Vapaa kuvaus

Mistä on pienet tytöt tehty? Mistä on pienet tytöt tehty? Sokerista,kukkasista inkivääristä,kanelista. Niistä on pienet tytöt tehty. Mistä on pienet pojat tehty? Mistä on pienet pojat tehty? Etanoista,sammakoista koiran häntätupsukoista. Niistä on pienet pojat tehty. mace_84@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

35

1. ja kiitän luojaa että en ottanut kohdun tyhjennys "aineita" vaan pidin pääni ja pyysin viikon armon aikaa. lääkäri suostui ja viikon päästä ultra ja raskaushormonin määrä oli juuri kuten pitikin. lääkäri oli muuten seinäjoella synnytysosaston ylilääkäri..naispuolinen...
  2. en tiedä miten päin on oikein päin....
    ennen olin sellainen ihminen,että en tehnyt kotona oikeastaan juuri mitään. mieheni teki suurimmaksi osaksi kaikki kotityöt.Minä sairastin nuorempana masennusta,syystä,että vanhempani erosivat,kun olin 9vuotias.Vanhempien ero oli todella raskas.Minut ja pikkuveljeni määrättiin isälle,koska isällä oli kuulemma paremmat kasvatus mahdollisuudet.Mutta kukaan ei arvannut,että isä alkaisi juomaan.9vuotiaana huolehdin pikkuveljestäni ja isästäni.Isällä kävi paljon naisia.Meillä oli todella ikävä äitiä!Äitistä vaan ei kuulunut mitään.Äidillä oli uusi mies,joka vihasi meitä ja isällä oli vuoden päästä uusi nuori vaimo,joka lopulta ajoi minut,sekä veljeni pois isän luota.En tiennyt enää miten elää ja missä elää.Joka vaikutti siihen,että olin normaalia ihmistä paljon väsyneempi ja saamattomampi monta vuotta. Kun tulin raskaaksi elämän halu palasi. olihan minulla nyt todella ihana syy olla kerrankin onnellinen. Lapseni syntyi hätäsektiolla ja allergioita ja muita sairauksia alkoi ilmaantumaan jatkuvasti. Sairastuin lievään synnytyksen jälkeiseen masennukseen.Mieheni teki paljon kotitöitä ja kävi kodin ulkopuolellakin vielä töissä.Mutta minä yritin hoitaa lapsen yksin.Mieheni sanoi aina,että kyllä hän sitten on lapsen kanssa,kun lapsi on isompi.
    Siihen aikaan kun minä en tehnyt kotona mitään,mieheni oli kuitenkin kiinnostunut minusta ja oli hyvinkin innokas koskemaan minuun.
    Nyt kun olen taas terve ja teen kaikki kotityöt ja hoidan lapsen,en saakaan enää mieheltäni minkäänlaista rakkautta taikka kosketusta.
    miksi asia on nyt näin? täytyisikö minun taas alkaa laiskottelemaan,jotta mieheni kiinnostus minuun taas heräisi?
    nykyään hän istuu vain tietokoneella,eikä puhettakaan,että tekisi jotain muuta!