saa satasen penkistä kun normaali jantteri tekee sen tosta vaan"
Mikä on se nk. normaali jantteri, joka nostaa sata kiloa penkistä? Mitään tekemistä ammatin kanssa vaan on kiinni ruumiin rakenteesta. Monet eivät kovalla työlläkään saa satasta penkistä.
Jotain yhteistä totta kai löytyy ammattikunnittain, mutta ei näin radikaaleja yleistyksiä voi tehdä jostain ammatista. Epäilen että kirjoittaja on hyvin kade siitä kun ei itse voi tehdä sitä työtä mistä pitää. Tai ei pidä omaa ammattiaan yhtä "miehekkäänä" kuin palomiehen ammattia.
Sitten se on niin vaikeaa jos joku satunnainen naishenkilö tällä palstalla sanoo pitävänsä palomiehistä. Pitäisikö kaikkien pitää nimenomaan Sinua, armas kommentoija, seksikkäänä??? Tuskin siitä lienee sinulle kuitenkaan hirveän paljon iloa, vaikka niin olisikin.
Annetaankohan arvo kaikille ammateille. Joskus voidaan jopa tarvita niiden harjoittajia.Eiköhän se ole ilotyttö ,tai rattopoika ,jos saan kommentoida ? mitä mieltä olette?
- .,.,.,.,.,.,.
raisios vai:) kirjoitti:
Olenhan minä =)
- ihmisinä
alexndrea3 kirjoitti:
Eiköhän se ole ilotyttö ,tai rattopoika ,jos saan kommentoida ? mitä mieltä olette?
En pidä edes ihmisinä - kaikkein viimeisenä seksikkäinä ihmisinä. Anteeks vaan... Kaikki muu melkein vois olla seksikästä, mutta ei maksullinen mies/nainen.
- kylän
revance kirjoitti:
suurin kypärä ja letku letkeä;)))
- Mies alalta
revance kirjoitti:
Ei palomiehen mitään yltiötreenattuja ole siitä syystä, että savusukellettaessa iso tehoton lihaksisto kuluttaa aivan liikaa happea. (Esm vapaa sukelluksessa iso lihaksiston ja sen käyttö on haitta).
btw asian tutkimiseen on laitoksella hauska testi nimeltään polkupyöräergometri testi, missä mitataan syke & hapen kulutus...
Palomiehen ovat ennemin sitkeitä kuin vahvoja! niiden on jaksettava kuntonsapuolesta painaa duunia koko vuoron ajan. - sairaan hyvä hoitaja =))
sexyjä kirjoitti:
Palomiehet ja poliisit, wau: Treenattu kroppa ja sosiaaliset taidot - muiden taitojen lisäksi : )) - Ne vaan on niin hyvännäköisiä näin sairaanhoitajan näkökulmasta
Kun itse kerron olevani Sairaanhoitaja, niin johan tulee kommenttia, että WAU! Samaa mieltä olen kuin esim palomies, että mitä sexyä siinä on kun "paskaa luodaan" =))!!! No ääripään esimerkki tämäkin.. liittyyhän tähän sairaanhoitajan hommaan onneksi niin paljon muutakin!! Vaikka tonne otsikkoon laitoinkin muutaman ammatin, niin on se vaan niin paljon kuitenkin kiinni siitä millainen uros itsessään on riippumatta ammatista. Mutta noihin vois kuitenkin lisätä vielä raksamiehet.... hmmm
- hoitajalle
sexyjä kirjoitti:
mies jolla älyä ja nopeutta, ja näköä,minun ampparimies,ajaakin niin varmasti,autoa.
- pakko sanoa
.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Olenhan minä =)
Et sitten Kattivaaralla?
- Fii-a
revance kirjoitti:
Ai mikä palomiehissä on seksikästä? No oletko koskaan nähnyt nuorta palomiestä (tai tulevaa sellaista) ilman vaaatteita..?
- Female
Fii-a kirjoitti:
Ai mikä palomiehissä on seksikästä? No oletko koskaan nähnyt nuorta palomiestä (tai tulevaa sellaista) ilman vaaatteita..?
Mut se pelkkää fyysisyys ei tee miehestä vielä mitään, jos korvien välissä ei ole kuin narsistisia, itseensä täynnä olevia ajatuksia!
- Johannaaaaaaa
alexndrea3 kirjoitti:
Eiköhän se ole ilotyttö ,tai rattopoika ,jos saan kommentoida ? mitä mieltä olette?
Ne ovat vaan niin timmejä kun juoksevat maratoonin joka päivä. Ja suurinosa palomiehistä, varsinkin VPK:ssa ovat sellaisia röllykkä mahoja et voi voi
- hellä hoitaja
revance kirjoitti:
oma mieheni on Palomies ja hän todellakin on fyysisiltä ominaisuuksilta erittäin seksikäs ja komea. Olen monesti käynyt paloasemalla ja nähnyt jos jonkinnäköisiä miehiä siellä, eli kaikki ei tietenkään ole siitä parhaasta päästä vaikka palomiehiä olisivatkin. Ammatti ei itse tee ihmisestä seksikästä!
- jarmoroBot1974
alexndrea3 kirjoitti:
.......minun mielestä....harrastan itsekkin....no lyijy, pastelli(öljy), liitu, vesiväri, hiili, öljyväri,,,,,onhan niitä........taiteilija, joka maalaa alaston malleja,,,,eikös se oo sexyä.....yhel tutul on minun tekemä erotic maalaus(Öljyvöri),,,,,,sillee nätisti tyttö haarat levällään........hmm....voihan sen nätin tytön herk. takapuolenkin maalata,,,,,jos haluu oikein luon. näkösen niin....lisää sielt tytön pyllystä vähän tärpätin sekaan kakkia,,,,niin näyt. luonnolliselta 100%.
- jarmoroBot1974
sexyjä kirjoitti:
,,,,,,,,,,,poliisit, palomiehet, sairaanhoitajat, lääkärit j.n.e
- hoitaja
Sanji1 kirjoitti:
Että mitä? Palomiehetkö seksikkäitä - olen vähän eri mieltä. Mikä heissä sen seksikkyyden toisi esille?? Ammatti on tärkeä mutta en toki sekoittaisi seksiä siihen...kai heissä joissain on se luulo että ovat niin seksikkäitä että oksat pois...? Mutta, kyllä vaan ambulanssimiehet ovat sitten ihan eri kastia.. vau..ja myös oikein hyväkroppainen miestarjoilija..heistä voisi sitä seksiäkin huokua (:
- pullotyttö
raisios vai:) kirjoitti:
Oma mies molempia.. ihanan seksikäs pellolla paskasena ja kun purkaa kuormaa vahvoilla käsillään.
- yheehety
hellä hoitaja kirjoitti:
Oon kans lähihoitaja, enkä nää siinä mitään seksikästä. En edes niissä valkosissa epämukavissa hameissa. Mutta kyllähän sitä on kuullu vaikka mitä ehdotuksia miehiltä, myös potilailta.
revance kirjoitti:
mun mielestä täsä amatissa ei oo mitää sexsyä
tv: palomies- Whoot
sexyjä kirjoitti:
Niin, eräs palomies sanoi että "eipä noi naiset siviilissä paljon perään huutele" Pitää aika paljon paikkansa.
- gldkldfkl
hyvät hyssykät kirjoitti:
Tottakait ne on kuuman sexyjä lihaksikkaat syötävän hyvännäköisiäkin ja (ilman boksereita yms .siel palopuvun alla hmmm;)) ja muodokkaita sellaisia, kun monesti PITEMPÄÄ KATELTU PALOMIEHIÄ njam...tän naiset toteavat täällä, nähty ja koettu on;)))
- Erik.sairaanhoitaja
hellä hoitaja kirjoitti:
Heips vaan...ne seksikkäät ambulanssimiehet ovat hyvinkin usein pelastuslaitoksen palomies-siraankuljettajia......Minä en tiedä toista miehistä ammattiryhmää jossa olisi niin paljon treenettua, vahvaa, ja psyykkisesti vankkaa materiaalia kuin palomiehissä...hehän virantoimituksessakin harjoittavat aina jotakin fyysistä jollei ole häly päällä....:):):):)
- Vaarallista...
revance kirjoitti:
Mistä sä löydät ammattiryhmän, jossa niin tiukkoja treenattuja miehiä kuin brankkareissa.Ne on koulutettu kohtaamaan silmästä silmään kaikki mahdolliset tilanteet..siis pelottomia..Ja se fyasiikka..nehän harjoittelee hälyjen välit aina jotakin fyysistä..milloin jalitsua, milloin mitäkin...Takuu ykkönen seksikästä haettaessa...
- Jännä Jane
jarmoroBot1974 kirjoitti:
.......minun mielestä....harrastan itsekkin....no lyijy, pastelli(öljy), liitu, vesiväri, hiili, öljyväri,,,,,onhan niitä........taiteilija, joka maalaa alaston malleja,,,,eikös se oo sexyä.....yhel tutul on minun tekemä erotic maalaus(Öljyvöri),,,,,,sillee nätisti tyttö haarat levällään........hmm....voihan sen nätin tytön herk. takapuolenkin maalata,,,,,jos haluu oikein luon. näkösen niin....lisää sielt tytön pyllystä vähän tärpätin sekaan kakkia,,,,niin näyt. luonnolliselta 100%.
olet sairas. Onneksi olet vähemmistössä. Yksikin teikäläinen on liikaa, mutta toivottavasti pidät ne mieltymyksesi vain omassa kipeässä päässäsi etkä ala toteuttamaan mitään.
- N22...
Näin on! kirjoitti:
mä olen sun kirjotuksissas samaa mieltä siitä "piirakasta" sama poliiseilla. opetetaanko niitä koulussa, että pitää maata monen naisen kanssa.Toivottovasti mun kaverista ei muutu samanlaista nyt kun se pääsi palomieskouluun. Mutta hyvä kuntosia ne kyllä on. pitää olla.
- hyvä jos
jarmoroBot1974 kirjoitti:
,,,,,,,,,,,poliisit, palomiehet, sairaanhoitajat, lääkärit j.n.e
ukolla olis edes joku ammatti...tai edes yrittäis ettiä töitä, se olis tosi seksyä:)
- Annu-m
ihmisinä kirjoitti:
En pidä edes ihmisinä - kaikkein viimeisenä seksikkäinä ihmisinä. Anteeks vaan... Kaikki muu melkein vois olla seksikästä, mutta ei maksullinen mies/nainen.
sitten kokeillut sellaista vai, kun olet tuota mieltä?
- Annu-m
sairaan hyvä hoitaja =)) kirjoitti:
Kun itse kerron olevani Sairaanhoitaja, niin johan tulee kommenttia, että WAU! Samaa mieltä olen kuin esim palomies, että mitä sexyä siinä on kun "paskaa luodaan" =))!!! No ääripään esimerkki tämäkin.. liittyyhän tähän sairaanhoitajan hommaan onneksi niin paljon muutakin!! Vaikka tonne otsikkoon laitoinkin muutaman ammatin, niin on se vaan niin paljon kuitenkin kiinni siitä millainen uros itsessään on riippumatta ammatista. Mutta noihin vois kuitenkin lisätä vielä raksamiehet.... hmmm
entäs puusepät? Itte oon puuseppä ja nainen. Onks puuseppänaiset, taikka miehet seksyi teidän mielestä?
- sdfsl
yheehety kirjoitti:
Oon kans lähihoitaja, enkä nää siinä mitään seksikästä. En edes niissä valkosissa epämukavissa hameissa. Mutta kyllähän sitä on kuullu vaikka mitä ehdotuksia miehiltä, myös potilailta.
Ja vastaavasti mieshoitajat saa vaik minkälaisia ehdotuksia Naisilta;), vonkaavat salaa ettei muut kuule, potilaatkin ku tervehtyvät jne...ja ihailevat mieshoitajia nuor. hyvävart. piukkapeppuisia kun ne kävelee sairaalakäytävillä kyl katse liimautuu siihen miehen olemukseen, etenki peppuun ja etupuolellekkin kun takin helma heilahtaa;)))) tsemppiä mieshoitajat/lääkärit njam VAUU
- fgflöös
Annu-m kirjoitti:
sitten kokeillut sellaista vai, kun olet tuota mieltä?
Täs me naiset ollaan kokeiltu rattopoikaa, ja maks. miehiä ja ollaan tosi tyytyväisiä mitä haettiinki;)...Ja kyllä on sexikkäin ammatti tälläkin alalla miehet;)) kuten poliisi, palomiehet, asfalttimiehet, jne jne...Kyllä naisille silmäniloa riittää..kun sen Tarkkailette niitä miehiä ammateissaan;))))
- luutu
Se riippuu siitä ihmisestä sen univormun alla. Mutta mielestäni lääkärit ja poliisit ovat aika seksikkäitä, niin tolkkuja, siistejä (puhtaita) ja korkeamoraalisia ainakin päällepäin. Kuulostaa hassulta mutta on se vähän sinnepäin. Ja taas raksamiehet ym. autonrappaajat ovat aika tylsiä. Paitsi se saattaa johtua siitä, etteivät ne hommat kiinnosta itseäni. Tärkeää työtä tekevät kaikki eikä se loppupeleissä ole niin merkityksellistä :)
- Tietenkin
revance kirjoitti:
Pylly on palomiehillä niin peijakkaan hyvännäköinen, pyöreä sellainen, yleensä. Joutuvathan he pitämään kunnostaan hyvää huolta työn vaatimusten takia ja johan silloin kroppakin on hyvännäköinen. Ja raksamiehet on myös niissä kiiltävissä enstex-haalareissaan tosi mukavannäköisiä otuksia. Vau vau!
- upseeri ja herrasmies
Näin on! kirjoitti:
Kertoisitko mikä mahtaa olla mainitsemasi normaali jantteri?
On olemassa janter-merkkisiä maalilaitteita, jotka tavallaan nostavat ja laskevat maalia. Näistä käytetään puhekielessä nimeä jantteri. Näitäkö tarkoitat? Eivät tosin kykene sataa kiloa nostamaan, enkä ymmärrä miten liittyvät palomiehiin.
Kuvalinkki janter-laitteeseen: http://tietokannat.mil.fi/ruk230/include/thumbnail.php?id=24&width=640
Arvokasta työtä tekevät ja kaikki kunnia siittä palomiehille. - palikka
hellä hoitaja kirjoitti:
Oliskos Ravintolakokki mitn... ne on kovia ranneliikkees :D
- menee...
Ei kaikki lääkärit ole seksikkäitä. Ei pelkkä valkoinen takki sitä luo?
Seksikkyys löytyy korvien välistä, keskustelutaidosta, herkkyydestä ym monen moisista puolista.
Jotkut lekurit luulee, että naiset ihastuu siihen ammattiin, ei persoonaan? Ei se niin mene!
Kyllä persoona ulkoinen olemus valkonen takki tekee sen sexyn.
En itse näe mitään seksikästä loppuunpalaneessa, äreässä vanhassa lekurissa, jonka olisi jo ymmärrettävä luopua työstään.
Harmi vain, että itselläni on sairaus jonka vuoksi joudun käymään säännöllisin väliajoin samalla lääkärillä.
Tilanne on tukala. Pitäisi kertoa miten olen voinut, mutta sanat meinaavat juuttua kurkkuun?
Kovasti on tsempattava ennen vast.otolle menoa?
Tunteilleen kun ei voi mitään?
Tilanne on vain kestettävä ja käynnin jälkeen äkkiä ulos! - kiulh
Tietenkin kirjoitti:
Pylly on palomiehillä niin peijakkaan hyvännäköinen, pyöreä sellainen, yleensä. Joutuvathan he pitämään kunnostaan hyvää huolta työn vaatimusten takia ja johan silloin kroppakin on hyvännäköinen. Ja raksamiehet on myös niissä kiiltävissä enstex-haalareissaan tosi mukavannäköisiä otuksia. Vau vau!
bussikuski tietysti!
- Beatrix Kiddo
Onkse sitten seksikästä vai? Olla margariininpakkaaja? Tässä oli kyse vissiin seksikkyydestä eikä hauskuudesta, herra Aku Ankka. (tietty jos ilman housuja heilut siellä...)
- ooooonnnnnnn
upseeri ja herrasmies kirjoitti:
Kertoisitko mikä mahtaa olla mainitsemasi normaali jantteri?
On olemassa janter-merkkisiä maalilaitteita, jotka tavallaan nostavat ja laskevat maalia. Näistä käytetään puhekielessä nimeä jantteri. Näitäkö tarkoitat? Eivät tosin kykene sataa kiloa nostamaan, enkä ymmärrä miten liittyvät palomiehiin.
Kuvalinkki janter-laitteeseen: http://tietokannat.mil.fi/ruk230/include/thumbnail.php?id=24&width=640
Arvokasta työtä tekevät ja kaikki kunnia siittä palomiehille.normaali jantteri = idiootti pelle, omahyväinen bösilö, möhömaha runkkari...yms...
- jarmoroBot1974
Jännä Jane kirjoitti:
olet sairas. Onneksi olet vähemmistössä. Yksikin teikäläinen on liikaa, mutta toivottavasti pidät ne mieltymyksesi vain omassa kipeässä päässäsi etkä ala toteuttamaan mitään.
hahahhaahhahahah kiitos mielipiteestäsi. Hyvää päivän jatkoa!!
- jaa
alexndrea3 kirjoitti:
eikö se ole metalli mies tai sitenkin kunnan työn tekiä silläe seiosoo aina tai vanltio sillä seisoo velä useamin niin mikä pois se minusta
- ne naiset
ainakin ihan sexyjä hoitsuina, sihteereinä jne.
Iteppä olen rakennusinssi, mitäpä ootte mieltä?- Palomies11
Itse olen ammatiltani Palomies. Saattaa joku nähdä tässä yhden ammattiryhmän joka on jonkun mielestä seksikäs ammatti..mutta no en tiedä. Joskus tulee mieleen että mitähän seksyä ihmiset näkee tässä työssä kun esim. palomies noukkii sikaa pois lietekaivosta..no kauneus katsojan silmissä.. ;) Ps. toi homma oli kylläkin ääripäästä.. :)
- -Hoitsu84-
Te insinöörit ainakin osaatte bilestää ja arvostaa elämän pieniä iloja. Insinöörit kunniaan!!!
- Audrey
Olen vasta täysi-ikäisyyteen astunut nuori nainen ja jo vuosia en ole pystynyt vastustamaan univormumiehiä! Kai se on just sitä turvallisuudentunneta vai mitä sitä ollaan skepuloitu, mutta poliisi, palomies, vartija yms herättävät heti kuumia tunteita. Sitten on remonttireiskat, asentajat yms jotka käyttää tummansinisiä haalareita ;) Niitäkään en pysty vastustamaan ja olen monesti ollut tyttömäisen ihastunut jo yli 40-vuotiaisiin xD
Naurettavaa, mutta totta.- siistiä
että joku ihailee raksaporukkaakin. Kiitos tästä...
- lvi asentaja
lvi asentaja tummansinisissä kamppeissa ;D :DD
- :')
siistiä kirjoitti:
että joku ihailee raksaporukkaakin. Kiitos tästä...
Raksamiehet osaa tehdä käsillään kaikennäköistä...ovat hyviä käsistään ;) Se kiehtoo...
- nassu
Kyllä putkimiehen siniset haalarit on the best! Ja varsinkin ihanat silmä vielä...
- ÄksDee
aivan hulluna univormuihin.....
- petrus11
ai univormu, ai joo ihan kuten konduktöörit :))
- ..................
Ihan sama varmaan mitä työtä tekee.. jos rakastuu niin ei kait sillä työllä niin merkitystä ole. Mutta jos mukavasti ja rennosti fiilistelee niin kyllähän kaikki miehet joilla on jokin uniformu niin aika makean seksyjä ovat.. Jessus kun ajattelee esim. palomiestä ttyövaatteissaan.. oi joi : )) Mutta ei liian sliipattu.. ainakin minulle uppoaa oma ambulanssikuski-mieheni.. ihana !!
- *Anni20*
Poliisit,palomiehet ja vartijat.
- niina73
*Anni20* kirjoitti:
olen täysin samaa mieltä!niis on sitä "jotain" mik niiss viehättää.kun näkis ilman paitaa suihkust tulleen hiukset märkin...nam!
- ajitrav
*Anni20* kirjoitti:
kyllä vartijoista katoaa se hohto kun ne työntää ostoskärryjä marketissa. nii ja tienaahan ne ~7€\h
- Knmnhygtrdfc
*Anni20* kirjoitti:
Asfalttimiehet näin kesällä...mahtavat haukkarit ja rusketus...ilman paitaa kesäkuumalla...ahhh.
- vartijainen
ajitrav kirjoitti:
kyllä vartijoista katoaa se hohto kun ne työntää ostoskärryjä marketissa. nii ja tienaahan ne ~7€\h
haha, 12 e/h eikä niitä kärryi ainakaa meikäläinen työnnä ;D
- Heidi--
*Anni20* kirjoitti:
elikkäs urheilulliset miehet :) kuntosaliohjaaja, uimavalvojat, uintiopettajat, tanssinopettajat ..... elikkäs liikunnanohjaajat yleensäkin on WAU ja takuulla saa mut hymyilemään :))
- Piiiiitkäään
*Anni20* kirjoitti:
Kyllä poliisi on ylivoimaisesti paras, voi pidättää jopa useita vuorokausia...
- Jaska75
Knmnhygtrdfc kirjoitti:
Asfalttimiehet näin kesällä...mahtavat haukkarit ja rusketus...ilman paitaa kesäkuumalla...ahhh.
nykyään ei asfalttimiehet saa esiintyä täysin ilman paitaa turvallisuus syistä mutta eipä keltainen liivi paljoa peitä... sanoo rekkamies asfalttimassa auton ratin takaa
- liksaa...
vartijainen kirjoitti:
haha, 12 e/h eikä niitä kärryi ainakaa meikäläinen työnnä ;D
Oon palomies ja ollu alalla 23 vuotta. Tilinauhassa tuntipalkan kohdalla lukee 10,40 €... Ja Valintatalon kassatypy joka on tuuraaja saa 9,20 €.
Et se siitä sexystä alasta... Tarviskohan alkaa vartijaksi..
"Yhteiskunnan" arvostus palomiehiä kohtaan perustuu seuraavaan: "Välttämätön, voittoa tuottamaton paha"... Että näin...
Kiitos Pekkariselle että vielä eläkkeeseen 17 vuotta... - ehdottomasti
Piiiiitkäään kirjoitti:
Kyllä poliisi on ylivoimaisesti paras, voi pidättää jopa useita vuorokausia...
Tätä ei tarvi 2 sekuntia kauempaa miettiä!! Plussaa tietty jos poliisi-setä on kalju ja pamppu näkyvissä... ;)
ajitrav kirjoitti:
Niin,kaikki vartijathan työntää niitä ostoskärryjä..ja pahoittelen,se ostoskärryjäkin työntävä tienaa enemmän kuin tuon verran ;)
- soppa
Pikimies töissään tiellä,asvalttin tekijät siis.
- säälin tunteita
Yöhh, niillä täytyy olla jotain vikaa jossain kun jaksavat siel kuumassa möyhentää ja hirveässä metelissä kaiken lisäksi. Itse en moisen homman jälkeen paljon jaksaisi elämän positiivista puolta ajatella. Saavat hyvää palkkaa kyllä. Ja kuitenkin - onneksi joku jaksaa sellaistakin työtä. Minusta ei sinne olisi. Monet muut "miesten ammatit" - jos semmosiia enää onkaan - voisivat kyllä upota, esim. metsuri kun saa olla luonnossa.
Mutta täytyy sanoa, että inhimillisyyteni takia tunnen sääliä tientekijöitä kohtaan. En mitenkään voisi haluta seksuaalisesti miestä, jota säälin. Ehkä naiset ei osaa ajatella että kukaan ei varmasti nauti asfaltin hajusta ja hirveestä metelistä ja saasteista.
- Pohjan-Akka
Seksikkäin ammetti on viljatilan isäntä. sininen ruutupaita ja siniset silmät. Komea kuin tauno palo, mutta blindina. Poliisikin on aika seksikäs, ainakin itse katon aina pollariauton sisään kun ohi ajaa.
Epäseksikkäin ammatti on gynekologi. - ask1
hoitsut ovat sexyjä...samoin sihteerin ammatti..:)
- seksikästä joku
näkee hoitsuissa? Töissä päällä lököttävä, kulahtanut housupuku, ei koruja, hiukset kiinni ja hiki hatussa. Usein lotrataan eritteiden kanssa ja muutenkin hommasta seksikkyys aika kaukana.
Tosin usein vaikuttaisi miespotilaita silti kiinnostavan pienet kotihoitosessiot... Yäk.
- Dreama
Esim. niin kuin ite oon hoitsuna? tai miten mies esim. sihteerinä ( taitaa olla aika harvinaista, mutta onhan noita) Monesti ainakin saan ensiksi kummastelevan ja tunnustelevan ilmapiirin huoneeseen astuessa. Onneksi se routa vanhoillakin rouvilla jossain vaiheessa sulaa.
- vetovoima ratkaisee
Noin ideatasolla ajateltuna on kauheeta kyllä jos mies on kassalla, sihteerinä, hoitsu tms. Ei se ajatuksena sytytä. Mutta jos noin muuten tiet kohtaisivat tällaisen miehen kanssa, niin ei sillä ammatilla luonnollista vetovoimaa pysty estämään. Onneksi.
- siinä
vetovoima ratkaisee kirjoitti:
Noin ideatasolla ajateltuna on kauheeta kyllä jos mies on kassalla, sihteerinä, hoitsu tms. Ei se ajatuksena sytytä. Mutta jos noin muuten tiet kohtaisivat tällaisen miehen kanssa, niin ei sillä ammatilla luonnollista vetovoimaa pysty estämään. Onneksi.
on kamalaa, jos ukkeli on hoitsu, kaupan kassa, sihteeri tms? Kyllä mie voisin ottaa jonkun pätevän "söpöläisen" sihteeriksi ;)
- varastomies on
vai tuleeko mieleen mikään muu ammatti missä tulee eteen karjuja isojen trukkien kanssa?
- ammatti on
horatsun ammatti, siinä näkee monenlaista mulkkua.
- teurastaja ja
vaikka olisi hyvännäköinen,ei sytytä.
- äällä
..mutta niitä onkin aika harvassa.
Ei tosissaan, kyllähän kaikki ammatit on seksikkäitä, jos on seksikäs ammatin harjoittaja. Hirveen seksikkäitä paskakaivon tyhjentäjiä en o vain nähny, kun se hajuhaitta vie suurimman huomion. Astronautti on aika seksikäs ainakin takaisin tullessaan, kun se lentää esim. kuuhun eikä saa siellä pitkään aikaan, eikä ne voi olla kovin lihavia ja jonkin verran älyäkin vaaditaan.
