Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
seiun
profiilit
seiun
seiun
Vapaa kuvaus
Kotimaa: Suomi
Koulutus: Dr
Ammatti: AT
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitäkää+tässä+mielikuvitus-jutussanne+lapsi+ja+saat+kertoa+hänestä+juttuja+sitten+joskus.
10.08.2021 16:20
Ei+muuta+kuin+lähdet+asunnosta+ja+mies+lunastaa+sinun+osuutesi.
10.08.2021 16:07
Haha,+eli+haluat+avoeron+ja+haluat+asunnon.+Et+voi+toista+pakottaa.+Lähde+pois+ja+vaadi+avokkia+lunastamaan+osuutensa+asunnosta.
Mitään+tuollaista+tunnearvoasuntoa+ei+kannata+avoliitossa+yhdessä+omistaa.
10.08.2021 16:03
Syy+painon+tulemiseen+takaisin+on+yksinkertainen.+Laihduttaja+luulee,+että+laihduttaminen+on+jokin+hetkellinen+prosessi,+jonka+jälkeen+voi+jatkaa+sitä+hirveää+roskan+sullomista+naamaansa.+Kun+on+päässyt+liikakiloista+eroon,+niin+pitää+alkaa+etsimään+sitä+tasaista+ruokailurytmiä,+jolla+ei+liho.+Jos+lihoo+vähänkin,+niin+tietää+syövänsä+liikaa.
10.08.2021 15:52
Tuo+on+höpöhöpö,+että+liian+vähän+syöminen+lihottaa+yhtä+paljon,+koska+aiheuttaa+liika+syöntiä.+Se+ei+aiheuta+liikasyöntiä,+jos+ei+syö+liikaa.+Se+on+täysin+itsestä+kiinni.
Se+pitää+vaan+olla+syömättä+liikaa.+Toki,+kuten+sanoit,+helpoimmalla+pääsee,+kun+pitää+syöntimäärän+tasaisena.+Ongelma+on+vain+se,+että+silloin+pitää+pitää+myös+liikuntamäärä+tasaisena,+koska+esim.+tuo+2300+kcal+lihottaa+pahasti+jos+et+liiku.+Sopivan+aktiivisena+liikuntapäivänä+se+voi+laihduttaakin.+Sitten+kun+sairastuu,+niin+voikin+huomata+että+parissa+viikossa+on+kertynyt+kiloja+niin+paljon,+että+niiden+karsimiseen+menee+2+kk.
10.08.2021 15:50
Minä+ainakin+pystyn+helposti+syömään+5000kcal+päivässä.+Ei+tee+edes+tiukkaa.+Silti+syön+n.+2000kcal+päivässä,+ja+aktiivisena+päivänä+vähän+enemmän.+Sillä+pysyy+about+samassa+kokoajan,+eli+tällaisena+oikeasti+normaalivartaloisena+(ei+"sopusuhtaisena",+eli+läskinä.)+Jos+syö+yli+2000kcal+päivässä+ja+en+oikein+liiku,+niin+alkaa+vatsa+venymään.
Toki+on+olemassa+myös+ns.+läpipaskojia,+jotka+saa+syödä+4000+kcal+päivässä+lihomatta,+mutta+yleensä+tämä+läpipaskontakin+loppuu+jossain+iässä+ja+sitten+se+vatsa+alkaa+venymään+hirveää+tahtia.
Naapurin+muori+ei+kuulemma+ikinä+syönyt+paljon+ja+hänestä+tuli+oikein+kunnon+sotanorsu.+Autossa+hänellä+on+aina+karkkipussi+mukana.+Kaikista+säälittävintä+on+itselleen+valehteleminen.+Itsekin+välillä+lihon+muutaman+kilon+ja+syyllinen+löytyy+kyllä+sieltä+peilistä.+Kevyet+alkoholijuomat+yleensä+yllättävän+kaloripitoisuudellaan.
10.08.2021 15:45
Eipä+tuolla+ole+enää+väliä.+Suurin+osa+on+rokotettu.+Kaikilla+lähellekään+riskiryhmäläisillä+on+nyt+ollut+mahdollisuus+rokottautua+kahdesti.+Ei+muuta+kuin+paluu+normaaliin.
10.08.2021 15:34
Juu+varmaan+vähän+riippuu,+että+mihinkä+asentoon+pyörän+penkki+on+asennettu.
