Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Auttaako ripulipainoitteeseen suoleen.
  2. Ilman muuta !
  3. QUEENLASH MÄÄRÄAIKAISEN JA VIP-ASIAKKUUDEN PERUMINEN
    Toimenpiteet14
    Vastaanottaja fi
    Olen luottanut ihmisten rehellisyyteen ja vilpittömyyteen, kuten myös siihen, ettei kukaan voi elää piinaavan omantunnon kassa.Olen tilannut netin kautta viimeisen kymmenen vuoden aika varsin runsaasti erilaisia tavaroita, eikä yksikään tilaus ole antanut aihetta negatiiviseen palautteeseen. Sinä olet ensimmäinen, joka on suorittanut rahastuksen kyseenalaisin keinoin. Sanot, että tilaukset ovat toimitusehtojen mukaiset, mutta tiedät niiden olevan sinun etujesi mukaiset. Vanhanaikainen lehtitilauksista periytyvä toimintapasi ei tule onnistumaan nettiaikana, koska jokaisella myymälläsi tuotteella tulee olemaan valitussivusto, joka leviää ympäri maailmaa - jos jatkat samalla tavalla

1 Perun näytepakkauksen tilaamisesta seuranneen määräaikaisen tilauksen. Perun tilauksen, vaikka tuotteenne onkin niin tehokas, että kolmeksi kuukaudeksi tarkoitetun kolmen millilitran teho selviää jo kahdessa viikossa. Koska päiväannokseksi tulee 0,033 millilitraa, onko ainetta tarkoitus käyttää reilummin kahden ensimmäisen viikon aikana. Kokeiluaika on lyhyt ja palautusaikakin alkaa todennäköisesti tilauksen saapumisesta, joten on hyvä, että 9 kuukautta kestävän määräaikaistilauksen voi tehdä tekemättä mitään. Viron postilaitoskaan tuskin yltää vastaavan suomalaisen nopeuteen.

2 Perun laskun maksamisesta seuraavan VIP-asiakkuuden. Etu on ainutlaatuinen, mutta en halua sitä. Olen rehellisellä työllä hankkimillani rahoilla maksanut jokaisen laskuni, mutta yhdelläkään laskun lähettäjällä ei ole ollut samanlaista automaattista tilausautomaattia, joka täytyy perua kirjallisesti.

3 Queenlash / ripsiseerumi / toimitusehdot / / / / / . Perun kaikilla kielillä, murteilla, pienellä tekstillä ja näkymättömällä musteella toimittajan eduksi laaditut tilausehdot, toimitusehdot ja etu- kanta- bonus- ym muut vastaavat etuisuudet, jotka toimittaja on itsenäisesti antanut asiakkaalle tätä kuulematta - ja määrännyt maksuvelvollisuuden ulosoton uhalla.

4 Perun kaikki kateellisten ja kostonhaluisten kanssaihmisten nimelläni ja osoitteellani tekemät tilaukset. Mikäli henkilötietoja ei ole tarkistettu, on vahingonkärsijällä oikeus lähettää kuolemaan asti kestävä kuukausittainen kohtuuton lasku, joka siirtyy yrittäjän perikunnalle.

5 LÄHETÄ MÄÄRÄAIKAISEN TILAUKSEN JA VIP - ASIAKKUUDEN PÄÄTTYMISESTÄ KIRJALLINEN TODISTUKAPPALE.

Epärehellisen ja rehellisen yrittämisen välillä on houkuttimena helppo raha, mutta mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän se korjaa saastunutta omaatuntoa. Olet saanut koottua yritykseesi kaikki toiminnan vaatimat laitteet ja hyvän henkilökunnan, joten etsi tuote jota ihmiset tarvitsevat, peri kohtuullinen hinta toimintakulujen ja itsesi palkan maksamiseksi ja lähetä se vasta sitten kun ihmiset ovat tilanneet tuotteen luettuaan toimituehdot.

Eihän teillä Virossakaan rakenneta taloja vetisille savipelloille, vaan kalliolle, joka kestää. Yrityksesi on perusteuttu savijaloille, jotka eivät kestä nopeaa tiedonvälitystä. Olet laskelmoiva liikemies, mutta olen varma, että sinua ja läheisiäsi häiritsee tieto, etteivät jauhot pussissa ole puhtaita. Toimi kuten edellä mainitsin ja aloita uusi elämä. Kun aikasi täällä päättyy ja lähdet TYHJIN TASKUIN, voit olla ylpeä yrityksestäsi ja muista tulevaisuudessasi olevista saavutuksista.
  4. Viestiä lähetetty
  5. Rukoile Jeesusta.