Tietääks kukaan ketkä poetsien pojista on sinkkuja?
sinkut
10
1636
Vastaukset
- Ahmelo
olemaan jokunen sinkku, niin kaikki ne minulle ja heti!!!
- Sulle?
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
- Ahmelo(ap.)
Sulle? kirjoitti:
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
vaan niin et Ahmelolla on huumorintajua ja kun en kirjoita kuin raamattua ei sitä pidä myöskään lukeman niin...
- Kishukiu
En tiedä, mut sen tiedän, että Marko tykkää vain pojista.
- -viilaaja-
ja "tietosi" perustuu mihin?
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
- Kishukiu
MiSu65 kirjoitti:
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :) - saapaskannikas
Kishukiu kirjoitti:
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain...... - Kishukiu
saapaskannikas kirjoitti:
joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......Ja jos tädillä olis munat, se olis setä! Tieto ei ainakaan lisää tuskaa!
- örkki
Kishukiu on väärässä. Ja tää on varma tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768