Missä viipyy video?

Videomies

Huhuu?Missä viipyy video?

Yleensähän video tulee ennen kuin siitä tulee edes sinkkuversiota.POTFilla taitaa jäädä videosoitot soittamatta nyt kun ei sellaista ole mailla halmeilla.Ihme touhua.Muutenkin ovat tehneet tyypillisiä pienen levy-yhtiön virheitä,monet ovat ihmetelleet uuden levyn soundeja ja äänitysmokia.

10

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -patience-

tee jumaliste itte paremmin ja omilla masseilla jos ossaat ja turha tiristä siellä!
      Video on pikapuolin tuloillaan, malta hetkinen!

• mää vaan

mitä äänitysmokia ja saundeissa ei oo miään vikaa

• ???

on muuten vikaa,ja oon muuten itekki miettiny että miksi ei o videota eihän nykyään kukaan jaksa kauaa niitä ootella.

• väliä

Mitä videoista,kaikki ei katsele edes musakanavia. Musiikki se tärkeintä on. Meillä tuo levy soi aivan ihanasti ja nappiin. Tosi mahtavaa kamaa siis! Suomem ehdottomasti PARAS bändi! Ja fiksuja ovat myös, ei viinaa eikä lööpeissä retostelijoita, AITOJA.

Teillä on stereoissa vikaa ja olette kateellisia!! Näin on!! T.Lootus

• MiSu65

minäkin olen ihmetellyt, tosin sen takia kun ovat niin mielettömän hyviä, pienen levy-yhtiön etu on se, että saa tehdä sellaista musiikkia kuin haluaa, eikä isojen levy-yhtiöiden suoltamaa kaupallista tusinasoopaa jota eetteri on tulvillaan. Toivottavasti Poetsit jatkavat samalla linjalla ja tekevät omanlaistaan musiikkia.

• Mariaffa

pienen levy-yhtiön ja oman sellaisen! näppäriä ja fiksuja poikia ovat! Ja video tulee sekä The Ultimate Fling:sta ja Diamonds for Tears-biisistä, jotka löytyvät poikien uudelta tulevalta singleltä D4T ja joka löytyy kaupoista 21.5.2008

• Zuzza74

Hei, anna esimerkki, että voin kuunnella mistä moka löytyy, kun en itse erota.

• Analogi-ana

Joo, eihän videoilla ole nykypäivänä mitään merkitystä levymyynnin tai edes bändin näkyvyyden kannalta.Koko maailmahan jo tietää Poets of the fallin joten mitä välii jollain tyhmällä videolla?Suotta laitetaan rahaa tollaisiin.Koskaanhan tollaiset kummallisuudet ei kieli ongelmista, ei ei.Kaikki hyvin ja videot *ittuun!

• Oivoivoiii

Olis ehkä kannattanu jättää se video kokonaan julkaisematta, se on aivan hirveää huttua ( siis kännykkäkameralla kuvattu ) Ei hyvä, ei.

• Parempi video pivossa kuin ei mitään oksalla. Toisten huttu ei oo huttua toisille. Ei mua vaan haittaa vaikka video on mikä se on. Sinunhan ei ole mikään pakko sitä katsoa. Sitäpaitsi, oikein keitetty huttu on vallan maukasta, olettaen että tietää mitä huttu yleensä on. Kesän jatkoja... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe