Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minsu65
profiilit
minsu65
minsu65
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
metallimusiikki on vihaista. Ja se pitää soittaa otsa kurtussa. Ajattelepas jos joku rankemmanpuoleisen näkönen hevipoppoo soittas kiukkumusaa jossakin kukkakedolla onnellisina seppeleet päässä kirmaillen, se se vasta kornin näköistä oliskin :))Että se on vaan niin et tietty musiikki esitetään tietyllä tavalla.
28.02.2009 10:29
olla kenties Soul Asylum Runaway train. Löytyy YouTubesta, käy tsekkaa.
13.02.2009 18:04
vaikka Käsityömuseosta että ottaisivatko he sellaisia kokoelmiinsa. Tai voit kysyä myös paikallisesta museosta. Varsinkin jos ne ovat jo tosi vanhoja niin ne on arvokkaita ja kannattaa säilyttää.
08.02.2009 10:13
ja I´ll be back on tosiaan paras:)
05.02.2009 12:21
hieman että haluatko sen mekon joustavasta vai joustamattomasta kankaasta? Jos haluat tehdä sen trikoosta niin silloin se on hyvin yksinkertainen tehdä. Kaavoja kyllä löytyy putkilomekkoon, voisit katsella juhla- ja häämekkojen kaavoja koska niistä löytyy olkaimettomia ja pituuden voi katsoa sopivaksi. Onnea etsintään!
25.01.2009 09:49
paikkaansa tuo väite. Itse opinnäytetyön naisten alusvaatteista tehneenä huomioin että naisten kuppikoot ovat kasvaneet selvästi. Ja opinnäytetyössäni oli alusvaatteiden koko historia minoanajoista lähtien.
Ole toki tyytyväinen että sinulla on kunnollisen kokoiset rinnat mutta ymmärrätkö että kaikilla ei ole ja toisille se voi olla pahakin kompleksi ja tuollaiselle kirjoittelulla masennat heitä entisestäänkin. Niinpä, nainen voi tosiaan olla susi toiselle naiselle.
Ja mitä tulee tuohon että eipä kehdata paljon olla julkisissa paikoissa, itse olen paljon julkisissa paikoissa ja ei mulle kukaan ole tullut sanomaan et mene pois kun sulla on pienet rinnat ja olen nähnyt muitakin pienirintaisia julkisilla paikoilla :))
Oletko sitä mieltä että pieniä rintoja pitäisi häpeillä???? Minua hävettäisi se että isot läskiset tissit pursuaisi kaula-aukosta niinkuin nykyään usein näkee kun ne sullotaan liian pieniin liiveihin ja pidetään avokaulaisia puseroita.
Tervemenoa takaisin 60-luvulle polttelemaan rintsikoita.
18.01.2009 11:11
Ratkaisu olis että etsit hyvän ompelijan ja teetät mittojesi mukaan. Silloin saat hyvin istuvan ja yksilöllisen hameen. Hinnoista en osaa sanoa kun en tiedä missäpäin asut mutta ei pitäs kovin suurta eroa olla.
11.01.2009 10:15
voit tilata ainakin Poetsien nettikaupasta. Bändin nettisivuilta löytyy linkki webshopiin. (voi ku oliski noin helppoo toi sinkkujen tilaaminen et nettikaupasta vain, itse voisin yhden hetimmiten tilata:D)
Hyvää alkanutta vuotta sinullekin!
09.01.2009 09:49
Aloita vaikka alusta elikkäs Signs Of Life kannattas sit ostaa. Mut en mä ainakaan voi kauheeta eroa tehdä noitten levyjen välillä, itse ostin aikajärjestyksessä niin sit tavallaan huomas kehityksen mitä on ollu ja mihin suuntaan on mennyt ja mitä vois odottaa seuraavalta levyltä. Tosin se voi ollakin sit ihan jotain muuta, johan toi RR:kin yllätti erilaisuudellaan.
16.12.2008 16:32
Kyllä EMP:n katalogista löytyy joitakin miesten huppareita ja bändipaitoja myös S-koossa. Ainakin Children of Bodom huppari löytyy S kokoisena ja Slipknotin t-paitoja on S koossa. Ja tän tarkistin just kolmisen viikkoa sit tulleesta EMPin luettelosta. Toivottavasti auttoi.
