Kiitos Suomi24 mahtavasta treffipalvelusta. Löysin sen kautta kesän alussa aivan uskomattoman ihanan naisen. Olin jo menettänyt toivoni löytää ketään kunnollista, kunnes laitoin profiilin ja vastasin erään naisen lenkki/leffaseura-kutsuun.
Ensitreffimme kesti yli 5 tuntia, kävelimme sateisella kallioilla, joimme kuumaa kaakaota ja ajoimme autolla.
Kuukautta myöhemmin menimme kihloihin, vaikka olin vannonut etten ikinä enää mene.
Nyt tämä elämäni ihanin nainen on muuttamassa luokseni asumaan ja sitten alamme suunnittelemaan ihan oman talon rakentamista.
Olemme kaikinpuolin täydellinen pari, kaikki on täydellistä. On ihanaa olla rakastunut, ensimmäistä kertaa elämässään. En ikinä olisi voinut kuvitella, miten hyvä tunne tämä voi olla.
Aivan mieletöntä..:) Se sielujen kemia on kaikkein tärkeintä, nyt sen vasta tajuaa...
Löysin elämäni naisen
249
22149
Vastaukset
- ;-)
Nyt kannattaa lotota! Tuolla tuurilla tulee jättipotti ensi lauantaina...
- Sannukka
Ja olen ihan samaa mieltä, että lotto vetämään ja kiireesti.
- Kerran kokenut
Se sielujen kemia on kaikkein tärkeintä, nyt sen vasta tajuaa...Näin se vaan on niin kuin hän sen kirjoittaa. Tätä ei monikaa elämässään koe! Se täytyy todella naksahtaa luihin ja ytimiin ja silloin sen vasta tietää ja tuntee! Eivät sana siis riitä sitä kertomaan, kaikki on kuin pilvissä leijuis jos näin vois kuvata tunnetta... ja tunne sen kuin jatkuu, se täydellisyyden fiilis.......nauttikaa täydellisestä rakkaudesta........kuka sen onnen kokeekin!
- "Elämäni naisen"
Kerran kokenut kirjoitti:
Se sielujen kemia on kaikkein tärkeintä, nyt sen vasta tajuaa...Näin se vaan on niin kuin hän sen kirjoittaa. Tätä ei monikaa elämässään koe! Se täytyy todella naksahtaa luihin ja ytimiin ja silloin sen vasta tietää ja tuntee! Eivät sana siis riitä sitä kertomaan, kaikki on kuin pilvissä leijuis jos näin vois kuvata tunnetta... ja tunne sen kuin jatkuu, se täydellisyyden fiilis.......nauttikaa täydellisestä rakkaudesta........kuka sen onnen kokeekin!
Kaikkea se kesä teettää. Pistää liikkeelle ylivilkkaan mielikuvituksen. Ettet lisäksi pode muutakin ylivilkkautta. "Kuukauden kuluttua kihloihin"? Voi voi. Ja jos tuo olisikin totta niin kannattaisi jarruttaa viimeistään siinä talon rakentamisen kohdalla.
- että sen
"Elämäni naisen" kirjoitti:
Kaikkea se kesä teettää. Pistää liikkeelle ylivilkkaan mielikuvituksen. Ettet lisäksi pode muutakin ylivilkkautta. "Kuukauden kuluttua kihloihin"? Voi voi. Ja jos tuo olisikin totta niin kannattaisi jarruttaa viimeistään siinä talon rakentamisen kohdalla.
Hampaat on tehty Thaimaassa, tukka Intiassa, kynnet Plasto Oy:llä, se kärsii ruuuansulatusvaivoista, omaa yltiöromanttisen mielen.
- HuNajarommi
"Elämäni naisen" kirjoitti:
Et taida tietää rakastumisesta mitään. Kateutesi paistaa niin läpinäkyvästi, että ihme kun et itse sitä huomaa. Tiedän tapauksen, jossa mies muutti kamppeinensa naisensa luokse viikon tutustumisen jälkeen ja ovat olleet onnellisesti naimisissa 20 vuotta ja heillä on kolme ihanaa poikaa. Ja rakkaus ei kuin kukoistaa. Osaisit sinäkin olla onnellinen toisten puolesta, mutta kuten sananlasku sanoo: kateus vie kalatkin järvestä! Voi sinua raukkaa ...
- hyvin paljon
Onnea!
Siinä sen näkee, että elämä voi muuttua, kaikki pessimistit!
Ja itse tehtävä aloite, ensimmäinen askel.
Kaikkea hyvää elämäänne!- koittaa
...kyllä se arki vielä koittaa!
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;) - happamia, sano...
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)...ei ole keltään pois. Tosi tympeää tuollainen toisen onnen latistamisyritys. Tuollaisella asenteella ei taatusti saakkaan kuin nalkuttavia ja mököttäviä akkoja. Oikeasti suomalaiset naiset ovat kansainvälisessä vertailussa kilttejä, ahkeria ja älykkäitä! Ja kauniita!
- rakastuneille
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)Mitä siitä, vaikka aloittajan kertoma ensi huuma meneekin ohitse ja tulee arki. Sekin on ihanaa, kun on oikea ihana rakas ihminen rinnalla. Jopa mökötykset ja riitely on mukavampaa ja antoisampaa, puhdistaa ilmaa paremmin sen oikean ihmisen kanssa.
Onnea aloittajalle ja kumppanilleen sekä kaikille toisille, joilla on se oikea ihminen rinnalla! - huomaan
olevani melko pessimistinen asioitten suhteen.. Asiaan saattaa tietysti vaikuttaa uskon menettäminen miehiin kaiken p****n takia mitä niskaan kaadetaan.. Juuri meni taas yksin hyvin alkanut homma mettään.. Molemmat rakastaa mutta miehellä ei aikaa mulle ja silti haluaa miettiä.. Pitää siis toivoa mulla yllä vaikka itse tietää ettei mitään halua.. Olen alkanu pikkuhiljaa huomaamaan että mut on "tuomittu" olemaan yksin. Kaikki meni nyttenkin hyvin ja viihdyttiin toistemme seurassa mutta yhtäkkiä mies vaan muuttui.. Ei enää suudelmia, pusuja tai vastaavaa.. Alkaa olee usko loppu siihen että miehen löytää jonka kanssa olla. Alkaa vaan olemaan halu jo sitoutua ja olla yhden kanssa ja mahdollisesti alkaa suunnittelemaan elämä eteenpäin.. Mutta sitä ei vaan mulle suoda..
- kyllä kyllä
Mutta ei palvelussa jossa tiettyjen samojen narsistiämmien profiilit kuvineen ovat vuosikausia esillä. Luulisi jokaisen tajuavan mitä se kertoo ko tapauksista...
- on
huomaan kirjoitti:
olevani melko pessimistinen asioitten suhteen.. Asiaan saattaa tietysti vaikuttaa uskon menettäminen miehiin kaiken p****n takia mitä niskaan kaadetaan.. Juuri meni taas yksin hyvin alkanut homma mettään.. Molemmat rakastaa mutta miehellä ei aikaa mulle ja silti haluaa miettiä.. Pitää siis toivoa mulla yllä vaikka itse tietää ettei mitään halua.. Olen alkanu pikkuhiljaa huomaamaan että mut on "tuomittu" olemaan yksin. Kaikki meni nyttenkin hyvin ja viihdyttiin toistemme seurassa mutta yhtäkkiä mies vaan muuttui.. Ei enää suudelmia, pusuja tai vastaavaa.. Alkaa olee usko loppu siihen että miehen löytää jonka kanssa olla. Alkaa vaan olemaan halu jo sitoutua ja olla yhden kanssa ja mahdollisesti alkaa suunnittelemaan elämä eteenpäin.. Mutta sitä ei vaan mulle suoda..
Kuin minun kirjoittamani.Usko mennyt myös miehiin,mutta jaksan silti kuitenkin ollan positiivinen ja ajatella että kyllä se vielä joskus kolahtaa (tai sitten ei)...huoh =(
- kleopatra82
huomaan kirjoitti:
kuullostaa todella tutulta sun tarinas itse olen samassa tilanteessa taas.Sitten kun on tarpeeksi kauan ollut yksin tulee niin itsenäiseksi että miehet rupee pelkäämään ja karttamaan.Haluis enemmän mutta kaikki ehtii lopahtamaan ennen sen suurempia etenemisiä =( Ehkä ei sitten koskaan saa perhettä ja lapsia tai saatika sitte löydä elämänsä rakkautta.Yritystä on ainaki ollu enemmän ja vähän vähemmän,mutta aina törmää ns.renttuihin kuitenkin jotka ei tiedä mitä halauavat ja pitävät epätietosuudessa naista.
- ja mököttääkö ...
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)sinun naisesi? Oliko noin, kun aloitte seurustelun? Milloin nalkutus ja mökötys alkoi? Mitä sinä teit, vai teitkö mitään, ihan turhastako nalkutti nainen? Niin kauan kun nainen nalkuttaa ja mököttää, hän haluaa olla kanssasi ja yrittää saada suhdetta toimimaan niin, että hänenkin on hyvä olla, ei vain sinun! Kun nainen hiljenee, voit olla varma, että tunteet ja halu on loppunut, ja katse on jo muualle!!!!!
- turdus pilaris
huomaan kirjoitti:
onhan se noinkin,mutta niinkuin ensimmäinen kirjoittaja kertoi kesti pitkään ennenkuin tärppäsi,eihän lotossakaan välttämättä voita koskaan,pitää vain odottaa ja toivoa.todella toivoisin sinullekkin,että vielä tärppäisi.ei ole minullakaan vielä tärpännyt,mutta odottelen jospä jostain nainen löytyisi.
- Mutta mutta
kyllä kyllä kirjoitti:
Mutta ei palvelussa jossa tiettyjen samojen narsistiämmien profiilit kuvineen ovat vuosikausia esillä. Luulisi jokaisen tajuavan mitä se kertoo ko tapauksista...
Väärät johtopäätökset sinulla on.
Et voi tietää tarkkaan toisen ihmisen motiiveja, ja syitä, miksi ne ovat olleet esillä.
Syitä on monia. Ei saa olla niin pinnallisena. - "Se Oikea" hakusessa
kyllä kyllä kirjoitti:
On siellä netissä myös tiettyjen miesten profiilit vuosikausia, välillä katoavat ja välillä palaavat, eikä se tarkoita, että olisivat narsistisia. Ei vaan netistäkään ole helppoa löytää "sitä oikeaa" eli onnellisia he, jotka sieltä ovat elämänsä rakkauden onnistuneet löytämään!
- Ehkä se kertoo siitä,
kyllä kyllä kirjoitti:
että sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Tietenkin voi olla niitäkin, jotka hakevat vain kehuja ja muuta vastaavaa. Itse kuitenkin pidän profiiliani edelleen Suomi24:ssa ihan vain siksi, ettei hakemukseeni ole vielä vastannut sellainen ihminen, jota etsin.
Ihan mielenkiinnolla muuten tahtoisin tietää, että miksi treffit -sivustolla vanhat heteromiehet vastaavat nuorten tyttöjen ilmoituksiin, vaikka niissä selvästi lukee, ettei henkilö hae yli 25-vuotiaita. Nämä samat miehet kirjoittelevat myös lesboille, luulevat kai viehätysvoimansa olevan sitä luokkaa, että jopa toisen seksuaalinen suuntautuminen muuttuu heidät kohdatessaan. Kyllä tässä vaiheessa sanon ihan kokemuksella, että niitä narsistisia miehiä riittää siellä huomattavasti enemmän kuin saman kaltaisia naisia. - pitkään sinkkuna
kleopatra82 kirjoitti:
kuullostaa todella tutulta sun tarinas itse olen samassa tilanteessa taas.Sitten kun on tarpeeksi kauan ollut yksin tulee niin itsenäiseksi että miehet rupee pelkäämään ja karttamaan.Haluis enemmän mutta kaikki ehtii lopahtamaan ennen sen suurempia etenemisiä =( Ehkä ei sitten koskaan saa perhettä ja lapsia tai saatika sitte löydä elämänsä rakkautta.Yritystä on ainaki ollu enemmän ja vähän vähemmän,mutta aina törmää ns.renttuihin kuitenkin jotka ei tiedä mitä halauavat ja pitävät epätietosuudessa naista.
Jep, miehet pelkäävät itsenäisiä ja kauan sinkkuna olleita naisia, mutta se miksi on sinkkuna, ei välttämättä johdu omasta päätöksestä. Perinteisesti ajatellen pariutuminen ja sitoutuminen on monesti miehen käytöksestä ja aloitteesta kiinni! Jos mies osoittaa kiinnostusta ja haluaa tapailla, kunnioittaa naista jne., niin varmasti nainen ihastuu ja rakastuu, jos kemiat kohtaavat. Olen käynyt monilla kivoilla deiteillä ja on mielestäni synkannut, mutta valitettavasti omalla kohdalla nettireffailussa ne miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät vaan enää vastaa viesteihin tai etsivät jotakin muuta, ovat sitoutumiskammoisia, haluavat ekoilla treffeillä sänkyyn ja jos ei niin tapahdu, niin katoavat tms., joten mitkä sitten ovat kenenkin motiivit nettideittailussa?
Ehkä se kertoo siitä, kirjoitti:
että sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Tietenkin voi olla niitäkin, jotka hakevat vain kehuja ja muuta vastaavaa. Itse kuitenkin pidän profiiliani edelleen Suomi24:ssa ihan vain siksi, ettei hakemukseeni ole vielä vastannut sellainen ihminen, jota etsin.
Ihan mielenkiinnolla muuten tahtoisin tietää, että miksi treffit -sivustolla vanhat heteromiehet vastaavat nuorten tyttöjen ilmoituksiin, vaikka niissä selvästi lukee, ettei henkilö hae yli 25-vuotiaita. Nämä samat miehet kirjoittelevat myös lesboille, luulevat kai viehätysvoimansa olevan sitä luokkaa, että jopa toisen seksuaalinen suuntautuminen muuttuu heidät kohdatessaan. Kyllä tässä vaiheessa sanon ihan kokemuksella, että niitä narsistisia miehiä riittää siellä huomattavasti enemmän kuin saman kaltaisia naisia.No naisten ilmoituksia suhteessa miesten ilmoitusten määrään on vain niin paljon vähemmän. Sitten miehet saavat näitä vastauksia olemattoman vähän. Siksi miehet katsovat enempiä ilmoituksia kuin näissä ilmoituksissa olevat ikärajat. Eivät miehet välttämättä siis enää vilkaise sen naisen ikärajoja, jos nainen vain tuntuu muuten kiinnostavalta.
On kyllä itse todettava, että 4 vuotta ilmoitukseni on täällä itsellänikin ollut, mutta en ole onnistunut tätä kautta vielä tapaamaan ketään.- ei löydy
Ehkä se kertoo siitä, kirjoitti:
Ihan mielenkiinnolla muuten tahtoisin tietää, että miksi treffit -sivustolla vanhat heteromiehet vastaavat nuorten tyttöjen ilmoituksiin, vaikka niissä selvästi lukee, ettei henkilö hae yli 25-vuotiaita. Nämä samat miehet kirjoittelevat myös lesboille, luulevat kai viehätysvoimansa olevan sitä luokkaa, että jopa toisen seksuaalinen suuntautuminen muuttuu heidät kohdatessaan. Kyllä tässä vaiheessa sanon ihan kokemuksella, että niitä narsistisia miehiä riittää siellä huomattavasti enemmän kuin saman kaltaisia naisia."Ihan mielenkiinnolla muuten tahtoisin tietää, että miksi treffit -sivustolla vanhat heteromiehet vastaavat nuorten tyttöjen ilmoituksiin, vaikka niissä selvästi lukee, ettei henkilö hae yli 25-vuotiaita."
Olisi ollut aika oleellista mainita, mitä tässä vanhoilla heteromiehillä tarkoitetaan. Etenkin vanhemmilla naisilla (40-50v) ikätoivomukset ovat aika kohtuuttomia, vaativat selvästi itseään nuorempia. Sama vika luultavasti miehillä.
Ikä on vain yksi tärkeistä valintaperusteista. Valitettavasti sopivia ehdokkaita ei juuri löydy, tai siis että molempien kaikki toivomukset (ikä, koko, harrastukset ym.) osuisivat kohdalleen. Eli pakko yrittää lähestyä kompromissina niitä, jotka vaikuttavat miellyttäviltä. Kohtuudessa pitäisi silti pysyä, ja välttää suuria eroja minkään toivomuksen suhteen. - Hanger1982
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)Itse jo 8. vuotta avoliitossa eläneenä mietin, että nainen se on Suomessa "mies" eikä liioin se mies. Noh, nalkutusta kuuntelemalla tulee ihan suomalaisen "miehen koulu" intti mieleen, jossa ei ole mitään järkeä tosin näinä päivinä ollenkaan ylläpitää, mutta se taitaakin olla offtopicia.
Arki naisen kanssa aluksi voi tuntua ihan hienolta ja aloittaja varmasti keskittyy naiseensa kympillä, mutta sitten kun ihmisellä on aina perusolemuksena löytää "siitä omasta parempaa" niin aloittaj alkaa tsekkailemaan varmasti tulevien kesien uimakausina eri näköisten naisten perseitä. Toivottavasti olet sitten todellakin löytänyt sen unelmiesi naisen, joka ei heti sanele sulle suoraan että "mitäs sä muiden bikinirajoja kattelet". Jollet katto niin taitaa sulla olla vikaa päässä...naisekin katsoo hyvännäköisiä miehiä?
Pidä mielessäsi: "katsoa saa muttei koskea".
Hyvää jatkoa aloittajalle elämässäsi. Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero? - Hanger1982
huomaan kirjoitti:
Ei pidä olla miesten suhteen kovin nirso? Jos todellakin pitää etsimällä hakea niin ei varmasti koskaan tule löytämään kumppania itselleen. Ihmisen tulisi välillä vain tyytyä siihen mitä saa? Miksei näin käy sulla?
Elämä voi ihan hyvin kuljettaa sen toisen miehen luota toisen luokse, kunhan ei ala pettämisen tielle? Miehetkin odottavat naisilta jotakin jollet ole huomannut? Ei pelkästään sitä että mies saa joka arkipäivä pestyn ja silitetyn paidan töihin lähtiessä ja ruoka odottaa pöydässä kun mies tulee kotiin pitkän ja raskaan työpäivän päätteeksi...kyllä se haluaa ennen kaikkea hyvää seksiä!
Sitä olen miettinyt, jos te naiset saisitte päättää parisuhteen seksielämästä niin tänne ei syntyisi koskaan muksuja, joita te haluaisitte kuin Neitsyt Maria konsanaan kun kellonne tikittää!
En usko että joka päivä pussataan ja suudellaan (mies: "pusun saat jos annat tänä iltana"). En pidä miehenä siitäkään että koko ajan toinen on siinä kyljessä kiinni...se on miehen näkökulmasta hyvin ahdistavaa. Usko tai älä, mutta välillä tuntuu että teille naisilla on taas se lähellä oleminen tärkeintä siinä seurustelussa ja kammoksutte sitä jos mies tahtoisi seksiä vaikka joka toinen päivä? Vastapaino voi olla toisella puolella...mies: "nyt voidaan olla kyljessä kiinni kun sain". Mihin te oikein pyritte miellyttääksenne miestänne ja päinvastoin? Rahaan ja mammonaan vai? Mieheltä ei tipu ennen kuin jotakin parisuhteen velvollisuuksia on täytetty -selibaatissako tahtoisit miestäsi pitää esim. hääyöhön asti?
