Vapaa kuvaus

ennemmin kotkana päivä kun puluna loppu elämä Suosikkibändit/artistit: Tuomari Nurmio, Hurriganes, kaikki suomalainen pop Suosikkileffat: häijyt Vapaa-aikanani: uinti Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat ja rekka kuskit jäällä En pidä: vesisade/ kovat pakkaset Ruoka & juoma: omat lihapullat Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: ajan rekkaa Ase tai siviilipalvelus: hamina Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: rosso717 Messenger: marttinen.rosso suomi 24.fi Email: marttinen.rosso@suomi24.fi

Aloituksia

1

Kommenttia

6

1. se on hyvä et oot löytäny mä oon ollu suomi 24 treffi sivuil vuoden ja en ole löytäny syy siihen on varmaan se et suurin osa tämän päivän naisista osaa vaatia paljon esim se et mies pitää olla kotona suurin piirtein samaan aikaan kun hän tarkoitan sitä et mulla kun on ammatti joka on rekka kuski niin en koskaan tiedä monen aikaan olen kotona ja joskus joutuu olee yötä pois naiset ei luota meihin luulevat et olemme sikoja ja petämme mut meidän kans on hauskaa olemme virilejä kavereita joilla on huumoria aivan sikana ;) nimimerk.sinGle ;) rekkmies ROSSO