Yleensä älykkyys on minusta seksikkäämpää kuin ulkonäkö, joten älyä vaativat ammatit on ammatteina sexsympiä, jos ei oteta huomioon kuka/ minkä näköinen sitä tekee. Hutsut siis putoavat aika alas tällä näkökulmalla. Teennäinen seksikkyys ja yleensä olemus on ällöttävä.- teurastaja on
kaikkein sexsikkäin
- vato retro
Jos nainen ei kerro ammattiaan tai heittää sen klassisen replan "en välitä rahasta", niin hoh-hoijaa. Kyseessä on vatipää silpputyöläinen ja ikuinen rahanmeno, jätän siihen.
Minulle ainakin on hirveän tärkeää, että naisella on koulutus ja ammatti. Vähimmäistaso on lähihoitaja. Lähestulkoon mikä tahansa kunnon koulutus ja ammatti käy. Paitsi poliisi/vartija.
Thaikuille ja venakoille on tietysti eri kriteerit.- shark
eiköhän se oo tärkeetä että nainen tulee toimeen omillaan eikä oo kokoajan pyytämässä rahaa tai Osta sitä ja osta tätä! ja ylipäätänsä se että on töypaikka ja on kaikin muun tavoin ok (itsestään huolehtiva, rehellinen, LUOTETTAVA, järkevä, tasapainoinen, jne.)...
- valittamasta ja
shark kirjoitti:
eiköhän se oo tärkeetä että nainen tulee toimeen omillaan eikä oo kokoajan pyytämässä rahaa tai Osta sitä ja osta tätä! ja ylipäätänsä se että on töypaikka ja on kaikin muun tavoin ok (itsestään huolehtiva, rehellinen, LUOTETTAVA, järkevä, tasapainoinen, jne.)...
Valitus seis ja kasvakaa! Jos haluatte työtätekeviä naisia, niin on syytä olla heille tarjolla hyviä paikkoja riittämiin että saa kaikkea valita.
- Sinivuokko2007
... voi olla poliisi tai vartija? Itse kun olen niin täytyy kyllä myöntää etten esim ravintolassa heti halua ammattiani kertoa. Ei sillä että ammattiani häpeisin -pikemminkin päinvastoin- mutta sen olen huomannut että juttu jotenkin muuttuu heti sen jälkeen. Mutta miehet, tai ainakin sinä joka olet sitä mieltä ettei nainen "voi" olla poliisi tai vartija niin kerro miksei?
- vato retro
Sinivuokko2007 kirjoitti:
... voi olla poliisi tai vartija? Itse kun olen niin täytyy kyllä myöntää etten esim ravintolassa heti halua ammattiani kertoa. Ei sillä että ammattiani häpeisin -pikemminkin päinvastoin- mutta sen olen huomannut että juttu jotenkin muuttuu heti sen jälkeen. Mutta miehet, tai ainakin sinä joka olet sitä mieltä ettei nainen "voi" olla poliisi tai vartija niin kerro miksei?
Vitsit vitsinä, mutta poliisin ammatti on liian vakavamielinen minun makuuni. En oikein pysty mieltämään itseäni sinivuokon kanssa samaan ammeeseen. Jos väärän sanan sanoo niin tulee pampusta ja jos väärästä paikasta kutittaa niin pihalle lentää, ukko. Tuo poliisien yllä leijuva virallisuuden aura on siis se, mikä eniten ahdistaa.
Eipä muuta.
- määvaan
sairaankuljettajat, palomiehet, poliisit...
- ihanauros
pensselinheiluttaja, eli maalari :)
- .......
mutta palomies on miehekäs! Mun mielestä ehdottomasti, tietystä syystä;)
en tiedä kyllä miks niin moni diggaa niitä ja just kledjujen vuoks. Nimittäin pahempaa hajua ei ole kuin likaset savuvaatteet. varsinkin mitä myrkympiä palokaasuja. mulla se tuo mieleen kalman hajun.. ei kauheen sexyä pestävää kun sexy brankkari ei jaksa väliasua laitoksella pestä. no ei.. aina yhtä mukavaa kun tykkää...
Mut tosiaan ne työt ei aina ole niin sexyjä, mitä ootte mieltä, hälytys:vesivahinko, paikan päällä kellari täynnä paskavettä jota ryöppyää yht äkkii jostain lisää, ei muuta kuin....päin!
t, brankkarin vaimo
- mitä väliä????
Kunhan on vain myynnissä tai markkinoinnissa/mainonnassa ;))))
- seksikkäinhomma
on titenkin mafian mies ,vois olla palkkatappaja tai capo jo,ja yökerhot ym kauniit naiset ympärillä ,muuta ammatit nynnyjen hommaa.
- tauno-einari
Valta ja voima ovat seksikästä. Olen 250 ihmisen johtaja naisvaltaisella alalla ja jotenkin se vain on niin, että valta kiehtoo naisia tavalla, jota voisi kuvitella seksikkääksi.
En paljasta tuntemattomassa seurassa ammattiani alkajaisiksi, kun se mielestäni ei ole relevanttia. Sitten kun sopiva hetki tulee, sanon mitä teen työkseni. - sytyttää
niin se vain on. Hieno ammatti ja hienot työvaatteet.
- Minä :)
Tuo on sitten niin totta.Upseerit.Nam.
- erityisammattimies
Vaimon mielestä rengasmies on seksikäs. Se tuoksu kuulemma on aivan hurmaavan seksikäs!
- on ihquja!!!
En tiedä mikä siinä on mutta mielestäni sisustusmyyjiksi valikoituvat ne kaikkein komeimmat ja sexyimmät valio-urokset!!!
Huh...sellaisen kun saisi elävänä pulloon!! - ees tiskille...
on ihquja!!! kirjoitti:
En tiedä mikä siinä on mutta mielestäni sisustusmyyjiksi valikoituvat ne kaikkein komeimmat ja sexyimmät valio-urokset!!!
Huh...sellaisen kun saisi elävänä pulloon!!rautakaupassa kun tarvii.
- miksi, miksi
on ihquja!!! kirjoitti:
Huh...sellaisen kun saisi elävänä pulloon!!ne ovat niin siloisia?
- Äijä
Hienomekaanikko...
- hienomekaanikko100
jessus, kiitti. tunnen oloni nyt äärimmäisen seksikkääksi :D haha
- tiedä
yhtään seksikästä / epäseksikästä ammattia - ammatinharjoittajat (riippumatta ammatista) on sitten tietysti eri asia ;)
- Showbiz
Unohditte viihdeteollisuuden kokonaan vitun arkiset ja tylsät kusipäät! Eiköhän naisella tv-juontaja, näyttelijä tai vaikka pop-laulaja ole aika kuumia. Vitut mistään rivityöläisistä.
Myös miesten kohdalla nostaisin näyttelijän tai rokkarin aika korkeelle.- uuuuh
mitä seksikästä löydät miespuolisista vitun limasista rokkareista...kyl ne sinne häntäpäähän kuuluu..
- mielnmukkaanko?
Kato ku kaik ei voi olla siun mielenmukkaan toiset tykkää tyttärist toiset äireist.... joten jokainen saa pitää seksikkäänä sitä ammattia jota haluaa, kysymättä sun mielipidettä asiasta.
- palomies-92
Kyllä ne lanssikuskit on hyvän näkösiä ja myös palomiehet sit tulee poliisit.Itse harrastan palokuntaa ja se on mun mielestä hieno harrastus/ammatti.Minä olen tätä mieltä:)
- Palomies xxx
Tarkoitat varmaan sammutusmies...
- Kyllä
Palomies xxx kirjoitti:
Tarkoitat varmaan sammutusmies...
Sammutusmies tai oikeestaan Sammutusmiesharjoittelija :)
- sellainen iloisen näköinen
ja asusteena mielellään legginsit, joiden päällä jumppapuku tai rintsikat ja pyllyvako-stringit, ei mitään löysästi istuvia verkkareita, silloin maku menee välittömästi. Myös kiiltävät ns hikoiluhousut ovat sexyjä. Olennaista on hymyilevä positiivinen energinen olemus.
- Nainen69
Uniformu aina sytyttää, oli se sitten poliisi, palomies, vartija tai upseeri :)
Mutta myös likainen (rasvainen ) haalarihessu saa pulssin nousemaan - se tuoksu / haju / lemu.... :)- ,,...llll
Sitten kun ollaan siinä vaiheessa, että joudut pesemään sen rasvarin likaisia kuteita, niin seksikkyys saattaa hävitä. Ehkäpä tulee mieleen, että joku siisti konttorityöntekijä olisi sittenkin seksikkäin??!!!!
- -MissyS-
Siksi niitä on niin vähän vapailla markkinoille. Itsekin täytyi hankkia oma ganstani vankilasta, josta vapautuu puolen vuoden päästä.
- pesuhuone
Mut nehän on kykenemättömiä elää yhteiskunnassa?
- jo lopetellu
olin itse ammattirikollinen montakymmentä vuotta ja erinomainen ammatti ,ja huomasin että naiset tykkäs,kävi moni avioliitossa oleva poliisin rouvakin hoidossa.
nykyään hoitanu lapset ja vaimon hyvin ja vaimo ei erois mistään hinnasta.ja talous on kunnossa ja ulkomailla käyty ja hommattu mitä haluttu.sai vielä sivu ansiona valtion hoidon ja voi lukea ja rentoutua,suosittelen ja huumoria noin miljardi kertaa enempi kuin nynneröillä.
- jonny72
obduktiopreparaattori
- Sanji1
Ainakaan omasta mielestäni ammatilla ei ole väliä. Tietty jotkut ammatit tai opiskelupaikat tekevät suuremman vaikutuksen kuin toiset. Ns. korkeat koulutuspaikat kuten oikis tai lääkis tai kielet/humanistiset aineet yliopistossa ovat vaikuttavampia kuin esim. amis tai teekkarointi ;) Tietysti myös mielenkiintoiset ammatit tai opiskelupaikat ovat plussaa. Esim. Poliisikoulu/poliisi, lentäjä, mitä näitä nyt on.
En silti kyllä keksi mitään todennäköistä ammattia jota ei kannattaisi mainita ääneen. Ellei tosissaan ole jotain "paskasäiliön siivooja" -tyyppistä, jolloin ehkä kannattaa heittää jotain ympäripyöreää siivousammatista. Toisaalta näistäki ammateista saattaa irrota huumoripitoisia keskusteluja, joten en varsinaisesti koe, että silläkään mitään väliä olisi.
Henk. koht. olen sitä mieltä, että "seksikkäitä" ammatteja ovat sellaiset, jotka vaativat älykkyyttä. Nimenomaan nämä lakimiehet ja lääkärit sun muut. Toisaalta naisilla on usein se uniformufetissi, joten poliisi tai lentäjä saattaisi herättää mielenkiintoa silläkin alueella.
Mikäli joku tosissaan kieltäytyy kertomasta ammattiaan eikä suostu edes perustelemaan miksi, se tuntuisi lähinnä lapselliselta ja typerältä, eikä mitenkään mystiseltä tms.
Näin siis 19.v naisen mielipide.- teekkari
öh, tiedätkö edes mitä teekkarit ovat? Sinne mahtuu myös jokseenkin älykästä porukkaa...
- paholaisnaikkonen
.. miespappi on hot. En tiedä mistä se johtuu, enkä voi järkevästi sitä perustella. Itse en edes ole uskovainen enkä kuulu kirkkoon. Ehkä se olisi vaan niin mukavaa tehdä pappismiehen kanssa syntiä.
- nainen..
Ammatilla on suuri merkitys! Jos tapaan raflassa lääkärin, niin heti alkaa juttu sujua.
Jos vastapuoli on tietokonenörtti, ei keskustelusta YKSINKERTAISESTI tule mitään???
Juuri keskustelutaito on seksikästä (siis yleensä älykkyys, yhdistettynä herkkyyteen).
Sexymmät ammatit lääkäri, ensihoitaja, poliisi!
Hyvävartaloinen lekuri, T-paita ja farkut lekurintakki napit auki, aahh! (ei koske naislekureita)
Ihmettelen vain, miksi nämä ko. sexyt ei käy viihteellä?? Täällä olis vapaa hoitsu.- pillulevii
lääkäri tienää -> hyvää seuraa.
Just, naiset ei rahan perässä? - myydä
Minusta on hyvin seksikästä kun kaunis nainen on jossain tavaratalossa tai erikoisliikkeessä myymässä naisten alusvaatteita. Alkaa aina seisomaan kun näkee jossain sellaisen, mielikuvitus saa aikaan fantasioita, kuinka se kaunis ja muodokas nainen töistä tullessaan riisuu alusvaatteisilleen.
Tahtoisimpa joskus, edes unessa nähdä sen. - MattiKalevi
sinisissä autonkorjaushaalareissa...nami nami
- koko kommenttia?
pillulevii kirjoitti:
Just, naiset ei rahan perässä?Mun mielestä tämä nainen ei kylläkään osoittanut mitään rahanahneutta. Nörtti saattaa nimittäin tieneta tosi hyvin, paremmin kuin lääkäri.
Jos sinulla ei ole rahaa, älä syytä naisia siitä. Itse et näköjään kelpuuta itseäsi sellaisena kuin olet. Kukaan ei sais tykätä lääkäreistä? Vai?
"Naiset ei rahan perään?" Tässä oli kyse vaan yhdestä naisesta :))) - hoitsu-25
Koska ne päivystää aina... Sillon voi olla töissä ja ihailla niitä siellä =) ne nuoret ja komeet on niitä erikoistuvassa vaiheessa olevia ja melkeempä aina töissä. harmi ettei ny tällä hetkellä oo oman osaston anestesiapuolella komeita evaleita... tai sitte ne on jo hoitsunsa löytäneet =(
- hop, hop...
hoitsu-25 kirjoitti:
Koska ne päivystää aina... Sillon voi olla töissä ja ihailla niitä siellä =) ne nuoret ja komeet on niitä erikoistuvassa vaiheessa olevia ja melkeempä aina töissä. harmi ettei ny tällä hetkellä oo oman osaston anestesiapuolella komeita evaleita... tai sitte ne on jo hoitsunsa löytäneet =(
viihteelle! Eihän teitä muualla voi tavata? Työpaikka-ahdistelu ei ole luvallista ja kaukaa katsoessa meinaa piip.....
