täytin tänään 21 v.! mutta kikkelini on edelleen 13 cm! siihen pitää tyytyä kai loppu elämäni, niisk
HUOMIO
5
1210
Vastaukset
- saman.
kokoinen mulkku ja 3 poikaa olen siittänyt.
Kukaan naisista joiden kanssa olen harrastanut seksiä ei ole valittanut penikseni koosta - ainoastaan minä itse.
Ennätykseni on että nainen sai 4 orgasmia ja sen jälkeen minäkin laukesin.
Vaimoni ei jättänyt minua seksin takia - syyt olivat muualla.
Lopeta mulkkusi mittailu ja ala elää - jos nainen rakastaa sinua rakastaa hän mulkkuasikin.Voin yhtyä täysin tuohon kokemukseni perusteella,kun ikää on yli 30v ja naisia ollut paljon elämässäni. Kukaan nainen ei ole valittanut penikseni koosta(alle 15cm),pikemminkin olleet todella tyytyväisiä ja tyydytettyjä. =) Ei sillä pituudella ole niin väliä,paitsi jos on liian pitkä,vaan enemmän on merkitystä paksuudella(itsellä n.5cm) ja miten kaluaan osaa käyttää. Onneks täällä käy välillä kirjoittelemassa asiaa järkevätkin ja oikeasti kokeneet ihmiset. Tämä kolmen lapsen isä on ainakin fiksu ja puhuu realistisesti faktaa. Mukava lukea fiksun ihmisen kirjoittamia faktoja. Provoilijoita on aivan liikaa näillä palstoilla,jotka kärsivät huonosta itsetunnosta,jotka tarvitsevat apua tai parempaa tekemistä. Jokainen fiksu ja järkevä ihminen huomaa provoilut.
- janispetke....
lefke kirjoitti:
Voin yhtyä täysin tuohon kokemukseni perusteella,kun ikää on yli 30v ja naisia ollut paljon elämässäni. Kukaan nainen ei ole valittanut penikseni koosta(alle 15cm),pikemminkin olleet todella tyytyväisiä ja tyydytettyjä. =) Ei sillä pituudella ole niin väliä,paitsi jos on liian pitkä,vaan enemmän on merkitystä paksuudella(itsellä n.5cm) ja miten kaluaan osaa käyttää. Onneks täällä käy välillä kirjoittelemassa asiaa järkevätkin ja oikeasti kokeneet ihmiset. Tämä kolmen lapsen isä on ainakin fiksu ja puhuu realistisesti faktaa. Mukava lukea fiksun ihmisen kirjoittamia faktoja. Provoilijoita on aivan liikaa näillä palstoilla,jotka kärsivät huonosta itsetunnosta,jotka tarvitsevat apua tai parempaa tekemistä. Jokainen fiksu ja järkevä ihminen huomaa provoilut.
sulha on perunamuna. vamaa melkone nylkyttäjä? =P
- Poika20
No jos sä olisit mä, eläisit tulevaisuudessa.
nisk, huono yritys, nisk
haha, te olette liian helppoja- Poika20
...viimeinkin tunnustaa,että olen tosiasiassa itsekin pienimunainen tuppikulli,suurista kehumisistani huolimatta,sitä ehkä haaveilee mitä ei vaan ole itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927