Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j.pellervoinen
profiilit
j.pellervoinen
j.pellervoinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvään keskusteluun pieni väli huomautus.
Kyllä kunto nousee vanhemmillekin.
Kun lopetin työt 65:na, olin mielestäni aika hyväkuntoinen, mutta vähän ylipainoinen.
Aloitin suht´koht säännöllisen kuntouimisen.
Nyt 1000m menee noin 10 min. nopeammin kuin aloittaessa ja uida osasin aikaisemminkin.
Ai painoko? Se on tippunut 10 kg.
14.02.2008 14:32
Sukulaisuuteen synnytään.
Ystävyys hankitaan.
Hyvää ystävää ei korvaa mikään.
Hyvää Ystävän Päivää!
14.02.2008 09:04
Olisi kivaa kun voisi olla saman aikaisesti edes kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Vaan ei taida kellään olla sitä taitoa.
Ehkä ei kannata jälkeen päin miettiä mistä jäi paitsi.
Tai ehkä niin päin, että hyvä kun en mennyt.
11.02.2008 14:17
Moniakin palstoja tulee luettua ja joihinkin kirjoiteltua, tosin eri merkillä.
Miksikö? No kun sitä jotenkin on niin kuin vieraalla maaperällä.
Tuota chat`ia ei ole tullut kokeiltua. taita olla nuorempien heiniä.
Ainakin tuolla laki ja oikeus puolella jotkin vastaukset ovat hyvinkin asiallisia. Oikeitako, tiedä hänestä.
10.02.2008 17:14
Taisit laittaa tuon vain jotta joku tarttuisi juttuun ja onnistuit.
Minusta häiriköinti on eri asia kuin olla eri mieltä.
Asiallinen erimielisyys tuo väriä keskusteluun.
Erilaiset mielipiteet kirvoittavat lisähaaroja aiheeseen.
Joo joo ei ole eikä luo keskustelua.
Paskan jauhaminen ja ilkkuminen on ainakin häiriköintiä.
10.02.2008 17:00
Jos kaikki on samaa mieltä ja vaan nyökyttelee ja sanoo joo joo, niin ei siitä keskustelua synny.
Erilaiset mielipiteet luovat keskustelun, jos uskaltaa ottaa kantaa.
Ennen vanhaan oli, ennen radiota ja varsinkin telkkaria, ihmisillä tapana myös kertoilla juttuja, tosia tai tarinoita, mutta aika kai kului kirvesvartta veistellessä rattoisammin. Mehän muistetaan ne ajat.
10.02.2008 16:27
Ajatuksen sain kirjoittaa aiheesta kun tila-auto tuli kovaa vasemmalta ja kai oletti minulla olevan kolmion. Vaan kun ei ollut. Onneksi katsoin ja tuolla kokemuksella vältettiin kolarin.
Useimmiten kuitenkin kirjoitetaan vaan tuo vanhahko autoilija tuli kolmion takaa.....
Vanhojen havaintokyky liikenteessä ei.....
Minäkin luovutin ABCE korttini pois ja kaikkia kirjaimia olen paljon liikenteessä tarvinnut. Kaipa sitä kokemusta on todella karttunut yli 50v aikana.
10.02.2008 10:28
Mummolassa oli aina leivontapäivän jälkeen uusipuuroa. Se oli kai ohraryyneistä tehtyä. Olenkohan oikeassa?
Puuro oli ainakin herkullista, sen muistan.
Ison leivinuunin jälkilämpöä varmaan hyödynnettiin.
08.02.2008 11:37
Minä mietin noita orsilla kuivattuja reikäleipä kanssa, mutta muistini mukaan minun mummolassani oli leipien paisto päivä. Silloin paistettiin paljon leipiä, jotka sitten pujotettiin pitkiin puihin ja nostettiin tuvan kattoon. Kai se oli sen ajan rationalisointia ja kuiva leipähän ei homehdu.
07.02.2008 21:59
lienee syyllinen, että matikkaa on vaikea saada kalakaupasta.
07.02.2008 19:30
Sian ihra ja matikan maksa ne voille vertoja vetää.
Sian ihra on pannassa ja voikin on pannassa. Vain matikan maksa pitää pintansa.
07.02.2008 19:28
Meidän tutuilla on sellainen seropi karvaturri, joka aamu sanoo isännälle kuonollaan huomenta ja vaatii aamulenkille.
Siinä nyt ei ole mitään kummaa, mutta kun hän klo 10 tienoissa vaatii emäntää lenkille ja isäntä ei kelpaa. Iltapäivällä on taas isännän vuoro ja emäntä ei kelpaa. Illalla on taas emännän vuoro.
