Kyllä täytyy sanoa, että SUOMI on huijausten luvattu maa . ASTRAL TV ON TÄYSIN HUIJAUSTA. Käytetään hädänalaisia ihmisiä hyväksi. Lähes kaikki soittajat ovat psyykkisesti sairaita ja eikä välistämistä taida olla ennustajistakaan. KAIKEN HUIPPU ON TÄMÄ KIRSI LAINE. Ensimmäisessä fideossa hän kertoi kuinka sinä päivänä aivosyöpään kuolevan potilaan syöpä läsähti seinään, kun hän käsillään ilmaa tunnusteli. Se kohta on uudesta humpuuki fideosta poistettu. Kaiken lisäksi huitoo kuin heinämies käsillään ja poloiset soittajat kuuntelevat kalliiseen hintaan, todellisuudessa saamatta apua. Psyykkisesti sairas ihminen voi kuvitella hetken voivansa hyvin, mutta pian kaikki romahtaa ennalleen. LUKEKAA TIENARIN OPPIKIRJA Psykiatriasta. Puhuvat muka enkeleistä, joka on ristiriitaista RAAMATUN kanssa. Raamatussa mainitaan ennustaminen olevan saatanasta. Mutta, nämä huijarit käyttävät mainintaa enkeleistä, että nämä ns vanhat ihmiset uskoisivat ja soittaisivat. JÄRKI-IHMISTEN PITÄISI TIETÄÄ , ettei kukaan voi tietää tuntemattomien ihmisten asioita. Tarot tulkinta perustuu siihen, ETTÄ KYSELLÄÄN ENSIN ASIAT SOITTAJALTA JA sitten puhutaan sen mukaisesti. Kertovat sellaisia asioita, joita kaikille elämässä sattuu . Tämä sama yritys joka pitää noita huijaus päiväpelejä on keksinyt tämän huijaus ASTRAL TV. On ihmeellistä, että laki sallii , kun tiedetään, että JUURI NE VÄHÄOSAISET tekevät suuria puhelinlaskuja, joita me veronmaksajat monen kohdalta maksetaan.
ASTRALTV psyykkisten sairaitten hyväksikäyttöä
11
246
Vastaukset
Tällaista soopaa voi kirjoittaa vain henkilö,joka ei ole seurannut asioita kylliksi ja saatikka,että olisi kokeillut itse osallistua ohjelmaan.
Näkijöitä sekä henkiparantajia on todellakin olemassa ja paljonkin.Ikävää on,että myös huijareita on pilvin pimein,tekevät pimeitä hommia pelkän rikastumisen toivossa ja sitten kokemukset juuri heidän kertomistaan asioista leviävät,joka taas ruokkii heitä,jotka epäilevät asioiden totuudenperäisyyttä.
Missään nimessä ei kannata mennä kelle tahansa,vaan perehtyä ensin asioihin ja kuunnella tarkalla korvalla kokemuksia.
Itse olen soitellut monillekin astralin näkijälle,eikä heidän tulkintansa pääviivat eroa toisistaan,jokaisella on kuitenkin oma tyylinsä ja tapansa kertoa asiat.
Ohjelmaa kannattaa seurata pitkään,jotta huomaa,miten monet soittajat antavat myös kiitosta siitä,mitä heille on nähty ja miten ne on sittemmin toteutuneet.
Kaikki heistä ei kysele yhtään mitään,vaan kertovat,mitä näkevät.Minullekin kerrotiin menneisyyteni niin hyvin,ettei sellaista voi kukaan arvata ja tulevatkin asiat on sanottu todella hyvin.
Voin suositella ainakin Stiina Saharia,Liina Tihanea,Maria Petalaa,Annea,..
On siellä mm.Tarja Sahari,joka sanoo kaikille hyvin kyllästyneeseen sävyyn saman lotran,josta voi päätellä mitä vaan,kun kyllin kauan häntä kuuntelee ja hän kyselee asiakkaalta enemmän itse.Ei hyvä!!
