Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
muumimumma
profiilit
muumimumma
muumimumma
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kova+rahastaja+hän+on+ja+puhuu+ihmisen+pyörryksiin.Iloisuutensa+ja+sanavalmiutensa+hämää+vahvasti+asiakkaan.
Hän+ei+anna+täsmällisiä+vastauksia+mihinkään,vaan+selittää+kaikki+ympäripyöreästi.
Olen+käynyt+vastaanotollaan,enkä+enää+koskaan+ota+häneen+yhteyttä,koska+puhui+varaamastani+ajasta+itse+vähintäänkin+puolet!!!+Ja+minä+maksoin,kalliiksi+tuli.
20.08.2019 08:33
En+ota+Jumalaan+mitään+kantaa,sillä+jokaisella+on+asiasta+omat+ajatuksensa+ja+niitä+pitää+kunnioittaa.Usko+asioihin+lähtee+itsestä.
Henkiparannus+liikuttaa+meidän+energioitamme,kuten+samoin+tapahtuu+selvännäössäkin.
Vaikeaahan+se+on+uskoa+sellaiseen,mitä+ei+voi+konkreettisesti+nähdä.
Pakko+myöntää,etten+aluksi+uskonut+itsekään+ko.asioihin,mutta+niihin+enemmän+perehtyneenä+olen+itsekin+saanut+kokea+monestikin+järjellä+selittämättömiä+asioita.
Kiitollisuus+on+tärkeä+pointti,pitää+olla+kiitollinen+siitä+mitä+on,eikä+elää+koko+ajan+vaan+lisää+hamuten+jotain+uutta+elämäänsä.
Negatiivisuus+ei+vie+ketään+eteenpäin+henkisen+kehityksen+tiellä,se+on+varmaa.
17.04.2017 09:48
Huijareita++on+pilvin+pimein+myös+näkijöiden+keskuudessa,sitä+ei+voi+kieltää.
Narsisti+sanaa+käytetään+tänä+päivänä+aivan+liian+monessa+yhteydessä,kaikki+ei+suinkaan+ole+narsisteja,siinä+on+omat+kriteerinsä,jotta+puhutaan+oikeasti+narsistista.
Ja+ihmisillä+todellakin+on+ns.yliluonnollisia+kykyjä,mutta+ne+eivät+milloinkaan+tule+esiin+skeptikoilla.
Vain+herkillä+henkilöillä+on+mahdollisuus+aistia+tulevaa,kun+he+ovat+enemmän+läsnä+hetkessä,heille+hiljaiset+hetket+ovat+hyviä+hetkiä.
17.04.2017 09:40
Tällaista+soopaa+voi+kirjoittaa+vain+henkilö,joka+ei+ole+seurannut+asioita+kylliksi+ja+saatikka,että+olisi+kokeillut+itse+osallistua+ohjelmaan.
Näkijöitä+sekä+henkiparantajia+on+todellakin+olemassa+ja+paljonkin.Ikävää+on,että+myös+huijareita+on+pilvin+pimein,tekevät+pimeitä+hommia+pelkän+rikastumisen+toivossa+ja+sitten+kokemukset+juuri+heidän+kertomistaan+asioista+leviävät,joka+taas+ruokkii+heitä,jotka+epäilevät+asioiden+totuudenperäisyyttä.
Missään+nimessä+ei+kannata+mennä+kelle+tahansa,vaan+perehtyä+ensin+asioihin+ja+kuunnella+tarkalla+korvalla+kokemuksia.
Itse+olen+soitellut+monillekin+astralin+näkijälle,eikä+heidän+tulkintansa+pääviivat+eroa+toisistaan,jokaisella+on+kuitenkin+oma+tyylinsä+ja+tapansa+kertoa+asiat.
Ohjelmaa+kannattaa+seurata+pitkään,jotta+huomaa,miten+monet+soittajat+antavat+myös+kiitosta+siitä,mitä+heille+on+nähty+ja+miten+ne+on+sittemmin+toteutuneet.
Kaikki+heistä+ei+kysele+yhtään+mitään,vaan+kertovat,mitä+näkevät.Minullekin+kerrotiin+menneisyyteni+niin+hyvin,ettei+sellaista+voi+kukaan+arvata+ja+tulevatkin+asiat+on+sanottu+todella+hyvin.
Voin+suositella+ainakin+Stiina+Saharia,Liina+Tihanea,Maria+Petalaa,Annea,..
On+siellä+mm.Tarja+Sahari,joka+sanoo+kaikille+hyvin+kyllästyneeseen+sävyyn+saman+lotran,josta+voi+päätellä+mitä+vaan,kun+kyllin+kauan+häntä+kuuntelee+ja+hän+kyselee+asiakkaalta+enemmän+itse.Ei+hyvä!!
Älkää+tuomitko+asioita,joita+ette+itse+hallitse+tai+joihin+ette+usko.
Henkisyys+ja+varsinkin+näkeminen+ja+hoitaminen+ovat+arvokkaita+lahjoja+ja+niitä++kannattaa+ja+pitääkin+jakaa+muille.
Henkiparannuksenkin+olen+itse+kokenut,mutta+voin+sanoa,ettei+se+kyynikoille+ja+skeptikoille+toimi,kun+kehon+päällä+on+murtumaton+panssarikuori,joka+ei+hyvyyttä+läpäise.
16.04.2017 19:30
Kallista hommaa on soitella Astral tv:hen,mutta ei se aina turhaakaan ole.
Siellä on oikeesti hyviä selvännäkijöitä,kuten heitä on muuallakin.
Monista on kokemusta ja hyvin ovat tienneet.Ei kannata kaikkia lyödä lyttyyn,pitää oppia erottamaan jyvät akanoista.Kokemuksesta on apua tässäkin asiassa.
