Vapaa kuvaus

* Carpe diem - perkele! *
"Your Hotlanta Kink Test score was 694:
601-700 = You are a major league kinkster." ... :D
Olen:
= Turkulainen
= Tavallisen epätavallinen
= Muhku kauttaaltaan
= Agnostikko
= Entinen absolutisti
= Tatuoitu
= Suihkussalaulaja
= Sensuaalinen
= Rohkeasti ujo
= Elämän haavoittama
= Selviytyjä
= Äiti
= Vaimo
= Yökyöpeli
= Tunnollinen
= Runosielu
= Enemmän kommari kuin kapitalisti kuitenkaan olematta sitäkään...
Haluan:
= Rakkautta
= Läheisyyttä
= Seksiä
= Kuun taivaalta
= Lottovoiton
= Maailmanrauhan
Inhoan:
= Valehtelua
= Teeskentelyä
= Tekopyhyyttä
= Pinnallisuutta
= Vihaa/katkeruutta
= Väkivaltaa
= Byrokratiaa
= Ampiaisia ja muita iljetyksiä
= Swivel Sweeperiä!

Aloituksia

1

Kommenttia

47

1. Vibraattorit voivat viedä klitoriksen/emättimen herkkyyden, varsinkin pitkään ja usein käytettynä. Minä löysin moottorillisen dildon ihmeyden n. 17-vuotiaana ja säästelemättä siihen tutustusin himolla. :) Ajan kanssa huomasin, että ennen sormin niin helposti saatu orgasmi ei tullutkaan enää helposti. Ja miehen kanssa orgasmi tuli vain pitkän ja hartaan jopa yli tunnin aktin/sormettamisen jälkeen.

Vasta, kun tajusin jättää itseäni tyydyttäessä moottorin käytön pois, niin pikkuhiljaa herkkyys palasi. Palautuminen vei aikaa paljonkin, monta kuukautta, mutta siitä päättelin, että nimenomaan se vibra oli ollut syynä tuntoherkkyyden vähenemiseen.

Joskus vuosia myöhemmin kokeilin mielenkiinnosta uudestaan pariin otteeseen vibraattoria ja huomasin jälleen saman: tuntoherkkyys pieneni välittömästi eikä yhdyntä tuntunut samalta hetkeen (kuin ennen). Eli... Jos on vähääkään vaikeuksia saada orgasmia, niin en suosittelisi vibraattoria. Se jos mikä vaikeuttaa orgasmin saantia entisestään, vaikka sitä voisi kuvitella muuta. Tai kannattaa ainakin kokeilla vibraattori-selibaattia, jos orgasmit ovat tiukassa. :D

Mitä aloittajan kysymykseen tulee, olin ekan kerran 17-vuotias, kun sain yhdynnässä varsinaisen orgasmin. Aikaisemminkin jo laukesin, mutta ilman sitä mielihyväryöppyä. Orgasmieni laatu, niiden saaminen, kesto ja vahvuus ovat muuttuneet vuosien varrella selvästi. Parempaan suuntaan siis. :) Tänään olen siis 32-vuotias.

Varsinkin naisilla suurin ja merkittävin seksi-elin on aivot! Sieltä se kaikki lähtee. Niin ja joidenkin tutkimusten mukaan n. 46-57 % naisista saa orgasmin yhdynnässä:

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/orgasmi/10-x-orgasmi
    http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/04/1101670/naisen-orgasmi-osa-

Stressi, häpeily, murheet, paineet, parisuhdeongelmat, aiemmat ikävät kokemukset, yms. negatiiviset asiat ovat omiaan estämään laukeamisen, niin miehillä kuin naisilla. Jos ei ole koko mielellään ja kehollaan mukana hommassa, tuskin sitä huippua kokeekaan, tai ainakin on vaikea sitä saada.

Miesten on joskus vaikeaa käsittää, että nainen saattaa olla huomattavasti halukkaampi, jos mies joskus hoitaa tiskit ja vie roskat pyytämättä tai tekee jotain muuta pyyteetöntä (täysin seksiin liittymätöntäkin). Pienet eleet, pikkutuhma flirtti pitkin päivää (esim. tekstarit, läpsäys pepulle, posken silitys, suudelmat) ovat niitä, jotka useimmiten ylläpitävät sitä seksuaalista latausta - molempiin suuntiin. Se myöskin vaikuttaa mutkien kautta orgasmin saamisen herkkyyteen. Uskokaa tai älkää. :)

Rentoutuminen, huolettomuus, kiireettömyys, leikkimielisyys/tuhmuus, avoimuus ja turhan häpeilyn nurkkaan heittäminen - niistä on hyvä alkaa rakentamaan maata järisyttävää orgasmia. :D
  2. Intohimoinen tulinen rakkaus on herkkä laantumaan - nopeastikin - jos ei ole muuta kuin se intohimo pitämässä sitä rakkautta koossa. Rakkaus, mitä kuvailit sinun ja miehesi välillä olevan, on juuri sitä ylä- ja alamäet kestävää rakkautta.

MIssä tahansa parisuhteessa on hyvä olla tasapainoinen annos intohimoa, rakkautta, hellyyttä, yhdessäoloa ja kommunikointia. Olen minäkin kokenut tulista intohimoa rakkaudella höystettynä, mutten ikimaailmassa vaihtaisi nykyistä hellää ja lempeää intohimoa sekä tasaista toisen arvostamista tuohon aiempaan... Ei kukaan kuitenkaan pelkällä intohimolla elä... Rakkauteen kuuluu niin paljon enemmänkin.

Ja mitä tulee exäsi juttuihin... Onko hän edes täysin vilpitön sanoessaan noin sinulle? Kunnioittaako hän sinua tai valitsemaasi tietä, kun asettaa sinut tuollaiseen asemaan...? Ja jos exäsi oli "vaikea pidätellä itseään", niin vaikuttaa enemmänkin siltä, että hän kärsi himosta sinua kohtaan, ei rakkaudesta. Himoa ja rakkautta on joskus hankalaa erottaa toisistaan. Sekin, että hän etsi netistä sinun näköisesi naisen ja ajatteli häntä sinuna, tuntuu jo aika hullulta, jopa sairaalta toiminnalta. Ikäänkuin hän roikkuisi väkisin sinusta luomassaan fantasiassa... Ja siinä tapauksessa kyseessä ei ole enää intohimo, vaan pakkomielle.

Mielestäni sinulla ja miehelläsi on juuri sellainen suhde kuin hyvän parisuhteen tulisikin olla (kirjoituksesi perusteella). Ja jos miehesi kerran on muutenkin enemmän rauhallinen ja rationaalinen, niin tuskin hän edes kaipaa mitään tulista intohimoa... Ja voihan hän vielä joskus kokeakin sen: Sinun kanssasi. :) Miehesi vei Sinut vihille ja Sinua hän rakastaa, joten silloin juuri Sinä olet se kaikkein paras nainen hänen mielestään. :)

Hyvää jatkoa teille! :)
  3. Minulle myös antoi lääkäri luvan käyttää Histeciä allergisiin reaktioihin. Ja kysyin tätä ennen apteekista allergialääkkeiden sopivuudesta raskauden aikana... Apteekkari tutki maltillisesti monen eri lääkkeen suosituksia ja jokaisessa ohjeessa luki pääpiirteittäin, ettei lääkettä tulisi käyttää raskausaikana ilman lääkärin kanssa neuvottelua tai että lääkettä tulisi välttää.

Ja kokenut synnytyslääkäri varmasti tietää, mitä suosittelee / minkä lääkkeen käyttöön antaa luvan. Joskus sitä joutuu punnitsemaan muutenkin, että mikä on pienempi paha. Jos esim. allergiset reaktiot ovat niin pahoja, että lääkkeen ottaminen on se pienempi paha, vaikkei sitä lääkeyhtiön puolesta niin suositellakaan.

Nimimerkille "Sanoisin" tuo sinun käyttämäsi Ratiopharmin Cetirizin on Orion Pharman Histecin rinnakkaislääke. :) Eli samaa tököttiä eri pakkauksessa.

Kaikkea ei voi raskausaikanakaan välttää, vaikka kuinka yrittäisi. Eikä se tee odottavasta huonoa äitiä, jos lääkärin luvalla käyttää jotain lääkettä. Monet kylläkin sinnittelee viimeiseen asti ennen kuin käyttävät mitään lääkkeitä, minäkin. :) Mutta raja on vedettevä jonnekin, sikiö voi kärsiä myös niistä oireista, mitä ilman lääkitsemistä ilmenee (hengitysoireet, kiputilat yms.).

Eli pähkinänkuoressa edellinen:
    Kohtuus kaikessa ja järki käteen! :) Lääkäreihinkin voi joskus luottaa. :)
  4. Ei ole meno näköjään muuttunut vuosien varrella... Minulla ja ex-miehelläni oli Huhkotalolla häät huhtikuussa 1997 ja teimme sopimuksen tarjoilusta, koristelusta, pöytien järjestyksestä, kakusta, kaikesta. Olimme innoissamme jopa pienestä söpöstä kahdenistuttavasta sohvasta sydänkaarineen, jota itse Maija Laine esitteli kuvista.

Todellisuus olikin sitten hääpäivänä aivan jotain muuta. Tarjoilijoita oli vain yksi kahden sijaan, söpöä sohvaa ei ollut missään, koristeluja ei ollut tehty ja pöydät oli järjestelty niin, että suurin osa vieraista oli selinpäin meihin. Me istuimme tavallisessa pöydässä, mikä ei eronnut mitenkään muista pöydistä.

Kaikista koristeluista ym. oli sovittu etukäteen, kuten myös siitä, että hääkakun (kolmi-os. kerroskakku) päällimmäinen pikkukakku laitettaisiin meille mukaan pahvilaatikkoon. Jopa tässä kohtaa asiat menivät metsään. Tarjoilija (joka oli koko illan nyrpeä, hiljainen ja kitsas palvelemaan), oli vienyt kaikki tarjottavat keittiön puolelle ja pakannut ne pois. Itse tarjoilijaa ei edes näkynyt paikalla, kun me iltamyöhäsellä poistuimme tiloista.

Häitä seuraavalla viikolla pyysin miestäni soittamaan Huhkotalolle ja vaatimaan korvausta. Mieheni soittikin, mutta minulle tuli yllätyksenä, miten "pehmo" mieheni oli tällaisissa asioissa (aikaisempia vastaavia tilanteita ei ollut tullut vastaan). Hän ei siis pysynyt kovana eikä osannut vaatia tarpeeksi tiukasti.

Saimme alennusta loppulaskusta (2 900 mk) 100 mk... Mikä ei mielestäni vastannut lainkaan sitä mielipahaa, mitä puuttuneet seikat tuottivat omana hääpäivänäni. Itse olin tuolloin vasta 18-vuotias enkä osannut minäkään olla vaatimassa parempaa korvausta. Mutta sen kyllä osasin, että kerroin kaikille tutuilleni, tutun tutuille, sukulaisille jne Maija Laineen / Huhkotalon tavoista toimia...

En koskaan, missään tapauksessa suosittelisi kyseistä paikkaa taikka kyseistä pitopalvelua kenellekään! Joillakin on varmasti onnistuneitakin kokemuksia, mutten ottaisin mistään hinnasta sitä riskiä, että oma hääpäivä tai muu tärkeä merkkipäivä menisi pilalle palveluntarjoajan vuoksi. Mikään rahallinen korvaus ei sitä voi paikata täysin, varsinkaan, jos ei sellaista (kunnollista) saa.

Mennessäni uusiin naimisiin, päätin tehdä kaiken itse, vaikka se vaatikin töitä ja paljon. Ainakin voisin luottaa siihen, että kaikki on juuri sellaista, mitä olen halunnutkin. Ja niin myös olikin. :)

Paikkana oli Nousiaisten vanha asema, romanttinen käytöstä poistettu juna-asema, pienen kyläyhdistyksen hallinnoima. Edullinen vuokra (180e), millä saimme tilan käyttöömme koko viikonlopuksi. Liinoista ja astioista sai maksaa vähän extraa, mutta nekin olivat edullisia. Voin suositella! :)
  5. Minulla on toinen raskaus meneillään (rv 34+1) ja esikoinen täyttää viikon päästä 14 vuotta. Voin sanoa, ettei ole murrosikäisenkään kanssa herkkua ollut odotella. Ei ole niitä samoja huolia kuin pienen lapsen kanssa olisi, mutta toisenlaisia kylläkin.

Murrosikäinen kun tarvitsee vanhempaansa yhtälailla, vaikka antaakin sellaisen kuvan, ettei ketään tarvitse. Rajat on asetettava, niissä on pysyttävä, koulutyötä on vahdittava, katsottava, ettei liiku väärässä seurassa. Ja on tajuttava, että nyt kun se hakkaa ovia ja juoksee norsun askelin rappusissa ja sanoo, että vihaa sua yli kaiken, että se kuuluu siihen ikään, ja että hän vain tuo omia höyryjään ulos.

On vaikeampaa ollut nyt raskausaikana erotella tunnepuolta järkipuolesta, kun murrosikäisen kanssa pitää kommunikoida ja häntä komentaa/ohjata/rangaista. Olen muutamia kertoja itkenyt ýksikseni (tai mieheni nähden) loukkaantuessani murkkuikäisen sanoista, vaikka ennen ne sanat olisivat menneet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Eniten minua huolestuttaa vauvan syntymän jälkeinen aika, miten murkkuni suhtautuu siihen. Hän on itse sellaisessa iässä, että vaikka juuri nyt onkin minun "hanskaassani", niin entä sitten, kun vauva vie huomiotani - luonnollisestikin. Tuleeko mustasukkaisuutta, uusia rajojen hakemisia? Ja miten sitten jaksan, jos näin käy... ja vielä jos siihen päälle vauva on mahavaivainen tms.

Itse vauvaikä menee kuitenkin nopeasti ohi... Sitä kuvitteli esikoisen syntymän jälkeen, että se vauvaikä on kaikkein rankinta... Mutta aina sitä tuli uusi uhmaikä toisen perään ja toinen toistaan rankempana. Lapsi kasvaa kehittyy ja siinä kyydissä pitää vanhemmankin pysyä.

Voin ehkä lohduttautua sillä, että siinä vaiheessa, kun uusi tulokas on tulossa pahimpaan uhma-/murrosikään, niin esikoinen on kenties jo lentänyt pesästä. :) Tosin eipä se vanhemman huoli mihinkään lopu, vaikka lapsi olisikin aikuinen. Hän on kuitenkin itselle aina se oma lapsi - aina.

Jaksamisia kaikille äideille! Otetaan päivä kerrallaan ja koitetaan olla murehtimatta liikaa etukäteen. :)
  6. Ei tämä deittailumaailma ole helppoa useimmalle naisellekaan. Iso osa miehistä kun on oikeasti vain sen pinden perässä, vaikka väittäisi mitä. On vaikeaa erottaa jyviä akasista ilman kokeilua ja yrittämistä.

Itse kun joskus rohkenin kirjoittaa suoraan miehen ilmoitukseen (ilman, että hän olisi ensin lähestynyt minua), niin 95 % kerroista, en saanut mitään vastausta. Eli kyllä miehetkin osaavat tämän puolen. Ei kyse ole vain naisista.

Liikkeellä on myös valehtelijoita ja pettäjiä sekä mielenvikaisia. Netissä näihin törmää muuten todella usein chat-huoneissa ja muualla.

Lähtökohtana kun on se, että on PAKKO olla skeptinen jokaiseen netissä löytämäänsä ilmoitukseen, niin kyllä se jo osaltaan hankaloittaa tutustumista. Ja minulla ainakin on pelannut herkästi hälytyskellot, joskus ehkä liiankin herkästi, mutta itsesuojeluvaisto on parempi olla herkässä kuin ettei sitä olisi ollenkaan.

Eihän kukaan halua haavoittua lisää. Jos hakee rakkautta ja saa osakseen vaan hyljeksentää, kyllähän se ihmiseen vaikuttaa, tiedän sen - omien kokemusteni kautta.

Mutta nyt saan olla onnellinen, kun kohdalleni osui se Oikea, monen yrityksen jälkeen. Monta vuotta häntä odotin ja nyt hän on siinä. Välillä luovutin, mutta taas jaksoin uskoa rakkauden mahdollisuuteen. Onneksi niin. Se riski kannattaa ottaa, vaikka olisikin polttanut näppinsä ennen ja ehkä useastikin.

Toivon Sinulle ja samanlaisessa tilanteessa painiville miehille JA naisille onnea yritykseen. Onni voi odottaa jo seuraavan oven takana. :)