Älkää tuomitko asioita,joita ette itse hallitse tai joihin ette usko.
Henkisyys ja varsinkin näkeminen ja hoitaminen ovat arvokkaita lahjoja ja niitä kannattaa ja pitääkin jakaa muille.
Henkiparannuksenkin olen itse kokenut,mutta voin sanoa,ettei se kyynikoille ja skeptikoille toimi,kun kehon päällä on murtumaton panssarikuori,joka ei hyvyyttä läpäise.- khdskhfjjefgt
Miten voi olla henkiparantajia, jos ei ole Jumalaa?
En ota Jumalaan mitään kantaa,sillä jokaisella on asiasta omat ajatuksensa ja niitä pitää kunnioittaa.Usko asioihin lähtee itsestä.
Henkiparannus liikuttaa meidän energioitamme,kuten samoin tapahtuu selvännäössäkin.
Vaikeaahan se on uskoa sellaiseen,mitä ei voi konkreettisesti nähdä.
Pakko myöntää,etten aluksi uskonut itsekään ko.asioihin,mutta niihin enemmän perehtyneenä olen itsekin saanut kokea monestikin järjellä selittämättömiä asioita.
Kiitollisuus on tärkeä pointti,pitää olla kiitollinen siitä mitä on,eikä elää koko ajan vaan lisää hamuten jotain uutta elämäänsä.
Negatiivisuus ei vie ketään eteenpäin henkisen kehityksen tiellä,se on varmaa.
- Tiedenainen1000
Psykiariatrisesti sairas ihminen uskoo ihan mihin vain . Eihän sitä tarvitse kuin kerran soittaa jos väittää paranneensa. Miksi soittaa toisen ja useamman kerran. Onhan siinä se pointti, että jos on ongelmia elämässä, eikä muuta kuuntelijaa ole, niin voihan sitä sitten kuunnella ja kokeilla yhteiskunnan varoilla kyseistä HUMPUUKIA. Jokainen järkevä ihminen tietää, ETTEIVÄT TUOLLAISET KÄSIENRÄPYTTÄJÄT KETÄÄN PARANNA. Miksi ne eivät mene tuonne sairaalaoihin VIRPOMAAN JA VARPOMAAN sairasvuoteitten viereen, niin kansa olisi pian tervettä ja sairalat tyhjillään. Minä henkilökohtaisesti en usko mihinkään humpuukiin. Kyllähän siinä on helppo ennustaa kenellä hyvänsä, kun ensin kysytään mitä asia koskee. Yleensä soittajat kertovat asioitaan näille huijareille, ja kun jokainen tietää, että jokaisella soittajalla on elämä päin hanuria, on helppo muka ennustaa ja kertoa niistä yleisistä ongelmista elämässä. Nämä ns ennustajathan eivät saa kertoa negatiivisiä asioita soittajille. - Yksi pointti on että eräs henkilö kertoi myös totuuden, että ennustajat ovat läheisiään silloin tällöin pyytäneet soittamaan ja kehumaan kuinka ennustus meni oikein nappiin. Moni on haukkunut, ettei mikään mennyt kohdalleen. Mielestäni olisi halvempiakin keskusteluväyliä saadakseen psyykkistä voimaa. Useimmat soittaa ja vaikertavat rahaongelmista. Ei ne ainakaan Astraltv:en soittamalla parane. Suomi on huijareita täynnä. Onhan tietysti niinkin, että monet suomalaiset lääkärit tänäpäivänä ovat näitten ennustajien kaltaisia. Niin Tarja Saharista sanomasi on täysin paikkansa pitävä. On tietysti OK jos olet saanut apua henkiseen väsymykseesi soittamalla virpojille. Suntta aikoinaan oli joka näki valokaaret ympärillä, mutta siinäpä ne onkin sitten suomalaiset TIETÄJÄT.