- hdlkflsdf
pillulevii kirjoitti:
Just, naiset ei rahan perässä?Oletkin onneton joka ett tiedä mitään lääkäreistä jokaisella omat ihailijansa ammateissa...kylläpä on kapeakantoinen käsitys...Avarra maailmaasi jos osaat!!!!!
- nainen23
Ehdottomasti kaikki univormuiset ovat sexikkäitä, ja hävittäjälentäjän ammatti vie jalat alta parhaiten. Univormut ja älykkyys...mmmm. Vaikka työ on sekin siinä missä muutkin, joten ei saa sokeasti jäädä vain siihen ammattiin kiinni.
- uuuuuuuhhhhh...
Vihreissä haalareissaan ja maihinnousukengissään...
T. Nimim. Nähty on... ;))
- poliisit<3 <3 <3
ehdottomasti poliisit.. nuoret komeet poliisit virka asussa.. aaah! :).. niitä ei vaan pysty vastustamaan.. ja toinen on merimiehet.. ihana lakki ja komee takki :DD :D
- poliisi....
Saa tulla juttusille..
- luutu
Kyllä mutten noista merimiehistä menis sanomaan samaa :) Aika raikkaita vois tosin olla neki.
- neviemut
Nehän on niitä jotka vie aina putkan syyttä syytömiä et mites sä sellasii niinku diggaat et muka seksikkäitä, höh nyt en kyllä ymmärrä.
- upeee
.....tuntuu olevan raksanainen.....
- eniten kiihotta,,,,,,,,,,,,...
roskakuski
- miten....
mitenkäs naisten mielestä lääkärin ammatti?
- ...alan palvelua
haudankaivaja, ruumisautonkuljettaja, krematorion hoitaja, onhan näitä. Ainakin ruumillinen työ.
- snad
Maatalouslomittaja tai maanviljelijä lateksioimaiset kumisaapikkaat jalassa. Nehän työskentelee kymmenien tissi parien kanssa. Slurps... taidanpa vetästä liikkuvia!
- loka-auton kuskit ovat
sexyjä. Ou jea.
- sit lähtee..
...multa jalat alta ;)
t. Mirka- minulle, nam
Sellainen, joka on siisti, voimakas ja päässä muutakin kuin pölyä. Toki poliisit, palomiehet, ambulanssimiehet ja miespapitkin kelpaisivat.
Mutta otteiden on oltava vahvat, joten jätän hiiren hipelöijät muille. - ehkä kade
En tajua, mikä niissä lentäjissä kiehtoo. ite rinnastan lentäjän bussikuskiin. tosin bussikuskilla on paljon rankempi työ ja onnettomuusriski on paljon suurempi eikä siitä makseta mitään. Tosiasia on, että lentäjät kerää liksan ja naiset. Miten on sen henkilön laita, joka laittaa sen lentävän laitteen lentokuntoon? ehkä sen asian vain kuuluu olla niin.
- CHTSEW
on seksikkäin, koska siinä perinteitä ja haasteita. Pitää osata monia kieliä ja kulttureeja, johtaa sekarotuista miehistöä, tehdä nopeita päätöksiä YKSIN JA KANTAA VASTUU, lopulta maksaa vaik omast pussist, jos tekee virheen. Sit pitää osata pärjätä luonnonvoimien kans ja hallita modernia tekniikkaa ynnä oikkuilevaa alusta erilaisissa lasteissa. Ja olla hyvä mies kaikkien silmissä. Kyllä ihhailen!
- ano
Nainen laivansuunnittelijana...se on upeeta.
- ammatissa,
jossa saan kuljettaa monesti kauniita naisia/tyttöjä ja ne vielä maksaa siitä... ja ne "juttelee" kaikkee kivaa ja joskus olis mahkut vaikka jatkoille. Taksikuski.
- Oletpas sinä
seksikäs
- jare91
mun mielestä seksikkäin ammatti on hitsari koska minä tero lindfors teen itse sitä
- nippe
kivimies :))))))
- ovat
SEXYINPIÄ!!
- catlion
Seksikkäin ammatti miehellä olis EHDOTTOMASTI LÄÄKÄRI! ;D
Seurustelen nykyisin miehen kanssa, kuka aikoo jonkin ajan päästä lukee lääkäriks, ja olen hänestä hemmetin ylpeä!!
Mun mielestä naiselle seksikkäin ammatti
olis poliisi tai jotenkin sairaanhoitoon liittyvät ammatit, ehkä LÄHIHOITAJA..- Fantasiat lentää
Seksikäs, itse olen lähihoitaja ja tänäänkin töissä haaveilin seksifantasiasta huoltomiehen kanssa, että oltais hississä sillain...
- se olla pitää..
Fantasiat lentää kirjoitti:
Seksikäs, itse olen lähihoitaja ja tänäänkin töissä haaveilin seksifantasiasta huoltomiehen kanssa, että oltais hississä sillain...
Huoltomiehen kanssa hississä? Mikäs siinä, mut jätä ne fantasiat työajan ulkopuolelle, jookos, ettei meidän lähihoitajien maine mene.
Siinä mummuja syöttäessä ei oikein fantasiat lennä??
Olin kerran puolialasti lekurin tutkimuspöydällä ja hän tuli niin lähelle, että vartalon muodot tuntuivat?
Tanassa mikä tanassa. Teki mieleni sanoa, että laita ovi lukkoon niin jatketaan tutkimusta! Olispa selkä parantunut kertaheitolla!
- yxp
jotenkin kirkollisisa virkapaidoissa olevat kiihottaa mua, diakonin paidassa tai papin paidassa olevat
- bkr
Hieno homma, jos näkee roolien takaa ihmisen ja sen ristiriidan, jonka roolit aiheuttaa... ja ristiriidat just on seksiä, ei sovinnaisuudet, poliisit, voimamiehet, palomiehet tai muut vallanpitäjät... Seksihän on huomioonottamista ja rakkautta, hyväksymistä ja anteeksiantoa, ja tietysti hirveetä kiihkoa, jota voi oikee ihminen antaa... Kuka haluu vaan kuoria...?
- ypj
jotenkin kirkollisisa virkapaidoissa olevat kiihottaa mua, diakonin paidassa tai papin paidassa olevat
- Meikä tyttö
Insinöörinaisen kannatta jättää ammattinsa kertomatta (kokemusta on).
Mieskampaaja/parturi on tosi sexyä. - kylvan
Jos mietitään jollain esim seksifantasiana, niin ehkä juuri palomies tai poliisi. Miksei myös lääkäri. ;)
- se on
että NUOHOOJA, nuohoaa piiput jne. ja työ on erittäin vaarallista kiipeillä korkeilla paikoilla pallot kädessä....ja työpuku musta.
- työn orja
Erotiika-alan myyjäkin saa monet suunpielet hymyyn!!! Varsinkin naispuolinen myyjä ; )
- Laura-ope
Poliisimiehissä vaan on sitä jotain. Eiks kenellään ole mitään opettaja-fetissejä.. voi harmi:)
- Palomiespks
Minulla on, ei huolta ;)
Opettajat on kuumia! - kyllä on!
Oon nelikymppinen ope, ja odotan innolla vanhenevani tarpeeksi, että murrosikäiset kollit lakkaavat kuolaamasta perään!
T. nimim. onpa jopa kosittu. - niin...
kyllä on! kirjoitti:
Oon nelikymppinen ope, ja odotan innolla vanhenevani tarpeeksi, että murrosikäiset kollit lakkaavat kuolaamasta perään!
T. nimim. onpa jopa kosittu.kuin kaikki opet! Kuvittele rauhassa pikkupoikien kuolaamista, kun sinun ammattiasi arvostetaan ha.. v.. verran.
Tämä on fakta
Aikuiskoulutuksessa ne on jo niin röyhkeitä, että numero laskee, jos uskallat opiskelijana OLLA oikeassa! - mitä kuvittelet
niin... kirjoitti:
kuin kaikki opet! Kuvittele rauhassa pikkupoikien kuolaamista, kun sinun ammattiasi arvostetaan ha.. v.. verran.
Tämä on fakta
Aikuiskoulutuksessa ne on jo niin röyhkeitä, että numero laskee, jos uskallat opiskelijana OLLA oikeassa!todellisuudesta et tiedä mitään. on olemassa kivojakin opettajia, ja oikeudenmukaisia - oppilaiden mielestä!
niiden perään sitä kuolataan.
Älä yleistä kaunojasi.
- _-hoitsutar-__
Itse lämpenen raksamiehistä ja esim. sähköasentajista. On vaan niin kivaa katsoa kun mies tekee kunnon duunia ja on taitava käsistään.. ;)
- Sähkäri 06
Ja mistähän päin suomea hoitajatar on?
- _-hoitsutar-__
Sähkäri 06 kirjoitti:
Ja mistähän päin suomea hoitajatar on?
Helsingistä olen..
- Monttööri
Monttööri näyttää 57/h ja se o siinnä.
- Rahtari-scania
Entäs rekkamiehet..?
- Woman77
-ja nimenomaan Scanialla!! -mielellään viel joku tollanen R620 =)
Rekkamies on mun listalla ykkösenä :) Kuljetusalan immeisenä en muita viitsi edes vilkuilla.
- Woman77
Ihana, raamikas, suloinen, 30-40- vuotias rekkamies.. Tuoksuu pakokaasulle ja hydrauliöljylle. Kastuu!
- häär
jess, olihan joku joka tykkää rekkakuskeista. Itse olen nimittäin ajatellut että se on todella vaikuttavaa kun on ajettavana todella painava rekka. samoin paperimiehet kun käyttävät niitä isoja koneita ja käsittelevät mahdottoman suuria rullia.
- Nuorimies.
Kassalla olevat pojat :)
Naisella seksikkäimpiä ammatteja ovat poliisi, sairaanhoitaja (ei lähihoitaja), kaupan tytöt ovat tietty kaikki seksikkäitä :) Kyllä kiltit opettaja tytötkin ovat seksikkäitä...Jos tyttö ei paljasta ammattiaan, niin tietysti hän häpeää sitä, tai sitten tienaa liikaa. - Kamuja on!
Rekkamiehet! Ovat miehekkäitä ja seksikkäitä!
- KUNTOHOITAJATAR
Oman ammatin osaaminen ja varmuus tekee seksikkääksi. Koen, että olen sellaisella alalla,sitä kunnioitetaan. Esimerkkinä pitää olla, joten omasta kunnosta pitää pitää huolta.
- Miekkaleijona
Entäs naispoliisit? Tuleeko niistä mieleen joku "kova muniaan raapiva" nainen, jolla on matala ääni vai herättääkö se jotain positiivisia fiboja?
- repesin
muniaan raapiva nainen, aika hauska kuvaus :)
- Fiat-77
Autokauppias vahattuine viiksineen ja pikkutakissa. oih oih kastuu
- honda77
Täysin samoilla linjoilla. Sitä melkein teki tikusta asiaa, että pääsi käymään... Ja jälkeenpäin tapasin saman tyypi toisessa paikassa ja ihan yhtä HOT!! Puku tekee asiaa, varsinkin kun on upea kroppa alla... Huh, Huh.
- on hottista
Kun vielä niitten housupuvun alla ei mitään boksereita tms muutakaan alla hmmm njam njam, kyllä heikottaa, ihana karvainen, lihaksikas jne jne
- MillaDD
Kaikkein miehekkäimpiä ja seksikkäimpiä on mun mielest IT-alan ihmiset - ja varsinkin insinöörit. Ne on niin ihanan fiksuja, älykkäitä sekä upeita sängyssä.
Mielikuvitus riittää myös tuhmiinkin seksileikkeihin!!! Lurps...- Kyytiä saa
Ovat seksikkäitä ja monet myös todella pervoja;)
- kurja-olli
...jolla on ämpärinkokoiset rinnat.
- EHDOTTOMASTI
Tietäisittepä vain, mitä naisvaltaisella alalla tapahtuu ;-)
- squadron leader
varsinkin joku nais-sotilas. esim. usa:n joukoissa.
- Soittorosvo
Mistäs se johtuu että soittajapojat eivät tässä listassa esiinny vaikka kaatavat naista kun heinää.. Eivät kehtaa naiset myöntää että soittajan näppärien sormien kohteena olo se kuites on paras paikka ;)
- gflkö
kyllä ne naisetkin 'kaataa' miehiä, se taito naisillakin halllussa, nii antavaisia kun miehet on; todella silmänilomme naisille, etenki hyvävartal. urheilijat, lääkärit ym miesmallit;)) hmmmmm
- kaunis siivooja
eiköhän mallit ole seksikkäitä,hoikkia ja haluttuja..ainakin urheilijat näyttävät pitävän malleista..
- liikeidea...
siivousta seksikkäissä asusteissa, asiakas saa valita tietyistä vaihtoehdoista. Muuten työ olisi sama kuin muutenkin. Tämä koskisi siis lähinnä kotitalousvähennyksen alaista yksityissiivousta. Saisit taatusti paremman tuntiliksan kuin sonnustautumalla tavanomaisiin epäseksikkäisiin työasuihin. Ja muista, että kumihanskat ovat monille seksikkäitä kapistuksia...
- Ollikoo
seseon
- on todellakin...
...tää koko keskustelu, vai oks tää ny sitä MEDIASEKSIKKYYTTÄ!? HÄH?
