Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Voihan pihka

Kun olin pikkupoikana mummolassa, niin menin rakennustyömaalle, jonne oli kielletty menemästä ja astuin tietenkin naula
    70 plus
    45
    7323
  2. Rikastumisen suuri vaikeus

Tehyläiset ja superilaiset saivat noin 200 - 400€ palkankorotukset ja taputtivat kätösiään. Nyt he sanovat haastattelus
    70 plus
    92
    3179
  3. Saako suuttua

Saako Pöljä suuttua, jos Iso Pöljä tulee hiekkalaatikolle ja ottaa Pöljän lelun pois ja vie sen toiseen hiekkalaatik
    70 plus
    28
    2445
  4. Jopa poliisi äimänä

Vantaalla 13, 14, ja 15 vuotiaat tytöt ovat pahoinpidelleet vähän vanhemia tyttöjä ja pakottaneet heidät riisuuntumaan j
    70 plus
    62
    2384
  5. Joko olisi kesärenkaiden aika?

Vain muutaman päivän olin pois ja kun äsken lähestyin juttutupaa, niin hämmästyin. Sen ulkopuolella ei enää ollutkaan ke
    70 plus
    29
    1992
  6. Voi Israel ja Jaffa-appelsiinit

Pyörittelin aamulla Jaffa-appelssiinia käsissäni ja muistin. Monia vuosia sitten, kun israelilaiset sotilaat tappoivat p
    Ikäryhmät
    29
    1808
  7. Minulla on iso ongelma

Voitteko auttaa? Mitä minä teen? Tilanne on nähkääs niin, että minä tankkasin auton, kun bensa maksoi 1,15€/l ja vähän
    70 plus
    46
    1695
  8. Tässäkö syy eläkejumiin?

Eläkkeiden indeksisidonnaisuus lopetettiin 90-luvulla. Siitä lähtien niiden ostoarvo on koko ajan laskenut ajan myötä. E
    70 plus
    38
    1624
  9. Miksi näin pääsi käymään?

Kävin Äitienpäivän pyöräretkellä lasten kanssa. Lasten liikennepuistossa katselin lasten pyöräilyä ja muuta hauskan pit
    70 plus
    35
    1512
  10. Meneekö metsävero näin?

Kun metsän omistajat vapautetiin myyntitulon verosta, niin kaikki näytti olevan ok. Tuloa ilman veroa. Niinhän se pitä
    70 plus
    9
    1492
  11. Voi raukkaa

Paikallisessa marketissa nuorehko nainen kiiruhti eteen päin hengityssuoja kasvoillaan muita asiakkaita vältellen. Hyvi
    70 plus
    44
    1454
  12. Mistähän rahat tulee?

Aamuyön pähkäilin, enkä vastausta keksinyt. Kysynpä siis teiltä, mistä rahat tulee? Suomen valtio sanoo tarvitsevansa k
    70 plus
    39
    1418
  13. Apua, silmälasini katosivat!

En löydä silmälasejani mistään. Ja ilman silmälaseja on vaikea löytää silmälaseja. Viimeksi muistan käyttäneeni niitä k
    70 plus
    34
    1402
  14. Meillä kävi varkaita

Meillä oli viikonlopun siivous ja matot vietiin ulos ja sitten ne imuroitiin siellä ulkona kun piiskaaminen on nykyisill
    70 plus
    25
    1368
  15. Ruokajuttu

Kuuntelin aamulla radiota. Sanottiin, että ruuan hinnan nousu pakottaa kouluruokailussa säästöihin. Esimerkiksi pehmeää
    70 plus
    21
    1359
  16. Lentävätkö karhut?

Muutama päivä sitten pari turistia "pelastettiin" karhujen kynsistä Rajavartiolaitoksen helikopterilla tuolta Nuuksion
    70 plus
    35
    1357
  17. Mahdottomaksi luultu on toteutunut

Kaisaniemestä on löytynyt kumma otus. Se on kuin citykani, mutta sillä on pitkä suomuinen häntä ja sen korvat ovat pyöre
    70 plus
    32
    1251
  18. Ruokolahden leijonia

Meitä tarvitaan taas. Rekkakuskeista on pulaa. Alalle ei ole tulijoita, koska palkat ja työolosuhteet ovat niin huonot.
    70 plus
    35
    1224
  19. Yli-Tornion kauhea tapaus

Viranomaiset ihmettelee, miten se nyt noin, vaikka kaikki sen tietää. Hyvin vanha isä ei enää yksin jaksanut hoitaa kah
    70 plus
    14
    1134
  20. Paavo se uskalsi

Väyrysen Paavo nukkui yön yli ja loihe lausumaan. venäläisille rekoille kauttakulkumaksu. Toiset ministerit kilvan kiis
    70 plus
    23
    1110