Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Minä kun laihduin normaalipainosta jonnekkin 40 ja risat. En omasta tahdosta. Vaikka alussa ihan kiva, kun mahtu pienet vaatteet päälle. Mulla paino lähti kun tuli joka päiväinen ripulointi. Nyt on amalgaamihampaat lähteneet, niin toivon että voin kirjoittaa tälle palstalle et jippii olen lihonut. No siitä rinnan ympäryksestä. Ne rinnat meni niin pieneksi, ettei meinannu niin pieniä rintaliivejä löytyä. Et ongelma sekin.
  2. Kyllä mulla kävi kipeästi. Ei voi käyttää puudutusta, kun ei muuten saa oikeaa purentaa. Kaks tuntia ekaks istumista tai makaamista. Niska ja takaraivo oli koetuksella. Sit puoli tuntia taukoa ja loput pois. Sit ajattelin, että tähän alkaa jo tottua. Sit ku nousi, niin ei kyllä vähään aikaan päässy tuolista! Kaikki paikat lähti ja suojaukset oli kaikki. Ihana oli raikas ilma, kun mulla on nokka monesti tukossa. Kofferliina ei ollu oikein mukava. Mut ei kovin kauaa aina menny yhden amalgaamin poistossa. Eli ottivat aina välillä sen liinan siitä edestä häiritsemästä. Onneksi ei tartte enää sellaista urakkaa kokea. vielä pitää mennä, kun laittoivat väliaikaisen paikan. Vielä on muita töitä hampaissa. Nyt odotan, että maha normalisoituu, mut Jan Rennerfeltillä oli menny kaks vuotta. On ollu jossain tuo linkki, mut laitan sen nyt tähän.

http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2004/091104_a.htm