- neilikka :)
möömööömööö
- siinä sitä jotain
..niin, että mihin kohtaan top 10 rekkanaiset sitte sijottuu? Ei puoliperänvetäjät tai litkukuskit vaan sorakeisarinnat?
- ehdottomasti...
Naisella seksikkäin ammatti mielestäni on lentoemäntä, sihteeri, ammattitanssija, pornomalli yms. =)
ehdottomasti... kirjoitti:
Naisella seksikkäin ammatti mielestäni on lentoemäntä, sihteeri, ammattitanssija, pornomalli yms. =)
ammatikseen tanssivat ja sitten nämä ralli kuskit ovat aikas lämpösiä kun näin äkisti tuumaa.
- -typsykkä-
Ehdottomasti seksikkäämpiä ovat raavat maajussit. Lihakset ovat tulleet oikealla työllä!
- Nirppis...
YÖk!
- Akdk
Nirppis... kirjoitti:
YÖk!
Luulenpa, että Nirppiskin paskantaa....
- so sexy it hurts!
Joku komea tutkija/fyysikko valkoisessa takissaan tekemässä tärkeitä muistiinpanoja. Grr. 8) :D
- tytsy :P
Ei edes tarvi olla hirmu komee niin silti vetoaa minuun täysin, mm... :P
- Mitään muuta
alkaa kuivumaan kyllä sanavarasto tällä palstalla, kun kaikkiin asioihin lisätään adjektiivi 'seksikäs'. Voisiko joku taitava sananselittäjä edes kerran kertoa mitä se ensinnäkin tarkoittaa...
tuskin edes samaa kahdelle ihmiselle.
Seksikäs ammatti. Voi äidin ihmeet!
Oliskos seuraavaksi kyselyssä vaikka:
'mikä on seksikkäin sairaus tai seksikkäin pesuaine'? Huhhelihei! - Sisar hento valkoinen
toinen aika seksikäs ammatti on hitsari...
- Ihanasti ihastunut
Mielestäni miehen seksikkäin ammatti on vartija. Ajatus, että mies juoksee luokseni nappia painamalla saa mut kuumaksi.
Seksikäs ammatti on myös valomies, joka kiipeilee jopa monen kymmenen metrin korkeudessa asentamassa valoja. Valomiehillä täytyy myös olla taiteellista silmää, niin kauniita asioita ne saa valoilla aikaan.- Nimetön
Mites ois valokuvaaja? Joku on joskus seksikkääks sanonu.
- Hensiex
Pidän sellaisista puputytöistä, jotka ovat tarjoilijajattarina...ja sellainen asu että ainoastaan pillu vähän piilossa.
- fgölgk
Ja itse pidän pupupojista jota on onneks täälläkin jne...Ja asu just peittää kyrvän/kullin mut takaa herkulliset näkymät, tekee mieli puristella hyväillä takaa, naisen silmälle herkkuva;) ahh ja tuli ohjelmaki pupupojista 4dn aiheena naturisti/alasti oleminen, siinä pätkä naisten juhliin palvelevat ns 'nuoret pupumiehet' vain rusetti kaulassa ja lantiol pien essu pupukoristein aaah... aikuisille naisille tarjoilemas juotavaa yms;)tällasta enemmän vaan ja suomeenkin, avarakatseista tähänki asiaan hyvällä mielellä;))
- postikusti
..kun iskee postinkantajaan". Postinjakaja siis on seksikkäin ammatti.
- neito68
sehän on kesällä.. asfalttimies ;)) ja muuten lämpöisiä ajatuksia saa poliisi ;)
- rautakaNnel
Siinäpä ne, eikä tarvi edes valkoista tutkijantakkia vaan kunhan on neliskanttiset silmälasit, viisas sininen katse ja ryhdikäs olemus ja hippusenpikkusen aspergertaipumusta... ja meikä on mennyttä!
- tytsy :P
Miten on lakimiesten ja -naisten laita Suomenmaassa, itse en ole tavannut yhtään. Amerikkalaisissa sarjoissa ainakin ovat vetovoimaisia :P Ovatko todellisuudessa?
- on kiihottava
tytsy :P kirjoitti:
Miten on lakimiesten ja -naisten laita Suomenmaassa, itse en ole tavannut yhtään. Amerikkalaisissa sarjoissa ainakin ovat vetovoimaisia :P Ovatko todellisuudessa?
mies joka piirtää työkseen tatuointejä on mielestäni seksikäs, varsinkin kun sattuisi olemaan myös hyvä kroppainen ja tatuoitu ja lävistetty. namm
- löytyy
tytsy :P kirjoitti:
Kannattaa nyt alkuun muistaa, että lakimiehiä/naisia on paljon muunkin kuin rikosoikeuden piirissä, kyllä sitä useimmista ammateista löytyy olemukseltaan vaikka millaista tyyppiä. TV-sarjoissa nyt ei muutenkaan elämän kirjo kovin hyvin tule esille, eikä se tietysti kovin raflaavaa katseltavaa sellainen olisikaan.
- rautakaNnel
Epäseksikästä ammattia on vaikea nimetä... Minua kiehtoo teknillispainotteisesti suuntautuneet enemmän kuin humanistit. Tosin humanistien kanssa saa aivan uskomattomia keskusteluja aikaiseksi, eikä sekään paha.
Mutta tosielämässä on aivan yksi ja sama, mitä ammattikuntaa seuralainen / kumppani edustaa. Ne ovat kokonaan muut asiat, jotka painavat vaa'assa. Mikäli seuralainen ei paljasta ammattiaan, minulle tulee epämääräinen olo, ei sellaiseen ihmiseen uskalla luottaa. Ja ammatin / koulutuksen valehteleminen olisi kohtalokasta. Omaa ammattiaan ei saa ylikorostaa eikä myöskään väheksyä... siitä tunnistaa tasapainoisen ihmisen.
- ammastista
ei ny välttämät oo ammatist kii... melkeempä minkä tahansa ammatin harjoittaja voi olla seksikäs... mut kyl mä sanoisin et palomies....
- Nimetön
mielestäni seksikkäin ammati näin palomiehen kulmasta katseltuna on hoitaja ja etenkin ensihoitaja nainen/tyttö..niissä on särmää ja näköä..
- Mindyliinin
Se oli joku lukonkorjaaja, lukkoseppä muistaakseni :) Suht´ siististi pukeutunut nuorimies.
- IituLiitu25
On seksikäs ammatti!
- ihan tavallinen ensihoitaja...
Olen nainen (27 v), ensihoitaja, ja tunne itseni seksikkääksi työpuvussani! Monelle ehkä halveksittu ammatti, mutta itse olen täsät ylpeä! Miehiltä ei ole juuri palauteta asian suhteen tullut, joitain humalaisia treffitarjouksia. Mis kyllä tykkää avioelämää harrastaa kotiäivystyken aikana kun varsinkin jätän työpaidan päälle. Omasta mielstä seksikkäin on poliisi, tapauskohtaisesti myös palomies, ainakin yksi söpöliini täällä kotipuolessa.
- Kostaja6
Mindyliinin kirjoitti:
Se oli joku lukonkorjaaja, lukkoseppä muistaakseni :) Suht´ siististi pukeutunut nuorimies.
huoltomiehet rulaa.
- kirjoitusen aloittanut
ihan tavallinen ensihoitaja... kirjoitti:
Olen nainen (27 v), ensihoitaja, ja tunne itseni seksikkääksi työpuvussani! Monelle ehkä halveksittu ammatti, mutta itse olen täsät ylpeä! Miehiltä ei ole juuri palauteta asian suhteen tullut, joitain humalaisia treffitarjouksia. Mis kyllä tykkää avioelämää harrastaa kotiäivystyken aikana kun varsinkin jätän työpaidan päälle. Omasta mielstä seksikkäin on poliisi, tapauskohtaisesti myös palomies, ainakin yksi söpöliini täällä kotipuolessa.
sinä ensihoitaja nainen ole ylpeä ammatistasi,moni ei pysty näitä töitä tekemään aina ei ole helppoa..niin minökin olen palomies-sair.kulj työstä voi olla et jatkan viel ensihoitajan opintoja..ois kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi..
- Se ihan tavallinen eh-nainen
kirjoitusen aloittanut kirjoitti:
sinä ensihoitaja nainen ole ylpeä ammatistasi,moni ei pysty näitä töitä tekemään aina ei ole helppoa..niin minökin olen palomies-sair.kulj työstä voi olla et jatkan viel ensihoitajan opintoja..ois kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi..
Hei! Huomasin vasta nyt viestisi! Vaihdellaan vain ajatuksia! Olen todella ylpeä ammatistani, tavoitteena olisi hoitotasolle päästä, mikäli sh-opinnot saan alkuun. Se kyllä todellakin on totta, että harvat ovat ylpeitä tästä työstä ja monet tekevät sitä pitkin hampain.
- juristin unelma
ammatti on ehdottomasti opettaja. Olen haaveillut opettajattarista jo ala-asteiästä lähtien. Pitkät hiukset, muodokkaat sääret, ohut hame ja karttakeppi... Saisinko vielä jälki-istuntoa? :)
- mutta vain
toiselta puolen katederia. Voin jopa sanoa, että ajallisesti uskollisimmat ihailijani ovat olleet ent. oppilaita. Vai kuinka monen miehen voi taata tulisesti rakastavan 3 vuotta... jotta tulee täysi-ikäiseksi ollakseen kelvollinen!
Tämä on tosielämää. - seksikkäitä
mutta vain kirjoitti:
toiselta puolen katederia. Voin jopa sanoa, että ajallisesti uskollisimmat ihailijani ovat olleet ent. oppilaita. Vai kuinka monen miehen voi taata tulisesti rakastavan 3 vuotta... jotta tulee täysi-ikäiseksi ollakseen kelvollinen!
Tämä on tosielämää.korkeintaan toisten opejen mielestä!
- <3 <3
seksikkäitä kirjoitti:
korkeintaan toisten opejen mielestä!
myös mun mielestä, enkä ole opettaja. Saitko paljon nelosia vai veikö kaveri sen kauniin open nenän edestä mikä jäi hampaankoloon? :D
- dkllg
Ja naisena sanon ett nuori miesopettaja vartalo myötäinen paita napit ylhäält auki njam, ja tiukanpuoleinen housut mitä ei jättäny mitää arvailujen varaaan;) iso kohouma jalkojen välissä pisti kaikki nuoret tytöt kuumaksi;)) yläasteella ja myöh. ja se oli sexyin miesopettaja siinä koulussa...Aina toivottiin ettei sen tunti loppunu koskaan:)) silmänruokaa kantamattomiin, vieläkin muistellaan hmmmm...
- Keikas-peikko
jos nainen on rillit päässä ja kuvittelee olevansa uskovainen. He kätkevät yleensä konservatiivisten vaatteittensa alle hoikan vartalon ja vatvomattoamt tisut.
Miehet ei kiinnosta.
Mut miehenä ja kokeneena voin sanoa et naisia on monia maistelevia. - tuohon
on rekkakuski,oikein yhdistelmän kuljettaja ;)
Sellainen köriläsmäinen mies ja jotkut niistä puhuu niin ihanan tuhmia. - ex vapaaduunari
johan tuo nimikin sanoo
- kiiiiiki
siinä se lyhykäisyydessään.
- jeppe1yuihkl
hoitotyttö! Se on vaan ykkönen.
- Paperi rulaa
Paperi jannut tottakai !
- niitä
aaseja jotka maksaa kaiken...
- tamis
seksikkäin on tietenkin suurtalouskokki.
- iituliitu26
on seksikkäitä! Ja hyviä käsistään...
- ozzz
kuumimpia ovat postinjakajat (niin miehet kuin naiset). Vakka sataisi kaatamalla tuovat hyväntuulisina postin laatikkoon.
- sähkönainen
jos nainen on jossain raksalla töissä olipa ammatti sitten mikä tahansa, onko se sit miehistä seksikästä noin yleensä? Ite kun edustan moista vähemmistöä, niin ei ainakaan tunnustais äkikseltään, että se olis miehistä erityisen seksikästä.
- 1970
iituliitu26 kirjoitti:
on seksikkäitä! Ja hyviä käsistään...
on erimies. Ainaski kansainvälinen ja kielitaitoinen, osaa navigoida, hitsata yms. metallityöt, maalaushommat sekä köysi- ja timpurin työt.
- jarmoroBot1974
Suomalaiset poliisit, jotka nussivat toisiansa perseeseen ja imevät kyrpää toisiltaan ja miettivät Ousama bin Ladenin herkullista persettä....................
- Elisa23232323232
Nuohooja on ehdottomasti seksikkäin niillä kun on naama ihanasti noessa.
- a k k a
aah teurastaja.
- vastannut
poliisi. Mutta varmaan mieli muuttuu heti kun rapsahtaa sakko =D
- Läheltä hoitava
kunnan/kaupungin työmiehet, raksamiehet ja tietty asfalttipojat :P oih toki katon vaan niitä komeita... iällä ei väliä
- JARI 12VEE
OU JEE
- helppoa elämää
formulakuskin puoliso, se vasta on jotain. Shamppanjaa ja bailausta ja voi tehdä aina telkkarista tarkistaa, et missä se puoli luhaa. Ei oo liikaa ammattitaito vaatimuksia ja ulkonäköö voi sitten parannella niillä puolison ansioilla.
- ..Farmaseutti..
Miesten sexyjä ammatteja: lääkäri, lakimies, tiedemies, insinööri, ekonomi, lentäjä, kapteeni ym.
Tosin liika keskittyminen työhönsä, haihdutta osalta sen seksikkyyden!
