Vapaa kuvaus

Iloinen "mummeli" ,joka harrastaa teatteria kaikissa muodoissa.. Lastenlasten kanssa liikkuminen lasten tapahtumissa ja metsissä on suosikki asioita,tutkimme puita ja pensaita,lintuja yms.. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Paula Koivuniemi, Lea Laven yms. Suosikkileffat: Sininen laguuni Lempikirjat: Vaihtelee... Vapaa-aikanani: Oleilu.. Katson tv:stä mieluiten: Musiikki Ohjelmat..Talent yms. Kotieläimet: ei ole En pidä: Tupakan hajusta... Parhaat matkakohteet: Kaikki mitkä on pois kotoa... Ruoka & juoma: Salaatit ja viinit Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Sairaanhoito oppilaitos Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Omaksi iloksi..ja toisten avuksi Ase tai siviilipalvelus: Jos nuorempi,niin olisin mennyt.. Yhdistykset/kerhot: ...On paljon,ei vapaa-ajan ongelmaa Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Kyllä se vaan näin on...Kun äidiksi ryhtyy vastuu on lapsista..Omat harrastukset jäävät unholaan joksikin aikaa..Olen ollut yksinhuoltaja kahdelle lapselle lähes nuorimman vauvaiästä lähtien(10kk ja 3v)Mies keksi muuta tekemistä kun kotona olon,joten erosin..
    Nyt tyttäret naimisissa ja olen 6 ihanan lapsen mummi...Olen kerinnyt harrastamaan ,sekä hoitelen tyttärien lapsia..Kaikki olemme Onnellisia..
    Tsemppiä nuoret äidit,lapset kasvavat tosi nopeasti ja aikaa jää sitten harrastuksiin..
    Turha olla katkera,nauttikaa lapsistanne he ovat Jumalanlahjoja..