Kertokaaopa kokemuksianne menkkojen alkamisesta imetyksen aikana. Onko vaikuttanu imettämiseen.. hylkiikö vauva enemmän rintaa..onko muita ihmetyksiä?:) Itellä alko menksut ja poika on 2,5kk.. huomaa että rinta ei jotenki kelpaa läheskä niinku ennen.. tosin aiemminki ollu vähä vaikeuksia.. Mut luin jostai,että menkat saattaa muutta jotenki maidon makua?Hormooneista johtuen.. Mut tiiä sit onki siinä perää, vai onko mun poju vaan lopettamassa jo rinnalla olon,ku ollu osittaisimetyksessä koko ajan..:(
Menkat!
3
336
Vastaukset
- fisutt
Minulla alkoi menkat vauvan ollessa 3,5kk. Täysimetyksellä jatkettiin 5kk ikään asti ja osittaisimetystä vielä 9kk ikäiseksi. Ei vaikuttanut imetykseen mitenkään.
- bnm.-
Mulla alkoi säännölliset kuukautiset 6 viikkoa synnytyksestä täysimetyksestä huolimatta, imetin 6 kk ja ei vaikuttanut mitenkään.
- äääääää
Mulla viides vauva, neljä ekaa ainakin vieroksuivat hieman rinnalla oloa menkkojen aikana. Voipi olla että joittenkin naisten maito maistuu kuukautisten aikana erilaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667