Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

45

1. Napasuonista..

Onko kellään kokemusta/tietoa sellasesta, että ultrassa on havaittu vaan yks napasuoni.. että miten se vaikuttaa..no,kai
    Yleistä raskaudesta
    1
    186
  2. Hoi aikaisimmat vellien antajat!

Miten aikaseen siis rupesitte antamaan vellejä maidon lisäks? Ja missä suhteessa..siis t-lusikallinen maitoon ekalla ker
    Yleistä vauvoista
    13
    186
  3. Viihdeilloista..

Nyt kyselisin kuinkas te ootte toiminu imetyksen/pumppauksen kanssa,jos ootte ollu viihteellä tams.missä oot nauttinu al
    Imetys
    4
    175
  4. Mahan kasvu ja painon nousu...

Moi, haluais kuulla kokemuksia,miten teidän mahat on kasvanu ja/tai paino noussut raskauden edetessä? KUn itse olen juur
    Raskaus
    5
    174
  5. Pakaroista..

Millä liikkeellä sais tavallaan sisäpakaroita treenattua? :) Ilman kuntosalilaitteita..
    Urheilu ja kuntoilu
    4
    173
  6. Raskauden aikainen masennus

Miten kauan uskaltaa olla menemättä ammattilaisenluo,jos tuntee olonsa kovinkin masentuneeks? Itellä rv17 ja raskaus ei
    Yleistä raskaudesta
    1
    173
  7. Peseytymisestä..

Mietityttää haittaako se mitään,jos vauvan..tai jo 1vuotiaan siis, pesee ulkomailla(teneriffa kyseessä)ihan normaalisti
    Matkalla lasten kanssa
    4
    165
  8. Puuroista..

Milloin ootte siirtyny antamaan ns.tavallista kaurapuuroa, normihiutaleista? Kun mulla 8kk poju, ja antanu tähän asti ni
    Yleistä vauvoista
    7
    164
  9. Akvaarioon ns.omia esineitä?

Voiko akvaarioon laittaa esim. omaa koristeena ollutta isoa simpukkaa,jos sen pesee hyvin?
    2
    158
  10. Onko täällä 3kk korvikkeiden antajia?t!

Kuinkas paljon korviketta menee päivässä? Kun siis ei imetä enää,, Ja miten onnistu imetyksen lopettaminen?
    Imetys
    2
    155
  11. 3v pohjallisia kenkiin/tukevat kengät??

Meidän pojalle on tulossa lättäjalka ja ajattelin,että ostaisin jotkut tukevat pohjalliset,niin vois käyttää useammissa
    1
    148
  12. Rintareppu vai kantoliina?

ELi kertokaa mielipiteitänne/kokemuksianne rintarepusta ja kantoliinasta käytössä. Kumpi miellyttävämpi? Hyviä ja huonoj
    1
    128
  13. Raskauspahoinvointigalluppi.

Eli kiinnostais tietää millasia oireita te-raskauspahoinvoinnista kärsivät-koette. Itsellä pahoinvointi on hyvinkin aall
    Yleistä raskaudesta
    5
    95
  14. CLA

Onko millasia kokemuksia CLa:sta? Kuin kauan sitä voi tai kannattaa käyttää putkeen? Ite ekaa purkkia syön kokeeksi ekaa
    Kuntoilu ja kuntosalit
    2
    88
  15. Geelikynnet..

Voiko ottaa raskaanaollessa geelikynnet?
    Raskaus
    3
    78
  16. CLA

Miten kauan uskaltaa/voi syödä CLA:ta putkeen? Siis oon syömässä ekaa purkkia ekaa kertaa kokeillen.. ja ajattelin,että
    Vitamiinit
    0
    57