01.08.2021 18:42
Juurikin+näin.+Se+ei+ole+mikään+pieni+tarve.+Itse+en+jatka+suhteessa,+jossa+aletaan+piilotella+kehoa.+Seksi+tai+alastomuus+ei+ole+tärkein+asia+liitossa,+mutta+jos+kaikki+seksuaalisuus+poistetaan,+niin+on+se+aikamoinen+rajoite+loppuelämäksi.+Itse+haen+sitten+sitä+ulkoa,+jos+en+halua+suhdetta+lopettaa.
Jos+15+kg+häiritsee+itseä,+niin+siihen+on+helppo+lääke:+liikunta+ja+ylensyömisen+lopettaminen.+Sillä+saa+oman+olon+paremmaksi+ihan+yleisesti+ja+tuntee+olonsa+hyväksi+ja+naiselliseksi+näyttää+sitä+kehoaan.+Ei+se+välttämättä+ole+helppoa,+mutta+hyvää+ei+yleensä+saa+ilmaiseksi.+15+kg+on+kuitenkin+ihan+oikeasti+äärimmäisen+helppo+määrä+hoitaa+pois,+jos+vaan+tiukasti+päättää+ja+sitoutuu+että+hankkiutuu+siitä+eroon.+Samalla+saa+oman+yleisen+fiiliksen+ihan+toiselle+tasolle.+Usein+päästän+itseni+levähtämään+5+kg:a+painavemmaksi+ja+kyllä+on+todella+tunkkainen+ja+ikävä+olo.+Elämä+alkaa+paistamaan,+kun+taas+heittää+turhat+kilot+vyötäröltä+pois.
15.02.2021 18:52
ei+liity+millään+tavalla+tähän+tapaukseen.
30.12.2020 16:42
Olen+myös+täysin+samaa+mieltä+kanssasi+aluksi+kirjoittamassassi+(pl.+viimeinen+kappale.)+Varmastikaan+ei+asia+mennyt+ihan+tarkoituksen+mukaisesti.+Tiedän+että+kenelläkään+ei+ollut+varmastikaan+tarkoitus+saavuttaa+sitä+lopputulosta+mikä+tapahtui,+mutta+kuten+sanoin,+niin+sitä+ei+äärimmäisessä+kännissä+olevasta+ole+välttämättä+niin+helppo+sanoa.+Toki+rautainen+ammattilainen+kyllä+tietää,+mutta+myös+poliiseissa+on+henkilöitä,+joilla+ei+ole+moisesta+tilanteesta+edeltävää+kokemusta.
Olen+itsekin+ollut+karate-treenissä,+jossa+painikumppani+kuristi+minua+niin+paljon,+että+tuntui+kyllä+todella+pahalta.+En+silti+halunnut+antaa+periksi.+Jos+kumppanini+olisi+tiennyt+olotilani,+niin+hän+olisi+lopettanut+eikä+odottanut,+että+koputan+lattiaa+periksi+antamisen+merkiksi.+Agressiivinen+äärimmäinen+känniääliö,+joka+tässä+tapauksessa+oli+toimien+kohteen,+on+varmasti+hankala+tilanne+mille+tahansa+poliisille.+Varmasti+jos+tällaisesta+tilanteesta+puuttuu+kokemusta,+niin+ei+välttämättä+ymmärrä+että+missä+menee+raja+voimankäytössä.+Normaali+voimankäyttötilanne+on+paljon+helpompi,+kun+pitää+valita,+että+käytätkö+fyysistä+väkivaltaa+vai+asetta,+mutta+taltuttamisessa+voimankäytön+taso+on+hyvin+hyvin+vaikeaa.
30.12.2020 16:41
Tämä+oli+ehkä+yksi+naurattavimmista+ajatuksista+mitä+olen+vähään+aikaan+lukenut+:D
Nojoo...+sori.+En+ole+tyhmä+ja+tiedän+että+vain+trollaat+:)+Olemme+siis+samalla+puolella+tässä+keississä.
30.12.2020 16:34
öh...+kannattaa+opetella+ilmaisemaan+itseään,+jos+haluaa+saada+näkemyksensä+esille.+Video+näyttää+ehkä+jollekkin+BLM-ihmiselle+jonkin+kaltaista+tarkoituksenmuakaisuutta,+koska+jonkin+asteinen+poliisi-vastaisuus+on+syntynyt+äidin+ja+isin+kasvatuksessa.
30.12.2020 16:31
Oletko+tosissasi.+Mulle+ei+käy+noin.+En+ole+idiootti+agressiivinen+juoppo...+Jos+olisin+noin+tyhmä+kännissä,+niin+en+joisi+ikinä.