Naiset on sexyjä mm. sairaanhoitajina ja opeina.
eitää ainakaan tv:palomies
- ihan sama.....
mikä ammatti ;)
- o\\
Siitä ei enään seksikkäämmäksi miehen ammatti voisi mennä, mutta jos jotain "oikeita" ammatteja, niin pyroteknikko, rumpali, kirvesmies, palomies, seppä.. mikä tahansa, jossa sotkeentuu, hiki lentää ja lihakset ovat pakollisia. Naisten ammateista en osaa sanoa mitään, itse tietysti siis olen nainen ja tuntisin oloni seksikkääksi tanssijana tai vaikka ammattisotilaana, jossain fyysistä kestävyyttä vaativassa ammatissa.
Jos ihminen ei halua paljastaa ammattiaan, ajattelen että on joko työtön tai sitten kouluja käymätön paskaduunissa ja tienaa vähän.- Nimetön
naisilla seksikkäimpiä ammatteja ovat metallialan(joissa itsekin leipäni tienaan) hommat tai ammattisotilas. heitinkomppaniassa oli kiva muija lutina kun olin intissä...
- jenskulii
telemarkkinoija a.k.a puhelinmyyjä! siis se tapa miten ne aina seksikkässti tiedustelee että "olisiko sulla hetki aikaa" saa ainakin tämän neidin ajatukset harhailemaan ja sukat pyörimään jaloissa..uuh..
- hiki valuu hauiksista
ou jee, siinä se on ammattien ammatti ja naiset kuolaa perään...
- 123
KONEMIES
- jii r
taksikuskit ovat aika sexsyjä koska ne jätkät osaa puhua vaikkeivät komeita olisikaan
- --+--
...on sexyjä =)
- nais suhari
--+-- kirjoitti:
...on sexyjä =)
Itse ajan taksia ja tiedän kokemuksesta et vientiä riittäis jos itteä huvittais...Muutama vakioasiakas kertonut et kiinnostuksen herättää meidän rempseä asenne;-)
- SiLtZi
Siinä on oikeesti kova duuni,kusikin haisee kumille...
- karkki86
hoitsut hoivaa hellästi...ME olemme ehdottomasti seksyimpiä;)
- Maalaispoika kaupungissa
No tottakai entisajan keinosiementäjä oli seksikkäin ammatti. Onkos nykyään seminologi vai mikä nimike senyt olikaan.
- kontio44
Ja munaton sellainen.
- aatamin riesa
pitiki keksiä miehen vaivoiksi eevan.
- on herkkuja
Ambulanssimiehet on ykkösherkkuja.
Hyvänä kakkosena tulee poliisit ja merimiehet. - Mejj
että poliisit, portsarit ja palomiehet.
- Nimetön
Seksikkäin ammatti on (klassisen puolen) muusikko. Intohimoiset tulkinnat valloittavat naisen kuin naisen.
Varsinkin sellistimiehet ovat todella sexyjä... :) - feikku
nimike on jo seksikäs, kukaan ei ymmärrä, mistä on kyse.
- Yök
Ei ammatilla muuten väliä ole, mutta kunhan ei saa alemmuuskompleksia ämmänsä mahdollisesti "paremmasta" duunista. Ja tärkeimpänä: ATK-puolen tyypeiltä puuttuu yleensä perse, joten se ei ole seksikäs ammatti... Putkimiehillä on hyvät takalistot kun joutuvat kyykkimään välissä lattian rajassa;)
- itsekkin sellainen
Mun ammatti voi olla myös seksikäs. Kannan painavia tietokoneita ja näyttöjä kerroksesta toiseen. Joskus portaita joskus hissiä käyttäen...siinä ne pakarat kiinteytyy ja käsivarret vahvassa kunnossa ;)
Joskus kyykin ja konttaan lattialla johtoja laittamassa tai selvittämässä johtosotkuja.
Pelastamme ihmisiä!...atk-ongelmissa.
- kkhh
On ihmisiä, joilla ei ole mitään ammattia. Miten sen ammatin sitten voi sanoa? Voi olla vaikka pörssisijoittaja, joka tietokoneensa äärellä hoitaa sijoituksiaan. Jos naiselle kertoo olevansa tällainen, se herättää aina epäilyksiä.
- ..uuh aah...
...käsi uppoaa...syvään... ;))
- fuku
Nimike on jo sinällään seksikäs, koska harvat tietävät mistä on kyse...
- niin noh
korkeintaan miäspuoliset sellaset, tekrut sulle sitten vaan, hyvin keksitty, mut mähän oon se englanniksi
- en tiedä
miesstuertit?
ainakin jos niillä on sormukset ja kumihansikkaar kun ne tarjoilee, outo ammatti, oiko väärinymmärretty, ylipalkattu (?) rarjoilija, mutta jos matkustajille on silmäsiloa, niin sitten on miehet paikallaan, en tiiä katteleeko enää nykyaika miesmatkustajat enää lentoemoja, se aika voi olla ohi, kun miehet on alkanu arvostaa vaativampaa työtä suorittavia naisia ()mutta joo, teitä toki tarvitaan, mutta ei ne miesstuertit yhtään te hommaa hullummaksi - jos synkkaa
ja on valehdellu niin en tiiä antaaks toinen leikin anteeks, mut jos ei oo kertonu mitään ja synkkaa, niin sithä kaikki on hyvin
haikillako me tässä nyt sitten ollaan- fsdlsd
ja sinuun uppoaa nais käsi persuksille, pidätkö:))
- Ihanaa!
fsdlsd kirjoitti:
ja sinuun uppoaa nais käsi persuksille, pidätkö:))
Toki toki! :D
- seksikkäin
mun mielestäni roskakuski ei ole seksikkäin vaan muusikko ...totta kai on ihana henkilö ...sähkömies yäk...
- asvalttimiehet!!!
Hmmm kyllä itsekkin katselen ja tuijotan suorastaan asfalttimiehiä, vinkannut huumorilla, ja ne morjestaa takasin, ja pysäyttäny autonki sopivasti tyttöporukal kun oltii liikkeellä voi sitä hyvävartaloisten määrää, kilvan vertailtiin ja ne antaakin helposti;)))kuulemma kun kauniisti vonkaa ym...Kyllä meni naisilta veteläks nii vaikuttavaa oli näky ett huh huh, ja aina tuijotetaan pitkään sexyjä asvaltt. miehiä;)) sais olla joka puolella teitä HMMMMMM piristämäs naistensilmää!!!!!
- se jotain on
Ah ne jos osaa antaa naiselle ku naiselle ihanat pitkäkestoiset hoidot miten mitenki...Vikkeläkielisel ja Isolla kalulla, slurps hmmm
- apteekkari-45
Morsiammet ovat jo valmiiksi seksikkäitä. Ja ammatti lisää kielletyn hedelmän makua ja siihen ei antibiotitit auta.
- vapaapalokunta
Helmi78 kirjoitti:
Joo..palomiehet. Mitäpä tähän muuta lisäämään. 8)
ja niitten sukukunta.
Eikö tähän saa enää lisätä.
- voiko ne tosiaan
olla koska se on niin itsestään selvää ja vastaus on : VOI NE.
- petterit
tätähän te odotitte ... ne Joulupukkina esiintyvät. Ja ketkä ne saakaan istua joulukin polvelle. Listen.
- turhan
analyyttisesti muotoiltu kyssäri.
Mutta onhan niitä. Siitä alkaen ihan, tuli vasta nyt mieleen. - inssi..
Insinöörit on niin seksikkäitä.. täydellisiä joka putki ja rööri..
- ...
eiks roskakuskit oo aika seksikkäitä
- turhantoimittaja
paska maa
- Pieni Nokipoika
Nuohoojan ammatti on edottoman seksikäs ala. Se on niin vittumaista hommaa : )
- tätä mieltä
Että miehen seksikkäin ammatti on sähkömies ja muusikko.
Koska sähkömies on niin sähköinen eli seksikäs, ja muusikko voi kirjoittaa rakkauslaulun. - kesällä
talvella en oo törmäny nii en osaa sanoa säilyyks se rusketus ja vartalon malli ja hyvä itsetunto
- cecilia
Aina niitä vilasee kun ohi menee. Lihaksia tai ei.
- anna,-
puh nroaan niin mitäs siitä voi päätellä, vaikka täällä onin neuvottu ettei saisi antaakaan, niin miten sitten ihmeessä
- eikä,-
tuiskun ansiosta vaan ihan jo ennen sitä, ja yleensäkin miäesmyyjät, useimmat, kerta kaikkiaan,
ai niin ja autohuollon miähet, työpuvussa tai haalareissa, mutta vaan miehet - liian komee
sen luo ei uskalla mennä toiste
- VARMA PANO
Huorat ovat mielestäni seksikkäimpiä ammatteja mitä voi olla. Kunnon imuhuulinen lutka. Wau!
- sergei.
Mie oo puliukko ja mie juooa viinoo ja kusta siu talos seinää.
- hkhhk
seksikkäin ammatti on stripaamine
- onnellinen -78
Ei kaiken tarvitse olla seksikästä. Ihan ihmisestä riippuu, minkä ammatin kokee seksikkäänä ja minkä ei. Mielipiteitä taas on niin monia kuin on lukijoitakin. Mitä mahdat ajaa takaa kysymykselläsi?
- ovat seksikkäitä
rohkeat uhmakkaat varkaat. kunhan vain eivät varasta minulta mitään ;-)
No entäs ME!!!??? Eikö kukaan pidä meitä seksyinä???
Niin siis ketäkö??? No meitä, punaisissamme monesti tonttuilevia "pakettiautokuskeja".- ----
tiedän yhden tosi komean, seksikkään pepun omaavan mies puutarhurin. upea rusketus, upea kroppa ja hommansa osaa :)
- .............
No hitsari tietysti..haisee pahalle ja naama paskanen
- Kokija
Kyllä ehdottomasti koko seksialan ammatilaiset ovat tietenkin seksikkäitä ammatteja, jos joku muuta väittää on mielestäni valehtelijoita itselleen. Esimerkkitapauksa terveysalalta esim, gynegologi mies, tai lääkärit tms hoitajat jotka ovat seksuaalisesti poikkeevia homoja tai lesboja, kirkon papit ja nuoriso työntekijät, lasten hoitoala,ym palvelualat, ne ihmiset jotka käyttävät ammattiansa niin että he tyydyttävät sillä omia mielihalujaan em, ammateissa ovat sekä muissakin ammateissa joissa kosketellaan ihmistä tai psyykataan niin että ihmistä samalla käytetään hyväksi. Olen elämäni aikana tiennyt ja tuntenut em, ammattiihmisiä jotka on seksuaalisesti kieroja ihmisiä ja he käyttävät / käyttivät ihmisiä hyväkseen omiin tarpeisiinsa.
- seksikäs ammatti?
mitä seksikästä on ihmisessä, joka käy töissä?
sehän on hielle haisevaa rahvasta. ei rahvaassa mitään seksikästä ole. - seksikäin
mitä tämmösiä edes kysellään
- tottakai
sehän on itsestään selvää
- mikä muu
tukkipojat tuloo
- sex
ladossa on seksiä
- kajaani86m
rekkamiehet raatavat niskalimassa yöt ja päivät leipänsä eteen. rekkamies on panomies!
- nääs
ja huippumallli, sitten toisesta päästä paskakuskit
- Virkamies
No tietty opiskelijastatuksella olevat omaavat luonnostaan sekisikästä karismaa. Itse ainakin aikoinanin yliopiston luennoilla katselin kauniita ja fiksuja tyttöjä "sillä silmällä" mielummin kuin kuuntelin jotain akateemista jorinaa...
Taas ällöttävimmät henkilöt mielestäni löytyy duunariosastolta. Ne on jotenki nii moukkia kaikki, että oksettaa...
- apr...
seksikkäitä
- hghhgh
seksikkäitä
- Ei-sinkku nainen
Kyllä mun mielestä metsäkoneenkuljettajat on seksyjä...heillä on niin hienot työvaatteetkin *vislausta*
- Homma hoituu
Metsäteollisuudessa on kivoja ammatteja.
- Pitäkää kaikki
Sossutantat
- o08o09
varastomies
- rakastan, rakastan...
....punnitaankin kun ihmistä nykyään "katsastetaan" ja seksikkyyttä ? Eikö ihminen ole itseisarvo ? Ihan se ja sama mitä duunaa vai duunaako mitään ja ulkoiset "lisukkeet" autot / ulkomaanmatkat / hobbyt...Ei niillä ole oikeasti mitään merkitystä. Jos ei vastakaikua synny niin ei se ainakaan ammatista ole kiinni puolin eikä toisin. Naurettevia juttuja tai olet rakastunut rakstumiseen etkä ihastunut ihmiseen tai hän sinuun. Jos on niin ihan sama vaikka toinen olisi keinosiementäjä ja toinen maisteri...
- Ma Baker
Mikäköhän sitten olisi se vetävin ammatti...Palomiehistä sen verran, että siinä on samanlainen harha olemassa, kuin on sairaanhoitajan seksikkyydessäkin. Kunnan palomiehissä on niitä ylipainoisia, huonokuntoisia könsikkäitä, joita ei voi enää juuri mihinkään varsinaisiin palomiehen hommiin laittaa. Ja jotka enimmäkseen vetää paloasemalla lonkkaa, pelaa korttia, pesee omia autojaan ja illat kuluu elokuvia katellessa. Sovinismi kukkii oikein luvan kanssa paloasemilla, ja ollaan niin reteetä poikaa. No. jos jossain palaa mennään tietenkin sammuttamaan. Mieluummin esiinnyttäissin vain sankarina, joka kantaa kauniita neitosia palavista taloista. Myötätunto ei riitä rumien, sairaiden ja laitapuolen kulkijoiden auttamiseen. Ja nyt puhuu kokemuksen rintaääni.
