Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
joandreas
profiilit
joandreas
joandreas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina lähetetään joku pelote ympäri maapalloa median kautta,ei anneta ihmisten elää rauhassa.Hiilidioksidihan on välttämätön ilmakehässä,tosi on,jossain on aina lämmintä ja jossain taas kylmää,kylmää vaan ei raportoida.Olemme täysin näiden törkytuuttien armoilla(TV,Internet,lehdistö.Jatkuvat sodat ja ihmisoikeusrikkomukset ovat paljon pahempi ongelma,nyt käännetään huomio johonkin puolen tai 1 asteen lämmön nousuun sadassa vuodessa,mikä mahtuu vaikka minkälaisiin virhemarginaaleihin.Energialamputkin ovat kuulemma vaarallisia silmille,ne "välkkyvät"liian nopeaan ja se rasittaa silmiä ja sitä kautta aivoja sanoi tunnettu suomalainen tutkija.Sitä paitsi ne tehdään maapallon toisella puolella ja tuodaan kalliisti tänne.Yhdellä emännällä sellainen oli räjähtänyt kahvipöydän päällä,että niitäkö sitten pakotetaan käyttään?Yli kympin kappale.Hevosilla ja kärryilläkö täällä pitäisi alkaa kulkea ja kynttilänvalossa istua?Autot on jo nyt puhtaampia kuin vuosikymmen pari sitten katalysaattorin takia.Öljylämmityksetkin pitäisi Pekkarisen mukaan kokonaan lopettaa suomessa,kuka sellaisen lämmitysmuutoksen vaihdon kustantaa?valtioko?tuskin.Sähköäkin "saa"nyt nostaa jopa 30%,kyllä lujille meidät laitetaan,ja me uskomme kaiken tämän,mitä meille nyt joka välissä painotetaan,en tule ottamaan paineita tästä,elän juuri niinkuin ennenkin,eikä päiväni mene pilalle vaikka jääkaapin ovi olisi jäänyt auki yöksi yöllisen suolapalahetken jälkeen.
17.10.2007 10:43
siis englannissa saatetaan nostaa oikeuskäsittely..
16.10.2007 14:57
Uskonto tästä on syntynyt,oikeen kiihkouskonto,kun ihmisillä on elämä niin tyhjää,niin tässäpä ratkaisu.Ilman saastumisen ymmärtää kun tehtaat syytää myrkkyjä.Maailmanlaajuinen ilmaston lämpeneminen on toinen juttu.MTV,ndokumentti oli laadukas,siinä haastateltiin nimekkäitä tiedemiehiä ja toimittajia.Heidän juttujaan oli väännelty ja muuteltu.Heitä oli uhkailtu.Kohta ei uskalla ajaa autoakaan(minä uskallan)kokematta syyllistä oloa ja saa hermoilla jätinköhän lampun vahingossa päälle kun lähin kotoa.Kansa on kohta säikkyä kuin jänislauma,peläten maailmanloppua.Kuka osaa todeta,että MTV,n dokumentit ovat virheellisiä?Huipputiedemiehiä,joita ei päästetä ääneen,ettei kukan vaan epäile yleistä mielipidettä joka on massahysteriaa.Toivottavasti Gore joutuu vastaamaan liiottelustaan ja valheistaan,mikä on kyllä epätodennäköistä,iltasanomat raportoi onneksi kans ainakin 7 pöty väitettä elokuvasta,jota ei enään näytetä ennen mahdollista oikeuskäsittelyä kouluissa lapsille,samanlaista aivopesua kuin mitä palestiinalais lapsille opetetaan länsimaiden ja israelin pahuudesta.
16.10.2007 14:54
Googlesta löytyy ensimmäisenä terveysinfo-niminen artikkeli jossa kerrotaan hyvin tästä asiasta,tuo sana tärkkelysintoleranssi sanan kirjoittaa usein väärin,ainakin minä,olen kirjoittanut tärkkelysintoRELANSSI,eikä tuu mitään,tietenkään,se pitää olla tärkkelysintoLERANSSI,asiaan sitten,minulla on ollut pitempään mitä kummallisempia oireita,puoli tuntia,tunti ruokailun jälkeen alkaa tuleen niinkuin kireeksi ylävatsa,sitten alkaa muljua ja kuplia hikoilua ja mikä pahinta samaan aikaan alkaa sydän oireileen,mulla on kyllä alttius rytmihäiriöille mutta kuitenkin,sydän jättää lyönnin välistä,sen tuntee,kurja kun pitäs alkaa nukkuun niin yöunet on mennyttä.Päivasaikaan tulee jollain lailla epätodellinen olo,vähän niinkuin paniikkihäiriö,väliin sekunniks tulee olo,että menee taju,pelottaa,ajatukset on sumeat usein,ei muisti pelaa jne.jne.eli kuten kyseinen artikkeli valaisee,myrkyt menee päähän,jopa pään sähköiseen järjestelmään.Nyt vähentelen viljojen syöntiä,olo on kyllä hiukka parempi,selkeästi,joku tuossa kotimaisessa viljassa kyllä on pielessä,tai sitten tää on yksilökohtainen juttu,puuttuu se kyseinen entsyymi,suomalaisethan on tunnetusti kovia syömään viljaruokaa,varsinkin vehnää menee paljon,sitähän on joka paikassa tarjolla,halpaa mahan täytettä,(pitsat,hampparit,pullat,ym.Tulen jatkamaan kokeiluani,niin pahoja oireita on ollut,tuntuu,että sekoamassako olen.
27.09.2007 11:52
Käykää ajamassa Groma 1.9d,6 vaihteisella Aisinin automaatilla,tai 2.4d,samalla laatikolla jos sellanen löytyy.Tuskin petytte.
16.07.2007 15:41
Lineasta on varmasti tulossa hyvä kärry mutta hintakin voi kivuta ainakin 20t,euroon tai jopa reilusti ylikin varusteineen,en tiedä varmasti,ja siinä onkin kyse eri tyylin autosta..
09.07.2007 19:57
kun kattoo uudestaan tilanteeen,nöyrryn vetään vähän takasin,näyttäis kyllä,että sillä ois ollu aikaa ehkä sekunti,harkita antaako iskun lähtee,mitä lie päässä liikku,kova paatos iskemiseen tietysti,monesti näkee vastaavanlaisen tilanteen,jossa käsi jo liikahtaa lyöntiin,mutta saa sen hillittyä,se on päänupista kiinni,jos on vaan sumea voiton halu,eikä ajatus mukana,niin noin voi käydä,mutta että tahallinen vammauttamisen tarkoitus,siihen en edelleenkään usko.
28.06.2007 11:38
te,jotka haluatte juoda aina kun on mahdollista,siitä vaan!kankkusen ja morkun saa kaupan päälle,Itse olen juonu aikoinaan rankasti,tiedän mitä se on,nyt en ota piskuakaan,oli mikä juhla tahansa,raha säästyy,pää säästyy,maksa säästyy,kaverit ei kärsi,yhteiskunta ei kärsi,poliisia en vaivaa,sairaalaa en vaivaa,naapuria en valvota,akkaa en lyö,lapset tykkää,muistaa eilisen,jne,jne.
28.06.2007 11:25
Joo,sanon tuohon,että höpöpuhetta,ärsyttää muutenkin kaikenmaailman tutkimukset ruuista sun muista,väliin ne on terveellisiä ja kohta epäterveellisiä,viemäristä alas kaikki tutkimukset,kyllä netin käyttäjillä on kavereita,mutta paljon nettikavereita,meidän pitäisi oppia kohtaamaan ihmisiä kasvoista kasvoihin,seurusteleen,keskusteleen kaksittain,porukassa,siis livenä,nyt tahdotaan olla ihan lukossa,pälyillään,ei osata olla omia itseään,(ei kaikki tietenkään)miten tuokin tutkimus on tehty,kysytty netin käyttäjältä,oletko sosiaalinen,vai?Älkää viis veisatko tutkimuksista,niitä tulee pilvin pimein,juupas,eipäs,tyyliin.
28.06.2007 11:12
Amin sanoi itse,että olisi pitänyt käyttää sääntöjen sallima 5 min.niskalaakista palautumiseen,mutta ei sitä ottelun tuoksinassa halunnut.(kuuntele haastattelu)miksi ei halunnut?eikö niskaanlyönti sitten vaikuttanutkaan niin pahasti?Olen edelleen samoilla linjoilla ottelun selostajien kanssa,että Sylvester osui tarkemmin.Ottelun käännekohta oli 7 erä jossa Sylvester löi lähitilanteessa vasemmalla Asikaisen luvunlaskuun,josta Asikainen selvisi kohtuu hyvin,10 erän jälkeen Sylvester hallitsi hyvällä liikkuvuudella ja tarkoilla etukäden suorilla.Näin on,vaikka katsoisi kuinka sinivalkoisten rillien läpi.Nyt painotetaan vaan enempi ja enempi sitä niskalaakia joka olisi ratkaissut kaiken.Väärin se oli,ja Asikaiselle olisi kuulunut siitä hyvitystä.ARD-kanavalle Amin sanoi Sylvesterin olleen tällä kertaa parempi,ei se ole mitään alinöyryyttä,hän tämän parhaiten tietää.