30.12.2020 16:29
???+miksi+noloa?+Itse+olen+seksisuhteessa+16+vuotta+itseäni+nuoremman+kanssa+ja+molemmat+nauttivat+siitä+täysin+siemauksin.+En+ole+toki+Dannyn+ikäinen,+mutta+kaippa+Danny+on+elämänkokemuksen+myötä+saavuttanut+jo+muakin+paremman+tason+naisen+tyydyttämisessä.
Eipä+tuo+ikäero+haittaa+ja+Helmi+tietää+myös,+että+saavutettavissa+on+paljon+muutakin+kun+Dannystä+aika+jättää.+Nyt+saa+nautiskella+vähän+vanhemman+miehen+taidoista.
30.12.2020 16:23
ööö...+mua+ainakin+kiinnostaisi+ihan+kybällä,+jos+on+hyvän+näköinen+ja+vielä+fiksuna+ihmisenä+saanut+pumpattua+rahat+pois+Dannyltä.+Saa+sitten+myöhemmässä+elämässä+käyttää+ne+rahat+johonkin,+ja+ei+tartte+olla+mun+rahoista+niin+riippuvainen.
30.12.2020 16:20
Öö..++mitä+sä+nainen+valitat?+Jos+toisella+naisella+menee+hyvin,+niin+onko+se+sulta+jotenkin+pois?+Olisit+todennäköisesti+ite+ensimmäisenä+tarjolla,+jos+moinen+tilaisuus+tarjoutuisi.
Mikä+vika+siinä+on,+jos+toinen+on+suhteessa+rahan+takia.+Ei+raha+kasva+puissa.+Kaunis+nainen+saa+vähän+enemmän+kuin+ruma+nainen.+Joillain+kauniillakin+naisilla+on+jotenkin+vääristynyt+kuvitelma+rakkaudesta,+joka+on+opittu+jenkkileffoista.+Kun+Dannystä+aika+jättää,+niin+sen+jälkeen+se+elämä+vasta+pääsee+alkuun+tällä+Helmellä,+jos+pelaa+korttinsa+hyvin.
30.12.2020 16:18
Kuten+huomaatte+ketjun+aloittaja+ja+häntä+puoltavansa,+niin+olette+olleet+täysin+väärässä.+Elo+on+ja+pysyy.+Asiakkaita+on+hyvin.
Kuka+on+niin+vähä-älyinen,+että+vertaa+esim.+Citymarketin+joidenkin+yksittäisten+tuotteiden+hintoja+Prisman+hintoihin,+ja+kritisoi+tästä+jotain+tiettyä+kauppakeskusta.+Ne+Citymarketin+ja+Priman+hinnat+ovat+samat,+kävit+missä+kävit.+Citymarketista+tarjouksissa+helposti+säästää+sen+mitä+perushinnat+ovat+Primassa+halvemmat,+mutta+jos+ei+halua+katsoa+tarjouksia,+niin+Primas+on+varmasti+parempi+valinta.+Primassa+on+keskimäärin+halvempaa,+mutta+tuotteiden+hinnat+ovat+kuin+apteekin+hinnat.+Keskolla+sitten+taas+voi+säästää+välillä+suuriakin+summia,+kun+käyttää+aivojaan.
Elossa+tulee+käytyä,+koska+usein+tulee+tuosta+ohi+ajeltua.+Lielahti+sitten+taas+on+sijainniltaan+ihan+hirveä.+Se+sijaitsee+syrjässä+kaikesta.+Aina+kun+näkee,+että+tuote+pitää+lähteä+hakemaan+Lielahdesta,+niin+se+jää+hakematta.+Se+on+vielä+niin+mahdottoman+ankea+paikka,+että+sinne+ei+kyllä+kukaan+normaali+ihminen+lähde+ajamaan+ihan+sattumalta.
30.12.2020 16:06
Kukaan+ei+ole+kuristanut+ketään+tajuttomasti.+Umpijuoppoa+sekopäätä+on+pidetty+maassa,+jolloin+tämän+hengitys+on+ilmeisti+liiallisesti+vaikeutunut+sen+hetken+oloihin+nähden.+Tahallaan+tuossa+ei+ole+ketään+kuristettu.
Itse+en+saa+tuollaista+kohtelua,+koska+en+ole+sekopää.
22.08.2020 15:32
Jos+haluat+taltuttaa+riehuvan+henkilön+tätä+vahingoittamatta,+niin+teet+sen+varmaan+mieluummin+isolla+porukalla.+Työtapaturma+tuossa+on+vain+käynyt.+Erityisesti+umpijuopuneesta+sekopäästä+on+varmasti+vaikea+sanoa,+että+kuinka+hyvät+oltavat+sillä+on+maassa+pidettäessä.
22.08.2020 15:30
1 / 5