Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin kuin on helposti galleriasivulta havaittavissa. Onko se niin vaikea luoda vaikka ihan vain tälle palstalle kirjoittelua varten oma rekisteröity nick jossa voisi tuollaisia tietoja esim olla?
03.11.2005 17:03
Ja ihmeen rennon olonenkin vielä, että aika helpolla taitaa pysyä... Tai sitten vaan piilottaa hyvin tupakinhimot.
03.11.2005 15:42
http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/arkisto.shtml?403521
http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/uutiset.shtml?403550
03.11.2005 15:34
Ihan samoilla argumentilla voitaisiin sanoa että olen ihastunut Terhiin tai vaikka Iinaan. Paljon noita asukkaita herjaaavia viestejä olen myös poistellut. Jotenkin tässä vaan aikasemmista tiputuksista ja niiden kirjoitteluista olen oppinut että asiaaan pitää puuttua ennaltaehkäisevästi. Siksi tämä aloitus.
Julkisuudessa oleminen ei todellakaan tarkoita sitä että saa kirjoittaa henkilöstä mitä vaan. Minnan puolella olemisesta voisi vielä todeta että on inhimillistä huomata joutuvansa puolustaaan heikompaa osapuolta, mutta tietoisesti kyllä pyrin olemaan sen 100% tasapuolinen palsta-asioissa.
03.11.2005 15:27
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1077514
03.11.2005 15:12
Tosiaan hieman hämäävä otsikko on Katsossa. Ei kai se mikään avoliitto ole jos eivät yhdessä ole Mikan kanssa vakituisesti asuneet. Siis selvennykseksi että uudesta miesystävästään on eronnut.
03.11.2005 14:56
Mutta tällaisen käskyn Timo sai pk-huoneessa.
03.11.2005 14:36
Eli Maken kanssa asumuserossa tai jotain (avioero ei ole astunut vielä voimaan). Mika oli uusi miesystävä jonka kanssa asuivat ilmeisesti yhdessä kun Katso! puhui avoliitosta. Ymmärsit aivan oikein. Mika oli päätöksensä tehnyt jo aikaisemmin, mutta ei ollut sitä vain saanut ilmoitettua Minnalle taloon. Varmasti Mika ei enään halunnut julkisuuteen tulla. On varmaa että olisi tullut kiusallinen tilanne kun päätös on jo tehty, ja Minna olisi rientänyt halaamaan tästä tietämättömänä.
03.11.2005 14:35
Tsemiä sullekkin.. Ota Pertusta mallia.
03.11.2005 01:47
Takuuvarmasti tuon tapahtuman. 24/7 ei näyttänyt ulkopuolen tapahtumia ollenkaan.
03.11.2005 01:45
Itsekkin pohdin tuota miten tuo lisätehtävä määritellään. Muna- ja hanskatehtävissä linja oli ihan eri mitä oli esim ensimmäisessä nuotiotehtävässä. Timon sanoin "ei voi tietää".
02.11.2005 23:39
Tässä just päivittelin kun porukka meni nukkumaan jo! Taitaa toi leirielämä väsyttää. Timo on tällä hetkellä kipinävuorossa. Perttu heitti yhden koomisen lauseen ennen kuin meni makuupussiin, jota kai pöördismiksikin voitaisiin kutsua; "Tuutsä Timo nukkumaan ennenku sä heräät". Jotain kipinävuoroista kai koitti kysyä heh.
Porukka kovasti kyseli Pertulta ja Antilta tunnelmia ja mitä olivat puhuneet Bonon kanssa, ja pojat kertasivat tapahtumia.
ja tää saattaa nyt olla ihan mun silmissä ollutta vaan, mutta ihan kuin Terhin ja Pertun välillä olisi nukkumaan mennessä, ja vähän aikasemminkin, jotain ylimääräistä kiusoittelua... siis sellasta positiivishenkistä. Vierekkäin tuolla laavussa nukkuvat.
02.11.2005 23:29
Eiköhän idea ollut tarjota palkinnoksi elämys. Tehdä ruokaa jonkun ihan oikean julkkiksen kanssa. Perttu ainakin oli ihan onnessaan; "Ei voi uskoo.. Kavereille voi kertoo muina miehinä että laura Bono muuten on tarjoillu mulle..."
02.11.2005 22:49
Asenteessa kyllä minun mielestä vähän tsempattavaa.
02.11.2005 22:43
Jonkinlaista pastaruokaa laittelevat. Tunnelma on aika kevyt... Pihalla olevia ei ole näytetty.
02.11.2005 19:02
Varastohuoneesta juuri kävivät pojat hakemassa Laura Bonon ja jonkin laatikon. Laura sanoi että hän meinaa tehdä pojille ruokaa!
02.11.2005 18:06
Metalliverhoja ei ole laskettu alas, ja Tiina ja Terhi katselevat Perttua ja Anttia ja koittavat arvailla mitä tapahtuu. Tiina ei oikein onnistu peittelemään harmistustaan. "Mä en kestä jos noi pääsee sisään asumaan". "Olis voinu olla jotkut muut kaks kun noilla on ollu synttäritkin". Mika ja Timo tekevät tyyninä halkoja.
02.11.2005 17:09
Perttu tuli pk-huoneesta mukanaan kaksi lippua. katsojille ei oikein selvinnyt mistä on kyse, mutta jotain italiaanosta ovat puhuneet.
Pojat alkoivat siivoamaan ja ovat nyt suihkussa siistiytymässä. Ilmeisesti vieras on tulossa kylään :) Yksityiskonsertti on siis ilmeisesti tulossa...
02.11.2005 16:57
Perttu:"johtaja mukaan"
BB komensi Pertun ja Antin pk-huoneeseen.
02.11.2005 16:37
Kilpailijat itse arvelevat että palkinto on jokin herkutteluhetki. Palkinnon antamisen ajankohtaa ei paljastettu, vaan "Bigbrother palaa asiaan". Ajattelin vain kun kilpailijat juuri söivät, että tyhmää olisi nyt mitään ruoka tarjota ainakaan.
JOnkinlainen "kuntsari" taloon sisään iltapalalle voisi olla kiva.
02.11.2005 16:19
48 / 61