Moi vaan POJAT. Olen miettinyt tässä, että mitä vittua te vouhkaatte koosta ja liioittelette ja sairastatte pienessä päässänne, kun ihan oikeesti kyrpä ei saa olla liian iso eikä liian pieni. Minulla on sellainen reilu 15-18cm mulkku (riippuu miten hyvin keulii), ja on sillä kuulkaa kiva työnnellä varomatta mitään pohjakosketuksia, ainakin silloin kun ei ihan täysi tana päällä. Miasellani on ehkä normaalia syvempi, koska pitkä nainen kyseessä ja hänellä takse päin kallistunut kohtu. Saa keskittyä nautiskelemaan ja tyydyttämään naista. Ei pyöri homma sen oman kyrvän ja varomisen ympärillä. - No pyörii se mulkunkin ympärillä ainakin jonkinverran, koska mulkkuni on niin hyvän mallinen, että se kiihoittaam jopa minua itseäni saatika naista:) Mulla nääs on iso terska ja liikkuvat aina takana. Hyvä kyrpä kuulemma mulla naisten mielistä ja kiva katella ja imeä sekä ottaa pilluun. On sitä joku horo pieneksiki sanonu, ku ei seissy kunnolla revintolaillan jälkeen sen "viimeisen toivon" luona, eli siis sille B-luokan naiselle. En lannistunut!
Mutta on se ilo nussia kun oikein seisoo sopivan napakasti ja saa pillun kiihoitetua ja itsensä siihen tilaan että on maksimaalisessa iskussa molemmat.
Turhaan te huolitte. Kyllä 13-15cm mulkuillanne pärjäätte ihan hyvin. Turhaan vouhkaatte ja rasitatte päätänne ja liioittelette netissä mittoja.
Hyvää jatkoa vaan pojat ja kommenttia tulemaan, kitoos!
Kyllä liiasta koosta on vain haittaa
4
2398
Vastaukset
Olet todella fiksu mies. On kiva lukea tällaisia asiallisia ja todenperäisiä kommentteja. Kiitos sulle! Hyvää kesää sulle ja kaikille fiksuille ja ihanille ihmisille(ei provoilijoille) ja naatittaan seksistä!
- Näin on
Milanon yliopisto on tehnyt eu:n pyynnöstä tutkimuksen penisten koosta. Syynä kondomiteollisuuden pyynnöt sekä eu:lle tulvivat valitukset kondomien riittämättömästä koosta.
Koko tutkimus on luettavissa Milanon yliopiston verkkosivuilta.
http://www.unimib.it/
Lyhyt yhteenveto Laura Circolarin tekemästä tutkimuksesta.
Otanta oli yli 30 000 miestä, yli 18 -vuotiaista tasaisesti kaikista eu maista.
Penisten pituuksissa päästiin seuraaviin tuloksiin.
Keskimitta 23cm
Alle 18cm penis löytyy noin 10% miehistä
Alle 15cm vain 2% miehistä
Yli 21cm noin 30% miehistä
Yli 27cm noin 25% miehistä
Yli 30cm noin 10% miehistä
Tässä karkeasti pituudet, tarkemmat tiedot löytyy todellakin tuolta em. mainitulta verkkosivulta.
Eli tässä on nyt faktaa ja voimme lopettaa keskustelun siitä, että keskimitta olisi jotain 13-15cm.- se on se joo
onko hevosille alettu tekemään kortonkeja?
- Todisteita!
Haluasin saada todisteen että kyseinen tutkimuksen tehnyt henkilö on mitannut joka ikisen peniksen itse, jos tämä on tehty netti kyselyn kautta, lukekaa näitä palstoja ja jakakaa peniksen mitta kahdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999