Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
emmauspikachu
profiilit
emmauspikachu
emmauspikachu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
134
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...mutta tuli ainakin mieleen tuo Power!!-niminen manga,jota luin yhden osan verran ja siihen tyssäs (ei ollut ihan mun mieleen).Siinä päähenkilönä on tyttö,joka haluaisi päästä arvostettuun kouluun,jotta voisi pitää tytöille tarkoitettua hänen mielestään ihanaa koulupukua,tosin rakas isäpappa järjestää tytölle sellaisen järkytyksen ilmoittamalla,että tyttö menee kyseiseen kouluun poikana,että voisi jatkaa isänsä unelmaa koripalloilijana (?).No,ainakin siinä ensimmäisessä tyttö tykästyy kämppikseensä,joka pelaa samassa joukkueessa kuin tyttö itsekin.En tosin tiedä tykkäätkö kyseisestä mangasta enkä tiedä,onko Power!!-sarjasta tullut ihan animea Suomen ulkopuolella.
01.01.2009 15:48
Itse olen 17-vuotias ja olen fanittanut mangaa että animea niin kauan kuin kuulin niistä.Animen seuranta alkoi lähes 10 vuotta sitten Pokémonin myötä ollessani 8-vuotias ja mangaan tutustuin ihan itse jo (syksyllä tulee täyteen) nelisen vuotta mesessä käymäni roolipelin kautta,kun olin tutustunut mesekamuuni,joka roolasi Dragon Ballin Piccoloa.
Faniuttani ei huomaa ulkonäköni ja vaatetuksen perusteella,koska olen tällainen poikatyttö,mutta huoneestani kyllä huomaa,kun täältä löytyy mangaa,animea sekä muutama animejuliste ja fanart eli fanitaide.Perheeni,nykyiset ja entiset (luulisi ainakin) luokkakaverini sekä muutama kaverini tietävät luonnollisesti asiasta eivätkä ole erityisemmin kommentoineet asiaan,paitsi mummoni ja äitini ehkä sanomalla,että ostelen kaikkea turhaa mangaan viitaten. XD Tosin siihen on jo totuttu,että ostelen mangaa kuukausittain,joten äiti ja mummo eivät ole erityisemmin maininneet asiasta niin usein. B3 Ja lisäksi luokallani on pari,jotka lukee joko yhtä tai useampaa mangaa,joista toisesta kyllä huomaa jonkin verran vaatetuksensa ja parin reppunsa/laukkunsa perusteella,että hän "fanittaa" animea ja mangaa,mutta toisesta ei erityisemmin.
Asia on nyt loppuunkäsitelty minun osaltani. Sayonara!!! \^w^
01.01.2009 15:23
Muistan,kun Taavia tuli telkkarista.Tykkäsin ainakin kattoa.Ja käsittääkseni Taavi Tonttua löytyy myös YouTubesta myös yhden jakson verran suomenkielisenä parteina,joita on tässä listattuna haun tuloksena:
http://www.youtube.com/results?search_query=Taavi+Tonttu
29.12.2008 20:56
Tohon vois pistää esimerkkeinä Zigzagoon ja Linoone,koska molemmilla on Pickup-kyky,vai mitä?
;3
29.12.2008 19:56
Vanhempani erosivat joitain vuosia sitten ollessani n. 10-vuotias ja vietän joulun molempien vanhempien luona eli jouluaatto olen äidilläni ja joulupäivän taas isälläni ja kummankin luona saan lahjoja.Ei tuo järjestely minua haittaa yhtään,kun siihen tottuu,mutta tämä onkin minun mielipiteeni.Piste. -___-''
22.12.2008 22:28
Vaikka luenkin paljon,niin miulle ei ainakaan ole tullut vastaan mitään juttua valkoisesta noidasta. :/ Mutta voihan sitä yrittää ettiä tietoa "alan" kirjoista tai vastaavista,jos vaikka sattuu kohdalle,mutta eihän sitä koskaan tiedä. -^w^-
15.12.2008 17:56
Pokéblockit eivät mielestäni ole pakollisia SafariZonella ollessa,koska itse kun olen mennyt Sapphiressa SafariZonelle pyydystämään Pokémoneja,niin olen pärjännyt ihan hyvin ilman Pokéblockejakin.Heittelet vain saamiasi Safariballeja vastaantulleeseen Pokémoniin. ;)
25.10.2008 11:25
Olen itsekin ollut näkevinäni joitain Hopeanuoli/Weed-pehmoja Huuto.netissä,kun olen selaillut Keräily-osastosta muutamaa osiota.Eli siis kannattaa kuitenkin käydä kurkkimassa Huuto.nettiä,jospa niitä olisi siellä.Eihän sitä koskaan tiedä. ;)
25.10.2008 11:08
Oot tainnut eksyä vähän aiheesta ja kauas taisit eksyäkin,koska nyt puhuttiinkin Naruton Tobista,ei mistään antibiootista,vaikka sama nimi onkin. -__-''
25.10.2008 11:01
Mielestäni isä Mitrosta ei uskoisi,että hän olisi jo 50-vuotias.Näyttää enemmän 30-40-vuotiaalta,mutta tämä on tietenkin oma mielipiteeni. ;) Tuona päivänä Iltalehdessä oli isä Mitron haastattelu,ehkä just syntymäpäivien johdosta. -^w^-
28.09.2008 17:06
Minäkin muistan kyseisen sarjan,tosin vain hämärästi,kun olin sen verran pieni,kun se sarja tuli,joten en valitettavasti muista,mikä jakso oli pelottava. ^-^''
23.08.2008 21:39
Oletko kokeillut YouTubea?Sieltä ehkä voisi löytyä Tabaluga-jaksoja.
23.08.2008 21:34
...mutta en ole vielä cossannut,mutta olisi kyllä suunnitteilla,että voisin joskus cossata jotakuta hahmoa.Mutta ensiksi pitäks keksii,ketä cossaisin. X3 Ja mitään pukuun tulee,niin ainakin kaksi tuttua aikuista ovat tarjoutuneet avustamaan/tekemään cossipukua,jos joskus siis aion cossata.Lisäksi pidän kässästä,mutta en ole varma puvun teosta,miten se minulta luonnistuu,kun en ole ennen tehnyt cossipukua. ^^'' No,kerta se ensimmäinenkin.
12.08.2008 10:58
Kukaan ei oo tainnut nähtävästi vielä vastata siun ilmoituksees. :/
25.07.2008 16:23
7 / 7