Hellyyttä muualta???????

minä77

mitä tehdä kun suht tuoreessa suhteessa hellyys ja läheisyys tuntuu katoavan kokonaan. Ennen nukuttiin lähekkäin , oltiin muutenkin lähekkäin nyt mies ei vaan enää halua. Sanoo ettei ole kyhnääjätyyppiä, ei voi sille minkään ja pyytelee sitä myös välillä anteeksi. Mutta kun minä olen, enkä tiedä miten jaksan tätä "ei läheisyyttä". Niin kovasti kaipaan jonkun lähelle ja kainaloon...

11

1383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä tilanne aikalailla samankaltainen... Ollaan oltu yhdessä melkein pari vuotta... alkuun naurettiin asioille ja halittiin ja jaeltiin unipusuja yms... nykyään kun yritän mennä lähelle, niin kuuluu tuhahdus tai sitten kysytään, että mitä nyt???

Kyllä todella ottaa päähän... minä olen myös sellainen ihminen, että kaipaisin läheisyyttä ja välittämistä... mutta jos otan asian puheeksi, niin samalaisen vastauksen saan kuin sinäkin... Eli en ole kyhnääjä ja ei jaksa koko ajan olla kiinni toisessa... ja pahimassa tapauksessa suuttuu minulle ja alkaa avautua, että pitäisi varmaankin istua koko ajan kotona ja sinun kainalossa kiinni, että olisit tyytyväinen...

Hah... eli liikaa vaadittu muutama huomion osoitus sillointällöin... Itsestäni myös alkanut tuntua siltä, että kohta se kainalo on haettava muualta... Meillä tietokone on vienyt minun paikkani totaalisesti... sen kanssa vietetään kyllä aikaa useita tunteja.

Kannattaa varmaankin yrittää puhua asiasta vielä... ja koittaa toinen saada ymmärtämään mistä on kyse... Eli ei seksi sillointällöin korvaa sitä jokapäiväistä halia tms. huomionosoitusta...

Mutta jos ei mene perille, niin sitten nokka kohti parempaa... välillä ainakin mietin olisiko kuitenkin parempi kokonaan ilman tuollaista... ei ainakaan koko ajan tuntuisi siltä, että toinen ei kerta kaikkiaan välitä...

• liikaa vaadittu

Ei huomionosoituksia vaatimalla saa.
        Jos toinen kokee kyhnäämisen pakkopullaksi, ei sitä pitkään jaksa väkisin.
        Yksilöllistä on ihmisen tarve läheisyyteen ja kosketteluun, jotkut kokevat sellaisen ahdistavana.

• voivat etsiä kaltaisiaan
        liikaa vaadittu kirjoitti:

Ei huomionosoituksia vaatimalla saa.
        Jos toinen kokee kyhnäämisen pakkopullaksi, ei sitä pitkään jaksa väkisin.
        Yksilöllistä on ihmisen tarve läheisyyteen ja kosketteluun, jotkut kokevat sellaisen ahdistavana.

Jos ei kiinnosta jakaa hellyyttä parisuhteessa voi hakea sitten kaltaisensa kumppanikseen. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu että parisuhteessa on halimista ja pusimista päinvastoin se on mielestäni todella tärkeää.

Miehet tuntuvat antavan samantyyppisiä vastauksia. Jos itse olen kysynyt miksi et koskaan kerro tunteistasi minulle ääneen tms. tulee vastaus "en vain ole tuulettajatyyppiä".
        Hmp. kyllä tuntuu yksipuoliselta parisuhteessa jos toinen ei koskaan kerro tunteistaan tai osoita hellyyttä tai tee aloitetta seksiin. Yhtä hyvin voi puhua sitten ystävyyssuhteesta.

Ei varmaan ei vaatimalla saa mutta miksi tyytyä sellaiseen suhteeseen sitten laisinkaan. En haluaisi asua miehen kanssa joka kokisi kosketukseni ahdistavana.

• asa.

Uhkaile sille jo valmiiksi että kohta sä haet sitä hellyyttä muualta. Suosittelen kyllä että jätät tämän miehesi sitä ennen. Meinaan sehän seurustelee muutenkin pelkästään sen koneensa kanssa nykyään.

• hone-y

Olisiko niin, että nämä ei-kyhnääjät ovat niitä, joita ei lapsena kauheasti halittu, sylitetty ja pussailtu? Tästä näkökulmasta ei ole vaikea ymmärtää heidän käytöstään. Jos ei ole koskaan saanut, niin ei sitä osaa kaivata ja eikä sitä osaa tehdä. Opetella voi, jos katsoo hyötyvänsä siitä.

Läheisyyteen tarvitaan myös ja erityisesti henkistä läheisyyttä. Henkisesti kaukaisen ihmisen kanssa ei pysty olemaan fyysisesti läheinen, se tuntuu oudolta.

• ...