Viimeiset 10v elämässäni on kulkenut juuri niin,kuin mulle on ennustettu,asiat vaan tapahtuu.Ei niitä eläessään mieti,mutta jälkeenpäin vain huomaa,että näinhän se oli mulle sanottu.
Eräs selvännäkijä antoi mulle niin paljon voimaa,kun olin eronnut ja ajattelin myydä ok-talon pois ja luovuttaa,mutta hän sanoi,etten tekisi sitä,sillä elämäsi tulee valostumaan yllättäen ja asiat ratkeaa,kuin itsestään.
Olin lopen väsynyt ja toivoton,mutta onneksi tein,kuten neuvoi,kaikki tuo todellakin tapahtui.Olen enemmän,kuin kiitollinen hänelle kaikesta avusta.
18.06.2015 23:23
Onko sulla omakohtaisia kokemuksia,vai millä perusteella sanot,ettei selvännäkö ole mahdollista?
Mulla on paljon kokemusta,mutta olenkin erittäin kriittinen heidän suhteensa,en sentään kaikkiin usko.
Otan selvää asioista ennen,kun menen antamaan rahaa käteen.
Tosi monilta olen saanut täysin paikkansa pitävää tietoa,niin menneestä,kuin tulevasta.
18.06.2015 23:12
Näin on,tosi hyvää seurattavaa.Sitä kannattaakin kuunnella kriittisesti,niin huomaa,kelle kannattaa soittaa ja kelle taas ei.
Siellä on hyviä tietäjiä,kokemusta on.
18.06.2015 23:08
Kiitos,kun olet kirjoittanut asiallisen ja selventävän kommentin,että oikeitakin selvännäkijöitä on.Olen itse soittanut Stiinalle ja hän näki heti minunkin vaivani ja sanoi kauanko sen paranemiseen menee aikaa ja paikkansa piti,kuten näki myös lähellä olevan muutoksen työssä ,joka sekin toteutui jo.
Osaa asioista odotan tapahtuvaksi ihan lähiaikana.
Hän kuvaa ihmisen todella hyvin,luonnetta,kärsimyksiä ym,kun itse tuntee ko.henkilön,niin ei voi,kuin hämmästellä.
18.06.2015 23:05
Pakko kommentoida,kun täällä lyödään kaikki selvännäkijät lyttyyn,vaikkei itse edes olla koskaan turvaututtu heihin.
Minä olen käynyt monen monilla ja olen soitellut myös mieliä kuohuttavaan Astral tv:hen.Tarja Saharista olen samaa mieltä,kuin monen muutkin täällä,että pitkittää puheluita ja kyselee enemmän,kuin itse kertoo.Hänelle en ole soittanut,enkä soita,mutta on siellä tietäjiäkin joukossa.
Stiinalle soitin ja samalla lailla hän näki asiani,kuin aiemmin muutkin selvännäkijät,joita siis todellakin on olemassa.
18.06.2015 22:55
Miten se tekeminen menee pieleen?
Ohjehan on erittäin yksinkertainen. Maustaminen on makukysymys ja sitä pitää vain harjoitella ,ehkä useampikin kerta ,jotta oppii löytämään sen omaan suuhun sopivan makeuden.
Itse pidän soseutetut perunat (joihin venhäjauhot on sekoitettu) yön yli sähköuunissa ihan pienellä lämmöllä,ehkä n.50-80 astetta.
Sitten vaan seur.aamuna maito,sulatettu voi,siirappi ja kaneli sekä suola joukkoon ja paistumaan. Ja se on kyllä aina takuuvarmasti hyvää. Nestemäärän kanssa kannattaa olla varovainen,ei kannata suoralta kädeltä lisätä ohjeessa mainittua määrää,ettei tule liian löysää.
20.12.2014 12:47
Aika vaikea tilanne.
Kyllähän asian voi ottaa puheeksi,mutta todennäköisesti hän vähättelee ongelmaansa,kun ei sitä siksi itse koe.
Eräs ystäväni käyttäytyy juuri noin,eli ostaa mitä vaan,vaikkei kotona ole tilaa enää missään. Kaikki pöydät,tasot,kaapit kuten myös varasto on kattoa myöden täynnä. Ja nyt jo lattiatilat ovat kaventuneet kaikenlaisen roinan peittäessä ne.
Ostohimo antaa vain hetkellisen ilon,oikeesti sillä ostetulla tavaralla ei tunnu olevan suurempaa merkitystä,kun ystävällänikin on monia,monia tavaroita yhä alkuperäis pakkauksissaan. Into loppuu,kun raahaa paketin postista kotiin.
Ystäväni ainakin tuntuu paikkailevan omaa kurjaa osaansa tällä shoppailulla. Elämästä puuttuu oikeanlainen sisältö. Hän on turhautunut, elämänsä on yhtä ja samaa päivästä toiseen. Työ,ostokeskukset ja mässäily. Vaikeaa tuosta on loppua tehdä. Olen puhunut hänelle monestikin suoraan,olen saanut aikaan välirikonkin,mutta edelleen ollaan ystäviä. Tilanne ei ole muuttunut mihinkään.
Jos himoshoppaijija tuhlaa toisen rahoja,siihen pitää ehdottomasti puuttua.
Eihän ihminen,joka ei tienaa itse rahaa tai joka ei ole sitä oppinut käyttämään,voi ottaa toisen tienaamia rahoja ja ostaa niillä mitä haluaa.
Käyttöoikeudet pois toisen tiliin ja omalle tilille vaan se,mitä on mahdollista laskujen ym.jälkeen käyttää omiin hankintoihin.
02.12.2014 08:20
1 / 1