Tämä on kuulemma toistuvaa ja tuo turri osoittaa selvästi paheksuntansa, jos sen valitsemaa rytmiä vaihdetaan.
Varsinainen ulkoiluttaja.
03.02.2008 09:17
Rouva Kansanedustajastako passaamaan, varsinkaan kun ei ole oma muija.
Kunhan nyt olisi tomera ja hoitaisi niitä asioita, joita lupasi vaalipuheissaan.
Ai niin, voisihan hän pitää pikien näpit kurissa myös.
01.02.2008 23:35
Tuli vähän epäselvästi tuo kerrottua, kun unen pöpperössä olin. Sitähän minä tarkoitin, että kansanedustajalla täytyy olla ryhtiä. Kiitos puolustuksesta Yx70.
Muuten vaihdoin äänestyskohdettani (nainen) viime vaaleissa, kun edellisen hommat keskittyi kaikkeen muuhun kansanedustajan töihin. ( Siis minun mielestäni). Ilmeisesti muutkin olivat sen huomanneet, koska tippui pois.
Uusikin on nainen ja hän pääsi sisään. Niin että en minä naisvihaaja ole, mutta edellytän kyllä tiettyjä ominaisuuksia, eikä ulkomuodolla ole merkitystä.
01.02.2008 20:38
Jos keskustelet naispuolisen edustajan kanssa, katso häntä silmiin tai tai katso kattoon. Älä missään tapauksessa laske katsettasi silmätason alapuolelle.
Voit saada syytteen rintojen tuijottelusta.
Älä myöskään katso heidän peräänsä (en tarkoita tapapuolta), sekin voi olla kohtalokasta.
Jos sinun täytyy herättää naispuolisen edustajan huomio, älä kosketa häntä kädellä. Tökkää vaikka salkulla.
Jos naispuolinen edustajan on jo hississä, älä mene sinne.
Jos olet jo hississä yksin, ja naispuolinen edustajan ryntää sinne, pyri pois. Jos hän ei laske, mene nurkkaan ja käänny selin.
Älä yritä olla vitsikäs, kun naispuolisia edustajia on paikalla. Ne voidaan käsittää väärin. Tai joku luulee, että yrität iskeä jonkun.
Jne.
31.01.2008 00:27
Minusta voi hyvinkin olla, että kärpäsestä tehdään härkänen. Tarkoitan tätä eduskunta-asiaa.
Ai kun se tuo rahaa IP-lehdille ja varmaan muillekin.
Pitäisiköhän alkaa väittämään todeksi sitä että ne Eduskunnan Naisjaoston kokoukset, joita kuvataan Apulehden lopussa, ovat täyttä totta. Siis Eduskunnan naiset sikailee saunassa, juo kaikkein kalleimpia juomia ja syövät kanssa. Niin ja sitten he keskustelevat (ei kun juoruavat) Eduskunnan miehistä aivan kauheita ja pitävät vielä pöytäkirjaakin.
Tulisikohan siitä juttua?
Ostaisivatko miehet lehtiä pilvin pimein?
Vai menisikö koko juttu pannukakuksi?
31.01.2008 00:10
Kokeilepa joskus ihan omaperäistä. Voisi jopa onnistua.
30.01.2008 23:56
Ha ha haa, kun naurattaa tuo illallinen juttu.......
ja oli siinä jotain jatkoakin.
Olisi hauska nähdä se sukka.
30.01.2008 23:00
No voi voi kun sinua harmittaa, kun et muuta osaa
30.01.2008 22:55
Time Manager on pöydällä edelleenkin. Monesko lienee, kun aloitin sen käytön 80-luvulla ja ensimmäisten muovikannat eivät kestäneet. Kaikki eivät tykänneet siitä, minä tykkäsin. Commarin tulon jälkeen Timestä tuli muistikirja, johon tallensin commarin tärkeimmät tiedostot printatussa muodossa. Hyvä niin muuten olisivat monta kertaa kadonneet, Jopel kun olen. Commaristakin luovuin kun varsinaiset työ lopetin. En ole kaivannut.
Suomessa vaikutti kauan aikaa sitten Wälläri niminen teho mies tuolla merenkulun puolella. Kerrottiin, että hänellä oli muistikirja aina yöpöydällä ja siihen hän aina kirjasi yöllä tulleet ajatuksensa.
Minä en ole Wälläri eikä minulla ole muistikirjaa yöpöydällä, mutta minulla on yksinkertainen kännykkä, jonka viestiosaan minä naputan mieltä vaivaavat ajatukset ja tallenna ne. Kännykkä voitta muistikirjan, ei tarvitse sytyttää valoa.
Molemmat vapauttavat aivot lepotilaan ainakin siitä asiasta ja molemmista asiat löytyvät aamulla.
30.01.2008 14:34
84 / 86