Vapaa kuvaus

Gonahtanu sälli julkiseen siviilisaatioon;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

4

1. Itse laitoin 21mm kaasarin malossin läpillä, Leo vincen teharin ,13/52 välit ja lähin testaa. Veti tällaista 88kg äijää ihan mukavasti aina sinne 80km/h asti, mut sit loppu kierrokset ku seinään.. Muistin ajaessa, että siinähän oli kiinni rajoitettu CDI-boxi prkl. Noh, huomenna laitan tallin nurkasta lojumasta kiinni malossin kisasytkän ja testailen uudelleen.. Niin ja pytyn virkaa hoitaa vakio 50cc..
  2. on ollut taas mielenkiintoista aikaa.. Olen ajatellut sitä poismuuttoa kun saan asunnostani vuokralaisen pois. Nyt sit se olis ajankohtaista ja ehdotin kerran vaimokkeelle juttutuokiota.. Noh, hän sitten alkoi utelemaan illalla 23.00 että mistä halusin jutella..? Kuten jo aiemmin kerroin niin hänellä on tapana valvottaa jos ei saa tahtoa läpi. joten, Sanoin yhden kerran että muutan pois ja kuten tiedätte niin siitä alkoi mökötys ja haukkuminen ja jankutus. Eipä muuta kuin myöntelemään asioita, jotta pääsen nukkumaan (herätys 4.00). Eli eipä mennyt putkeen sekään.

Pitäisköhän joku kerta tehdä niin, että kun hän on muualla niin pakkaan vain tarvitsemani tavarat ja annan loppujen olla ja kun hän tulee niin ilmoitan vaan lähteväni pois..? Kertokaa?? Tiedän jo nyt että hän ottaa sen ihanan ja sopuisan asenteen ja pyytää puhumaan ja minä hellyn ja sit alkaa taas kukkoilu.. Niiku aina!

CASE: Olimme tulossa kaupasta ja kaikki oli suht tyyntä ja rauhallisen hiljaista autossa... Sit tämä rakas naiseni kysyi yht´äkkiä, et miten mun mielestä venäläiset pukeutuu..? No minä tietenki et normaalisti.. "Ai onx huoramaine pukeutuminen sun mielestä normaalia!?" -Ei en minä sillä.. "Vitun ryssíen perään kuolaaja!!" -Onhan niitä jotka pukeutuu huoramaisesti ihan kuten on myös suomessaki.. "Eli sä vitun paska kyttäät kaikkien perseet!!??"
    ..ja tätä paskaa jatku niiku arvaatte!

CASE: Työvuoroni oli 14-22 ja seuraavana aamuna 6-14 ja työmatkaa 60km. Olin sit töissä ja soitin pakollisen SYPin (suhdetta ylläpitävä puhelu). siinä sit rakkaani taas et oletko nähny hyvännäköisiä naisia?? -En ole.. "Vitun valehteleva paska..nännännäääplalplaaplaa..tuut tuut tuut.." Laitoin sit viestiä et jään työpaikalle nukkuu ku siihen kuitenki mahd. on ja en halua käyttää sitä vähäistä yöaikaa tappeluun. Hän vastasi että ei tapella ja mun paikka on hänen vieressä eikä saa unta ilman mua.. Noh, totta se on etten mäkään saa missään niin hyvin unta ku kotisängyssä joten ajelin sit kotii. Siellä saatana alkoi se jankutus ja tappelu joka kesti pari tuntia. Ajatelkaa--> meikäläinen oli polvillaan maassa ja rukoili sitä lopettamaan että pääsen nukkumaan ja jaksan töihin.. Yhden tunnin yöunilla sit aamulla ajelemaan töihin..

CASE: Tuli mieleen vanha juttu.. Olin odottanu saakelin pitkää että pääsen yhteen sotaharjoitukseen. Sit se kulta-aika koitti ja pääsin sotimaan. Soittelin sit illalla kuulumisia kotiin jne, ja tämä rakas naiseni kysyi että onko siellä naisia..? ja olihan siellä yksi nainen ja noin 50 jätkää.. Noh, meikäläisen täytyi samana iltana valehdella muille että lapseni on sairaana kotona ja minun harjoitukseni päättyi siihen kesken kaiken.. Sain jopa kyydin kotiin. Vittu et oli upea tunne vuoden odotuksen jälkeen!!