Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. Manjaro käyttöjärjestelmä

mitä kannataa tehdä kun minulla on ati hd näytönohjain oon yrittänyt googletaa niin ei löydyajureita
    Manjaro Linux
    23
    2532
  2. näytönohjain

mitä kannattaa tehä mulla on radeonin näytön ohjain 5870 se on ytetty AMD Crossfire ominaisuudella niin ei kuva pätkii
    Tietotekniikka
    1
    1187
  3. lutris ohjelma

mun ongelma onse millä saan lutriksen auki winessä se ei aukea millään oon yrittänyt googlettaa ei löydy mitään ohjeita
    Linux Mint
    8
    159
  4. xbox one käyttö liittymä

mitä teen kun tämä tulee joka kerta mun aukasen xmoxsin tämä virhe sanoma tulee 0x800704cf.
    Oheislaitteet
    1
    102
  5. tietokone ongelma

Kone menee tilttiin kun windows latautuu ja joudutaan sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen, silloin toimii, mutta ain
    Windows
    1
    53
  6. avast free

miten toi avast rekistöidään onko se ennekin vuoden ajan sen voimassa ilmanen lisenssi kun enen se rekintröintiin nykyä
    3
    117
  7. linux mint 17.3 64 bittinen

millä saa korjattua ton kun linux mint kaatuilee kun eims käynnistää selaimen niin se menee jumiin joutuu koneen käynnis
    Linux Mint
    3
    90
  8. mcafee viirus ohjelman

ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    138
  9. gta san anreas

mitä ten kun asennan cdltä wineen tämän kyseisin peli näyttä että käynnistyy mutta ei kummiskaan käynnisty
    Linux
    0
    49
  10. emolevy msi 970a-g43

mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 6
    Prosessorit ja emolevyt
    2
    135
  11. asennus pipelight asennus

sudo pipelight-plugin --enable silverlight mitä pitää tehä kun syötän noi komennot niin terminal sanoo näin kun laitan
    Linux
    1
    98
  12. ubuntu silverlight

mitä on oikeat komennot yritin näillä komennoilla saada toimimaan niin ei toimi nämä sudo add-apt-repository ppa:pipelig
    Linux
    36
    384
  13. windows 10

miten saan pilvipalvelun pois päältä windows 10 mikrosoftin?
    Windows
    1
    47
  14. windows 10

miten millä nappulalla pääsen näihin asetuksiin kiini mikä tuossa ekassa kuvassa näyy https://www.google.fi/search?q=win
    Windows
    1
    70
  15. wine crysis peli

mulla on sellanen ongelma winenkanssa mitä kannattaisi tehdä kun kun yriätn pelata niin se peli kaatuu vinessä mulla on
    Ubuntu
    19
    98
  16. panda antivirus free

mikä on toi tili mikä tulee pandan mukana pitää joku tili aktivoida sähköpostin kautta mitä hyötyy siitä on en tiedä näi
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    154
  17. wine linux ohjelma

millä komennoilla winen pystyy päivittäää uuteen versioon
    Ubuntu
    9
    67
  18. GTX 660

mitä pitäisi tehdä ostin kyseisen näytönohjaimen pari päivää sitten asensin sen pci expersväylään niin kuvaa ei tuu näyt
    7
    203
  19. ostin GTX 660 näytönohjaimen

minulla on prosessori 9650 core 2 quod riitääkö toi virta lähde noihin?
    Näytönohjaimet
    4
    167
  20. ubuntu wecam

miten saan asennettua linux ubuntuun logitech c110 webcameran
    Ubuntu
    2
    80