Onneksi avovaimoni ei ole mikään innokas sisustaja....ei ole tarvinnut vaihtaa huonekalujen paikkojakaan asunnossamme jälkeen kun 4 vuotta siihen muutettiin. Hänen siskonsa kun kävi niin (siskokset ovat kuin eri planeetalla) niin heti alkoi sisustamisen tie: "tuo sohva sopisi tonne toiselle puolelle olohuonetta".
Kyllä naisenkin tulee tehdä jotakin sen rahan ja mammonan eteen, kuten töitä jne. mutta mitäpä suomalainen nainen tekisikään saadakseen uranaisen työtä? Noh, tietenkin sen tulee olla halukas jakelemaan pimppiä niille johtoportaissa oleville miehille? Kaikesta tulee nainenkin maksamaan...halusipa tai ei...rahalla tai luonnossa? Miehen ei tule olla pelkästään rahan tuoja yhteiseen talouteen?
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin! - on ainakin
on kirjoitti:
Kuin minun kirjoittamani.Usko mennyt myös miehiin,mutta jaksan silti kuitenkin ollan positiivinen ja ajatella että kyllä se vielä joskus kolahtaa (tai sitten ei)...huoh =(
rima niin korkeella ettei helposti edes löydy ketään varteenotettavaa. Mitään piereskelevää, auto- ja pornohullua en huoli. Jääköön ne jämät muille naisille jos huolivat. Ja moni huolii, monet aviomiehet ovat suurimpia kusipäitä.
- <3 <3
Hanger1982 kirjoitti:
Itse jo 8. vuotta avoliitossa eläneenä mietin, että nainen se on Suomessa "mies" eikä liioin se mies. Noh, nalkutusta kuuntelemalla tulee ihan suomalaisen "miehen koulu" intti mieleen, jossa ei ole mitään järkeä tosin näinä päivinä ollenkaan ylläpitää, mutta se taitaakin olla offtopicia.
Arki naisen kanssa aluksi voi tuntua ihan hienolta ja aloittaja varmasti keskittyy naiseensa kympillä, mutta sitten kun ihmisellä on aina perusolemuksena löytää "siitä omasta parempaa" niin aloittaj alkaa tsekkailemaan varmasti tulevien kesien uimakausina eri näköisten naisten perseitä. Toivottavasti olet sitten todellakin löytänyt sen unelmiesi naisen, joka ei heti sanele sulle suoraan että "mitäs sä muiden bikinirajoja kattelet". Jollet katto niin taitaa sulla olla vikaa päässä...naisekin katsoo hyvännäköisiä miehiä?
Hyvää jatkoa aloittajalle elämässäsi. Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero?himojen peitoksi.
Täs on esimerkki kunnon miehestä ;)
Job 31:1
Olen tehnyt silmieni kanssa sopimuksen: koskaan en katsele naisten puoleen.
Matt. 5:28
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. - tuo on tosi
ja mököttääkö ... kirjoitti:
sinun naisesi? Oliko noin, kun aloitte seurustelun? Milloin nalkutus ja mökötys alkoi? Mitä sinä teit, vai teitkö mitään, ihan turhastako nalkutti nainen? Niin kauan kun nainen nalkuttaa ja mököttää, hän haluaa olla kanssasi ja yrittää saada suhdetta toimimaan niin, että hänenkin on hyvä olla, ei vain sinun! Kun nainen hiljenee, voit olla varma, että tunteet ja halu on loppunut, ja katse on jo muualle!!!!!
Olet täydellisen oikeassa!
- on taatusti
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)paras Suomalaiselle miehelle.Nalkuttaa osaavat naiset
vaikka ne tulisivat Kalkutasta.Pirujako ottaa riesakseen
toiseltapuolen maapalloa tulleita naisia.Siinähän on lapsetki sitte ihan minkä värisiä sattuu. - narsistiämmien
kyllä kyllä kirjoitti:
profiilit ovat tosiaan SUOMI24 sivuilla ja samat profiilit myös narsistienuhrien sivuilla ja kaiken huipuksi vielä samat nimimerkit! Älykköjä ovat varmaan ;)
- etten
huomaan kirjoitti:
olekaan yksin! Ajattelin jo että vain minulle voi käydä noin. Pitäisi perustaa oma klubi!
- Parisuhteen kemia
Hanger1982 kirjoitti:
Itse jo 8. vuotta avoliitossa eläneenä mietin, että nainen se on Suomessa "mies" eikä liioin se mies. Noh, nalkutusta kuuntelemalla tulee ihan suomalaisen "miehen koulu" intti mieleen, jossa ei ole mitään järkeä tosin näinä päivinä ollenkaan ylläpitää, mutta se taitaakin olla offtopicia.
Hyvää jatkoa aloittajalle elämässäsi. Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero?Hei!
Kyllä, totta puhut! Osat ovat vaihtuneet, valitettavasti.....
Nainen on maskuliinienerginen ja miehet aivan "pihalla" siitä
Ei Nainen OIKEASTI sitä tahdo!!!
....Seksuaalienergia on se, joka pyörittää koko universumia!!!
Nyt, kun Nainen on "tyytymätön" eikä tiedä mihin..............
On aika miesten ottaa Tony Dunderfeltin : Parisuhteen Kemia kirja käteen.
Nainen on kuin valtameri, mies vain kuin uima-allas!
Nainen tarvitsee paljon kosketusta, aikaa, hyväilyjä, Malttia ja Aikaa.....
...kun miehelle riittää pisut, pesut ja akti!
Tutustukaa Naisen anatomiaan, Avatkaa Naisenne Naiseus!
Voi luoja, mikä energiatukos ja voimavara......
...silloin Mies ja Nainen löytävät paikkansa!
RAKKAUS ei omista, Rakkaudelle ja ihmiselle voi omistautua.....
....Mutta ketään ei voi omistaa!!! Sielu on vapaa, ja niin kuuluu ollakin!
Omistamisen "halu" johtuu juuri siitä oman Naiseuden epävarmuudesta......
....kun on VARMA olo, ei ole uhkaa!!
t. Nainen, jonka polulle tuli hiottu TIMANTTI, Elämäni antaja, Naiseuteni avaaja!
Kiitollisena Elämälle, Ilon ja Rakkauden tuojalle - katseet muualla
sinun naisesi? Oliko noin, kun aloitte seurustelun? Milloin nalkutus ja mökötys alkoi? Mitä sinä teit, vai teitkö mitään, ihan turhastako nalkutti nainen? Niin kauan kun nainen nalkuttaa ja mököttää, hän haluaa olla kanssasi ja yrittää saada suhdetta toimimaan niin, että hänenkin on hyvä olla, ei vain sinun! Kun nainen hiljenee, voit olla varma, että tunteet ja halu on loppunut, ja katse on jo muualle!!!!!
se menee,kuin asian ilmaisit viimeisessä lauseessa!
- Parisuhteen kemia
Hanger1982 kirjoitti:
Ei pidä olla miesten suhteen kovin nirso? Jos todellakin pitää etsimällä hakea niin ei varmasti koskaan tule löytämään kumppania itselleen. Ihmisen tulisi välillä vain tyytyä siihen mitä saa? Miksei näin käy sulla?
Elämä voi ihan hyvin kuljettaa sen toisen miehen luota toisen luokse, kunhan ei ala pettämisen tielle? Miehetkin odottavat naisilta jotakin jollet ole huomannut? Ei pelkästään sitä että mies saa joka arkipäivä pestyn ja silitetyn paidan töihin lähtiessä ja ruoka odottaa pöydässä kun mies tulee kotiin pitkän ja raskaan työpäivän päätteeksi...kyllä se haluaa ennen kaikkea hyvää seksiä!
Sitä olen miettinyt, jos te naiset saisitte päättää parisuhteen seksielämästä niin tänne ei syntyisi koskaan muksuja, joita te haluaisitte kuin Neitsyt Maria konsanaan kun kellonne tikittää!
En usko että joka päivä pussataan ja suudellaan (mies: "pusun saat jos annat tänä iltana"). En pidä miehenä siitäkään että koko ajan toinen on siinä kyljessä kiinni...se on miehen näkökulmasta hyvin ahdistavaa. Usko tai älä, mutta välillä tuntuu että teille naisilla on taas se lähellä oleminen tärkeintä siinä seurustelussa ja kammoksutte sitä jos mies tahtoisi seksiä vaikka joka toinen päivä? Vastapaino voi olla toisella puolella...mies: "nyt voidaan olla kyljessä kiinni kun sain". Mihin te oikein pyritte miellyttääksenne miestänne ja päinvastoin? Rahaan ja mammonaan vai? Mieheltä ei tipu ennen kuin jotakin parisuhteen velvollisuuksia on täytetty -selibaatissako tahtoisit miestäsi pitää esim. hääyöhön asti?
Onneksi avovaimoni ei ole mikään innokas sisustaja....ei ole tarvinnut vaihtaa huonekalujen paikkojakaan asunnossamme jälkeen kun 4 vuotta siihen muutettiin. Hänen siskonsa kun kävi niin (siskokset ovat kuin eri planeetalla) niin heti alkoi sisustamisen tie: "tuo sohva sopisi tonne toiselle puolelle olohuonetta".
Kyllä naisenkin tulee tehdä jotakin sen rahan ja mammonan eteen, kuten töitä jne. mutta mitäpä suomalainen nainen tekisikään saadakseen uranaisen työtä? Noh, tietenkin sen tulee olla halukas jakelemaan pimppiä niille johtoportaissa oleville miehille? Kaikesta tulee nainenkin maksamaan...halusipa tai ei...rahalla tai luonnossa? Miehen ei tule olla pelkästään rahan tuoja yhteiseen talouteen?
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!Huonekalujen siirtäminen, vaatteiden ja tavaroiden osto...........
.............on pakenemista pahasta olosta.......................
............pakeneminen oleellisesta ITSESTÄ!!!!!! Tietämätön "paha olo"
Ole onnellinen, että oma Naisesi ei ole niin hukassa......
...mutta läheisyyden tarve kertoo.......että
Luepas viestini ylempää, Rakkaudella Nainen - nainen-
Hanger1982 kirjoitti:
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!"Sitä olen miettinyt, jos te naiset saisitte päättää parisuhteen seksielämästä niin tänne ei syntyisi koskaan muksuja, joita te haluaisitte kuin Neitsyt Maria konsanaan kun kellonne tikittää!"
Luuletko tosiaan että naisia ei kiinnosta seksi, olet täysin hakoteillä. Ja mitä töihin tulee, jokainen huolehtii omistaan.
Oma asiasi jos läheisyys ei kiinnosta tai käyt vaihtokauppaa. - naiset ole
happamia, sano... kirjoitti:
...ei ole keltään pois. Tosi tympeää tuollainen toisen onnen latistamisyritys. Tuollaisella asenteella ei taatusti saakkaan kuin nalkuttavia ja mököttäviä akkoja. Oikeasti suomalaiset naiset ovat kansainvälisessä vertailussa kilttejä, ahkeria ja älykkäitä! Ja kauniita!
vielä vähän kauniimpia. Nimimerkillä ex poikaystävä haki sieltä vaimon, eikä ole ainut siitä porukasta. Empä olis sitä miestä kyllä itselle ottanutkaan, sellainen pelimies olevinaan, että hyi. Onneks löytyi parempi. Tosiasiassa vain sekunda jää jäljelle!
- samanlaista
huomaan kirjoitti:
saattaa tosin johtua siitä, että mies on vähän arka kuten itsekkin olen ja kömpelö, kun vasta on eronnut ja pitkä suhde takana. Anna miehellesi aikaa, vaikka ei ole helppo tehdä niin. Mies vetäytyy, jos sitä alkaa pommittamaan. Suomalaiset miehet ovat juroja, ne ei puhu tunteistaan. Aina joutuu arvailemaan, että missähän nyt mennään ja tykkääkö se vai ei? Se on aika rassaavaa, mutta onhan se sitten illalla kiva sen viereen köllähtää: )
Älä pidä kiirettä, jos hän ei ole sulle se oikea, niin se tulee kyllä vielä, jos niin on tarkoitettu. Jokainenhan sillä hetkellä tietenkin tuntuu ihanalta ja oikealta. Ja oikeastaan taaksepäin kun katsoo niin aika monikin ois voinut olla se oikea, mutta aika ei ollut juuri sillä hetkellä kypsä tai joku asia ei miellyttänyt. Ei saa luovuttaa liian herkästi jos rakastaa. - niin lemppaa
Hanger1982 kirjoitti:
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!sut kuin nalli kalliolle alta aika yksikön. Kuka tuommoista jätkää itelle haluaa?
Hommaa ulkomaalainen nainen. - nuori mies..
happamia, sano... kirjoitti:
...ei ole keltään pois. Tosi tympeää tuollainen toisen onnen latistamisyritys. Tuollaisella asenteella ei taatusti saakkaan kuin nalkuttavia ja mököttäviä akkoja. Oikeasti suomalaiset naiset ovat kansainvälisessä vertailussa kilttejä, ahkeria ja älykkäitä! Ja kauniita!
Kauniita nimenomaan! Eivät mitään yliseksikkäitä nukkeja joilla puolet vartalosta koostuu implanteista! Aitoja naisia sanon mä!
- uutinen :)
narsistiämmien kirjoitti:
profiilit ovat tosiaan SUOMI24 sivuilla ja samat profiilit myös narsistienuhrien sivuilla ja kaiken huipuksi vielä samat nimimerkit! Älykköjä ovat varmaan ;)
No sehän iloinen uutinen! Se tarkoittaa ettei hän itse vastannut viesteihini vaan hänen jättämä nainen. Vasta nyt on selvä. Koska se nainen ei pystynyt sanomaan mitään järkevää.
Kiitos tiedosta!
Elämä palautuu !
YES! - et näin....
Hanger1982 kirjoitti:
Hyvää jatkoa aloittajalle elämässäsi. Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero?Tapasin viime talvena treffien kautta ihana ja mukavan miehen, ystävystyimme aluksi, kunnes keväällä lämpeni välimme paremmin, sattuikin eräs ilta että hän oli menehtyä , antamani ensi avun ansiosta hän elää. sain kesällä mitalin tästä toimesta, olemme onnellisesti yhdessä, tämä ikävä kokemus yhdistää niin voimakkaasti toisiamme,
Opimme toisistamme uusia niin ikäviäkin piirteitä, mutta se on inhimillistä ja elämää vaan,.
Onnea teille kaikille onnenne löytäneille ja varmasti TE jokainen sen ansaitsette, se onni ei ole keltään pois.
Siis kel onni on se onnen kätkeköön :D - Tarmokkuutta peniksessä
on kirjoitti:
Jos kymmenelle jätkälle annat pillua, varmasti ainakin kuusi niistä ihastuu sinuun ja niistä kuudesta vähintään 1-3 yksilöä rakastuu sinuun. Niin että ei sitten muuta kuin nussimaan!
- sillälailla...
miten lie, kumman päässä on enemmän, tai vähemmän, "tavaraa".. .sinun vaiko niiden ÄMMIEN?
rakastuneille kirjoitti:
Mitä siitä, vaikka aloittajan kertoma ensi huuma meneekin ohitse ja tulee arki. Sekin on ihanaa, kun on oikea ihana rakas ihminen rinnalla. Jopa mökötykset ja riitely on mukavampaa ja antoisampaa, puhdistaa ilmaa paremmin sen oikean ihmisen kanssa.
Onnea aloittajalle ja kumppanilleen sekä kaikille toisille, joilla on se oikea ihminen rinnalla!Miksi suomalaisilla on aina tapana pariutua ja se olisi se elämän hienoin asia? Miksei toivoteta onnea myös yksineläjille?
- Alienor-62Hki
Hanger1982 kirjoitti:
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!Hei Hanger1982,
Luin suurella mielenkiinnolla mielipiteesi. Olen hyvin yllättynyt, nähtävästi olet täysin tosissasi siinä, että naiset esim. eivät saisi olla äitiyslomalla kovin pitkään?
Myöskin mielipiteesi siitä että naisen "velvollisuus" on antaa miehelle ruoka valmiina joka ilta, silitetty paita joka aamu sekä seksiä milloin mies haluaa, saavat miettimään kaikenlaista ... Tästä nainen saa palkakseen siis mieheltä kiintymystä ja hellyyttä, eikö muutenko?
Onko naisella myös mahdollisuus haluta mieheltä seksiä, aina kuin vain nainen sitä haluaa?
Selvennäpä näitä asioita, kirjoituksestasi jäi vähän epäselvä kuva!
Ystävällisin terveisin,
Alienor - et ole edes
Hanger1982 kirjoitti:
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!MIES,VAAN PELKKÄ KULLIS VARASSA ROIKKUVA ITSEKÄS IMBESILLI.
AH,MITEN IHANALTA TUNTUI KIRJOITTAA TUO((:
JOS SÄ JOUTUISIT SYNNYTTÄMÄÄN LAPSEN NIIN OLISIT MUNKKILUOSTARISSA,TAI TEKISIT SEN YHDEN MUKSUN VAAN,ETKÄ VARMAAN HOITAIS SITÄKÄÄN,EIHÄN TOLLA EGOLLA NYT MITÄÄN KUNNOLLISTA VOI TEHDÄ SAATI KIRJOITTAA.
KUMPI SULLA ON MUUTEN ISOMPI SUN EGOS VAI SUN KULLIS?
VEIKKAAN ET EGOS!
ONNEKS ON IHANIA MIEHIÄ OLEMASSA,JOTKA OSAA ARVOSTAA NAISTA JA TIETTY TOISINPÄIN.NÄYTTÄÄ TUNTEENSA,KERTOO RAKASTAVANSA..MMM...MITEN IHANAA ON SEURUSTELLA KUNNON MIEHEN KANSSA.
MUT ÄLÄ SÄ PELKÄÄ,ET SUSTA TULISI KUNNON MIESTÄ SAATI IHMISTÄ. ((: - jiolkij
pitkään sinkkuna kirjoitti:
Jep, miehet pelkäävät itsenäisiä ja kauan sinkkuna olleita naisia, mutta se miksi on sinkkuna, ei välttämättä johdu omasta päätöksestä. Perinteisesti ajatellen pariutuminen ja sitoutuminen on monesti miehen käytöksestä ja aloitteesta kiinni! Jos mies osoittaa kiinnostusta ja haluaa tapailla, kunnioittaa naista jne., niin varmasti nainen ihastuu ja rakastuu, jos kemiat kohtaavat. Olen käynyt monilla kivoilla deiteillä ja on mielestäni synkannut, mutta valitettavasti omalla kohdalla nettireffailussa ne miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät vaan enää vastaa viesteihin tai etsivät jotakin muuta, ovat sitoutumiskammoisia, haluavat ekoilla treffeillä sänkyyn ja jos ei niin tapahdu, niin katoavat tms., joten mitkä sitten ovat kenenkin motiivit nettideittailussa?
