Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minsu65
profiilit
minsu65
minsu65
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kesti n.6 vuotta, ennen kuin avioeroni jälkeen aloin vakavissani edes harkita uutta suhdetta. Yhdenlaisen helvetin läpikäyneenä ei oikein jaksanut uskoa miehiin ja tavallaan maksan siitä vieläkin, olen yli-itsenäinen, itsepäinen ja en anna kenellekään yliotetta itsestäni. Tähän kai on kaatumassa nykyinenkin suhteeni (10v). Opin jo varhain, että kovaa vastaan pärjää olemalla kovempi. Asennevika, tiedän sen. Mut tällä on mentävä..
10.06.2008 13:21
on itsevarmat, voimakasluontoiset miehet joilla on tiettyä seksikästä särmää joka saa mun varpaatkin kippuraan. Saa olla pitkä tahi pätkä mut luonnetta pitää olla. Ja ei vietä peilin edessä enemmän aikaa kuin minä...
09.06.2008 20:20
sellaista geeliä jossa on Aloe Veraa. Toimii ainakin minulla. Laitan sitä heti sheivattuani ja tarpeen mukaan seuraavina päivinä. Ja koetan olla rapsuttelematta vaikka mieli tekis:)
09.06.2008 20:11
Parempi video pivossa kuin ei mitään oksalla. Toisten huttu ei oo huttua toisille. Ei mua vaan haittaa vaikka video on mikä se on. Sinunhan ei ole mikään pakko sitä katsoa. Sitäpaitsi, oikein keitetty huttu on vallan maukasta, olettaen että tietää mitä huttu yleensä on. Kesän jatkoja... :)
08.06.2008 16:14
mihinkään genreen välttämättä keskittyä, mulle menee suurinpiirtein kaikki, teknojumputuksesta vanhaan rockiin. Ainoat mitä en kuuntele on suomi-iskelmä ja kamarimusiikki. Kuuntele kaikkea mikä käy hyvin korvaasi äläkä kategoroi itseäsi. Mene mieli avoinna päin tuulta, se voi kantaa mukanaan yllättäviä asioita.
29.05.2008 10:45
mun listaa... Lift, Illusion&Dreams, Ultimate Fling, Diamonds for tears, Sleep, Locking up the sun. Nää nyt on suosikkeja, mut huonoo kappaletta ei voi nimetäkään.
26.05.2008 16:50
5 / 5