Vapaa kuvaus

Moi! Olen persoonallinen kansainvälinen mies. Elämän koulua tässä on käyty jo 31 vuotta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja maailma ei ole virheetön paikka.Toivottavasti jokainen meistä hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja osaa nauttia elämästä omalla tavallaan. Rauhaa ja terveyttä kaikille! Rakastakaa toisianne,läheisiänne,perhettänne ja ystäviänne! Kommentteja saa laittaa toki. Mielipiteitä on monia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

159

1. tiedän ainakin yhden turkkilaisen naisen,joka on ollut naimisissa suomalaisen miehen kanssa täällä Suomessa.
  2. Mä seurustelin aikoinaan yli 10 vuotta sitten yhden naisen kanssa noin parisen vuotta. Hän oli silloin ensirakkauteni. Eräänä lokakuisena päivänä hän jätti minut aivan yllättäen tuosta vain. Sen jälkeen minusta kuohui viha,pettymys,katkeruus ja suru. Se oli todella vaikeaa aikaa, sillä rakastin häntä pitkään vielä eron jälkeen. Hän löysi uuden miehen nopeasti. Tämä kaikki tuntui minusta niin pahalta. Myönnän sen, että meillä oli aika paljon riitoja, mutta minun mielestäni se tapa, jolla hän jätti, oli väärä. Vajaan vuoden kuluttua erosta pääsin vihdoin siitä yli. Se teki minusta vahvemman ihmisen. Jälkeenpäin ajateltuna se oli oikeastaan hyvä, että erosimme. Sen jälkeen minulla on ollut pari pidempää suhdetta ja nyt olen ihanassa parisuhteessa.
    Sanoisin sinulle kokemukseni perusteella, että sun kannattais koittaa hyväksyä teidän ero, vaikka se tietysti tuntuu nyt pahalta. Kuitenkin aika parantaa haavat ja sä selviät siitä. Usko pois! Voithan sä tietty yrittää jutella vielä hänen kanssaan, mutta en usko, että siitä on apua, koska selvästi kirjoituksesi perusteella hän on päättänyt jättää sinut lopullisesti. Eikä minusta ole edes järkevää yrittää vielä. Kannattaa päästää irti hänestä! Käyt läpi mielessäsi tuota asiaa ja sun pitää puhua siitä läheisille ihmisille. Kyllä sä siitä selviät, vaikka nyt onkin sitä vaikea uskoa. Katse tulevaisuuteen ja eteenpäin! Löydät varmasti vielä jonkun, joka välittää susta ja haluaa olla sun kaa ainiaan. Olen ihan varma siitä! Lippu korkealle! Voimia sulle!
  3. Voin yhtyä täysin tuohon kokemukseni perusteella,kun ikää on yli 30v ja naisia ollut paljon elämässäni. Kukaan nainen ei ole valittanut penikseni koosta(alle 15cm),pikemminkin olleet todella tyytyväisiä ja tyydytettyjä. =) Ei sillä pituudella ole niin väliä,paitsi jos on liian pitkä,vaan enemmän on merkitystä paksuudella(itsellä n.5cm) ja miten kaluaan osaa käyttää. Onneks täällä käy välillä kirjoittelemassa asiaa järkevätkin ja oikeasti kokeneet ihmiset. Tämä kolmen lapsen isä on ainakin fiksu ja puhuu realistisesti faktaa. Mukava lukea fiksun ihmisen kirjoittamia faktoja. Provoilijoita on aivan liikaa näillä palstoilla,jotka kärsivät huonosta itsetunnosta,jotka tarvitsevat apua tai parempaa tekemistä. Jokainen fiksu ja järkevä ihminen huomaa provoilut.