Niin , tai oikeammin valitset kiinnostuksesi kohteeksi rentun ja pelimiehen, josta et koskaan saa rakastavaa ja hellää miestä. Sinua kiehtoo enemmän mies joka pieksää suustaan jonnin joutavaa paskaa ja osaa vääntää vitsejä. Mies joka oikeasti osaa elämän kultaiset säännöt ja on huomaavinen ei useinkaan naisia kiinnosta. Tämä on niin monesti koettu juttu ja treffeilläkin se on huomattu.
- Kuntoa on!
sillälailla... kirjoitti:
miten lie, kumman päässä on enemmän, tai vähemmän, "tavaraa".. .sinun vaiko niiden ÄMMIEN?
Eihän ämmillä ole tavaraa päässä, vaan sitä on heillä "tavarassa", s.o. vitussa.
- niin tehdää monesti ylee
nsä Ja se ihan oikein jotka alentavia toista kohtaa tai muuten kohtelee sairaan ääliömäisesti...joutaisivat hornan kuuseen, miesten hoidettaviksi, hiljenis miesten nalkutus täälläkin...Ja eipäs yleistetä, siinä miehetki nalkuttaa pahemmin mitä olen täs lähiympäristöstä kuulllut,...ja joillaki korostuu se alkoholi vaikutuksen aikana jne
Eli nää miehet hoitokotiin ja ei parisuhteisiin jos ei osata tasaarvoisesti toista arvostaa kunnioittaa...kuten kuuluukin...Eli miehiä piiskaamaan /vähä alistamaanki ku ne ei lopeta jotain mist toinen ei tykkää vastentahtoaan...eli riippa persuksille kovat jäljet niin peppuun jalkoihi ettei pysty kävelemään...ja vaikeroiden ovat hiljaa kun ovat sen ansaitseekkin...Nuoren nuorekkaat miehet ovat parhaimpia, ne osaa olla parisuhteessa, ja ei heti nalkuta hauku tms...jos vastoinkäymisiäki tulee.. MUt tääl olijoist miehistä on huonoitsetuntoisia ett täytyy tällast paskaa kirjoittaa itse tunnon pönkittämiseksi kyrpiin sellaiset!!!
Painukaa hornan tuuttin..ongelmaiset, itsensä tahallaan ongelmaa hakevat yms
Nuoret miehet lippu korkealle....ja teitä on paljon..fiksuja kannustavia...jatkakaa samal tavalla... - Järkevyyttä havaittaviss
huomaan kirjoitti:
Olet ihme akka, siis vähän kehittymätön.
Mutta kun annat vaginaa 2-12 jätkälle, niin ihan varmasti siitä sakista löydät 1-2 jätkää, ehkä vielä kolmannenkin, joka on elämäsi mies. (Voihan niitä olla useampikin kuin vain yksi.)
Sitten ei muuta kuin nussittiin! - annat kaikille naisille
Tarmokkuutta peniksessä kirjoitti:
Jos kymmenelle jätkälle annat pillua, varmasti ainakin kuusi niistä ihastuu sinuun ja niistä kuudesta vähintään 1-3 yksilöä rakastuu sinuun. Niin että ei sitten muuta kuin nussimaan!
Kullia...ja naiset sitt nauraa ja vertailee jälkeenpäin ett kuin pieni se olikaan..kyl siinä sun itsetuntemus menee aikas lailla alas ku tollastapaskaa kirjoitat...Toivottavasti kukaa nainen sua ottaisi, ei hullukaan....Joten tee matkaa hoito kodin suuntaa...muuta ett nyt jatkossa näe!!! No hulluja miespuolisia riittää tääl maassa...mist mistäkin!!
- vitsi...
nuori mies.. kirjoitti:
Kauniita nimenomaan! Eivät mitään yliseksikkäitä nukkeja joilla puolet vartalosta koostuu implanteista! Aitoja naisia sanon mä!
Ennenvanhaan sanottii, että tytöt ovat nuorena nättejä, mutta mistähän ne vanhat r***t naiset tulee. Samoin voi sanoa, että miehet ovat nuorena komeita, mutta mistä ne rumat, kaljamahaiset äijänköriläät tulee.
- et varmaankaa
Hanger1982 kirjoitti:
Äitiyslomatkin tulisi olla lyhyemmät kuin nykyisin!Olipa aikas pahanlaisesti kirjoitettu..ei ihme ett olet edes naises kanssa..Sinä joutaisit olemaan se joka naisen 'mies huora' jost maksetaisiin siitä...naiset käyttä ns hyväsksi...MIes kuuluu 'antaa' sitä naiselle ku se sitä haluaa...ja eikä joskus kuten yleensä tahtoo olla...ns haluton mies....Sekin ongelma monella parisuhteella...silloin monella naisel on se 'rakastaja' tai sitt ollaan erottu...enne kuin muita miehiä on...Oletko aina valmis halukas antamaan joka naiselle kyrpääs...kysytään täällä...rahalla tai luonnossa ....näin on ja tulee olemaan...siit pidetään huolta...Ja joissaki talouksissa mies kotona ja nainen tienaa sen rahan kotiin ett näin...kirjoittaja sokea kaikessa...Eli joudat mieshuoraksi naisten toimesta...siinä arvostetaan...jne
- naisellinen nainen
Parisuhteen kemia kirjoitti:
Hei!
t. Nainen, jonka polulle tuli hiottu TIMANTTI, Elämäni antaja, Naiseuteni avaaja!
Kiitollisena Elämälle, Ilon ja Rakkauden tuojalleAivan osat ovat vaihtuneet suureltaosin, valitettavasti. Naimisiin mennesäkään ei kysytä rakastatko vaan haluatko rakastaa, halu viettää elämänsä juuri sen ihmisen kanssa ja omistautuminen suhteeseen ratkaisevat kestävyyden, halu yhteiseen hyvänoloon, kunnioitus ja jakaminen, yhteenkuuluvaisuudentunne.
Hellikää sanoin ja teoin toisianne! - 2012
"Se Oikea" hakusessa kirjoitti:
On siellä netissä myös tiettyjen miesten profiilit vuosikausia, välillä katoavat ja välillä palaavat, eikä se tarkoita, että olisivat narsistisia. Ei vaan netistäkään ole helppoa löytää "sitä oikeaa" eli onnellisia he, jotka sieltä ovat elämänsä rakkauden onnistuneet löytämään!
Ei kohtaa monestikkaan. Itselläni ollut deitti- ilmoitus ja olen kirjoittanut mielestäni sopivalle naiselle ja kertonut profiilissa ja tekstissä rehellisesti itsestäni. Ei vain tunnu löytyvän, ei kapakoista ei netistä.
Olen ottanut ilmoitukseni välillä pois ja välillä yrittänyt laittaa humoristisen ilmoituksen. Haetaan rikasta bodaria joka on herkkä ja urheilullinen ja osaa ratkaista maailmankaikkeuden vaivat samalla unohtamatta rikasta perhe- elämää. Ym mahdottomuuksia.
En pidä itseäni myöskään kovin huonona vaihto- ehtona enkä hirveän rumanakaan jos en niin komeanakaan. Sanotaan että olen keski-verto tyyppi.
Ärsyttää myös, ettei vaivauduta vastamaan kuin parilla sanalla kun toinen kertoo itsestään niin paljon kuin vain ensimmäiseen sähköpostiin uskaltaa.
Tai sitten ei vain kolahda. Näin kai se on tunnustettava. Toisaalta parempi yksin kuin potea huonoa ilmapiiriä ja riitelyä kaksin. - ; ) :::::::::::
koittaa kirjoitti:
Eipä silti, kyllä suomalainen keskivertonainen pärjää vähintäänkin tyydyttävästi globaalissa kovassa kilpailussa. On tutun turvallinen, vaikka osaakin nalkuttaa ja mököttää. ;)Niin ne osaa miehetkin ja nykyään visiin nalkuttavat enemmän kun naiset !
- on
Olen itse ollut se huutava,( en edes nalkuttanut) nainen. Silloin on tunteet miestä kohtaan tallella, sen jälkeen kun tunteet kuolevat ei sanota juuri mitään, näin minä ainakin toimin. Huusin aikani, se loppui, nyt olen yksin, mutta hyvä näinkin... Parempi yksi kuin kehnon kaverin kanssa...
- nalkuttaa..
; ) ::::::::::: kirjoitti:
Niin ne osaa miehetkin ja nykyään visiin nalkuttavat enemmän kun naiset !
ne kun juoksevat vieraitten hameitten perässä jos ei kaikki mene just heidän mielen mukaan.Sitten ihmetellään miksi naiset nalkuttaa.Mutta tosiaan se nalkutus loppuu tosi lyhyeen ja nainen hävinnyt omille teilleen,ennenkuin mies huomaakaan.Turha haikailla perään.
- mies..
Kuntoa on! kirjoitti:
Eihän ämmillä ole tavaraa päässä, vaan sitä on heillä "tavarassa", s.o. vitussa.
jolla käy kova vinkka korvien välissä. Taidat olla hyvinkin suosittu naisten keskuudessa:-))
- Pintaa vain
Krusader kirjoitti:
Miksi suomalaisilla on aina tapana pariutua ja se olisi se elämän hienoin asia? Miksei toivoteta onnea myös yksineläjille?
Tosirakkaus ei tee itsestään numeroa, joillakin miehillä on niin huono itsetunto, että sen näyttämisen, kulissin ym esittämisen takia tehdään mitä vaan ja kirjoitetaan mitä vaan, että sais toiset kadehtimaan, oikeesti ovat edelleen onnettomia sisältä, mut jos vain joku hetkenkin uskoo, on homman juju saavutettu. Yksinäisen elämässä ei vielä nähdä sitä hohtoa, mikä siihen vapauteen kun ei tarvitse esittää mitään, eikä vetää kulissisuhdetta on, kohta sekin on muotia. Ei se pariutuminen todellakaan ole se elämän hienoin asia, monelle pikemminkin päin vastoin, kulissien takana tapahtuu. Onnea vaan kaikille =)
- Anna S.V.
et ole edes kirjoitti:
MIES,VAAN PELKKÄ KULLIS VARASSA ROIKKUVA ITSEKÄS IMBESILLI.
AH,MITEN IHANALTA TUNTUI KIRJOITTAA TUO((:
JOS SÄ JOUTUISIT SYNNYTTÄMÄÄN LAPSEN NIIN OLISIT MUNKKILUOSTARISSA,TAI TEKISIT SEN YHDEN MUKSUN VAAN,ETKÄ VARMAAN HOITAIS SITÄKÄÄN,EIHÄN TOLLA EGOLLA NYT MITÄÄN KUNNOLLISTA VOI TEHDÄ SAATI KIRJOITTAA.
KUMPI SULLA ON MUUTEN ISOMPI SUN EGOS VAI SUN KULLIS?
VEIKKAAN ET EGOS!
ONNEKS ON IHANIA MIEHIÄ OLEMASSA,JOTKA OSAA ARVOSTAA NAISTA JA TIETTY TOISINPÄIN.NÄYTTÄÄ TUNTEENSA,KERTOO RAKASTAVANSA..MMM...MITEN IHANAA ON SEURUSTELLA KUNNON MIEHEN KANSSA.
MUT ÄLÄ SÄ PELKÄÄ,ET SUSTA TULISI KUNNON MIESTÄ SAATI IHMISTÄ. ((:Kyllä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Sillä on iso EGO ja kulli ei seiso tuo on joku puolistondisluuseri joka sen hölmön teksitn kirjoitti!
- ,,Luomu,,
nuori mies.. kirjoitti:
Ompas kiva, että Suomessa vielä ymmärretään luomunaisten päälle, eikä huulissa tai rinnoissa tarvitse olla mtn implanttia. Ei tarvitse käydä joka vuosi naaman venytyksessä tai kohottamassa pakaroita. :)
- myöntyväinen
Hanger1982 kirjoitti:
Hyvää jatkoa aloittajalle elämässäsi. Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero?Joko olet kasvattanut selkärankaa?
Lopettakaa leikkiminen ja aikuistukaa. Jos ei itsetuntoa riitä niin remmi auttaa hankalimmissa tapauksissa.
"Et vielä tiedä mitä on kahlitun miehen ja vapaan miehen ero?"
Vittu, miten kuvottavia alistujia ja nysveröitä suomipojat ovat. Kaljaa kitataan ja ölistään television äärellä niin 'äijjinä', mutta naisten edessä madellaan niin kuin pikkupoika äitinsä jalkojen juurella. Kasvakaa jo aikuisiksi ja toimikaa. - syysmatka
vitsi... kirjoitti:
Ennenvanhaan sanottii, että tytöt ovat nuorena nättejä, mutta mistähän ne vanhat r***t naiset tulee. Samoin voi sanoa, että miehet ovat nuorena komeita, mutta mistä ne rumat, kaljamahaiset äijänköriläät tulee.
Tulista ja kaikki peittävää kun tulee kohdalle, teet työsi kannat rahaa kotiin, elätät perheesi, sitten tulee pitkästyminen rouva lähtee kreikkaan jossa vipyy aikansa kun palaa alkaa rahaa hävitä tililtä ja kirjeitä odottaa, kun saat yhden käsiisi jossa suorasukaisesti ilmoitetaan tulen suomeen jos tuhat euroa ei ole tililla viikon päästä silloin alkaa kuulkaa kutittaa hitaampaakin miestä, kaljaa sekä koskenkorvalla tehtyä viinaa lupee hän lappamaan, liikunta sekä urheilu jää, maha kasvaa , mies ei vain kuka sen tietää miksi näin kävi, vaimo ei edes kaunis, rahaa on joten siitä on ehkä maksettu.
- syysmatka
Parisuhteen kemia kirjoitti:
Hei!
Kiitollisena Elämälle, Ilon ja Rakkauden tuojalleMiksi sanot noin tiedätkö itsekkään mitä puhut, jos tiedät naisena itsestäsi jotain , en menisi sanomaan mitä mies on, itse olen hellyyttä kaipaavamies joka osaa arvostaa naista joka pussaa edes kerran viikossa, miksi syyttää ja vähätellä miestä, jos on itse mennyt yhteen juopon alistajan kanssa ei vika ole kaikissa muissa miehissä, itse tunnen yhden juopon naisen joka on miesten kanssa vain siksi että saa lisää viinaa, eikä hänellä ole mitään muita tunteita kuin lällätys ollaan kahden lälllläää.
- syysmatka
et varmaankaa kirjoitti:
Olipa aikas pahanlaisesti kirjoitettu..ei ihme ett olet edes naises kanssa..Sinä joutaisit olemaan se joka naisen 'mies huora' jost maksetaisiin siitä...naiset käyttä ns hyväsksi...MIes kuuluu 'antaa' sitä naiselle ku se sitä haluaa...ja eikä joskus kuten yleensä tahtoo olla...ns haluton mies....Sekin ongelma monella parisuhteella...silloin monella naisel on se 'rakastaja' tai sitt ollaan erottu...enne kuin muita miehiä on...Oletko aina valmis halukas antamaan joka naiselle kyrpääs...kysytään täällä...rahalla tai luonnossa ....näin on ja tulee olemaan...siit pidetään huolta...Ja joissaki talouksissa mies kotona ja nainen tienaa sen rahan kotiin ett näin...kirjoittaja sokea kaikessa...Eli joudat mieshuoraksi naisten toimesta...siinä arvostetaan...jne
sanoisin näin että jos on nuori ja kaunis nainen ja se kauniisti pyytää niin kyllä sen kanssa on rakasteltava, on minulla ollut itseäni 15v. vanhempi nainen ja kovin oli tiukka nainen ,mutta hellä sekä tykkäsi sexsistä, mistähän nyt on menty matalan aidan yli kun puhutaan vain miehen kyvyttömyydestä, jos ihminen on sairas sitä ei juuri sexsi kiinnosta ,mutta jos on kohtalaisen terve niin kyllä silloin hellyys on tärkeää, mutta jos toinen menee nukkumaankin hyvin aikaisin ettei vain ole hereillä kun toinen tulee sänkyyn silloin on välit jo viileät, ero se onkin syy jonka kimpussa on työstettävä paljon, riitainen, alkoholisoitunut, väkivaltainen, huoraava, syitä on jos moraali on löyhä, se on monella löyhä jo häissä eikä sen jälkeen, siinä on kasvamisella sekä kasvatuksella vaikutuksensa, jos ei neuvota lasta siitä tulee umpimielinen mulkku, se voi myös olla nainen.
- Justin Credible
Onnea!
- missimpossible
hieman asian vierestä mutta hulvaton nimimerkki ;-)
Sitten asiaan.
Mielestäni suhteen alkuhuumalla on tarkoitus; se sitoo ihmiset yhteen. Alkuhuuman laannuttua korostuu enemmän sitoutuminen, tahto ja kyky sietää myös arkea. Kyllähän se sama liekki palaa silloinkin edelleen mutta vain hiljaisemmin ja sitkeämmin. Jos hyvin käy. :-)
- jälkeen...
jo kihloihin ja nyt jo omaa taloa rakentamaan?En haluaisi olla pessimisti,mutta etenettekö ehkä pikkasen liian nopeasti?
- ei välttämättä
ole huono juttu. Minä ja mieheni menimme myös kihloihin kuukauden tutustumisen jälkeen, muutimme yhteen vain pari kuukautta ensi tapaamisesta. Nyt meillä on murrosikäiset lapset ja se oma talo. Yhteiseloa on takana jo 22 vuotta.
Onnea viestiketjun aloittajalle ja tsemppiä tulevaan!!!
- täh_
Onnea vaan, mut johan on nopeeta toimintaa..
- samat kuviot :)
ihan täysin samoilla linjoilla kanssasi happyman-42!! olin jo hieman luovuttanut miesten suhteen, kun kaikki meni aina mönkään milloin mistäkin syystä ja vain pari viikkoa viimeisen eron (ajattelin saavani muuta miettimistä, ja eihän se ota jos ei annakaan ) jälkeen vastasin kuvattomaan profiiliin, ja kun tapasimme, ajattelin että siinä hän oli! juuri sellainen jota olin "hakenut" rinnalleni, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. muutimme yhteen reilun kuukauden jälkeen, ja kihloihin menimme alle vuoden yhdessäolon jälkeen ja samalla läksin rakennusprojektiin mukaan kun olimme olleet yhdessä vain 2 viikkoa. että ihmeellistä on elämä! ikäeroa meillä on 9 vuotta. että kiitos suomi24!
- ...
"että ihmeellistä on elämä!"
Minun mielestä ei ole yllätys lainkaan, että vanhempi mies otti heti innolla 9v nuoremman. Se siitä ihmeestä.
- Heene27
Onnittelut teille!!Rakkaus on ihana asia!!!=)
Ja epäileväisille haluan kertoa..että minä tapasin avomieheni vähän yli 5 v sitten..jo seuraavasta päivästä lähtien mies muutti luokseni ja vähän yli kk päästä muutettiin yhteiseen isompaan asuntoon..6 kk päästä huomasin olevani raskaana ja nyt kaksosemme täyttävät 4 v. (syntyivät ennen aikaisina) ja meillä menee hyvin!!! vaikka toimintamme olikin todella nopeaa!!!=) häitä suunnitellaan ja vuoden päästä muutetaan lapsuudenkotiini..=)
ja toisena esimerkkinä haluan mainita siskoni joka pamautti kk tuntemisen jälkeen naimisiin..ovat nyt olleet 3 v yhdessä ja heillä on 1 v poika.. näin meillä ;) kun se kolahtaa niin se kolahtaa kyllä sen itte tietää parhaiten!!! Eli nauttikaa toisistanne ja uskaltakkaa repästä se kannattaa!!!;)Onhan se mahdollista tavata täällä Suomi 24.ssä. Ja jos löytää onnensa ei kenenkään kannata siitä olla kateellinen. Hienoahan se on.
Mutta yleensä ottaen täältä netistä ei ainakaan täällä harvempaa asutulla seudulla tunnu löytyvän ketään. Jos vertaa siihen miten ihmisiä tapaa tuolla oikeassa elämässä, tansseissa ja ravintolassa.
Isoissa kaupungeissa asia saattaa olla toisin.- Avovaimo
mnnm kirjoitti:
Onhan se mahdollista tavata täällä Suomi 24.ssä. Ja jos löytää onnensa ei kenenkään kannata siitä olla kateellinen. Hienoahan se on.
Mutta yleensä ottaen täältä netistä ei ainakaan täällä harvempaa asutulla seudulla tunnu löytyvän ketään. Jos vertaa siihen miten ihmisiä tapaa tuolla oikeassa elämässä, tansseissa ja ravintolassa.
Isoissa kaupungeissa asia saattaa olla toisin...esteenä..Ei tänäpäivänä nykyisillä menopeleillä.
Me tapasimme suomi 24.n chatissa marraskuussa -05, 165.n km.n päässä toisistamme.
Kohta yhteistä asumista takana 2v ja edelleen tuntuu niin oikealta.
,,ja se ensitapaaminen...sen vain tietää.
Onnea niille jotka ovat kumppaninsa löytänee ja uskaltaneet antaa onnelle mahdollisuuden. Meitä on jo niin paljon.
Kaikki eivät tanssi tai halua käydä kapakassa. Tämä nykyajan "kirjeenvaihto" on oiva tapa kohdata ihmisiä.
Tahto voittaa välimatkat :)
- happamia, sano...
Nauti ja hehkuta ja ota kaikki irti tuosta tunnetilasta! Älä välitä latistajista. Vain te tiedätte miltä tuntuu ja kun se oikea osuu kohdalle, olisi typeryyttä olla heittäytymättä täysin suhteeseen. Sitoutukaa toisiinne ja tehkää töitä suhteenne eteen. Kuunnelkaa, puhukaa, pyytäkää ja antakaa anteeksi!
Olen iloinen puolestanne :)- asdfdsf
Oletko iloinen myös suomi24-mainostajien puolesta? Luetunymmärtämiskurssille heti, hop hop!
- onnellinen mamma
Mies löytyi n 10 kk sitten 24 treffien kautta. Yhdessä on oltu tiiviisti. Yhdessä on asuttu reilu puolivuotta tuosta ajasta. Kummallakin liuta lapsia jopa uusperheen elämä on sujunut paremmin kuin hyvin. Naimisiin mennään se on jo sovittu.
Kiva että muillakin on kolahtanut korkealta ja kovaa..... - :)
onneksi olkoon! :)
- vesiperhonen
Onnea teille molemille ja muistakaa sitten elämän arjessakin pitää toisistanne oikein hyvää huolta ja hoitakaa parisuhdetta päivittäin ettei rakkauden kipinä pääse haihtumaan *savuna* ilmaan. Ihanaa kuulla että olet löytänyt vihdoinkin sen oikean elämääsi! Tsemppiä teille molemmille!
- mirrus
onneksi olkoon :) toivottavasti jatkossakin menee kaikki hyvin :)
- RattoMac3
Ite löysin sattumalta 2005 vuoden huhtikuussa pimun joka tuli kyseleen millanen koiria mulla on.
1.5KK jälkeen näin pimun ja nyt tuo painajainen on muksuni äiskä.
Kaverillekin sanoin joskus ettei mene suomi24.fi treffeihin jos haluaa fiksun muijan van suosittelin www.avohoitopotilaat.fi sivustoa, koska sielläkin on terveempiä muijia.
Potkasin tuon sekopään lopullisesti helvettiin tammikuussa 08 ja rupesin seurustelemaan toisen tytön kanssa.
2-vuotta oli yhtä helvettiä suomi24.fi treffien tytön kanssa...aborttiuhkailuja, keskenmenon aiheuttamis uhkauksia, perättömillä rikosilmoituksilla hallitsemista ja meni useita kuukausia jotta sain ämmän perumaan ilmoitukset mm.vahingonteko, pahoinpitely ja raiskauksen yritys tai oikeastaan muuttui seksiin pakottamiseksi. onneksi nuo olisi muutenkin saatu nurin ku ämmän puheet jäi nauhalle missä myönsi valehdelleensa poliisille.
Viimeinen nerokas veto oli, että valehteli avovaimolleni mun pettäneen avokkia sen kanssa ja paljon muitakin valheita.
Ite en enää käytä suomi24.fi treffit palvelua ja ei siihen ole tarvettakaan.profiilini on piiloitettuna tällä hetkellä.
Miettikää tarkkaan ku treffailette ihmisiä millasia he oikeasti ovat, koska treffit palveluissa on aina yhteiskunnasta syrjäytyneitä ihmisiä jotka käyttää tollasia saitteja, kun ei muuten löydä ketään.
Itse löysin ex-avovaimosta sielunkumppanin, mutta tuo sekopää pilasi kaiken. No olen luvannut itselleni etten jätä tuota asiaa tuohon vaan "upotan" ämmän ja vien poikani heti tilaisuuden tultua. Jouduin tekemään porin poliisille joskus rikosilmoituksen, kun tuo lapsen äiti löi avarilla 3 viikon ikäistä itkevää poikaa.
Maailma on sairas!- luckygoeshappyl
ikäviä asioita tapahtuu ikäville ihmisille , ja päinvastoin
- OsteoCare
pitää housut jalassa tai käyttää kortsua !!
- Pokemon#
Kerro vielä kaikille, että kannattaa ehdottomasti harrastaa suojaamatonta seksiä sekopäiden kanssa.
- mää vaan
Aika rankalta muijaltahan toi kuulostaa.... ota yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin niin niiden luulis hoitavan tutkinnan ja järjestävän lapsen pois sieltä.
Mitä nuahin treffitouhuihin tulee, niin kunnolla kannattaa perehtyä kumppanin tuottamaan tekstiin ja lukemalla rivien välistä, kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin. Useasti tekstistä huomaa (tarkkaan kun analysoi) onko kirjoittaja iloinen, surullinen, tympiintyny, aggressiivinen... masentunu yms. Jos tuntuu jotenki omituisen hämärältä niin silloin tod. näk. oikeastikin on. Intuutioon kannattaa luottaa, jos tulee huono kuva, niin silloin ei välttämättä hyövää edes tavata.
Ja tavatessa kannattaa kans seurailla toisen käyttäytymistä, uskon että jostakin sen huomaa jos on pahasti mielenvikainen... Tarkkuutta tietysti vaatii..
Ainahan se riski on olemassa että hassahtaa johonki hulluun, eikä pelkästään nettitreffien kautta. Mutta kun oma-arvon tunto, itsetunto yms. kunnossa niin huomaa jos joku yrittää vetää kelkalla ojaan. Siis silloin tietää minkälaisia asioita ei tarvitse hyväksyä, sietää ja kuunnella. - Kaikki yhtä
luckygoeshappyl kirjoitti:
ikäviä asioita tapahtuu ikäville ihmisille , ja päinvastoin
Hei, ei se oo noin yksinkertaista, kaikkea tapahtuu kaikille ja kaikki mitä tapahtuu kenelle tahansa tapahtuu sinullekin, sitä on karman laki, ei rajattua onnea tai surua. Ei ole olemassa ikäviä ja ei-ikäviä, vaan kaikki puolet löytyvät kaikista.
- Sehän on Mainos
mainostaa tuota Treffisaittii....
Mut ei siin mittää! Mainosta ken uskoo.. Ihminen on ihminen ja Nainen on Häilyväinen. Vasta pari päivää sitten siitä oli S24:lläkin uutisoitu tutkimuksesta.
Saattaahan se olla Lottovoitto - mutta kantsii kuiten ensin tosiaan ajatella. Vaikka lukea Gary Chapmanin teos Rakkauden kieli ja miettiä osaako Hän määritellä omansa? Muutoon tulee ropleemia x-ajan kuluttua! Emmehän voi muuttaa kuin itseä! - ruusuja ja risuja elämäs
Onnea vaan.On kuitenkin todettava että suomi24ssa on ihan kaikkea mitä maailma päällään kantaa.On onnistumisia ja myöskin rankkoja epäonnistumisia.kaikki kuitenkin riippuu ihmisistä ja tavoitteista ja siitä miten hyvin haluaa suhdettaan rakentaa ja hoitaa.Yleisin syy ongelmiin lienee puhumattomuus ja se että luovutetaan heti ensimmäisten ongelmien ilmaannuttua.Jos rakkautta ja välittämistä on,niin se riittää molemmilta,jos synkkaa niin ongelmat on tehty yhdessä ratkottaviksi.En usko että elämä on ihmisillä aina #ruusuista#,kyllä sinne onneen mahtuu ikäviäkin asioita.Mutta hyvät asiat voittavat huonot....toivottavasti.
Onnea teille molemmille. Ei ole mahdotonta että onnistuisitte suhteessanne kun muistaa huomioida toista tarpeeksi paljon. Itsekin menin kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen ja olimme yhdessä parikymmentä vuotta ja yksi lapsikin tuli. Hyvää jatkoa!
- KAIKKI.
Toiset on täällä suomi24 treffis olleet MONTA VUOTTA ja feikkejä on paljon,eheh
on niill ä iloooooooooooooo ja tietenkin myös tälle tulevalle vaimollesi.. Onnea!
- töykkis
Ole tyytyväinen, sillä tuo on varmasti harvinaista täällä! Mä olen itse noin vuoden aikana treffannut 10 naista, joista 3 kanssa mennyt sänkyyn asti.
En silti usko, että tulen löytään täältä sellaista naista, jonka kanssa tulis pysyvä parisuhde, vaikk ei mulla suuria vaatimuksia olekaan!- henkistä ensin
jos aloitat sänkyhommilla,silloin ei nainenkaan ole tosissaan.
- kertoa
hieman enemmän tuosta teidän sielujen kemiasta?
Oliko sellaista jo siinä vaiheessa kun kirjoittelitte ja soittelitte.
Onnea paljon ,rakkauden löytyminen suomi24 treffeiltä on nähtävästi mahdollista ,mutta melko harvinaista kuitenkin. - timopasjoo
taijat olla pelimiehii,mulla on ollut täältä 6 eri naista mut en kaikkien kaa viitti kihloihin ;) mukavaa jatkoa sinne,
- eipä tuo niin
ovelasti tehty mainos ollut ylläpidolta, etteikö se paistaisi läpi :)
- kk
samaa mieltä mainoksesta
- TietäjäMies
lapsia tulkoon! Kihloihin meno ja naimisiin meno nopealla aikataululla on mielestäni hyvä asia. Tähän pitäisi liittää myös se, että jätetään seksin harrastaminen siihen avioliittoon, jolloin kumpikin tietää että suhde ei perustu seksiin ja se ei ole tärkein yhdessä pitävä asia.
- hyvällä tuurilla
Minä olen löytänyt niitä montakin,mut kun välillä vaihtaa,niin saa maistaa :-))
- mutta...
Minäkin kuvittelin löytäneeni vuosia sitten elämäni naisen täältä, mutta aikaa myöden hänestä paljastui tyhmä, likainen, siivoton, laiska, hermostunut, mässäilevä, nalkuttava ja tuhlaava sohvaperuna. Alussa kaikki vaikutti hyvältä, mutta totuus paljstui myöhemmin. Onneksi ymmärsin erota ja olen nyt vapaa mies.
Seuraavalla kerralla mietin hieman pidempään, ennen kuin sitoudun, jos sitoudun.
Onnea kuitenkin teille!- kun..
toisesta paljastuu pikku hiljaa tuollainen hirviö ,ei ole ihme että rakkautta sanotaan sokeaksi :)?
En olen uskaltanut kuin yksille treffeille ,mut siitä ei tullut oikein mitään ,enempi oltiin kaveri tasolla ,ei vaan niin sanotusti kolahtanut. - kola_pena
rekisteröidyin suomi24 noh löyty niitä kumppania kuin treffeillä ja tämmöstä ei oikeen ollut natsanut mitkään treffit sittenkirjoitin erälle naiselle taas yksi päivä hän vastasi myönteisesti ja tapasime samana päivänä ei mennyt varmaan kuin 5 miinutia niin oltiin jo suutelemassa noh siitä sitten alkoi semmoinen 3 kk suhde olemme hyvin onnellisia ainakin minä hetken aikaan paljastui enemmän salaisuuksia tyttösät joka päivä hän sanoi minulle eräänä pävänä olen bi seksuuali oltiin jo 3 viikkoa seurustellut tommoset pitäsi sanoa ihan ekana melkeempä noh sano että ei se minua haittaa noh sitten kului viikko taas ja huomasin että hän on eritäin herkkä suutumaan kerran knu vastasin puhelimeen noh hänrupesi kiljumaan että mulle vastaa noin no sitten sanoin että heippa kulti kysyin kuulostiko paremalta hän sanoi että ei pitää sanoa muru selvä juttu :O noh sitten taas pidemmälle suhde meni sitä ärsyttävämpi hänestä tuli jossain vaiheesa kävi ilmi että hän on seurustelut ihan valtavasti ja monesti jopa yli 38 vuotiian miehen kanssa ja myös invalidi potilaan ja kuuron ja sokean kanssa noh ei tämäkään minua sinäänsä haitanut vähän kyllä nauratti noh sitten vielä eräänä päivänä alkoi ne puhelut ne oli vika tikki minkä otin häneltä :D kun jotkut mihet soiteleivat alvariinsa hänelle piirakan toivossa ja sanoin että voisitko sanoa että seurustelet niin mä oon sanonut mut ei ne usko teki mieli sanoa että epäilen joo ja itten vielä tämä kaiken ylläripylläri hän oli seurustellut 3 mihen kanssa samaan aikaan kukaan tienyt tosistaan mulle riiti seuravana päivänä lähetin viestin että halua ottaa eron sinusta kysyi miksi sanoin että minun on vaikkea sluotaa ihmiseen joka on seurusteltu 3 miehen kanssa samaan aikaan ja mistäs minä tiedän kuinka monen kanssa vehtaat kun mun kanssa seurustelet siitähän se ittku syntyi ja hamppaitenkiristys noh siten eron jälkeeb huom! samana pävinä hankki uudden mihen sanoi vaan että mulla on niintä miehiä jonossa aha joopa joo sillä lailla sitten sanoi vaan että joo oletko vihainen joss kerron yhden asian suhteestamme sanoin että tuskin käsiksi kävisin mutta huutaa saatan mi kun en harrasta tuota naisten lyömsitä :D juuh oon pettänyt sua monesti pari harmitonta kertaa ,,,, jeps jeps lähenkin tästä himaan älä soita mulle ikinä enään siitten muija sano jooh muuten käy testeisä okei no toi ei ihan ollu niin :D kyllä mä sielä testeisä kävin positiiviset oli tulokset siis ei tartuntaa :D ainiin sit se toinen reality story :D joo ihme naisia oikeesti siis lähetin pari vistä naisille ja. siten osaa vastatakun kertonut itsestäni ei oo tullu mitään takaisin vastausta ylläri :D sitten kerran kävi niin et mont viestiä läheteltiin ja tämöst joa nähtiin ja ns seurusteltiin 2 päivää peräti sen jälkeen muijaa oo vastanu ei kulunu ei näkyny :D ei mitään pitää yritää vaan lujast nooh tämmöstä sitä sattuu kun ei käytä hattuu mut siihen tottuu kun saa jäitä hatuun :D ainii ja edeleenkin mun nimi merkki on vääri päin se on pena_kola et semost tiets :D
- kola_pena
kola_pena kirjoitti:
rekisteröidyin suomi24 noh löyty niitä kumppania kuin treffeillä ja tämmöstä ei oikeen ollut natsanut mitkään treffit sittenkirjoitin erälle naiselle taas yksi päivä hän vastasi myönteisesti ja tapasime samana päivänä ei mennyt varmaan kuin 5 miinutia niin oltiin jo suutelemassa noh siitä sitten alkoi semmoinen 3 kk suhde olemme hyvin onnellisia ainakin minä hetken aikaan paljastui enemmän salaisuuksia tyttösät joka päivä hän sanoi minulle eräänä pävänä olen bi seksuuali oltiin jo 3 viikkoa seurustellut tommoset pitäsi sanoa ihan ekana melkeempä noh sano että ei se minua haittaa noh sitten kului viikko taas ja huomasin että hän on eritäin herkkä suutumaan kerran knu vastasin puhelimeen noh hänrupesi kiljumaan että mulle vastaa noin no sitten sanoin että heippa kulti kysyin kuulostiko paremalta hän sanoi että ei pitää sanoa muru selvä juttu :O noh sitten taas pidemmälle suhde meni sitä ärsyttävämpi hänestä tuli jossain vaiheesa kävi ilmi että hän on seurustelut ihan valtavasti ja monesti jopa yli 38 vuotiian miehen kanssa ja myös invalidi potilaan ja kuuron ja sokean kanssa noh ei tämäkään minua sinäänsä haitanut vähän kyllä nauratti noh sitten vielä eräänä päivänä alkoi ne puhelut ne oli vika tikki minkä otin häneltä :D kun jotkut mihet soiteleivat alvariinsa hänelle piirakan toivossa ja sanoin että voisitko sanoa että seurustelet niin mä oon sanonut mut ei ne usko teki mieli sanoa että epäilen joo ja itten vielä tämä kaiken ylläripylläri hän oli seurustellut 3 mihen kanssa samaan aikaan kukaan tienyt tosistaan mulle riiti seuravana päivänä lähetin viestin että halua ottaa eron sinusta kysyi miksi sanoin että minun on vaikkea sluotaa ihmiseen joka on seurusteltu 3 miehen kanssa samaan aikaan ja mistäs minä tiedän kuinka monen kanssa vehtaat kun mun kanssa seurustelet siitähän se ittku syntyi ja hamppaitenkiristys noh siten eron jälkeeb huom! samana pävinä hankki uudden mihen sanoi vaan että mulla on niintä miehiä jonossa aha joopa joo sillä lailla sitten sanoi vaan että joo oletko vihainen joss kerron yhden asian suhteestamme sanoin että tuskin käsiksi kävisin mutta huutaa saatan mi kun en harrasta tuota naisten lyömsitä :D juuh oon pettänyt sua monesti pari harmitonta kertaa ,,,, jeps jeps lähenkin tästä himaan älä soita mulle ikinä enään siitten muija sano jooh muuten käy testeisä okei no toi ei ihan ollu niin :D kyllä mä sielä testeisä kävin positiiviset oli tulokset siis ei tartuntaa :D ainiin sit se toinen reality story :D joo ihme naisia oikeesti siis lähetin pari vistä naisille ja. siten osaa vastatakun kertonut itsestäni ei oo tullu mitään takaisin vastausta ylläri :D sitten kerran kävi niin et mont viestiä läheteltiin ja tämöst joa nähtiin ja ns seurusteltiin 2 päivää peräti sen jälkeen muijaa oo vastanu ei kulunu ei näkyny :D ei mitään pitää yritää vaan lujast nooh tämmöstä sitä sattuu kun ei käytä hattuu mut siihen tottuu kun saa jäitä hatuun :D ainii ja edeleenkin mun nimi merkki on vääri päin se on pena_kola et semost tiets :D
anteeksi kirjotus virheet sun muut pilkut ja pisteet väli viivat ja muut sivistys sanna iso mies ja osaa kirjotaa oikein sannoja syytäkääme valtion hyviä kouluja :D
- täydellisyyss
mietin vaan kauankohan huumanne kestää . talot tulee, lapset tulee ,velat siihen, päälle . sitten alkavat ongelmat.. kokemuksella puhuen ... :) Mielestäni mitään suhdetta eikä ketään ihmistä ei voi sanoa että on itse täydellisyys. täydellisyyden hakeminen on silkkaa potaskaa .. toki olen onnellinen jos onnene kestää loppuelämän ja toivotan parasta mutta epäilys on suuri !!:)
- n.41v
Ei kai kukaan täysjärkinen oikeasti ajattele, että sillä missä tutustuu toiseen ihmiseen on jotain väliä onnistumisen ja epäonnistumisen suhteen? Netti on todellakin hyvä tapa tutustua toiseen hieman ennen kuin tapaa luonnossa. Netissä on paljon ihmisiä, jotka eivät viitsi notkua "lihatiskillä" ja minäkin löysin elämäni miehen netistä 2 vuotta sitten. Ehkä on talon rakennus ja muitakin haveita olemassa, mutta kyllä se ihmissuhde rakennetaan kovalla työllä tavattiimpa sitten missä hyvänsä! Sitä paitsi sitä yhtä juuri oikeaa ei ole kenelläkää, vaan juuri se kova työ saattaa antaa toimivan parisuhteen sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa käy kemiat yhteen. Eikä kaikki tarvitse lainaa talon rakennukseen jos kummallakin on jo tahoillaan vastuullista elämää takanaan elettynä.