Samaten sairaanhoitajien työstä on seksikkyys kaukana; raskasta, likaista, kuluttavaa ja pienipalkkaista työtä. Ja keski-ikä kuin palomiehilläkin; siinä reilun viiden kympin pinnassa.
Mutta totuuden nimissä molemmista ammateista löytyy niitä seksikkäitä persoonia, mutta se taas ei ole ammatista kiinni. ja aina seksikkyys lähtee korvien välistä, ei siitä miltä kroppa näyttää.
No jos on ihan ihan pakko sanoa, mikä olisi jotenkin sellainen vetävä ammatti, niin sanoisin, että sellainen, jossa mies on tekemisissä eläinten kanssa; maanviljelijä, eläinlääkäri, raviohjastaja. Lempeät isot kädet ja joka voittaa eläimen luottamuksen, joo se.
Naisista taas sanoisin juristin. - Nuohooja
Nuohoojat on ehtottomasti seksissäin ala.
- lklllk
Mitenkäs nainen palomiehen hommissa? =)
- menee sekaisin
Sporttinen mies, joka on tutkijana tai töissä museossa. Osaa selittää historian tapahtumia ja kertoa miksi asiat ovat nykyään, kuten ovat. Muutkin sivistyneet laajan yleissivistyksen omaavat miehet... Hmmm...
- Istuimella pahvi
Siinä ammatissa sitä jotain ja harva siihen ammattiin ryhyis tai kykenee.
- Kokemusta on!!;)
Ammatti naisilla on VEROTTAJA
niin itsevarmoja, hallitsevia, osaavia
ja auttavaisia!!
Nykyisin ei enää mitään tiukkapipo-
nutturapäitä, vaan viehättäviä asianosaavia
nättiä naisia!!!
pS.MAKUHUONEENPUOLELLA PÄTEE SAMAT ASIAT!!;) - Tapsa27w
Insinöörit on töissään mahtavia. Naisinsinöörit on upeita!
..joku siis pitää naisinsinöörejä mahtavina. Millasia tyyppejä naisinsinöörit kiinnostaa? Itse opisken insinööriksi.
- Tapse27w
kisu1987 kirjoitti:
..joku siis pitää naisinsinöörejä mahtavina. Millasia tyyppejä naisinsinöörit kiinnostaa? Itse opisken insinööriksi.
Mie itse opiskelen insinööiksi myös, kirjoitappa mulle budo80@suomi24.fi niin kerron lisää ;)
- Tapsa27w
kisu1987 kirjoitti:
Mie itse opiskelen insinööiksi myös, kirjoitappa mulle budo80@suomi24.fi niin kerron lisää ;)
- mä!!
baarimikot..
- Liisa 55
Kyllä minä ainakin kerron että olen maatalouslomittaja ja monesti se on kiihottanut miehiä hulluuden partaalle. Jos joku ei paljasta ammattiaan ajattelen, että hän on kenties rikollinen.
- M_27_
Mikä AMMATTI on seksikäs? Tässä on se virhe, että puhutaan kuvasta sitä ammattia koskien, eikä yksilöstä siinä ammatissa, tai sitten tunnetaan ammattia harjoittava x, ja yleistetään siltä pohjalta sitten koko ammattiryhmä tapauksen x kaltaiseksi. Ammatti ei määrää koko ihmisen persoonaa, mutta voi antaa tietysti siitä viitteitä.
Toiseksi, riippuu etenkin miehillä, mitä nainen arvostaa miehessä. Jos nainen arvostaa [1] riuskaa, suoraa toimintaa ja vähemmän puhetta ym. arvostamista sanojen ja moninaisten eleiden kautta sekä haluaa "ihan tavallista elämää" ilman "pilvilinnoja", valinta seksikkyydessä on palomies, upseeri jne. Jos taas nainen arvostaa [2] älykkyyttä ja sanallista lahjakkuutta, parisuhteen hoitamistaitoja sekä muita romanttisempia, ehkä elitistisempiä arvoja, valinta on jokin porvarillisempi ala kuten tutkija, lakimies tai filosofi. Harva ihminen kuitenkaan on pelkästään yhtä asiaa, mutta kuten sanoin, ammatti kyllä kertoo omasta persoonasta.
Veikkaisin, oman kokemukseni pohjalta, että täällä Suomessa koulutetummat, porvarillisemmat, pohdiskelevammat naiset arvostavat miehessä jälkimmäisiä ominaisuuksia, vähemmän koulutetut ja muutenkin "maanläheisemmät" edellistä suoruutta. Poikkeuksen tekevät naiset, jotka eivät halua hävitä miehelleen sanallisesti, ja jotka eivät halua, että miehellä on "tunteita pelissä". He ovat usein altistuneet, kokemukseni mukaan, hyvin kaavamaisille ja nationalistisille sukupuolirooleille jossain vaiheessa elämäänsä.
Olen itse enemmän tyyppiä [2], mutta myös tiettyä miehistä oloa ja suoruutta löytyy, ehkä tietyillä alueilla enemmän kuin joiltain tyypin [1] miehiltä. Pitäisin, jälleen kokemukseni pohjalta, tyypin [2] miehiä, ja myös naisia, optimistisempina ja myös parisuhdekuvioissa kokonaisuudessaan (kumppanina JA rakastajana) huomioivampina kuin tyypin [1] miehiä keskimäärin, koska sosiaaliset viitekehykset esim. tohtorilla ja metsurilla ovat erilaiset, jolloin vaikkapa elämäntavat saattavat olla tohtorilla terveemmät ja suhtautuminen esim. naiseen "lukeneempaa".
Mutta, tulen itse työväen taustasta ja asiassa on poikkeuksia. Tämä on kuitenkin yleisvaikutelmani. Loppujen lopuksi asia on kiinni siitä, mitä itse haluaa toiselta, miten haluaa tulla kohdelluksi. Opettaja on itsestäni seksikkäin ammatti naisella. - Hante
Maajussin voittanutta ei ole. Osaa monenlaista hommaa ja työn mukana tulleessa lihaksistossakaan ei valittamista :)
- Mariah32
Hyvännäköinen baarimikko.
- Chiquinquira_
Miehillä : Palomies,Poliisi Lääkäri.
Naisilla: Sairaanhoitaja, Sihteeri yms - 3 merkkiä
Jossei haluu paljastaa ni mahdollisesti on joku ammatiltaa eettinen puhdistaja tai Wc-pönttöjen puhdistaja. Tai sitten haluu pitää mielenkiinnon yllä, varsinkin jossai pariutumisleikeissä.
- Bloody Mary
...on ammateista seksikkäin!
- epäseksikäs
Seksikäs sanaa ei kannattaisi sekoittaa joka saatanan paikkaan. Mikään ammatti eikä työ ole seksikästä millään mittarilla paitsi joku huorana olo saattaa toisinaan olla. Jopa talouselämässä kusipäät puhuvat että se ja se on nyt seksikästä...
- TosiOn81
KAIRAAJA/PORAAJA!!!
- mielestä
on palomies, mut kuitenki täytyy ajatella se niin että se on nykyään pelastushenkilö, onhan niitä naisiakin nykyään "palomiehinä"
- eim
Kaikkea säkin viitsit pohtia! Eikös - ihannetilanteessa - valita ammatti, joka on itselle sopiva! Ja jos oma työ on itselle hyväksi, se näkyy myös naamasta.
Sitä paitsi: jo viekkaudella ja vääryydellä aiot pokata jonkun sanomalla että olet lääkäri, vaikka oletkin sairaala-apulainen, niin todennäköisesti suhde kuivahtaa heti alkuunsa...
Jos olet epävarma ammatinvalintakysymyksissä, niin kipaisepa työkkäriin ammatinvalinnanohjaajan juttusille. Ne on psykologeja; auttavat kyllä. - Kanssamies
Prostituoitu
Eroottinen tanssija/strippari
Pornofilmien näyttelijä
Eroottinen valokuva malli - Nainen 32v.
Keinosiementäjä kuullostaa aika hotilta ;o)
Maajussi ja maalarit yäk! Tulee mieleen alkoholiongelmaiset ihmiset. Maajussit vielä elelee valta-väestön lompakolla tukiaisten turvin. Tehtäköön tuottava työ siellä, missä se kannattaa. Siirretäänhän työpaikkoja muutenkin tuottavempiin maihin. Maajussit voi alkaa pitämään vaikka kebap kioskeja sekä siivousfirmoja..- Minä se vaan
ulkomailla on halvempaa tehdä ehkä viljaa yms., mutta entäs sitten jos tulee sota tms. eikä rahallakaan saa ruokaa?
No kuollaan sitten nälkään joo tai syödään puita...
En ole maanviljelijä vaan kaupungin kasvatti.
On sitä pahempiakin tyyppejä meidän lompakolla.
Ja minua ei haittaa pätkän vertaa jos sairaanhoitajat/maanviljelijät rahoitetaan mun lompakolla.
- jhtkjdt
Kyllähän se on TEKNINEN TOIMIHENKILÖ
- _yks_mies_vaan_
Naisilla ilman muuta parturi/kampaaja. Tuoksuvat ja näyttävät hyviltä eli panostavat ulkonäköönsä niin kasvojen, hiusten kuin kropankin osalta. Lisäksi palveluammatissa sosiaaliset taidotkin ovat usein joko valmiiksi olemassa tai ainakin kehittyneet ammatin myötä... (jatkaa haaveilua omasta moisesta) :P
- _yks_mies_vaan
Naisilla ilman muuta parturi/kampaaja. Tuoksuvat ja näyttävät hyviltä eli panostavat ulkonäköönsä niin kasvojen, hiusten kuin kropankin osalta. Lisäksi palveluammatissa sosiaaliset taidotkin ovat usein joko valmiiksi olemassa tai ainakin kehittyneet ammatin myötä... (jatkaa haaveilua omasta moisesta) :P
- yks_mies_vaan_
- merjis
kirvesmies liiveineen, ilman paitaa....
- tietenkin
No lokakaivon tyhjentäjä tietenkin. :P, mikään ole kiihottavampaa kuin hikinen mies se letku kädessä.
- tietenkin
No lokakaivon tyhjentäjä tietenkin. :P, mikään ole kiihottavampaa kuin hikinen mies se letku kädessä.
- on tosi HOT
ainakin mä menen sellasesta pää sekasin.
- ovat seksikkäitä
aaaah... ;)
- Nainen pk-sudulta
Mun mielestä pukumiehet on seksikkäimpiä. Sellaset joilla on oikeesti aivot ja paljon älyä... Ja sit sellanen ihana ja kallis puku päällä.
Oma mieheni on komea.. ja todella älykäs. Ja itse olen rtg-hoitsu.
Mutta yleistystä ei voi tehdä. Komeita miehia ja kauniita naisia on kaikissa ammateissa... Minulle tärkeintä on se mitä on siellä pään sisäpuolella =) - Nainen pk-seudulta
Mun mielestä pukumiehet on seksikkäimpiä. Sellaset joilla on oikeesti aivot ja paljon älyä... Ja sit sellanen ihana ja kallis puku päällä.
Oma mieheni on komea.. ja todella älykäs. Ja itse olen rtg-hoitsu.
Mutta yleistystä ei voi tehdä. Komeita miehia ja kauniita naisia on kaikissa ammateissa... Minulle tärkeintä on se mitä on siellä pään sisäpuolella =)
Jos ihminen ei suostu kertomaan ammattiaan.... hmm... ehkä se joissain tapauksissa on suotavaa mutta pidän sitä aika huonona asiana. Luuserit ei uskalla kertoo mitä on ammatiltaan.. Minä olen ylpeä omasta osaamisestani enkä häpeile kertoa ammattiani vaikka en olekkaan jakkupukunainen töissä tai lääkäri.. - Ottaisin
Siinä on sitä jotain... Oulussakin näitä löytyy ja yksi ylitse muiden...jos en varattu olis niin...
- Nimetön
Tietysti sihteeri / juristinainen jakkupuvussa ja korkkareissa!
- Nimetön
kaikeista seksikkäimpiä ammatteja ovat malleja, näyttelijöitä,lääkärit, jotkut laulajat, lakimeihet.
- NaisElli
Perinteisestihän on pidetty seksikkäänä virkapukuammatteja, sairaanhoitajaa, lääkäriä, palomiestä ym. "kovan keikan" aloja. Itse olen kyllä sitä mieltä että näistä ammateista on seksikkyys kaukana ainakin työn tekijän kannalta. Epäseksikästä on vaikka insinööri ja arkistonhoitaja, kylmäkkö tai siivooja, yhtään heidän ammattejaan arvostelematta. Mielestäni seksikästä on mikä ammatti tahansa kunhan teet sen ylpeydellä ja ammattitaidolla!
- kyllä mää tiedän
Helppo nakki.
- ...
Tarjoilijat esiliinoissaan
- saara
no niinpä tietysti
- ammatti on
tietysti "pamputtaja"
- tietenkin
seksikkäin...niillä on niin ihanan seksikkäät vaatteetkin....
- blondi-72hki
ei mikään vaan seksikkyys on ihmisessä itse4ssään ei ammatissa.
Rehellinen ihminen kertoo ammmatin aina mutta henkilö joka häpeää itseään,peittelee. - Saara
Univormu, äly ja auttajan rooli vetoaa muhun
- saara
Juu toi auttajanrooli vetoo muhunki:)
- jokeino
Prisman kassa. Siinä vastan seksiä ja erotiikkaa..tosin se on pinnan alla.
- jokeinno
Prisman kassa. Siinä vastan seksiä ja erotiikkaa..tosin se on pinnan alla.
