Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

11

1. Tällaista+soopaa+voi+kirjoittaa+vain+henkilö,joka+ei+ole+seurannut+asioita+kylliksi+ja+saatikka,että+olisi+kokeillut+itse+osallistua+ohjelmaan.Näkijöitä+sekä+henkiparantajia+on+todellakin+olemassa+ja+paljonkin.Ikävää+on,että+myös+huijareita+on+pilvin+pimein,tekevät+pimeitä+hommia+pelkän+rikastumisen+toivossa+ja+sitten+kokemukset+juuri+heidän+kertomistaan+asioista+leviävät,joka+taas+ruokkii+heitä,jotka+epäilevät+asioiden+totuudenperäisyyttä.Missään+nimessä+ei+kannata+mennä+kelle+tahansa,vaan+perehtyä+ensin+asioihin+ja+kuunnella+tarkalla+korvalla+kokemuksia.Itse+olen+soitellut+monillekin+astralin+näkijälle,eikä+heidän+tulkintansa+pääviivat+eroa+toisistaan,jokaisella+on+kuitenkin+oma+tyylinsä+ja+tapansa+kertoa+asiat.Ohjelmaa+kannattaa+seurata+pitkään,jotta+huomaa,miten+monet+soittajat+antavat+myös+kiitosta+siitä,mitä+heille+on+nähty+ja+miten+ne+on+sittemmin+toteutuneet.Kaikki+heistä+ei+kysele+yhtään+mitään,vaan+kertovat,mitä+näkevät.Minullekin+kerrotiin+menneisyyteni+niin+hyvin,ettei+sellaista+voi+kukaan+arvata+ja+tulevatkin+asiat+on+sanottu+todella+hyvin.Voin+suositella+ainakin+Stiina+Saharia,Liina+Tihanea,Maria+Petalaa,Annea,..On+siellä+mm.Tarja+Sahari,joka+sanoo+kaikille+hyvin+kyllästyneeseen+sävyyn+saman+lotran,josta+voi+päätellä+mitä+vaan,kun+kyllin+kauan+häntä+kuuntelee+ja+hän+kyselee+asiakkaalta+enemmän+itse.Ei+hyvä!!Älkää+tuomitko+asioita,joita+ette+itse+hallitse+tai+joihin+ette+usko.Henkisyys+ja+varsinkin+näkeminen+ja+hoitaminen+ovat+arvokkaita+lahjoja+ja+niitä++kannattaa+ja+pitääkin+jakaa+muille.Henkiparannuksenkin+olen+itse+kokenut,mutta+voin+sanoa,ettei+se+kyynikoille+ja+skeptikoille+toimi,kun+kehon+päällä+on+murtumaton+panssarikuori,joka+ei+hyvyyttä+läpäise.