- avaruutta
Tiedenainen 1000;
Jos ihminen on vain yksinäinen ja kaipaa keskusteluseuraa,niin silloin olisi parempi etsiä juttuseuraa jostain muualta kuin Astralista.
Usein huomaa,miten soittajalla on kovempi tarve itsellä puhua kuin kuunnella ennustusta,valitettavasti silloin on valittu väärä numero,sillä se totta vie tulee kalliiksi.
Keskusteluapua on tarjolla halvemmallakin,se on totta ja sitä myös useille suosittelisin.
Loppujen lopuksi hyvin harvoin josko koskaan sinne soittaa täysin ymmärtämätön henkilö,joka ei tajuaisi,mistä ohjelmassa on kyse.
En ymmärrä,mistä olet saanut käsityksen,että soittajat ovat henkisesti sairaita tai varsinkaan psykiatrian hoidokkeja.Tavallisia ihmisiä he ovat,kuten minäkin.
Samoja soittajia kuuluu olevan usein linjoilla,joka taas kertoo siitä,että on oltu tyytyväisiä.
En ole saanut apua henkiseen väsymykseeni vaan täysin konkreettisia neuvoja,miten kannattaa toimia.
Sain hirveesti voimia,kun nainen näki,mitä minulla on tulossa ja käski olla tekemättä suuria päätöksiä,mm.myydä ok-talo ja muuttaa siitä pois.
Olin jo pitkään miettinyt,että se on mun ainoa mahdollisuus selvitä tilanteesta,mutta onneksi hän tsemppasi ja kannusti pyristelemään siinä vielä jonkin aikaa.
Hänen sanojensa ansiosta jatkoin asumista siinä ja onneksi,sillä tuo ratkaisu oli kauaskantoinen ja vaikuttaa yhäkin elämääni ja ainoastaan positiivisesti.
Jaksaa paljon paremmin vastoinkäymisiäkin,kun saa vahvistusta,että asiat tulee muuttumaan parempaan.
Eikä minulle ole koskaan turhia lupauksia annettu,asiat on kerrottu kuten ne on.
Mulle on nähty niin lasteni sairaudet kuten omanikin,jopa sellainen vakava tilanne,jossa joudun turvautumaan sairaalaan apuun.Ja sellainenhan pian tulikin.
Näissä asioissa täytyy yksinkertaisesti ymmärtää,että huijareita on paljon,kenelle tahansa ei kannata soittaa,eikä poiketa.
Yleinen sääntö on,että parhaat selvännäkijät eivät mainosta itseään.
Astral on eri asia,kun on interaktiivinen tv-ohjelma.Mahtavaa,kun on tällainen mahdollisuus.
On iso joukko ihmisiä,jotka kuuntelevat ohjelman joka kerta ja ammentavat sieltä itselleen paljon uusia näkemyksiä elämäänsä.
Lopulta kaikki on kiinni omasta katsontanäkökulmastasi,sillä me näemme ja koemme asiat eri tavalla ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
- Millimetrinen
Vastaus nimimerkille "Avaruutta" Niin, suurin osa soittajista on maininnut heillä olevan masennuksen ja osa sairaslomalla ja eläkkeellä sen takia ja monet ovat sanoneet heillä olevan psyykelääkkeet apuna. Keskusteluista käy selvästi ilmi soittajien tila. Se on fakta, että silloin ihmisellä on jo ongelma, kun lähtee soittamaan tuollaiseen humpuuki ohjelmaan, henkilöille, jotka eivät ole edes ammatti-ihmisiä auttamaan ketään. Halvemmalla saa apua muualta kuin Astraltvstä. Monilla on vain korkea kynnys mennä noihin virallisiin paikkoihin keskustelemaan, koska sekin on fakta, että ihminen tulee LEIMATUKSI ja sitten kaikessa käsitellään ihmistä sen mukaan. Ts, ikäänkuin ei olisi enää ihmisarvoa. Eikä se vaitiolovelvollisuuskaan aina päde.
Sanoit totta sen, ettei todellinen yliluonnollisia taitoja omaava mainosta itseään, eikä kylläkään huijaroi televisiossa. KIRSI LAINE, on täysin TÖRKEÄ HUIJARI , niin yhdessä muiden kanssa. Räpyttelee käsiään ikäänkuin olisi hukkumassa.
Esimerkkinä mainitsen lyhytkestoisesta avusta. Eräskin henkilö kävi kaatumassa Jalovaaran tilaisuudessa ja sanoi parantuneensa täysin. Kuitenkin tämä sama henkilö meni kaataja Heinoselle kolmen päivän päästä saadakseen parannuksen vaivoihinsa. Kun tapasin hänet ja kysyin miksi hän meni niin pian uudelleen kaatumaan parantuakseen, kun oli sanonut edellisen kaatumisen takia parantunut. Hän sanoi, että vaivat tulit takaisin. Tämä on sitä psyykkeen heilahtelua. Tottakai toivon kaikkien saavan avun vaivoihinsa, mutta se pitkäkestoinen apu olisi se paras apu. - aikoihineletty
Nämä huijarit puhuvat enkeleistä ja vetoavat ns Jumalaan. IHEELLISTÄ. Ei voi puhua Jumalasta Astraltvssä. Raamatussa tuollainen ennustaminen on mainittu olevan perkeleestä. Vetoavat enkeleihin vain siksi että ihmiset soittaisivat. Tuulaa lukuunottamatta epäillysti kaikki muut ennustajat ovat miestensä pellolle ajamia. En ihmettele tuota.
- Huijattu112
HEI! Onko kukaan tehnyt reklamaatiota ohjelmasta ja niistä järkyttävistä puhelinlaskuista? Kuinka olette toimineet ja miten on käynyt? Kaipaan nopeasti asiallisia vastauksia! Kiitos.
- PedroHietanen
Laillistettua vähäosaisten huijaamista. Tänään näin kun Riina Alen niminen "enkelitulkitsija" jutteli Rafaelin ja Gabrielin kanssa niitä näitä ja kaiken kukkuraksi otti yhteyttä soittajan Kalle vaariin, joka sanoi jotain tosi hassua, että tätä Riinaa oikein rupesi naurattamaan. Soittajan mummukin kävi Riinaa moikkaamassa ja sanoi soittajan olleen kiltti poika. Lisäksi minuuttitolkulla puhdisti mitä lie chakroja ja epäili soittajan olevan alkkis. Ironista sinäänsä, että tämmöisen enkelitulkitsijan paikka tulisi olla helvetissä.
- Vähemmänhöpero
Surullista että niin monen suomalaisen ainoa ystävä on Astral TV.Sinne soittelevat umpihöperöt ja psykoosissa olevat tai muuten tosi epätoivoisessa tilanteessa olevat ihmiset.
Ennustajalla ei ole minkäänlaista moraalia. Jututtavat todella sairaita ihmisiä.
Moni soittaa sinne vaikka seuraavassa kuussa ei olisi leipää puhelinlaskun maksamisen jälkeen.
Eikö huijaukset ja petokset ole laissa kielletty, vai eikö se koske sairaita ja vanhuudenhöperöitä.
Pakko olla aika sekaisin jos uskoo että jollakin ennustajalla on suora yhteys enkeleihin jotka ennustan pyynnöstä hoitavat soittajan terveeksi!!!
Samoin nämä kiroukset ja pahat silmät, mitä ne ovat? Kertoisiko joku miten niitä voisi laittaa vihamiehilleen.
Ennustajat kuitenkin poistavat niitä joka ohjelmassa suurella rahalla.
EIKÖ JÄRKI SANO MITÄÄN - Anonyymi
"ASTRALTV psyykkisten sairaitten hyväksikäyttöä"
Niin onkin! Kyseiset meediot ihan vajakkeja, joilla hissi ei mene ylimpään kerrokseen. Operoiko ko. porukka jostain Ylen kellarista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114