- Vau vau
Itse lämpenen pitkillä snickersmiehille, jotka työskentelevät raksoilla ym. ja vau se parransänki. Ihanan brutaalia ja mies osaa tehdä käsillään. Sliipatut pukumiehet eivät hetkauta sinne eikä tänne.
- evilpossessor
Jees joo. Ku ammatti on terminaalityöntekijä, ni se yhdistetään yleensä syöpäpotilaiden saattohoitoon tai muuhun vast., mut ei siitä kyllä seksikästä saa, vaik sen tekis stringit päällä ja sillon kai ei ainakaan. Trukinajo on tietty noussu arvoon arvaamattomaan, ku Hanna Pakarinenkin on vanha trukkikuski ja Jani Wickholm, voi perkele! Totta ku puhutaan, ni kai ihmisessä ja sen seksikkyydessä ratkasee aika paljon muut asiat ku se mitä tekee työkseen. Miellyttävän näkönen ja fiksu on sitä mitä on niinku perseennäkönen vatipääkin, ammatista riippumatta!
- passintarkastajana
huh huh, ei ikinä hymyile mut oon ihan lovena siihen. Uskaltaisko pyytää joskus deiteille siinä luukulla ;)
- tred34
ku pitää persettä pystyssä ja selkä notkolla. Hyvä siinä on lykkiä ammatista välittämättä.
- joosun
että olen luultavasti tämän valtakunnan kovimpia panomiehiä. Tänä vuonna on takana jo 72 eri naista ja tavoitteena tehdä ennätys eli ylittää 150 naista/vuosi. Karseeta muistella niitä taidottomia teinivuosia kun joutui tyytymään joskus ehkä vain 50 naiseen/vuosi.
- Simon33
Siitä ei nainen parane!
- Sepultures
ammatilla oo väliä ku on isot tissit ja muhkea peppu.
- jaa
saako sähkölaitokset melastaa mielin määrin asun pienessä talo yhtiössä puuhavat meille kuulemma kaaukolukumitareita ovat useaan oteeseen käyneet säkökeskusemme mutta mitään kirjalista ilmoitusta mitä he aikovat tehdä sähkömitareilemme ei ole tulut tähän päivään asti asentajat sanovat että ne kuulemma vaidetaan kaukolukumitareihin
- jejeeeee
Ammateilla pätevät vain luuserit. Työttömänä lottovoittajana on ihan hyvä.
- plikka
Kyä ne on ne haalarimiehet, joita on mukava kattella! Yleensä raksamiehet. Grr! Pukumiehet on ihan tylsiä.
- rrrrrock
Tietty ammatti herättää heti mielikuvia, jos se on jokin tunnettu. Ihmisen seksikkyys ei riipu siinä mielessä ammatista, että kuka tahansa voi vaikuttaa seksikkäämmältä vain ihan sillä, että näyttää muille sopivansa tiettyyn ammattiin ja on siinä sitten hyvä. Ei vaikkapa lääkäriys tee ihmisestä seksikkäämpää, jos on ihan epävarma siinä hommassa eikä koskaan tiedä, mitä milloinkin pitäisi tehdä. Itsevarmuus ja määrätietoisuus siis ratkaisevat enemmän kuten myös tietysti elämänkatsomus. Sen pitäisi kumppanilla olla lähellä omaa.
Ammatin vaikutusta seksikkyyteen ei voi kylläkään täysin kieltää. Jos mies on ammatissa, jossa tarvitaan älykkyyttä ja toisaalta ehkä myös empatiaa tai jotain sellaista herkkyyttä, se saa hänet vaikuttamaan ihanammalta.
Ammatti tekee ihmisestä seksikkäämmän, jos hän saa siitä virtaa, jos hänellä on intohimo tehdä kyseistä hommaa ja on arvonsa tunteva. Korkea-arvoisuus näkyy ihmisestä, vaikkei kukaan olisi kertonut hänen titteleitään minulle ja pelkästään se tekee ihmisestä seksikkäämmän. Mitään ei tosiaan tarvitse kertoa. Seksikkyys ei ole ammatissa vaan siinä, että tietty hieno ammatti näkyy ihmisestä.
Hävettää, mutta täytyy tunnustaa, että vaikka nuori olinkin, menin sitten ihastumaan yhteen ylilääkäriin, vaikken tiennyt hänen titteliään. Täytyi nopeasti unohtaa koko juttu ja nyt ollaan kuivilla. Huh.
Kun tekee tuttavuutta, ei ehkä kannata kertoa ammattia ihan ensin, oli tilanne mikä hyvänsä. Jos ammatti on jokin yleisesti arvostettu, kuulija ymmärtää, että toinen haluaa leuhkia. Jos paljastaa olevansa sirkuspelle, se voi tuntua liian eksoottiselta. Pehmeä lasku on parempi. Mä ainakin aloittaisin kertomalla ensitapaamisella, että olen kiinnostunut tutustumaan kyseiseen ihmiseen. Lähtisin siitä, että "sinä olet tällä hetkellä kiinnostavampi kuin minä".
Jos joku ei paljasta ammattiaan muuten läheiseksi tulleelle ihmiselle, se herättää epäilyksiä. Kertomatta jättäminen on joskus valehtelua, eikä valehtelulle rakenneta koskaan mitään kestävää. - pöh..........
sil oo mitää välii mikä toisen ammatti on...!!! olkaa jo hiljaa....
- tyrell
Seksikkäin ammatti on vuorotyöläinen moottoritiellä aurausmerkkinä :))
- Musta Outo
Ei ammatit ole seksikkäitä, persoonallisuus on.. Olen työtön :)
- niin se taitaa olla..
Helsingin Sanomien Vieraskynä, 12.1.2004
Jotkut sinänsä ratkaisevat kantansa kirkkoon kirkon yhteiskunnallisen roolin perusteella kiinnostumatta itse uskonasioista. Kun olin nuori, oikeistolaiset kunnioittivat kirkkoa kommunismin vastustajana ja yhteiskunnallisen kurin ylläpitäjänä. Nyt kirkkoa johtava oma sukupolveni omaksui 60-luvulla uusvasemmistolaisen käsityksen oikeudenmukaisuudesta ja vaatimuksen, jonka mukaan kirkon on otettava yhteiskunnallista kantaa. Ikätoverini, joita valitaan piispoiksi ja muihin kirkon johtotehtäviin, eivät ole kääntäneet takkiaan. Heille oikeudenmukaisuus on epämääräistä sosialidemokratiaa, joka vivahtaa ujosti vihreälle.
Jos kirkosta kehittyy yhä ilmeisempi sosialidemokratian hengellinen siipi, porvarillinen ulosmarssi kirkosta voimistuu. En kannata tätä kehitystä.
http://www.terhopursiainen.fi/kirjoituksia.php?subactio n=showfull&id=1073910667&archive=&start_from=&ucat=3&su bpage=uusimmat - wildwoodflower
Mulle sillä ainakin on merkitystä! Mielellään miehellä saisi olla samantasoinen koulutus ja mies saisi olla samalla alalla kuin itse olen. Jos ei ammatti natsaa, täytyy olla yhteinen harrastus. Joka tapauksessa täytyy olla jotain muutakin jaettavaa kuin koti ja mahd. lapset!
- Mirame#
Kysymys kai kuului,että mikä on seksikkäin ammatti,nais-ja miesnäkökulmasta...
Juu...minusta jotenkin hölmö kysymys,mutta jos ajatellaan vaikka mielikuvissa,fantasioissa jne,niin niistä nyt nousee kai ne klassisemmat,hoitsusta raksaäijään tai vaikka omalla kohdalla rocktähteen =)...Todellisuudessa ammatilla ei ole mitään väliä ja kaikki ammatit ovat yhtä "seksikkäitä". Mietitään nyt vaikka hoitajan työtä takapuolen pyyhinästä alkaen jne.
Kumppania valitessa,itsellä pääasia on että mies ei ole ns.työtön tapalusmuri.
Silloin kun löytää itselleen sen ns.oikean,olisi sääli heittää kaikki se hyvä pois vain ammatin takia...
- pesulatäti
tottakai pesulatädit jotka on pukeutuneena valkoiseen hoitsu pukuun ja jotka raatavat ihmisten likaisia vaatteita pesusta pesuun...
- saf.
Yäk .. http://www.meat.org/
- asiantuntija Z
Minihame - high heels -sihteeri
Sairaanhoitaja
Lentoemäntä
Ilotyttö
Erittäin epäsuotavia ammatteja ovat:
Kansanedustaja
Naistutkija
Kuulantyöntäjä - donatella
Itse jätän usein mainitsematta ammattini miesseurassa, koska olen huomannut että isolla osalla miehistä kiinnostus lopahtaa samantein kun kuulevat että olen toimitusjohtaja; se tuntuu olevan huonosta itsetunnosta kärsiville yksilöille joskus liikaa...eli sanoisin että on sillä merkitystä valitettavan useinkin...
- Laurel Bacall
Sen seksimmäksi ei voi mennä.
- Hänessä on kaikki
Vauvankaltainen jokeltelun tarve.Seksivoittoisen ympäristön ihannointi.Hurmaava kyky soveltua tilanteen vaatiessa mihin tahansa.Munansa jättiläinen.
- Hujahdus
seksikäs ilmentymä tämä Martti.Koripallo luiskahtaa längistä ihmeteltävän helposti.Saatta olla melko peto sängyssä.Hellyttävän itsevarma jättiläisvauva.Korkealle kohoavat virkamiehet,yli 45 asteen noste,kuten useimmilla päsmäreillä,ovat ylitse muiden.Laumansa kunkkuja.
- Ylivoimaisia.
Omistavat riettailun elementit.Kiireestä kantapäihin.Älystä tuskin on kyse,kun syyllistävät köyhiä.Varmaankin uljaita,oivallisia rakastelun ihmemiehiä.Seksihurjimuksia.
- Virkamies
Nyrkkisääntö on, et fiksut ja koulutetut ihmiset ovat sekä alykkäämpiä, mutta myös pitkässä juoksussa seksikkäämpiä, kuin tollot duunarit.
En voi ymmärtää, miten joku fucking putkimies saada jonku YH:n pikkuhousut kostumaan. - Energy Drink II
Nyrkkisääntö on, et fiksut ja koulutetut ihmiset ovat sekä alykkäämpiä, mutta myös pitkässä juoksussa seksikkäämpiä, kuin tollot duunarit.
En voi ymmärtää, miten joku fucking putkimies saada jonku YH:n pikkuhousut kostumaan. - ddddddddddddddddddddddasr443w
katso tämä http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=23738
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=23738
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=23738 - juttuj,,.
Minun mielestäni Puutarhuri naisen käsissä tietysti
- rekkamiehet rulez
On ihana kun voi olla yksin kotona kun oma rekkamies ajaa 15-tuntisia päiviä rajan takana Tatjana kyydissä...
------------------------------------------------
YLE 10.08.2007 Kuljetusalalla vuodessa 2 vuoden työt
Työsuojelupiirien tekemissä kuljetus-
alan tehotarkastuksissa on selvinnyt,
että maanteiden ammattikuljettajat
tekevät hurjia ylityömääriä.
Ilmi on tullut tapauksia, joissa
kuljettaja on voinut tehdä ylitöitä
jopa 2 000 tuntia, mikä vastaa vuoden
työaikaa. Käytännössä työpäivä on aina
ollut 15-tuntinen.
Jutun käsittely alkaa syksyllä
oikeudessa, ja vastaavia on lisää.
- Ylitöitä tehdään jopa silmittömästi.
En vastaavia ylityötunteja ole nähnyt,
sanoo Hämeen työsuojelupiirin lakimies
Jouni Kallioluoma YLEn Radiouutisille.- ON HOTTIKSIA!
JA TAITEILIJAT YLEENSÄKIN!
NIIN NAISET KUIN MIEHETKIN! - Jörkka on ed. pelimies
ON HOTTIKSIA! kirjoitti:
NIIN NAISET KUIN MIEHETKIN!Toisena fantasialistallani ovat talouspaperirullainsinöörit...ne katselevat työaikana paljon tuhmia asioita netissä ja osaavatkin sitä kautta käsitellä naisia.
- Jörkka on ed. pelimies
ON HOTTIKSIA! kirjoitti:
NIIN NAISET KUIN MIEHETKIN!Toisena fantasialistallani ovat talouspaperirullainsinöörit...ne katselevat työaikana paljon tuhmia asioita netissä ja osaavatkin sitä kautta käsitellä naisia.
- Keikas-peikko
Tulin vahingossa kattoon ja voi voi mikä viestien määrä!
Mun mielestä ammatilla on pikkasen väliä, koska hoiva, sos, tai psyykkiselläalalla työskemtelevät ovat jotenkin itteensä täynnä (läheisriippuvaisia) joko alistuvat tai haluavat hallita kaikkea ja ovat aina oikeassa.
Oikeita naisia ovat ne, jotka tekevät työn työnä ja perustavat elämänsä rakkaudelle ja yhteisille pienille tavoitteille. Vaikka lasten tulevaisuudelle, yhdessä iskän kanssa. Mehän ollaan täälä jälkeläisiä jättämässä eikä naapuria tuijottamassa tai naapuria nuolemassa.
Lapsilla pitää olla iskä ja äiti. Eriksen tai yhdessä.
Mutta kauniita naisia ovar mielestäni ne rillipäät! Nyt kun ex rillipään "aikuisen naisen - lastentarhanopettajan kanssa pääsin sopuun" hällä oma mieli kuva, mut en elä hälle enää vaaan lapsilleni.
niin ne rillipäät - nam -nam ja nam.
Vaikea selittää mut ne usein niin sulosia.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911