- Slamppa87
Itse myös laiton ilmoituksen treffiin reilu kolme vuotta sitten. Silloin tapasin nykyisen mieheni. Tapailimme, rakastuimme, muutimme yhteen 4kk ensimmäisestä yhteydenotosta. Menimme kihloihin 1,5 v myöhemmin, saimme lapsen ja nyt menimme naimisiin toukokuussa. Odotan seuraavaa lastamme. Kyllä rakkauteen täytyy uskoa. Ja kun sen oikean löytää, ei ole olemassa liian nopeaa toimintaa. Toisilla vain on ongelmia sen oikean löytämisessä ja eivät siksi osaa kuvitella miten aisat voisivat kulkea nopeasti. Se on itsesuojelu vaistoa. Onnea kuitenkin sinulle!
- CarenD
Unelmat yhdessä haaveilkaa.
Toiveet yhdessä toteuttakaa.
Ilot yhdessä eläkää.
Surut yhdessä jakakaa.
Muistot yhdessä vaalikaa.
Kun rakkaus kutsuu teitä,
niin seuratkaa häntä.
Vaikkakin hänen tiensä ovat
vaikeat ja jyrkät.
Ja kun hänen siipensä sulkevat
teidät syleilyynsä,
niin antautukaa hänelle.
Kahlil Gibran
Elämän ylin onni on varmuus siitä,
että sinua rakastetaan sinun itsesi takia
- tai tarkemmin sanottuna, itsestäsi huolimatta.
Victor Hugo
Silitti hiljaa enkelin siipi, kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi, todeksi toiveet täytti.
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt
elämään; valitse se jota ilman et voi elää.
Rakkaus on kuin viini, se paranee vanhetessaan.
Huonosti säilytettynä paraskin viini pilaantuu.
Rakkaus - sen myötä on sanottu kaikki.
-Goethe-
Elämässä on vain yksi onni: rakastaa ja tulla rakastetuksi.
-George Sand-
Rakasta, riitele, pyydä anteeksi, anna anteeksi ja unohda
ja rakasta jälleen.
Dacherina Zherican
Onnitteluni kihlauksen johdosta. Olkoon onni myötä elämässä
ja rakkautenne ylitse vuotava. - teille!
Hymyilin tuota viestiä lukiessani, itsellänikin on juuri minulle sopiva kumppani, kaksi vuotta olemme seurustelleet ja rakkaus kukoistaa edelleen, suhde on arkiintunut vain sillä tavalla että tunnemme toisemme läpikotaisin ja on ihan normaalia asua yhdessä (olemme 1,5v olleet avoliitossa), mutta joka päivä jaksaa halia ja pusutella ja kertoa toiselle kuinka paljon tätä rakastaa :) Siksi tiedän tuon tunteen noista sielujen kemioista! Kaikkea hyvää teille, olen onnellinen puolestanne!
- teille!
Hymyilin tuota viestiä lukiessani, itsellänikin on juuri minulle sopiva kumppani, kaksi vuotta olemme seurustelleet ja rakkaus kukoistaa edelleen, suhde on arkiintunut vain sillä tavalla että tunnemme toisemme läpikotaisin ja tuntuu ihan normaalilta asua yhdessä (olemme 1,5v olleet avoliitossa), mutta joka päivä jaksaa halia ja pusutella ja kertoa toiselle kuinka paljon tätä rakastaa :) Siksi tiedän tuon tunteen noista sielujen kemioista! Kaikkea hyvää teille, olen onnellinen puolestanne!
Hej kihloissa tai pienessä kännissä on kiva olla! Mutta sit.....
Noi kuvalliset vuositolkulla roikkuvat, vois laittaa textin, että en vastaa viesteihin, Säästyis turhaa energiaa ja hammasten kiristelyä, Sitten se suuri kysysmysmerkki?
Ikähän ei paljoa merkitse, kun naapurin 60v pappa otti 20v typykäisen, niin toinen kysy: mitäs sitten kun sä oot 80 ja nainen 40, niin pappa sanoi, mitä niin vanhalla naisella tekee, hah
Mutta kyllä se kyrsiin, kun lähes yli-ikäset varmaankin jo kerran kesytetyt akat kirjoittelee, tuu meille, heh
ja sitten nää onnenonkijat ennekun niiden koukkuun menee, pitäs olla niillä parempia täkyjä.
Ja kaikesta huolimatta paljon onnea, sitä tarvitaan ja kannnattaa pitää huolellista huolta sellaista herkkua on nykyään vähän tarjolla.
- Suksi suolle
Luulen, että ratkaisevaa oli nimenomaan se, että tuon kunnollisen kanssa joitte kuumaa kaakaota ensitreffeillä. Sieltä kalliollako sitä myytiin? Missäs kävitte syömässä ja söittekö leivän erikseen ja joitte kaakaot vähän myöhemmin.
Uskokoon ken tahtoo, hahaha..- sexotron
Justiinsa joo, ei oo tainnu sulla flaksi käydä kun pitää katkeraksi ruveta ;)
joo, on nopeeta toimintaa... - markustaja
sexotron kirjoitti:
Justiinsa joo, ei oo tainnu sulla flaksi käydä kun pitää katkeraksi ruveta ;)
joo, on nopeeta toimintaa...ettei vaan ois ylläpidon provo koko viesti..
- keksitty..
voi kai se olla totta: )
- Samajuttu
Noinkin voi käydä, varsinkin jos on lapsettomista ihmisistä kyse. Jos molemmilla lapsia, niin meko varmaan tulee suhteeseen vaikeuksia. Kumma juttu, mutta lapset eivät tee elämää autuaaksi, vaikka niin lapsettomat kuvittelevatkin usein ...
- Nämyli
Toivotan teille kovasti onnea. On hienoa kuulla, että joitakin lykästää. Itse olen valitettavasti törmännyt tuolla foorumilla sitoutumiskammoisiin ja aina parempaa kumppania etsiviin. Oma uskoni meni, mutta on todella hienoa kuulla, että siellä todella löytää itselleen onnen ja oivan kumppanin.
Pitäkää toisistanne huolta. - en kyllä hyppää
tuohon oravanpyörään mieluummin olen sinkku kuin pallo jalassa. Kihloihin, naimisiin ja rakentaa talo velkarahalla. tuoko se autuuden? no thanks.
- ...
Kesän alussa löysit elämäsi naisen? Eihän kesä ole vielä loppunutkaan ja kuukauden jälkeen menitte kihloihin ja jo nyt yhteenmuutto ja talon rakennus edessä!
HALOOOOO...
Kaikki tuntuu aluksi täydelliseltä, vielä kun ei näe niitä toisen "pikkuvikoja", mikään ei voi satuttaa ja kaikki on niin ihanaa..
Kannattaisko tutustua toisiinsa vähän paremmin ja katosoa sitten kuin käy??? - nankka
Olette siis tunteneet 3-4 kuukautta ja jo kihloissa ja omaa taloa olette suunnittelemassa? Nyt stop ja pakki päälle!
Mikä ihme siinä on, että rakastuneilta katoaa tyystin järki päästä, kun "tunteet vie voiton ja plaa plaa"?- Mitä pitäisi odottaa?
Turha täällä on riehua ja esittää "oikeita" mielipiteitä, sillä jokainen suhde on erilainen. Toiset notkuvat kymmenen vuotta ennenkuin sitten menevät naimisiin ja joko pysyvät yhdessä tai eroavat.
Seurustelin aikanaan kolmisen vuotta ja olisin varmasti vastannut "kyllä" jos toinen olisi kosinut, mutta se suhde lässähti miehen uskottomuuteen.
Tein lujan päätöksen, että en koskaan mene kihloihin enkä naimisiin.
Sillä seurauksella, että tapasin yllättäen miehen ja menimme kihloihin kolmessa viikossa. Ja naimisiin alta vuoden. Ja olleet onnellisesti naimisissa nyt yli 20 vuotta ja nukahdamme illalla pitäen toisiamme kädestä kiinni. Saatamme erota vaikka huomenna, jos alkaa ärsyttämään liikaa, mutta mitä sitä nyt murehtimaan.
Ei asioita voi kuitenkaan yksin suunnitella oman mielen mukaan, joten turha paasata harkinnasta. Antaa palaa, jos siltä tuntuu!!!
- omia kokemuksia
Onnea teille! Lämpimästi ja vilpittömästi toivotan...
Mun kokemukseni vuosien takaa voisi tuoda negatiivisia ajatuksia ja kommentteja tähän tilanteeseen,koska mun 24:selta löytämäni elämäni rakkaus ei kestänyt, mut eihän se tarkoita ettei joku muu tarina päättyisi onnellisemmin.
Me tavattiin 2005 keväällä, asuttiin melko kaukana toisistamme,muutin 4kk:n jälkeen samaan kaupunkiin tuon miehen kanssa ja sitten muutaman kuukauden kuluttua yhteen hänen kanssaan. Suhde ei toiminut,mutta saimme tietää mun odottavan lasta vaikka mun ei oletettu saavan lasta lainkaan. Meille syntyi ihana pieni poika talvella 2007. Yritettiin elää perheenä mutta noin vuosi sitten yritys päättyi eroon,kun ei saatu elämää asettumaan uriinsa ja kaikki kärsi toimimattomasta suhteesta. Millään tavalla en voi syyttää erosta netissä tapaamista. Poika tapaa nyt molempia vanhempiaan säännöllisesti ja me ollaan hyvissä väleissä kun ei enää tarvi yrittää elää itselleen sopimattoman ihmisen kanssa.
Laitoin uuden profiilin eron jälkeen treffeihin. Jotkut on kritisoineet sitä,että miksi siellä "notkun" vieläkin,oonko liian kranttu jne kun en vieläkään ole löytänyt sieltä seurustelukumppania ,mut mun mielestä pointti ei ole se että pitäisi äkkiä löytää itselleen seuraa vaan se että tää on keino löytää sopiva ihminen, jonka kanssa rakentaa hyvää suhdetta live-elämässä.
En tahdo kenen tahansa kanssa tapailla tai seurustella tai jakaa elämääni...mielummin siis "notkun" nettitreffien listoilla profiilini avulla ja poistun sitten kun löydän tärkeän ja rakkaan ihmisen joko netin kautta tai perinteisimmin keinoin...toki poistun myös siinä vaiheessa jos totean etten tahdo tavata uutta ihmistä.Mulla on sellainen käsitys ettei läheskään kaikki eronneet seurustele uudestaan alle vuoden kuluttua edellisen suhteen loppumisesta,miksi siis kiirehtiä,jos/kun ei kerran kolise.
Oon tavannut muutaman miehen pienimuotoisilla treffeillä ja he ovat olleet oikein kivoja ihmisiä suurin osa,mut eihän ihan kiva riitä. Ihan kivoja löytyy myös muualta,mulle ainakin on tärkeää et seuraava ihmissuhde tuntuu oikeesti molemmista luontevalta ja hyvältä eikä ole mitään tapailupeliä paremman puutteessa.
Kritisoijia löytyy AINA..nyt teille on heitetty kritiikkiä liian nopeista liikkeistä,toisia taas moititaan siitä kun profiili on listoilla liian pitkään. .- kolinaas odotellessasi..
Oletko ihan tosissasi odottamassa parivuotiaan kakaras kanssa elättäjää itelles nettisivujen kautta,voi pyhä sylvi?! Mikä olikaan ammattisi? vai onko sellaista,koulutuksesta puhumattakaan? Mihin perustuu"käsityksesi eronneiden seurusteluaikatauluista" jne..Heko heko:)
- **hämmentynyt
kolinaas odotellessasi.. kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi odottamassa parivuotiaan kakaras kanssa elättäjää itelles nettisivujen kautta,voi pyhä sylvi?! Mikä olikaan ammattisi? vai onko sellaista,koulutuksesta puhumattakaan? Mihin perustuu"käsityksesi eronneiden seurusteluaikatauluista" jne..Heko heko:)
Naurattaa sun kommenttisi,oletat asioita,joista sulla ei ole mitään käsitystä. EN hae elättäjää, enkä lapselleni isää. Lapsi on meidän kummankin huoltajuudessa ja ihan itse elätän itseni. Koulutus on ja työnä nyt kotiäitiys hoitovapaaoikeuden loppuun asti, mikä ei todellakaan tee minusta huonompaa ihmistä tai äitiä kuin ne jotka valitsevat vaihtoehdon, jossa lapsi laitetaan aiemmin päivähoitoon. Myöhemmin työnä sitten muutajoka ei todellakaan ole oleellinen asia tämän viestiketjun kannalta,mutta työtä on eikä huonoa työtä sekään.
Yhteishuoltajuus meillä toimii, lapsi on kummankin vanhemman luona säännöllisesti, eli omaa aikaakin todella jää myös mahdollisen uuden suhteen vaalimiselle puhumattakaan siitä että oikeasti vakavasti otettavan suhteen löydyttyä,suhde kestää myös arkisemmatkin kuviot.
Enpä ole ennenkään kenelläkään itseäni elätyttänyt,en sitä tee jatkossakaan.
Ja mitä tulee "eronneiden seurusteluaikatauihin", niin perustan käsitykseni sille mitä ympärilläni olen elämäni aikana nähnyt..jotkut säntää uuteen suhteeseen heti(jotenkin hienoa ja hyväksyttävääkö saatika kypsää ja harkittua käytöstä),jotkut vasta vuosien kuluttua. Useimmilla oon huomannut uuden suhteen alkuun menevän silti kauemmin kuin vajaa vuosi.
Mitähän näissäkin asioissa oli niin pahaa , että sun oli aiheellista kommentoida negatiivisesti ja hekotella ylimielisesti kertomilleni asioille???
- syysunelma-56
Olen onnellinen puolestasi, että olet löytänyt itsellesi sen toisen puolikkaan.
Toivon teille kaikkea hyvää suhteeseenne.
Olkaa avoimia, rehellisiä toisillenne, puhukaa ja antakaa tilaa toisillenne... - onnea...
Teille, muistakaa vaalia sitä mitä teillä on ja huomaat, että olette onnellisia vielä vuosikymmenien kuluttua:)
- kun löytää
sen oikean. Minullekin se oli kuin huume. Aurinko paistoi joka päivä kaksi vuotta, sitten rakkaani löysi toisen sielunkaverin. Nyt siitä yli 30 vuotta ja vielä tulee pisto sydämeen kun ajattelen häntä.
Ei kukaan ole voinut korvata tuota ihmistä minulle. - vikaan meni
kun löytää kirjoitti:
sen oikean. Minullekin se oli kuin huume. Aurinko paistoi joka päivä kaksi vuotta, sitten rakkaani löysi toisen sielunkaverin. Nyt siitä yli 30 vuotta ja vielä tulee pisto sydämeen kun ajattelen häntä.
Ei kukaan ole voinut korvata tuota ihmistä minulle.Aijjaa, minä kun luulin että "se oikea" tarkoittaa sitä, että molemmat ovat samaa mieltä tästä oikeellisuudesta. Ainakin pidempään kuin pari vuotta. Herää sinäkin näkemään asiat niin kuin ne ovat.
- EliseTo
PALJON ONNEA, reipasti eteenpäin :-))) Elämä on kiusalista lyhyt aika, kannataa elää sen hetkellä.
- via dolorosa
Hälytyskellot heti soimaan jos alussa on liian onnellista ja ihmeellistä kuin eläisi satua . . . olet saattanut sokean onnen tunteen huumassa päästää luikahtamaan kämppääsi ja elämääsi narsistisen persoonallisuus-häirikön ja samalla olet allekirjoittanut sopimuksen loppuelämäsi henkisestä ja taloudellisesta helvetistä ilmeten lukemattomina oikeusprosesseina milloin mistäkin syystä, joita vastapuoli elämäntehtävänään järjestää luhistaakseen sinut taloudellisesti ja henkisesti kaiken muun elämäsi kontrolloimisen ja kyttäämisen ohessa. Et saa hetkenkään rauhaa, jos teillä on vielä yhteinen lapsi.
Kyseenalaista suhde heti, 'jos sinulla on tunne, että tämä on liian hyvää ollakseen totta, äläkä missään nimessä silloin muuta yhteen asumaan, mene naimisiin, saati ala perustamaan perhettä hankkien lapsia ainakaan lähimpään viiteen vuoteen. Hyvä keino paljastaa luonnehäiriöinen tyyppi, on esitellä sitä mahdollisimman paljon alussa kavereillesi ja erityisesti vanhemmillesi, ja jos sieltä tulee kommenttia, että kaverissasi ei ole kaikki kohdallaan tai siinä on jotakin outoa, usko heitä; pelastat sillä loppuelämäsi!