Itse olen nainen, mutta olen enemmän sitä ei kyhnääjä- tyyppiä. Jos esimerkiksi väsyttää niin on tukala nukkua jos toinen on siinä ihan kiinni. Kyllä minäkin haluan läheisyyttä, ja monta kertaa päivässä, mutta jotenkin rupeaa ahdistamaan jos toinen on koko ajan kiinni, siis ihan koko ajan. Miehesi voi ajatella samalla lailla kuin minä. Tietysti en tiedä, kuinka paljon teillä on läheisyyttä, mutta luulisin että se on normaalia miehesi käyttäytymistä.

Ja minut ainakin saa enemmän karkotettua pois jos tulee väkisin siihen viereen ja koko ajan. Jos saan itse tulla siihen viereen, edes joskus omasta aloitteestani, niin tulen paljon useammin. Jos ymmärsitte mitä yritän selittää..?

• Kimalainen

..en saanut lapsuudessani sitä rakkautta ja hellyyttä ja huomiota, jota olisin tarvinut. Nyt tarvitsen sitä kahta kauheammin. Uskon, ettei poikaystävästäni ole mukavaa, kun tarvitsen niin paljon. Hän kun on sellainen nykyään, ettei enää anna minulle hellyyttä ja huomiota, niinkuin ennen.
        Ollaan seurusteltu 2,5 v. Olemme puhuneet asiasta, hän tietää varsin hyvin mitä haluan ja tarvitsen, ja kerroin jopa senkin, että olen ajatellut eroa, jos ei asiat muutu, mutta mitään ei ole tapahtunut!!
        Miten kovasti voi rautalangasta vääntää ennen kuin se menee poikki. En tiedä kuinka pysytyn jatkamaan tässä suhteessa, jos en saa hellyyttä ja huomiota, niinkuin silloin alkuaikoinamme..

• -M74-

Kunpa löytäisi oman kyhnääjänaisen ;) Itse pidän kans läheisyydestä ja se on mulle luonnollinen asia. Jostain syystä olen vaan törmännyt naisiin joilta ei saa vastakaikua tarpeeksi. He ovat olleet kaikki sellaisia etäisiä ja ei niin avoimia tapauksia. Jostain ihmeen syystä sitä ajautuukin sellaisten kanssa tekemisiin.

Tiedän siis miltä susta tuntuu. Se alkaa syödä sua sisältä aina vaan enemmän ja enemmän. Tulet vähitellen entistä yksinäisemmäksi. Lopulta huomaa tuntevansa itsensä yksinäiseksi vaikka toinen istuukin sohvalla vieressä. Vaikkakin metrin päässä.

Turha kuvitella että miehesi muuttuu tai että pystyt muuttamaan häntä. Jotkut ihmiset vaan eivät kaipaa läheisyyttä. Mulle henkinen kontakti ja läheisyys on ihan tärkeimpiä asioita koko parisuhteessa. Paljon voi antaa "virheitä" anteeksi jos kemiat kohtaavat.

• kun tahtoisin olla lähellä mutta mies ei. tuntuu kuin olisi jokin syöpätauti jonkavuoksi hän ei halua minua lähelleen. tahtoisin opettaa ja näyttää lapsellemme kuinka toisesta ihmisestä tykätään ja välitetään mutta enhän minä tyhjää ilmaa voi halata ja suukottaa. lapsemme kanssa kyllä vietetään helliä hetkiä,onneksi.

• Gladir.

Puhu sille edelleen. Kerro että tämä vaivaa sua tosi paljon ja kohta et enää kestä sitä ja teet jotain harkitsematonta tai pistät suhteen poikki.

• Petter Zen

Nämä jutut on tosi yksilöllisiä. Jos ette puhu niin todennäköisesti molemmat kuvittelette automaattisesti pahinta. Puhumalla moni asia paranee, kun toista rakastaa niin ei taatusti halua satuttaa. Hommat vain on niin että jos ei tiedä niin todennäköisesti arvaa väärin.

Ja ihan vinkkinä, esim. useat naiset ovat öisin hyvin lämpimiä. Se on todella suloista ja kaunista, mutta tekee nukkumisesta aika vaikeaa. Kyllä, on maailman kaunein asia nukkua rakastamansa naisen vieressä. Mutta se ei ole kivaa jos EI SAA nukutuksi. Kyllähän sitä jonkun yön kestää, mutta ei ikuisesti. Ja ihmiset ovat erilaisia. Toiset voivat nukkua hyvin ja helposti toisen vieressä, mutta kaikille se ei ole sama asia. Toisille on hyvin vaikea nukkua toisen ihmisen lähellä, ei siinä ole mitään pahaa taka-ajatusta. Ja nukkuminen on tärkeää kaikille. Puhu miehellesi. Kyse voi olla niin yksinkertaisesti niin pienestä asiasta ettei hän saa unta kun lämmin nainen nukkuu vieressä. Siinä ei ole ainoatakaan ikävää ajatusta sinua kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe