Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aanipaja
profiilit
aanipaja
aanipaja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
954
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Semmoinen ensivaikutelma tässä nyt tulee, sorry! Ette osaa laittaa koneidenne ääniasetuksia oikein.
07.11.2010 23:36
identtiset kansiot ulkoiselle tuo SB ja niitä voi normaalisti resurssienhallinnassa käsitellä.
03.11.2010 14:20
Mä olen varmuuskopiointiin (ulkoiselle kovolle) käyttänyt jo monta vuotta SyncBack-nimistä ilmaista ohjelmaa. Se synkkaa juuri noin, kuin sun tarve tuntuisi olevan. Siihen on helppo luoda profiili, johon määrittelet, kuinka kopioidaan.
Oletko tuon Corel'in hommannut johonkin aiempaan Windows'iin aikanaan? Kun Vista tuli, jotkin vanhat ohjelmat eivät enää pelanneet siinä eikä tietenkään myöskään sitten 7:ssa.
03.11.2010 12:03
hiiren kakkosella ja "käynnistä järjestelmänvalvojana"?
02.11.2010 16:28
suomennettu. En muista nimeä, mutta aika kamala on! Vai mitä oikein tarkoitat?
02.11.2010 08:35
ite oon vahvarin ja ulkoisen äänikortin kautta äänitellyt Audacitylla ja Sonarilla. Ihan kelpo jälkeä tulee. Jos ei olisi jemmassa vanha hyvä vinyylisoitin, niin varmaan kokeilisin tuollaista usb-viritystä.
31.10.2010 17:10
"tietokoneeseen liitettävä vinyylisoitin"? Audacitylla ei siitä äänitystasosta (jos se on hiljainen) kannata välittää. Kun olet biisin äänittänyt, "normalisoi" se raita (löytyy efektivalikosta). Näin nousevat biisin kovimmat kohdat 0 db:iin.
31.10.2010 13:41
Karaokesoftassa on äänenvoimakkuuden säädin (jolla säätyy musa), niin mikkiähän pystyy helposti säätämään Windows'in omalla mikserillä.
31.10.2010 13:37
käyttänyt monta vuotta, toimii Vistassa, joten varmasti myös 7:ssa.
31.10.2010 13:33
OpenOffice tai Abiword. Molemmat ovat ilmaisia.
24.10.2010 21:11
Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.
22.10.2010 09:56
Minäpä meilaan filut sulle, niin sä decryptaat ne *.gyrpä- muotoon mulle. Mitä maksaa moinen palvelu? Enpäs tullut ajatelleeksi edes tuota mahdollisuutta, tyhmä minä!
19.10.2010 23:33
Itse asiassa, kun klikkailee filettä eteenpäin, niin juuri nuo videot toimivat äänineen, mutta ongelma on ihan peruslaatua, kun jpg-kuvat ja mp3-äänet ei lähde pelittämään niin kuin olettaisi. Mutta tämä nyt ei ole mikään maailman luokan ongelma, olisi vain mukavaa, jos toimisi.
Liikaa kai ei voi vaatia eri järjestelmien välillä.
Mites esim. MS PP:lla voi tallentaa diaesityksiä ODF-muodossa? En ole PP-esityksiä pariin-kolmeen vuoteen tehnytkään. Ennen ne aina tallennettiin PPS ja PPT-muotoon. Nämä kyseiset fileet ovat cd:illä alkaen vuodesta 2004.
Voi olla, että aika on ajanut niiden ohi, mutta kyllä ne W-puolella Officella vielä ihan toimivat.
19.10.2010 22:10
Ubuntu-osastolle PowerPoint-kysymyksen. Veikkaanpa, ettei kukaan siihen vastaa....Ainakaan mitään järkevää. Ubuntu on ihan kiva, mutta monessa asiassa ei vain toimi.
19.10.2010 21:37
huumoria tuntuu olevan kautta linjan.....Mikä v''ttu meitä ihmisiä oikein nykyään vaivaa...eikö meillä ole oikeaa elämää ollenkaan?
17.10.2010 00:57
miten juuri TÄMÄ kysymys herättää näin paljon vastaajia toimimaan. Voi h:tti, hommatkaa itsellenne jotain oikeaa tekemistä!
17.10.2010 00:53
paska kuvankäsittelyohjelma, laita Picasa, sillä käy kaikki......ihan kaikki!
15.10.2010 22:19
seurata lintujen puuhastelua, puupää!
15.10.2010 22:16
tietokoneella, pitää varmuuskopiot tehdä joka päivä, tai kuten minä teen, kaksi kertaa päivässä. Siinä ei paljon juosta systerin luona kovalevyjä vaihtamassa. Elikäs erilaiset tarpeet luovat erilaisia toimintatapoja. Multa on kerran kämppä palanut alta ja siksi ehkä otan tuon mahdollisuuden hiukan eri lailla huomioon kuin joku toinen. Kukin tarpeidensa mukaan.
05.10.2010 20:55
täyteen ja lisenssi piti uusia F-Secureen. Hintakin on enää alle 50 euroa/vuosi, joten pidän kovasti edullisena tuota. Olen ainakin ollut tyytyväinen siihen, helppo käyttää ja toimii kuten luvataan. Elikäs kolmessa paikassa pidän tärkeitä filujani: koneella, ulkoisella ja sitten tuolla FS:lla.
05.10.2010 16:46
7 / 48