Lisätietoa ja esimerkkitapaus:
http://narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=152&valikko=3
tai apua ja neuvoja kirjasta: 'Naamiona terve mieli' kirjoittanut Raimo Mäkelä- huumaa odotellessa
Niin ikään ennen vanhaan nopeasti kihlautuminen ja avioituminen oli ihan normaalia ja avioliitot ovat myös kestäneet silloin paremmin kuin nykyisin. Ei siis suhteessa alkuhuuma todellakaan tarkoita sitä, että se muuttuisi yhtäkkiä helveteksi vuoden tai parin jälkeen. Nimenomaan toiseen sitoutumisen on todettu olevan kiinteämpää, jos suhteen alussa on ollut rakastunut, eikä vaan järjen mukaan ajatellut, että tuo voisi olla sopiva kumppani. Tuohon tunteeseen on ollut hyvä tuudittautua niinä vaikeinakin parisuhteen hetkinä, jolloin ratkaisuna ei heti ole ero, vaan asiat halutaan selvittää ja parantaa suhdetta. Huuma on tunne ja jokainen ihminen tuntee eri tavoin. Rakastumisen tunne on vain ihmiselle hyväksi!
- huumaa odotellessa
Niin ikään ennen vanhaan nopeasti kihlautuminen ja avioituminen oli ihan normaalia ja avioliitot ovat myös kestäneet silloin paremmin kuin nykyisin. Ei siis suhteessa alkuhuuma todellakaan tarkoita sitä, että se muuttuisi yhtäkkiä helveteksi vuoden tai parin jälkeen. Nimenomaan toiseen sitoutumisen on todettu olevan kiinteämpää, jos suhteen alussa on ollut rakastunut, eikä vaan järjen mukaan ajatellut, että tuo voisi olla sopiva kumppani. Tuohon tunteeseen on ollut hyvä tuudittautua niinä vaikeinakin parisuhteen hetkinä, jolloin ratkaisuna ei heti ole ero, vaan asiat halutaan selvittää ja parantaa suhdetta. Huuma on tunne ja jokainen ihminen tuntee eri tavoin. Rakastumisen tunne on vain ihmiselle hyväksi!
- kuulostaa
siltä että olet itse kokenut tuollaisen narsistin ja nyt kun olet saanut trauman, näet myös kaikissa muissa narsistisia piirteitä ja yrität heitä siksi "varoittaa".
Tuo on ihan tyypillistä myös joillakin raiskatuilla jotka nykyään vihaavat miehiä ja haluavat varoittaa hyväksikäyttäjä miehistä muita naisia.
Opettele näkemään myös hyvää muissa, koska loppujen lopuksi narsistisia hirviöitä on tässä maailmassa hyvin harvassa. Itsekkäitä toki on, mutta itsekkyys ja narsismi on kaksi aivan eri asiaa.
Olen kuitenkin yhdestä asiasta sinun kanssasi enemmän kuin samaa mieltä. Nimittäin siitä että jos uusi kumppani sanoo yhdenkään negatiivisen sanan jostakin sinun ystävästäsi, sisaruksista, heidän lapsistaan tai vanhemmistasi, niin välittömästi uusi puoliso ulos. VÄLITTÖMÄSTI. Siitä ei hyvää seuraa sillä lopulta sinä jäät täysin yksin!
Samoin myös, jos kaverisi tai vanhempasi (elleivät ole liian ylisuojelevia) sanovat että hänessä on jotakin outoa tai ei ole kaikki kohdallaan, niin tarkkaile hetki mitä uusi kumppanisi tekee ja että yrittääkö hän erottaa sinut muista itselleen.
Syynä on se että jos et varo, niin joudut mustasukkaisen idiootin kouriin, jota voi myös narsistiseksi sanoa vaikka hän ei ehkä varsinainen narsisti olisikaan.
Minä varoitin erästä entistä parhainta ystävääni siitä että hänen naisessaan ei ole ihan kaikki kohdallaan mutta hän ei uskonut ja syykin selvisi, hän oli saanut kuulla naiseltaan negatiivisia asioita meistä ystävistä. Minä olen erittäin pitkämielinen ja suvaitsevainen ja yritän löytää kaikista hyvää. Mutta tuo nainen koki minut selvästi uhaksi, samoin kuin myös muut ystäväni kaverit. Nainen ei koskaan tullut samaan huoneeseen meidän ystävien seuraan, mitä toki muut naiset tekivät ennenkuin menivät yhdessä puhumaan niitä naisten juttuja. Jos hän halusi jotakin, mitä hän halusi todella usein, niin hän huusi ystäväni tulemaan esimerkiksi keittöön tai sinne missä hän milloin olikin. Tuollaista juoksuttamista ja kuiskuttelua oli aina kun olimme heidän kotonaan. Vaikka minä yritin puolustaa naista ja olla pitkämielinen ja yrittää saada naista mukaan kun kavereilta alkoi kuulua negatiivisia kommentteja naisesta, niin lopulta minunkin oli pakko tunnustaa se että siinä naisessa ei ole mikään kohdallaan. Nainen riitautui kahden ystäväni kanssa ja sen jälkeen myös minun kanssani. Naisen tyyli oli hyvin narsistinen silloin harvoin kun hän oli paikalla. Jos joku meistä keskusteli ystävämme kanssa, nainen tuli väliin ja alkoi puhumaan päälle ihan jostakin muusta heidän välisestä asiasta osoittaen selvästi sen ettei välittänyt kenestäkään meistä. Samaa hän teki meidän muitten miesten tyttöystävien ja vaimojen kanssa. Vaimot kertoivat että tuo nainen saattoi yhtäkkiä alkaa kertomaan ihan jotakin täysin omaa tarinaansa mikä ei liittynyt lainkaan siihen mistä olivat naiset äsken keskustelleet ja tuo nainen myös keskeytti ja puhui muiden naisten päälle. Tuo oli vielä heidän suhteensa alkuaikaa. Kaksi vuotta heidän ensitapaamisensa jälkeen tuo nainen on saanut miehensä kanssa lapsen, vaikka mies oli erittäin tiukasti sitä mieltä että hän ei lapsia tähän maailmaan tee ikinä. Heillä on ulkoisesti kaikki hyvin, kaikki ihan uutta, mutta me entiset ystävät emme enää käy hänen luonaan ja pitkän aikaa vain huikkasimme kaverille jos hän tuli vastaan vaihtaen samalla pari sanaa siitä miten elämässä on mennyt ja kyllähän hän kutsui kyläänkin, mutta aina oli hänen vaimollaan samat temput. Nyt on tiemme erkaantuneet niin ettemme tiedä hänestä enää oikeastaan yhtään mitään. Hänellä on uusia kavereita töistä koska heppu on sosiaalinen eikä syrjäänvetäytyvä, mutta meitä ystäviä hänellä ei enää ole ja hänen työkavereistaankin sain sellaisen kuvan silloin kun heitä näin että ne ovat pelkkiä kavereita, eli jutut pyörivät pelkän työn piirissä, kiitos tuon syöjättären joka ajoi meidät pois ja osoitti että me emme ole tervetulleita. En halua toivoa kenellekään mitään pahaa, mutta haluaisin saada ystäväni takaisin ja sitä toivovat myös muut ystäväni.
- Olkoon
Onneksi olkoon. Hienoa kuulla, että jollakulla onnistaa.
Omalla kohdallalani monen vuoden jälkeen edelleenkin yksin. Suomi24 Treffejä vaivannee se, että siellä on liikkeellä kaiken maailman hörhöjä ja jotkut luulevat saavansa kaiken mitä näkevät pelkällä hiiren klikkauksella. Feikkiprofiilit ovat vielä oma lukunsa.
Ne ketkä jotakuta etsivät, on sitten rima niin korkealla, ettei kukaan sitä ylitä. Ei kaikkie eteentulevaa pidäkkään hyväksyä. Jos jaettu ilo on moninkertainen ilo, tässä tilanteessa yhden nirsoilu on usean harmi.- Feikki sheikki
Mä pidän feikkiprofiileja Suomi24:lla, jotta saan paremin kontakteja! Näin seulon esiin helmet ja saan enemmän naisseuraa..seksin takiahan siellä notkun! Monet palstalla oevat naiset ovat niin omahyväisiä tai seksuaalisesti kylmiä, että ei heistä saa seuraa. Mitä hekin sieltä etsivät? No mulla vientiä riittää ja seksiä, useinolen seksisuhtessa parin kolmenkin kaa samaan aikaan. Toisistaan he eivät tiedä tietenkään mutta minä nautin elämästäni. Muuten ,yllättävän iso prosentti naisista on kokemusteni mukaan nymfomaaneja! Olen ihan yllättynyt...
- YÄKKKK...
Feikki sheikki kirjoitti:
Mä pidän feikkiprofiileja Suomi24:lla, jotta saan paremin kontakteja! Näin seulon esiin helmet ja saan enemmän naisseuraa..seksin takiahan siellä notkun! Monet palstalla oevat naiset ovat niin omahyväisiä tai seksuaalisesti kylmiä, että ei heistä saa seuraa. Mitä hekin sieltä etsivät? No mulla vientiä riittää ja seksiä, useinolen seksisuhtessa parin kolmenkin kaa samaan aikaan. Toisistaan he eivät tiedä tietenkään mutta minä nautin elämästäni. Muuten ,yllättävän iso prosentti naisista on kokemusteni mukaan nymfomaaneja! Olen ihan yllättynyt...
Sen takia, kun joku mies haluaa lähestyä minua minulla ei ole mitään muuta halua kuin vain juosta kovaa vauhtia karkuun. Näitten deittisivujen takia aloin inhota kaikkia miehiä.. YÄKKK…
Vihaan miehiä ihan oikeasti!!!!!!
- Nuuttti87
Itse löysin elämäni rakkauden suomi24 treffipalstalta (itseasiassa edellisenkin poikakaverini löysin kyseisestä paikasta), vaikka olin kyllä aivan satavarma ettei sieltä koskaan enää mitään tule löytymään...
Mulle tuli vuos sitten karkauspäivänä pitkä värssy treffiviesteihin ja ajattelin sitten että mikä jottei, annoin meseosoitteen ja aika nopeaan puhelinnumeron. Soiteltiin paljon ja viestiä kulku melkein yötäpäivää :D No siitä ei mennyt kuin muutama hassu päivä ja päätin lähteä vieraalle paikkakunnalle tätä poikaa sitten katsomaan. Alkukompuroinnin jälkeen kyllä ihastuin ja rakastuin aivan tyystin vaikka poika ei vastannyt yhtään odotuksia, oli sotkuinen asunto, ruokaa ei osannut tehdä jne jne... Nyt tässä on reilu vuosi sitä sitten koulittu ja pojasta on selkeästi kasvanut mies. Olen onnekkinen ja edelleen rakastunut kuin suhteen alussa. En vaihtais tätä miestä pois mistään hinnasta :) - lksjflskjflksjf
mutta suhteen alussa näkee toisesta vain "hyvän" puolen. Kannattaa nähdä toisesta myös maanantaiaamu, ennen kuin menee kihloihin...
- Niina Nieminen
Treffit hyvä, seuralainen.fi on minun "kohtaloni".
Löysin sieltä J...:n
Onni on siis netissä, kiitos ja onneksi on nykyaika ja sähköiset viestintäkeinot!!!
- Plase
Että voi olla lapsellinen ihminen tuon kirjoittaja! Luuleeko hän olevansa poikkeus ihmisten joukossa kun noin hehkuttaa? Täydellinen pari...aika suuret luulot itsestäänkin hällä on. Tietysti joku infantiili voi noin elää, mutta normaaliälyinen huomaa pian olevans avain kuin huumattu ja pian arki palaa ;-).
Huomasitteko - kuukauden päästä kihloihin, hih hih! Älykköjä ovat...- Näin on
Hyviä mainoksia tämä Suomi24 tekee, mutta oikeinhan se on, omalla palstalla voi tehdä mitä haluaa.
Mitään yhteistä näillä avauksilla ei vain ole todellisuuden kanssa.
- lämmittävää
lukea kerrankin jotain noin ihanaa.
Onnea teille :) - Näen sen
takana vasta pari kuukautta. Nauttikaa toisistanne, mutta ölkää pitäkö kiiretttä. Kahdessa kuukaudeesa ei vielä ehdi tutustua toiseen niin että alkaa jo taloa rakentaa. Onnea kuitenkin.
- Naisia55
Siis siellä suomi24/treffit sivustolla on kyllä kieltämättä aivan kauheita naisia suurinosa, mutta ehkä joukosta saattaa jossain kohtaa löytyä joku ihan kunnollinenkin.
Eihän suomalainen nainen osaa edes pukeutua eikä mitään muutakaan mitä joku ulkomaalainen nainen tekee ihan normaalisti.
Suurin osa treffit sivustoilla olevista naisista joita siellä on "tarjolla" ovat yksinhuoltajia kun eivät muuta saa niin yrittävät sitten epätoivoisesti saada täytettä itselleen näiltä treffisivustoilta, mut kai sekin on parempi kuin olla ilman!?
Toki on siellä kyllä muitakin tarjokkaita mutta tosin eivät kyllä ole mitään liian hyviä nekään, itsellä kokemusta kun kävin muutaman kanssa treffeillä niin ei kiitos enempää! Suurinosa täysin perseaukisia onnettomia reppanoita! Mutta todettakoon että voihan sieltä joskus joku parempikin yksilö löytyä, mene ja tiedä. Kiva kun joku on ollut tyytyväinen ja on löytänyt kumppanin sitä kautta!
Onnea! - Naisia siellä
Siis siellä suomi24/treffit sivustolla on kyllä kieltämättä aivan kauheita naisia suurinosa, mutta ehkä joukosta saattaa jossain kohtaa löytyä joku ihan kunnollinenkin.
Eihän suomalainen nainen osaa edes pukeutua eikä mitään muutakaan mitä joku ulkomaalainen nainen tekee ihan normaalisti.
Suurin osa treffit sivustoilla olevista naisista joita siellä on "tarjolla" ovat yksinhuoltajia kun eivät muuta saa niin yrittävät sitten epätoivoisesti saada täytettä itselleen näiltä treffisivustoilta, mut kai sekin on parempi kuin olla ilman!?
Toki on siellä kyllä muitakin tarjokkaita mutta tosin eivät kyllä ole mitään liian hyviä nekään, itsellä kokemusta kun kävin muutaman kanssa treffeillä niin ei kiitos enempää! Suurinosa täysin perseaukisia onnettomia reppanoita! Mutta todettakoon että voihan sieltä joskus joku parempikin yksilö löytyä, mene ja tiedä. Kiva kun joku on ollut tyytyväinen ja on löytänyt kumppanin sitä kautta!
Onnea!- Yksinäinen II
Itse olen yli 10 vuotta yrittänyt löytää tyttöystävää kirjeenvaihdosta ja netistä. Ei ole vielä tärpännyt. Elämäntavat on minulla kunnolliset ja urheilulliset, ja olen erittäin sanavalmis ja huumorintajuinen mies. Ikää piirun vaille 40. No, enpä ole vakituista työpaikkaakaan saanut tähän mennessä. Vaikka työhaasattluissa olen juossut monesti. Että milloinkahan se oikea elämä oikein alkaa? Se että on perhe, oma talo ja vakituinen työpaikka.
- enemmistö näistä
s24 treffityrkyistä on jollain tavalla sairaita. Ei kukaan normaali ihminen tyrkytä itseään netissä. Mutta hienoahan se jos kaks urpoo sattuu kohtaamaan.
- miehet !!!!!
enemmistö näistä kirjoitti:
s24 treffityrkyistä on jollain tavalla sairaita. Ei kukaan normaali ihminen tyrkytä itseään netissä. Mutta hienoahan se jos kaks urpoo sattuu kohtaamaan.
Ei kuka normaali edes ryhdy keskustelemaan netti-ihmisten kanssa. Netti ihmisethän ovat SAIRAITA ALUSTA ALKAEN!!!!!
Heillä on vikoja päässä!!!!
HE OVAT HULLUJA JA VIALLISIA KAIKISSA MUODOISSA!!!!
VIHAAN NÄITÄ MIEHIÄ IHAN OIKEASTI!!!!!! - normaali
enemmistö näistä kirjoitti:
No miksi sitten useimmat sinkkuihmiset ovat netissä, ja onhan sieltä seuraa haettu ihan valtionjohtoa myöten? Ei kaikki treffipalvelun käyttäjät todellakaan voi olla sairaita, mutta toki mukaan mahtuu monenlaista tallaajaa. Samat ihmiset siellä netissä pyörivät kuin tuolla siviilielämässä ja mm. baareissa yöelämässä... Lähestyminen vaan on hieman erilaista netissä. Siviilissä ei ole niin helppoa lähestyä, eikä myöskään niin helppoa antaa pakit, ellei halua olla töykeä!
- kaikki eivät
normaali kirjoitti:
No miksi sitten useimmat sinkkuihmiset ovat netissä, ja onhan sieltä seuraa haettu ihan valtionjohtoa myöten? Ei kaikki treffipalvelun käyttäjät todellakaan voi olla sairaita, mutta toki mukaan mahtuu monenlaista tallaajaa. Samat ihmiset siellä netissä pyörivät kuin tuolla siviilielämässä ja mm. baareissa yöelämässä... Lähestyminen vaan on hieman erilaista netissä. Siviilissä ei ole niin helppoa lähestyä, eikä myöskään niin helppoa antaa pakit, ellei halua olla töykeä!
vain jaksa/halua juosta baareissa. Varsinkaan raittiit.
- siperia opettaa
ootappa vaan vielä puolivuotta, huomaat, ettei se nyt niin ihan ihana ollutkaan.
- sori vaan
mut toi sama vanha loru on kuultu miljoona kertaa eikä se ikinä toimi. Ottakaa nyt järki käteen, mikä hemmetin kiire teillä on? Pian olette kurkkua myöten täynnä veloissa ja silloinkos se ero kapsahtaa.
- olla....
suoli24 sen oma mainos:)) saamat naamat siel on vuodesta toiseen. eli siin se MAHTAVA treffipalvelu! sitäkin vois miettiä että miks hyvä ois vapaana? ja ku lisätään suoli24 jumitus nii valmista tuli:))
- jopa erittäin hyvin
Muutaman vuoden kyseisillä sivustoilla seikkailleena arvioisin että lähemmäks 50 naikkosta on levittänyt jalkansa jo ekoilla tai viimestään toisella tapaamisella. Että kiitos näistä sivuista, todella jumalan lahja! ;)
Varmasti tulen käyttämään jatkossakin.. - skhtc82
suomi24 chatista. Aloimme jutella, lopulta luovutin meseni, kohtasimme ja siittä se alko. Yhdessä ollaan oltu yli 6kk ja kihloissa.
- :)
Onnea kovasti, itsekkin löysin äskettäin suomi24 treffeistä aivan ihanan miehen vaikka olin jo lähes menettäny toivoni. :)
- -J-
Samoin minä löysin mieheni Suomi24 treffeistä. Molemmat selailimme profiileja ja sitten oli pakko pistää oma profiili että näki lisää. Molemmat laitoimme ja mieheni "bongasi" minut. Viiden viikon päästä menimme kihlohin, 4 kk päästä olimme ostaneet oman asunnon ja seuraavana kesänä menimme naimisiin. Vietimme juuri 4-vuotispäiväämme ja olemme edelleenkin onnellisen rakastuneita.
Muistan vieläkin kun mieheni ensitreffien päätteeksi (treffit kestivät 8 tuntia, juttelimme lähes koko ajan) sanoi minulle "Oletko sinä kadoksissa ollut puolikkaani?" Vieläkin menee kylmät väreet kun ajattelee sitä! - kaakaon
arvasit ottaa mukaan ensi treffeille. Tiesitkö, että tyttö on mustan juoman perrään???
- minäkin unelman
Löysin minäkin elämäni naisen siltä palstalta,ainakin ensimmäiset puoli vuotta tuntui siltä. Remontoin asunnon, ostin uudet huonekalut. Yli vuoden päästä nainen muuttui täysin. Kolaroin autoni ja sitten aloin käyttää työautoa ajoissani, nainen
huomasi ettei minusta ole enää hyötyä hänelle, huomasin yks kerta kun tulin
kotiin, niin nimeäni ei ollut enää ovessa. Näin sitten lensin pihalle kuin lapanen
kun oli tarpeeksi lypsetty. Näin käy kun on tarpeeksi sinisilmäinen.
Siinä välissä exä oli tullut jo mukaan kuvioihin, viettivät yhteistä lomaa kylpylässä
vielä yhdessä ollessamme. Hänen mielestään se oli normaalia kun heillä oli niin hyvät välit. Tällä hetkellä nainen etsii uutta lypsettävää palstalta ja kertoo aivan toista mitä todellisuudessa on. - Pähkii
Kammotta hieman tuo vauhti, jos kesän alussa tapasitten, kuukausi sen jälkeen kihloihin ja nyt vasta jokunen kuukausi (n 3kk?) suunnittelette jo yhteisen talon rakentamista.
Toivottavasti et putoa korkealta.
Kaikin puolin toivotan onnea suhteellenne! - toisenlaisen unelman
Löysin minäkin elämäni naisen siltä palstalta,ainakin ensimmäiset puoli vuotta tuntui siltä. Remontoin asunnon, ostin uudet huonekalut. Yli vuoden päästä nainen muuttui täysin. Kolaroin autoni ja sitten aloin käyttää työautoa ajoissani, nainen
huomasi ettei minusta ole enää hyötyä hänelle, huomasin yks kerta kun tulin
kotiin, niin nimeäni ei ollut enää ovessa. Näin sitten lensin pihalle kuin lapanen
kun oli tarpeeksi lypsetty. Näin käy kun on tarpeeksi sinisilmäinen.
Siinä välissä exä oli tullut jo mukaan kuvioihin, viettivät yhteistä lomaa kylpylässä
vielä yhdessä ollessamme. Hänen mielestään se oli normaalia kun heillä oli niin hyvät välit. Tällä hetkellä nainen etsii uutta lypsettävää palstalta ja kertoo aivan toista mitä todellisuudessa on. - Sulauduimme yhteen!
Minulle kävi kerrankin tällainen Onni.... Tuleva mieheni löysi minut..siis bongasi suomi24.sivuilta! Olemme eläneet ihanaa yhdessä oloa jo kuukauden,ja minusta on tullut tätä myöden Caravaanari ja nautin suunnattomasti kaikesta kanssaan,luonnosta,erilaisesta elämän muodosta ja Olen kerrankin elämässäni ONNELLINEN ja hellyyttä satelee edelleenkin sekä kaikkea erittäin hyvää yhdessäoloa...jne .... Koko tämän ajan on tunne että,tunne syvenee toisiimme ja yhtään kertaa ei ole välillämme ollut minkäänlaista eripuraisuutta ym.. negatiivista tunnetta. Joka aamu kohdattuamme olemme heränneet hymyssä suin,Onnellisina!
Kuulostaa kenties omituiselta ;)..mutta totta tämä! Molemmilla on pitkä elämä takana,menneisyys iloineen ja suruineen.....mutta tämä on sitä jotakin! No,tämäpä tästä sitten...vaikka paljon olisikin vielä mukavia kerrottavia...
Aurinkoista syksyä kaikille! Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin..kunhan sen aika on! T. Tyttö Onnellinen :)- onnitteluni?
Siis kuukauden perusteella hehkutat loppuelämäsi onnea? Hienoa jos näin tulee olemaan.Pääsit oikein karavaanariporukoihin?Olet siis myöhäisessä keski-iässä oleva nainen...onnea teille vanhainkotiinkin:)
- sydänsuruja
Minä taas löysin petturi joka petti liki 4 vuoden surustelun jälkeen ilman mitään syytä, meillä oli kaunis ja hyvä ystävytt ei isompii ongelmii ei alkoholi, ei mustasukkasuutta ei väkivaltaa eikä muutakaa kauheutta.
Hän vaan yhtäkki ilmoitti että on tavannu uuden miehen ja surustelee sen kanssa.
Ei ymmärrä ei monet yöt olen valvonu ja itkeny, menee taas kamalan kauvan että voin luottaa johonkin saati koskaan.- Järkeä ihmiset
Romanttisen rakkauden hömppää ja liukkaita lakanoita tarjotaan, eivät ne ole kestäviä tai tuo onnea. Myötätunto kaikkea elävää kohtaan vaatii jatkuvaa opiskelua ja kehittymistä mietiskelyn avulla. Rauhanomaista rinnakkaiseloa kaikille.
- vain12
etkö mennyt sänkyyn mulla on semmoinen tapa
et ensin testataan liukkaus ja sit jatketaan jos luistaa - kateellinenko?
..ei ole todellista rakkautta, koska vastareaktio seuraa väistämättä.
- naimissa nyt
Niin mekin löysimme toisemme suomi24 kautta vuonna 2007...kaveerattiin ja seurusteluksi se meni. nyt kesällä mentiin naimisiin ja kaikki on paremmin kuin hyvin. :)
- jdsfkölködögl
Ei mikään ihme,ettei suhteesi ole ikinä kestänyt jos noin vaan syöksyt suhteeseen ihmisen kanssa joten et edes tunne!! Muutaman kuukauden tuntenut ja jo kihloissa ja yhteen muuttoa ja omakotitaloa suunnittelemassa..Etkö voi odottaa että tunnet naisen paremmin koska hän voi olla vaikka mikä kultaonkija! Sitä ei ihmisestä tiedä kaikkea eikä pidä luottaa vaan tunteeseen. Elämä ei ole satua vaikka rakastuminen ihanaa onkin. Mikä kiire sulla/teillä on? Jos rakkaus on hyvää ja turvallista niin tarvitseeko sitä heti laittaa kaikkea likoon? Ihme jos ei ole pian raskaana ja vuoden päästä kun kummankin oikea luonne alkaa pikkuhiljaa paistella ruusunpunaisten silmälasienne läpi se ei sitten ehkä olekkaan enää niin ihanaa..! Sitten on omakotitalot jotka pitää jakaa jos ette tee kunnon sopimusta koska hörhöpäissäsi luotat liikaa toiseen (ku se on niin ihana! :D) Sitten taas yhtä lasta kiikutetaan vuoron perään äidin ja isän luona ja rahasotkut päälle..Odota nyt hyvänen aika ennenkun rupeet tuollaiseen. Toista ei opi tuntemaan muutamassa kuukaudessa vaikka olisitte jutelleet 24 h!
- ldköksdlkfödflö
Ei mikään ihme,ettei suhteesi ole ikinä kestänyt jos noin vaan syöksyt suhteeseen ihmisen kanssa joten et edes tunne!! Muutaman kuukauden tuntenut ja jo kihloissa ja yhteen muuttoa ja omakotitaloa suunnittelemassa..Etkö voi odottaa että tunnet naisen paremmin koska hän voi olla vaikka mikä kultaonkija! Sitä ei ihmisestä tiedä kaikkea eikä pidä luottaa vaan tunteeseen. Elämä ei ole satua vaikka rakastuminen ihanaa onkin. Mikä kiire sulla/teillä on? Jos rakkaus on hyvää ja turvallista niin tarvitseeko sitä heti laittaa kaikkea likoon? Ihme jos ei ole pian raskaana ja vuoden päästä kun kummankin oikea luonne alkaa pikkuhiljaa paistella ruusunpunaisten silmälasienne läpi se ei sitten ehkä olekkaan enää niin ihanaa..! Sitten on omakotitalot jotka pitää jakaa jos ette tee kunnon sopimusta koska hörhöpäissäsi luotat liikaa toiseen (ku se on niin ihana! :D) Sitten taas yhtä lasta kiikutetaan vuoron perään äidin ja isän luona ja rahasotkut päälle..Odota nyt hyvänen aika ennenkun rupeet tuollaiseen. Toista ei opi tuntemaan muutamassa kuukaudessa vaikka olisitte jutelleet 24 h!
se on hyvä et oot löytäny mä oon ollu suomi 24 treffi sivuil vuoden ja en ole löytäny syy siihen on varmaan se et suurin osa tämän päivän naisista osaa vaatia paljon esim se et mies pitää olla kotona suurin piirtein samaan aikaan kun hän tarkoitan sitä et mulla kun on ammatti joka on rekka kuski niin en koskaan tiedä monen aikaan olen kotona ja joskus joutuu olee yötä pois naiset ei luota meihin luulevat et olemme sikoja ja petämme mut meidän kans on hauskaa olemme virilejä kavereita joilla on huumoria aivan sikana ;) nimimerk.sinGle ;) rekkmies ROSSO
- Kustu II
Kuvassa on näyttelijät. Ei me olla noin hyvännäköisiä eikä meidän elämä ole noin auvoisaa.
- 2
Hienoa kuulla. Ja varmasti olette onnenne ansainneet. Toivon kaikkea hyvää. :)
- Pelin tossa
- Kihlautunut
Minäkin löysin netistä RAKKAANI.Olemme nyt kihloissa.
Myös kesällä löysimme toisemme.Vaikka on pitkä matka.
Tuleva mieheni muuttaa luokseni.;) - wrovnåw
Kyllä kuulostaa puheesi kuin minun suustani tulleelta. Minä vaan löysin elämäni miehen.. Olemme todellakin sielunkumppanit ja vaikka olen monta kertaa aiemminkin ollut pitkässäkin vakisuhteessa, niin nyt vasta tiedän, miltä tuntuu todella rakastaa jotakuta sydämensä pohjasta.
Kaikkea hyvää teille ja meille jatkossakin.. - Uskotko itsekään
taas niitä naisia, jotka pyörivät pelkästään nettilinjoilla?
Niin miehissä kuin naisissakin on näitä kiertolaisia ja ovat joka sivuston treffiosastolla tyrkyllä.
Samat ihmiset hakevat yleensä vain kertapanoja ja kiertävät kukasta kukkaan!
Osa vain rahan ja materian takia ei siis rakkaudesta, joten oleppa varovainen ja ei saa olla liian sinisilmäinen! - Rengastettu
Minä myös löysin Suomi 24:stä elämäni miehen, noin vuosi sitten. Olen noin 50 v. Olemme nyt kihloissa ja muutamme pian yhteen. Kaikki on loksahtanut kohdalleen niin uskomattoman ihanasti. Ja ennen tätä kohtaamista olin lähes kaiken toivon jo menettänyt ja vaipumassa loputtomaan sinkkuuteen, jota inhosin.
- Blackis..
se on totta et sen voi vahingossa löytää ^^
itsekkin vahingossa löysin sen oikean jonka kans menin kuukauden sisällä kihloihin ja 9 kuukautta oltu yhdessä. ja elämä on sitten ihanaa, kun kaikki sujuu niin mutkattoman ihanasti.
Varmaan samallaista onnea hih - elämäni rakkauden.
Keväällä tutustuttiin pitkän kaavan kautta ja kun tapasimme, molemmat tiesivät heti kohdanneensa sen oikean. Kun kaksi aikuista tietää, niin miksi viivyttelemään. Rakkaus on ihanaa, mutta yhteiset arvot saavat rakkauden kestämään.
- Järkevyys ei pahitteeksi
Jos alatte rakentaa sitä taloa, sittenpä huomaatte, että ei se täydellisyys ollutkaan täydellistä.
Jos tyydytte siihen, että jätkä joka päivä panee ämmää kaksi-kolme kertaa ja lisäksi joka päivä nuolee vittua, voitte hyvinkin jatkaa onnellista yhteiseloa ensi vuoteen saakka, ehkä vielä seuraavaankin vuoteen.
Mutta jättäkää ne talonrakennushommat sellaisille epätoivoisille pareille, jotka luulevat että yhteiset työhommat muka yhdistäisivät heidät.
Tämä vaan vähän niin kuin hyväksi neuvoksi. - Realismia täälläpäin
Vedä nyt jätkä vittu päähäs!
Ja tarkoitan sitä IHAN KIRJAIMELLISESTI!
Meinaan vaan sitä, että niin kauan kuin jaksat nussia ämmääsi kaksi-kolme kertaa päivässä ja sen lisäksi joka päivä nuolla hänen vittuaan, todennäköisesti teillä menee hyvin. Mutta sitten kun alatte sitä taloanne rakantamaan, sitten unohtuu panemiset ja sitten unohtuu rakkaus.
Se on teille oikein, sillä todellinen rakkkaus ei kerskaa eikä ilmoita itsestään internetissä. Näin sanoo Herra.- että silleen
kehtaat kirjoittaa ja käskeä vetää v....n päähän ja vieläpä herran sanaa siihen laitat.
Eihän tuo tunnu sullakaan kaikki olevan kotona....missä junassa olit silloin kun päitä jaettiin,ettet vaan menny siihen junaan,mihin moni muukin on mennyt,sattu tuleen perse pään tilalle....(: meinaan sulle
- HeNppaNaattori
Ihanaa, kun on onni kolahtanut kohdallenne! Pitäkää siitä kiinni ja kunnioittakaa toisianne! :) Kaikkea hyvää tulevaisuudellenne!
- hdsomlasfdkjh
Ilman jarruja helvettiin.
- THÖÖNBULL
Älä nyt sekopäille onnea toivota! Parempi olisi, jos toivottaisit heille tervemenoa terapiaan.
Hih! - Vanhan Test. sana
Vittuako sekopäille onnea toivottamaan! Toivottakaamme sekopäät terapiaan, sinne ne joutavat!
Hih!
- ylläpitäjät itse kirjoit
Oikeasti löysin kulissiavioliiton ja perhehelvetin!
- Tulee ero
Jos on ollu aikasemmin jo yksin..Mihin nyt on kiire!!!!?Ei mitään järjen häivääkään tuossa touhussa.ÄKKIÄ naimisiin,niin kaunistuu avioero tilastot.
Jokainen tyylillään:) - sitten ihanaa...
luettavaa tuo, että MIES on löytänyt ihanan naisen, kun täällä nykyviidakossa kaikki vain leikkii toisten tunteilla!!!!!
- ddfhdh
kukaaaaaaaaaaaaan ei usko tätä tarinaa!!! paskapuhetta
- hö...!
Sitä tiä koska sunki kohalle rakkaus heilahtaa! (: Semmosta se on se rakkaus, ei sen kuulukaan olla mitään järkevää ja jotenkin tarkoin harkittua ja suunniteltua... silloin luultavasti edes löydä ketään jos ei uskalla antaa tunteiden viedä.. Tärkeintä on se että oma-arvon tunto on kohdillaan, silloin ei kovinkesken tule huijatuksi.
- BigBrother
Toivotan paljon onnea ja odotan kovasti, että saan myös joskus parin vuoden kuluttua onnitella. On vaan hiukan liian varhaista tässä vaiheessa.
En ole koskaan lukenut missään viestiä jossa lukisi että nämä netti-suhteet myös kestävät - edes 5 vuotta.
Suosittelen kuitenkin odottamaan talon rakentamisen suhteen.
Mukavaa kesän jatkoa!- lottovoittoni
Itse tapasin suomi24 treffeissä kolme vuotta sitten nykyisen avopuolisoni. Ensimmäisistä viesteistä se lähti ja kemiat kohtasivat myös heti ekassa livetapaamisessa. Muutimme yhteen puolentoista kuukauden seurustelun jälkeen. Asuimme 600 kilometrin päästä toisistamme. Olemme edelleen yhdessä onnellisesti, vaikka vaikeatakin ollut. Tämmöisiä lottovoittoja sattuu oikeasti joidenkin kohdalle. Uskokaa tai älkää :)
Onnea ketjun aloittajalle. - BigBrother
lottovoittoni kirjoitti:
Itse tapasin suomi24 treffeissä kolme vuotta sitten nykyisen avopuolisoni. Ensimmäisistä viesteistä se lähti ja kemiat kohtasivat myös heti ekassa livetapaamisessa. Muutimme yhteen puolentoista kuukauden seurustelun jälkeen. Asuimme 600 kilometrin päästä toisistamme. Olemme edelleen yhdessä onnellisesti, vaikka vaikeatakin ollut. Tämmöisiä lottovoittoja sattuu oikeasti joidenkin kohdalle. Uskokaa tai älkää :)
Onnea ketjun aloittajalle.Kyllä minä uskon tarinanne ja teille monta onnellista vuotta jatkossa. Mutta, tilastolliset tiedot puuttuvat ja toisaalta ilmiö on suht uusi joten saa nähdä kuinka asiat ovat muiden kohdalla. On vaikea kuvitella etteiko matkalla ollut teillä kummallakin vähän vähemmän kehuttaviakin kokemuksia.
Toivomiseksi jää, että myös ne jotka eivät ole niin onnellisia kirjoittavat oma tarinansa jotta tiedämme kaikki kuinka asiat toimivat nykyään.
- pimeydenprinssi1
huoliskin joku?
- sdjfsjd
mutta karvoitus on aika tuuhea : )
- Jakkihärkä
Ei varmasti aina löydy. Minulla on todella kokemuksia omalaatuisista naisista. Voivat olla yksinään jos luonne on kiero ja perustavat puuttuvat...eihän sellaisia naisia kunnon miehet halua rasitteekseen.
- johtuu se että
suomalaiset miehet kuolevat ennen kuin naiset...nalkuttavista akoista jotka pihtaavat,yms,,,,,suomalaiset naiset ajavat miehensä ennenaikaiseen hautaan
- joudat
johtuu se että kirjoitti:
suomalaiset miehet kuolevat ennen kuin naiset...nalkuttavista akoista jotka pihtaavat,yms,,,,,suomalaiset naiset ajavat miehensä ennenaikaiseen hautaan
menemään,tuskin sun perääs kukaan itkemään jää. pistä arkku tilaus vireille jo.
- maybekide
Onnea teille! =)
- unhappyman
Lotostakin helpommin saa 7 oikein kuin suomi24 treffeistä naisen
- onnellinen pariskunta
Mekin löysimme toisemme täältä ja vajaa vuosi oltu yhdessä ja asutaan jo samassa talossa ja ollaan menossa naimisiin ens viikolla:) Kyllä kun se oikea kolahtaa niin kaikki muu jää ja sen rakkauden latauksen voi tuntea kun toinen koskettaa..
- mutta,
Minkä ikäisiä olette? Mitä tarkoitat kaiken muun jäämisellä? :(
Talokin löytyi siis ja naimisiin.
ja toisen vilpittömyys joillekin avautuu pienessä hetkessä. Se on sitä kemiaa, jotka soveltavat elämän yhteiseen kaavaan. Harvemmin tämä toteutuu, vaan voskus on Onni myötä. Toivotan teille pitkää yhteistä matkaa, ja yrittäkää anteeksi antaa virheitä, sillä meillä jokaisella niitä on.Ei toinen ole parempi toista...
- tuossa eroaa vielä
et tiie mitä tapahtuu 15v päästä:) Luulet et "suhde" kestää!
Siis jos ei tiedä mitä tapahtuu 15v päästä niin ei kannata tehdä mitään vai? Eihän sitä tiedä koskaan sen kummemmin... meneekö kihloihin kuukauden vai kymmenvuoden päästä... Ainahan sitä voi jotain sattua, ja voi olla että sattuu vaan ihan hyvää. Aina on antoisampaa rakastaa toista kun yrittää varjella itseään rakkaudelta. Rakkaus ihmisen hengissä pitää. Kateellisia paskanjauhajia...
Onnea viestiketjun aloittaneelle!
- kuitenkin
Eihän tuollainen totta ole.
- Ehkä löytyy sit livenä
Hei, niin mäkin löysin! Se ei vaan vastaa mun vienoihin yhteydenottoihini. :D
- Isänsä Jorma
Se siitä laantuu. Mikä laulaen tulee...jne.
- onnensa löytänyt
Toivotan teille onnea! Uskon todella, että netti on hyvä väylä tavata varteenotettavia ihmisiä. Netistä löytää vertaistukea vaikeissa elämäntilanteissa, raskauden aikana, sairauden kohdatessa ja rakkautta etsiessä.
Minun veljeni tapasi vaimonsa suomi24:sen treffeillä ja heidän oltuaan vuoden yhdessä minäkin rohkaistuin profiilin tänne laittamaan. Onnekseni profiilini ehti olla kaksnelosessa vain viikon kun samaan aikaan profiilin luonut nyk. avomieheni löysi minut täältä. Ensimmäiset treffimme kestivät 7 tuntia ja olivat uskomatonta latausta täynnä. Muutaman päivän kestänyt tutustuminen puhelimitse ja sähköpostitse kasvatti perhosia vatsanpohjaan ja jo pitkien viestien pohjalta olimme todella ihastuneita ja toinen tuntui kuin kadoksissa olleelta sielunveljeltä. Meillä oli uskomattoman paljon yhteistä, niin elämän kokemuksissa, elämänkatsomuksessa, moraalissa kuin huumorintajussa. Olimme samanlaisissa elämäntilanteissa ja saman henkisellä alalla. Kun sitten näimme ensitreffeillämme, niin se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Nyt olemme olleet yhdessä kolme vuotta. Muutimme 2kk tuntemisen jälkeen yhteen, minä muutin hänen paikkakunnalleen. Tietenkin suhde on vaatinut paljon työtä, kuten suhteet aina, mutta rakkaus on roihunnut tulisesti alusta tähän päivään. Myöskin veljeni on ollut vaimonsa kanssa yhdessä neljä vuotta, naimisissa nyt vuoden :) Serkkuni on asunut "kaksneljä treffinsä" kanssa vuoden joten onnellisia kokemuksia riittää tällä puoliskolla Suomea :D Kaikki meistä tekevät vuorotyötä, joten netti oli luonnollinen tapa tavata tosissaan liikkeellä olevia sieluntovereita, baareista heitä ei löydä, eikä kaduilta tai lenkkipoluilta kun elää aina eri aikaan vuorokaudesta kuin valtaväestö. Etukäteen tutustumalla saa myös karsittua ns.mädät hedemät pois joukosta. Toki niitä riittää, nettihän on täynnä p****aa, minäkin ehdin saada viestejä kaikenmaailman pikkuhousunostajilta ja salarakkaita hakevilta, hah! Pitää silti nähdä metsä puilta, toivon onnea kaikille aidoille, sen ansaitseville ihmisille!- Kaikki yhtä
Miksi noitten "onnistumistarinoitten" takaa kuultaa epätoivoinen näyttämisentarve ? Todistelu vie kyllä uskottavuutta. Eräskin todisteli aikansa ja nyttemmin ei jaksa enää näytellä, vaan totuus paistaa läpi, eli ei se onni esittämällä tule. Siellä se nyt murjottaa kaupassa hyllyjen välissä uuden heilansa kanssa, taisin olla onnekas kun pääsin siitä eroon, myötätuntoa vaan sille toiselle. Sillä taitaa olla kestämistä.
- onnellinen Mies
Moi.
Samoin kävi minulle.löysin vihdoinkin sen elämäni naisen niin kauniin ja täydellisen, kehän tytön. Tänään mentiin kihloihin. Asumme yhdessä ja elämämme on todella kaunista. lMeidän kemiamme on kuin luotu toisillemme. Menemme naimisiin n.kuukauden päästä ja elämme koko loppuelämän yhdessä onnellisina toisistamme. Kiitos suomi 24 treffien. Onnea teille toivon että menee teilläkin hyvin. - vielä etsin
Oli ihana lukea teidän onnesta. Eli vielä ei ole toivo mennyt vaikka niin joskus luulee. Ne sielujen kemiat on tosiaan kaikkein tärkeintä, mutta se täytyy oivaltaa. Liian moni hakee kuuta taivaalta ilman että pysähtyy tutustumaan toiseen kunnolla. Aina haetaan uutta deittiä jos kuitenkin löytyisi vielä parempi ja parempi. TOIVOTAN TEILLE OIKEIN ONNELLISTA LIITTOA!
- vaimon hakemassa
venäjältä, aahhh....ei tartte mun tehdä kotitöitä,ei siivota..ruoka on valmiina aina kun tulen kotiin, ja ei tarvitse anella seksiä...eikä nalkutusta kuulu ei näy....
paremmin ei vois asiat olla... - VENÄJÄLTÄ???
vaimon hakemassa kirjoitti:
venäjältä, aahhh....ei tartte mun tehdä kotitöitä,ei siivota..ruoka on valmiina aina kun tulen kotiin, ja ei tarvitse anella seksiä...eikä nalkutusta kuulu ei näy....
paremmin ei vois asiat olla...No jopas olet onnekas,kun sait venäläisen naisen ja vielä ihan itelles.Ettei nyt kummiski muutama Sergei odottele sitä sun naista takasi,sitte ku se on lypsänyt sut kuiviin.
Voit sitten myöhemmin täällä kertoa,paskareissu mutta tulipa tehtyä!! ((: - kehitys
vaimon hakemassa kirjoitti:
paremmin ei vois asiat olla...Voisit vaikka opetella kirjoittamaan äidinkieltäsi.
- Tuitski
Kyllähän se aina rakastuessa tuntuu alkuun että kaikki on suurinpiirtein täydellistä,mutta eipä tuo niin ihan mene.kannattaisi katsoa ainakin se ensimmäinen puoli vuotta ennen kun rupeaa tekemään sen kummallisempia päätöksiä.ihan vain kokemuksesta voin jo sanoa että kuukauden jälkeen kihloihin meneminen on täysin järjetöntä.itse tein sen virheen ja se oli todella väärä valinta.Tuossa vaiheessa sitä katsoo vielä vaalenpunaisten lasien lävitse.puolen vuoden - vuoden tuntemisen jälkeen on se ensimmäinen huuma haihtunut ja on riisuttu ne vaaleanpunaiset lasit ja silloin sitä rupeaa arki olemaan ihan normaali.silloin tulee huomattua ihan eri tavalla ne kaikki huonot puolet toisessa,jne.joten suosittelisin painamaan hiukan jarrua ja malttamaan mielensä.
- lapset huostaan otet.
ja vuokra-Kämppä pommin jäljiltä, piriä pöydillä ja läskii et jo roikkuu 28v. pillluu on mut rahaa puuttuu. myös wanhat miesten iskemis stoorit vielä jotenkuten muistissa... siinä myös teille Elämmänne-nainen suomi24.lle vaan tutustuuu... näitähän riittäää. näitä mytömaanikkoja=mielikuvitus valehtelijoita...........
- Yhteistä Velkaa pakko?
Todistaa, mutta elä jää kii homoudestas.. mee esm. turkuu antaa ruskee-reikääs. nii ei kuulu naantaliin.. -ystävän neuvo-
- kuulut siihen ryhmään.
yritä pyristellä kuiville. se pervo-muija näyttelee tervettä about kuukauden pari. enempään ei pysty...............
- pretty woman
Tuommoista sattuu vain kerran elämässä.
Sitten kun ne kemiat kohtaa niin se on menoa eikä meininkiä.
Näin kävi myös meille, tosin tapasimme ihan livenä.
Minäkin- vannoutunut ikisinkku- törmäsin lopulta siihen elämäni rakkauteen
ja olen miettinyt oliko elämää ennen tätä ?
Nyt olemme löytäneet toisemme ja erottamattomat.
Ikää ja kokemuksia on takana kummallakin, vaan ne ihmiset joiden kuuluu
kohdata, myös kohtaavat, tavalla tai toisella.
Toivotan teille lämpimästi onnea yhteiselle taipaleellenne vaikka
tämän "meidän biisin" myötä
http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY - hieno....
juttu. Onnea teille:) kiva lukea välillä iloisiakin asioita täältä.
- outi09
Onnea teille todella paljon!!!! Itse löysin 4v sitten elämäni miehen livenä. Ja siitä kun alettiin niin kuukauden päästä mies kosi ja mentiin naimisiin.Nyt on tulossa yhteinen lapsi ja elämä on hyvin.Vaikeaakin on ollut mutta kun rakastaa toista todella paljon niin kyllä niistä on selvitty.
Älä välitä noista ilkeistä viesteistä mitä tänne on laitettu.( kateellisia??)
Niinkuin sanoit sielujen kemia on kaikkein tärkeintä. - nyt ehkä
liian utelias, mutta oletko iältäsi 42v vai syntynyt v 1942? Olisi kiva tietää, jotta uskaltaako itse yrittää? Mutta ihanaa, olette sitten minkä ikäisiä tahansa, kun on kolahtanut kohdalleen. Onnea jatkoonkin!
Oletko ollut aimminin vakisuhteessa, peräti naimissa ja millainen tausta rakkaallasi? Elämä opettaa meitä monessa asiassa.- pandaliini81
Mä tarviin kanssa sen oikean ukon rinnalleni kulkemaan ja elämän ihmeitä katselemaan.. treffipalstalle mars!
- .....
Luin aloittajan tekstin pariin kertaan ja veikkaanpa ettei se ole miehen kirjoittama. No joo, itselläni on ollut profiili vuoden verran ja vastaukset eivät todellakaan ole olleet unelmamiehiltäni. Usko siihen, että tällaisen palvelun kautta löytää fiksun ihmisen on nollassa. Jos epäilyksistäni huolimatta aloittaja on mies, ja vilpitön niin toivotan onnea. Tosin itse en muutaman kuukauden tuttavuuden jälkeen vielä talopakettia tilaisi... Elämän suurin rakkaus varmaan malttaa odottaakin hetken....
- on että ko
aloitus on suomi24 "mainos"..!!! Jotenkin vaan haiskahtaa siltä.
- sineraalia
KRATULERAS..JOSPA SE ONNI NYT OLIS TULOSSA TEILLE KYLÄÄN.. PARHAINTA TOIVOTTELEN TEILLE.. MAHTAVAA... TOIVOTTAVASTI SE TULEE MULLEKKIN JOSKUS
- Se oikea on olemassa
Onneksi olkoon teille molemmille! On hienoa kuulla tällaisia tarinoita onnistumisesta! Harmittaa nämä kateelliset soraäänet mitä lottovoitto viestien perään tänne ainoastaan on kirjoiteltu... (Tuntuu, että toisilla olisi tarve lytätä toisten onnea oman onnen puutteessa!) Mutta älä niistä välitä, pidä kiinni ihanasta tunteesta ja nauti! Kaikkein tärkeintähän on joka päivä kertoa miten paljon välittää toisesta ja kaikki sujuu hyvin! Joskus se vain loksahtaa kohdalleen! Onnellista elämää teille, pitäkää huolta toisistanne!
- aikuisia ?
Milloin Suomalaisista tuli näin tyhjäpäisiä, että aikuiset ihmiset puhuvat kuin ei kehitystä ois keksittykään. Oiskohan tärkeempiä asioita ? Rauhaa kaikille.
- inaneiti1
Todella upee tarina. Muistakaa pitää hyvä huoli toisistanne...
- nuori nainen -88
Kuulostipa aloittajan kertomus tutulta... En kuitenkaan oo se nainen, kenet aloittaja löysi, mutta oma tarinani on hyvinkin samankaltainen...
Reilut kolme vuotta sitten löysin lenkkiseuraa suomi24:n treffipalstan kautta ja ensitreffit olivat myös samankaltaiset kuin aloittajalla: kävelimme ympäri kaupunkia n. 3 tuntia, ja illalla tapasimme vielä muualla kaupungilla parin tunnin ajan.
Noin nopeasti emme kuitenkaan edenneet, aloimme varsinaisesti seurustelemaan 2½ kuukauden tuntemisen jälkeen ja kihloihin menimme vuoden seurustelun jälkeen.
Pian on kulunut 2 vuotta kihlautumisesta ja yhteisen tiemme varrelle mahtunut niin hyviä kuin erittäin huonojakin aikoja... Mutta yhdessä ollaan selvitty tähänkin asti. Pian on edessä toinen yhteinen ulkomaanmatka, mitä odotan todella innolla :)
Sitä kyllä ihmettelin alusta alkaen, että miten voi olla, että löysin elämäni kumppanin netistä ja vielä treffipalstan kautta... Kun en kuitenkaan etsinyt kuin ystäviä, sillä olin vasta muuttanut uuteen kaupunkiin... Tosin ehkä vähän hölmöä etsiä pelkkiä ystäviä treffipalstan kautta...? : /
Itse epäilen hieman niin nopeasti etenemistä kuin aloittaja on edennyt, mutta eihän sitä koskaan tiiä... Toisestahan voi oppia uusia asioita koko ajan, ne on vaan hyväksyttävä jos aikoo jatkaa elämää sen ihmisen kanssa...
Mutta ei muuta kuin oikein paljon onnea kaikille, ketkä ovat löytäneet elämänsä kumppanin ja niille, jotka sitä vielä etsivät :) - mainostaminen,
nostaa hienosti menekkiä ja ilmainen mainos on aina ilmainen mainos:bännätkää vaan,mutta nyt mättää ja pahasti... Säälittävä yritys,naurattaa niin,että tuli maha kipeeksi,luuserit!!!! P.S.hyvä mainostoimisto maksaa kyllä itsensä moninkertaisesti takaisin,hihhihihhehhehheh...
- Onnstnt
Näin voi käydä, eikä siihen tarvita edes kesää. Itselleni kävi niin kevään alussa, joten puoli vuotta on jo takana. Tässä iässä (yli 45) ei enää tee hätiköityjä päätöksiä ja osaa käyttää tällaisiakin palveluita oikein ilman vaaleanpunaisia haaveita.
Onnea, paljon onnea! - ensisijaisesti....
omaaetua ! Nainen tekee sen hurmaavan ovelasti ! Alussa kaikki on mukamas hienoa...pikku hiljaa alkaa "koulutus" mieleisekseen. Ja jos ei onnistu, mies ei olekaan niin "notkea" mattopyykille, se on heti miehen VIKA ! Ja naputus alkaa, sekin on miehen vika, sitten alkaa rahastus.....putsaus ennen eroa !
Ole nyt hyvä mies varovainen ja hereillä..... - kihloisa jo yli 3 vuotta
mie löysin suomi24 sätistä miehen ja asumme yhdessä jo neljättä vuotta.
- tuhruu
paskat ei täältä mitään löydy nirppanokkia ja onnenonkijoita siivelläeläjiä suurin osa.naapurista ja thhimaasta löytyy kunnon naisia tosi on!
- asdasdasdasdasddad
Outoa, että lenkkiseuraa kutsutaan treffikumppaniksi? Itselle ei tulisi mieleenikään yrittää hakea treffiseuraa, jos nainen kirjoittaa profiilissa haluavansa lenkille/leffaan seuraa, eikä ilmaise etsivänsä seurustelukumppania.
Onnea kuitenkin kumppanin löytymisen johdosta!
Itelläkin oli tuolla joskus profiili, ja olihan osa naisista ihan jees, osasta sai kyllä tosi vittumaisen kuvan. Oman kumppanin löysin kuitenkin aivan toisesta paikkaa, tai oikeastaan hän löysi mut. - rape1234
Ei syytä huoleen hyvä mies. Kyllä se akka sut vielä joskus jättää.
- ........
se samaan tyyliin kuin Lapinlahden Linyujen kipaleessa?
ootappa 1 vuosi ku ootte saanu talon ja 1 pennun akka lähtee läpsii ja vie rahas! hahahahahah
- on,,,,,,,,
kyllä sen arvoista , saatpahan pillua joka ilta 1 vuoden ajan sit senku lähtee rahojen kanssa
- kdjfglkdfg
on,,,,,,,, kirjoitti:
kyllä sen arvoista , saatpahan pillua joka ilta 1 vuoden ajan sit senku lähtee rahojen kanssa
kuinka hyvä pillu tahansa, ei todellakaan ole mitään järkeä tehdä lyhyen tuttavuuden perusteella mitään suurempia taloudellisia järjestelyitä. Sitä ollaan mielin kielin, kunnes saadaan kynnet kiinni rahoihin. Nähty on.
- se on sitte
on,,,,,,,, kirjoitti:
jumalattoman kallis pillu;D ;D
- babygal
On se hienoo lukea näitä positiivisia uutisiakin kun itsekin löytäis kumppanin..huoh :)
en koskaan luovu toivosta oon parantumaton romantikko ;) hih - menoa
ensin paljon onnea ap.lle !! kaikkea hyvää ja säilyttäkää usko rakkauteen, aika surkee fiilis tuli kun luki noita vastauksia että aika moni on saanut "turpiin" ja kunnolla suhderintamalla :( ei voi olla totta että niin montaa on petetty/jätetty !?! koska siitä kait tuo katkeruus tulee.
tässä pitäs kaikkien kattoa peiliin ja kunnolla mitä itse voi tehdä toisin sen oman rakkaan kanssa. Kunnioitus pitää löytyä aina suhteesta ja sen tulee olla molemminpuolinen. Itse olen ollut yli 20 vuotta nuoruuden rakkauteni kanssa avo- ja sen jälkeen avioliitossa ja kyllä se rakkaus ja kunnioitus pysyy jos sitä molemmat vaalii. Minä en muuten lottoa koskaan koska tiedän ettei se samaan osoitteeseen tule kahta kertaa :) - Konitsa
kun ottaa huomioon, että sinulla jäi tutustumatta reiluun 3 miljardiin muuhun naiseen.
- OrmOnnekas
Se ei varmasti ole yli 40 vuotias, ne mitä minä nimittäin olen tapaillut, ovat olleet sellaisia isorintaisia ja hieman ylipainoisia silmälasipäisiä tavanomaisia mummeleita. Ei siinä mitään...mutta eivät sen lisäksi ole osanneet kommunikoida ja osa on käyttäytynyt ällistyttävän moukkamaisesti. En usko Suomi24:n treffipalstaan. Siitä luopui myös yksi tuntemani mies, joka sanoi, ettei voi tapailla moisia ja löysi muuta kautta ihanan kumppanin. Sinulla on onnea jos voit vielä muutaman vuoden päästä laukoa samaa kuin nyt!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154