Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

45

1. Geelikynnet..

Voiko ottaa raskaanaollessa geelikynnet?
    Raskaus
    3
    78
  2. 3v pohjallisia kenkiin/tukevat kengät??

Meidän pojalle on tulossa lättäjalka ja ajattelin,että ostaisin jotkut tukevat pohjalliset,niin vois käyttää useammissa
    1
    148
  3. Mahan kasvu ja painon nousu...

Moi, haluais kuulla kokemuksia,miten teidän mahat on kasvanu ja/tai paino noussut raskauden edetessä? KUn itse olen juur
    Raskaus
    5
    174
  4. Ilmapallo mahassa..

Pakko kysellä,onko kellään odottavalla samaa vaivaa kun mulla; melkein jokailta on navasta ylöspäin sellanen ilmapallo t
    Yleistä raskaudesta
    13
    631
  5. Rintareppu vai kantoliina?

ELi kertokaa mielipiteitänne/kokemuksianne rintarepusta ja kantoliinasta käytössä. Kumpi miellyttävämpi? Hyviä ja huonoj
    1
    128
  6. Raskauspahoinvointigalluppi.

Eli kiinnostais tietää millasia oireita te-raskauspahoinvoinnista kärsivät-koette. Itsellä pahoinvointi on hyvinkin aall
    Yleistä raskaudesta
    5
    93
  7. Sinihomejuustoa?

Saako raskaana ollessa sinihomejuustoa syödä pitsassa/lämpimissä leivissä?
    Yleistä raskaudesta
    3
    228
  8. Kakkutaikinan vatkaus?

Olen miettiny,että miks kuivakakun ohjeissa aina sanotaan vatkaamaan sokeri ja rasva ensin, ja vaikka vatkaa munat ja so
    Leivonnaiset
    1
    376
  9. Jöpötystä..

Onkohan ok,että 2,5v. pojalla on ns.jöpötys ja ite raottelee vaippaa kun tuntuu pahalta? :O
    Lapset yli 1 v
    1
    190
  10. Akvaarioon ns.omia esineitä?

Voiko akvaarioon laittaa esim. omaa koristeena ollutta isoa simpukkaa,jos sen pesee hyvin?
    2
    158
  11. Pakaroista..

Millä liikkeellä sais tavallaan sisäpakaroita treenattua? :) Ilman kuntosalilaitteita..
    Urheilu ja kuntoilu
    4
    172
  12. Peseytymisestä..

Mietityttää haittaako se mitään,jos vauvan..tai jo 1vuotiaan siis, pesee ulkomailla(teneriffa kyseessä)ihan normaalisti
    Matkalla lasten kanssa
    4
    164
  13. Teneriffalle 1vuotiaan kanssa..

Ollaan lähdössä ekaa kertaa lentsikkareissulle tammikuussa vuoden vanhan pojan kanssa.. jännittää jo nyt miten matkat lä
    Matkalla lasten kanssa
    4
    192
  14. Vauva kokopäiväiseen hoitoon?

Kuis vanhana ootte laittanu vaavinne hoitoon ihan kokopäiväisesti, kun ite ootte jo töis tai koulussa? Ite lykkäsin koul
    Yleistä vauvoista
    23
    243
  15. CLA

Onko millasia kokemuksia CLa:sta? Kuin kauan sitä voi tai kannattaa käyttää putkeen? Ite ekaa purkkia syön kokeeksi ekaa
    Kuntoilu ja kuntosalit
    2
    88
  16. CLA

Miten kauan uskaltaa/voi syödä CLA:ta putkeen? Siis oon syömässä ekaa purkkia ekaa kertaa kokeillen.. ja ajattelin,että
    Vitamiinit
    0
    57
  17. Puuroista..

Milloin ootte siirtyny antamaan ns.tavallista kaurapuuroa, normihiutaleista? Kun mulla 8kk poju, ja antanu tähän asti ni
    Yleistä vauvoista
    7
    163
  18. Viihdeilloista..

Nyt kyselisin kuinkas te ootte toiminu imetyksen/pumppauksen kanssa,jos ootte ollu viihteellä tams.missä oot nauttinu al
    Imetys
    4
    175
  19. Menkat!

Kertokaaopa kokemuksianne menkkojen alkamisesta imetyksen aikana. Onko vaikuttanu imettämiseen.. hylkiikö vauva enemmän
    Imetys
    3
    316
  20. Hoi aikaisimmat vellien antajat!

Miten aikaseen siis rupesitte antamaan vellejä maidon lisäks? Ja missä suhteessa..siis t-lusikallinen maitoon ekalla ker
    Yleistä vauvoista
    13
    185