Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annekursula
profiilit
annekursula
annekursula
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei hemmetti.mä en pääse tonne sähköpostiin ,se vaan lataa...pitääkö jotain salasanoja vaihtaa,yrittää,vai mikä tossa maksaa...mua niin ärsyttää,sinne tulee kaikki tyttären treenit ja muut tärkeet asiat!!!! koittakaa nyt joku neuvoo ja ne jotka on uudistanu sitä niin pistäkää ne toimimaan että sinne pääse!!!!!!!!!TOSI TYPERÄ JUTTU MENNÄ VAIHTAMAAN !!!!!!
15.04.2014 18:13
on todettu uniapnea.hän kävi myös leikkauksessa,nenästä silvottin luuta ja kurkusta poltettiin.ja se laite on CPAP-laite.sä laitat joka yö maskin naamalle.mun miehellä yö unet on 9 tuntia, mutta laitteen mukaan(jonka sai kotiin,testiä varten)unta oli vaan 3 tuntia.eli mies oli aina hyvin väsynyt.Tosiaan ,ennen leikkausta oli lievä uniapnea mutta leikkauksen jälkeen oli paha apnea.nyt on saanut kotiin oman laitteen jota käyttää koko elämänsä aikana.mutta on mies pirteämpi.(henkitys katkoksia myös mun miehellä oli,paljon).Toivotan onnea leikkaukseen.mutta näin kävi meille.
25.08.2008 12:39
ja missäköhän näin halvalla sais?Kävin itse tarkastuksessa ja lääkäri oli sitä mieltä että menis n.4 tuntia(nukutuksessa)hinta olisi 4000-4500e,suu tulisi kuntoon.Minkäköhän takia lekuri ei puhunu mitään kevytnukutuksesta.olisin tosi kiitollinen jos saisin äkkiä tietoa.
04.01.2008 13:22
onko uima-altaan vesi lämmitetty,että lapset pystyy uimaan?Minkäköhän asteista?Olemme siis lähdössä 1.3.2008.
25.10.2007 08:32
1 / 1