10.12.2008 09:45
kuumassa peseminen ainakaan koska mukana on elastaania ja se on periaatteessa muovia et se sulaa kyllä pois ja farkut menettää loputkin joustavuudestaan eli ei kuumalla pesua. Yks keino on et viet ne nähtäväksi ompelijalle et voisko niitä pienentää. Mutta epäilen et jos farkut joissa on elastaania tollain venähtävät niin silloin niissä on tekovika ja sit kannattas mennä takas siihen kauppaan mistä ostit ja koettaa saada uudet tilalle tai ainakin hinnanalennusta koska toi tapahtui ekassa pesussa.
04.12.2008 10:13
Sunrise Avenuen Diamonds. Tosin siinä lauletaan et diamonds are not for everyone.
03.12.2008 17:23
niitä voi useammin käyttää kun vaan puhdistat edelliset liimat huolellisesti pois heti käytön jälkeen ja säilytät ne rasiassaan.
02.12.2008 09:30
Kankaanpainantavärejä saa askartelukaupoista ja myös Tiimari myy jotain värejä. Värit täytyy kiinnittää silittämällä ohjeen mukaan mut tietysti täytyy ymmärtää et ajan kanssa ne haalistuvat. Tarvikkeista sen verran et itse laitan värin kertakäyttölautaselle, helpompi ottaa se siitä ja käytän painamiseen vaahtomuovituppeloa. Kannattaa laittaa paidan sisälle joku pahvi tai vastaava et väri ei tartu sinne selkäpuolelle. Sapluuna kannattas teipata kiinni vaatteeseen et ei liiku painamisen aikana. Toivottavasti tästä oli jotain apua.
16.11.2008 10:49
suvaitsevaisuutta minäkin peräänkuuluttaisin. Mun mielestä hame käy miehelle aivan mainiosti. En oikeastaan edes ymmärrä et milloin hame muuttui vain naisen pukineeksi; miehethän ovat käyttäneet mekkoja ja tunikoita jo antiikin ajalla. Mutta yhteiskunta leimaa hametta käyttävät miehet ja se on ikävää. Uskoisin että naiset hyväksyvät miesten hameen käytön paremmin kuin miehet, miehillä hamevastaisuus voi juontaa juurensa ns. homofobiaan.
Mutta uskon ja toivon että jos vain on tarpeeksi paljon vahvoja, hyvän itsetunnon omaavia miehiä jotka käyttävät hametta julkisesti niin asenteet varmaan lievenisivät. Mutta sinne on vielä matkaa...
Jatka sinä vain rohkeasti hameen käyttöä:) Hyvää syksynjatkoa.
02.11.2008 15:46
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
26.10.2008 11:31
hiivatti...jos ostit H&M nettisivuilta se on H&M. Mut ei toi merkki ny niin arvokas ole et siitä ny piraatteja tehtäs, haloo hei. Se on H&M, ei mikään Versace...ja ne teettää kaikki tuotteensa aasiassa halpamaissa et made in Vietnam lukee varmaan puolessa tuotteissa. Onko jotenkin hienoo omistaa aito H&M??????
19.10.2008 15:02
mut jotenkin olettais et ainakin Late Goodbye olis päässy leffaan mut todennäköisesti ei. Harmi sinänsä, biisi on aikas hyvä :)
16.10.2008 10:32
Ne miliumit ovat pieniä rasvanäppyjä jotka vain tyhjennetään, tosin neulaa käyttäen mut ei tee kipeätä. Kyllhän se tietty on aika kallista käydä kosmetologilla mutta parempi maksaa se yksi käynti jolloin saa oikeat hoito-ohjeet kuin pilata ihonsa väärillä aineilla, varsinkin kun sulla on atooppinen iho. En oikein jaksa uskoa et ammattinsa osaavan kosmetologin hoito tekis pahaa iholle. Mut kysele hintoja eri kauneushoitoloista. Ja samalla voit kysellä neuvoja ja vinkkejä meikkaukseen. Toivottavasti saat ihosi kauniimmaksi ja heleämmäksi:)
15.10.2008 17:58
hieman tietoa. Ne vaaleat näpyt ovat todennäköisesti miliumeja, ne on helppo ja vaivaton poistattaa kosmetologilla, itsekin olen poistattanut. Ja kyllä sun muutenkin kannattais käydä näyttämässä ihoasi kosmetologilla että saisit oikeat hoito-ohjeet, koska väärillä ihorasvoilla voi tehdä hallaa iholleen. Toivottavasti oli jotain apua ja hyvää syksyä sinulle :)
15.10.2008 12:08
2 / 5