27.06.2007 10:32
En minäkään katso ottelua silmät kiinni,kuuntelen asiantuntijoita ja tietysti katson samalla.Eihän sitä tiedä kuin Sylvester itse löikö se tahallaan niinkuin väitetään.perustan mielipiteeni nyrkkeilyn nopeuteen,että tilanteet vaihtuu sekunnissa,ratkaisut joutuu tekeen selkäytimeen taottujen tuhansien treeniminuuttien hiomana.Oli miten oli,uusintahan ei olisi pahitteeksi,onhan monet huiput sen tehneet,kolmas kerta toden sanoo.Tuomari ei tätä matsia ratkaissut,Asikainenhan itse sen totesi.
26.06.2007 15:58
Tottakai niskaanlyönnit on kiellettyjä nyrkkeilyssä,kuka sitä on kiistänyt,mutta että Sylvester tahallaan sen teki,en usko,eikö se sitten tiedä itse ollenkaan että se on kiellettyä?ja siitä jo voi tulla tappio?missä muussa lajissa niskaanlyönti on sallittua haluaisin tietää?ei tietääkseni edes vapaaottelussa?Asikainen olisi saanut enempi aikaa palautua jos olisi sitä vaatinut,niinkuin silloin kun lyönti tulee liian alas,saa aikaa palautua,olisihan Asikainen vaihtoehtoisesti voinut lopettaa siihen niskaanlyöntiin ja vyö olisi säilynyt,mutta sillä oli halu jatkaa,katsoin ottelun kaksi kertaa.
26.06.2007 13:00
ensiksikin polvien ei tartte notkahtaa kun laskettaan lukua (Asikaiselle),eikä lukua lasketa kun kongi tulee vastaan,silloin kun tuomari talutti Sylvesterin tauolle,olisiko tuomarin pitäny siirtää erätaukoa ja laskea Sylvesterille lukua?todellisuudessa Asikainen hallitsi vain alkupään matsista,Sylvesterin taktiikan muutos,eli hyvä liikkuvuus teki hallaa Asikaiselle,ja osumatarkkuus oli parempi Sylvesterillä loppupäässä.olisitte kuunnellu selostajaa ja Merosta.
26.06.2007 12:38
Lukekaa mitä Asikainen itse sanoi,ottelu ei ratkennut niskaan osumasta,kaveri oli vaan tällä kertaa parempi.
26.06.2007 12:27
Antais Mäki nyt periksi,että parempi voitti,Asikainen oli yli-itsevarma ja varomaton,sillä siisti,niskaanlyönti on aina kiistanalainen juttu,joka on kehässä ollut tietää,että kaveri voi pyörähtää hyvinkin nopeasti ja kun lyönti lähtee,ei siinä aina kerkee vetää iskua puolesta matkasta takasin,miksi Asikainen sitte oli niska Sylvesteriin päin?joku sanoi iltap.lehdessä,että Sylvester kiersi Asikaisen taakse ja löi tahallaan niskaan?Niinkö hidas Asikainen on,et kaveri pääsee varkain taakse,höpö,höpö,eikä tahallaan kellään ei ole intressiä iskeä toista niskaan,siitä voi tulla häviö jo sen takia.Miksi Asikainen ei käyttänyt sallittua aikaa palautua niskaan lyönnistä jos se niin ratkaiseva juttu oli,Asikainen itse sanoi,et ei se ratkaissut häviötä,vaan se että yritti liikaa ja oli varomaton.Sylvester oli parempi,hallitsi taktiikan,osui tarkemmin,hyvin kuvaa ajatuksen hallintaa sekin kun Sylvester sai kovan iskun Asikaiseen ottelun alkupuoliskolla ja Idi oli muutaman sekunnin pikkusen sekasin,niin Sylvester ei lähteny rynnimään pakkotyrmäystä,Asikaisella riitti nöyryyttä ottelun lopussa mutta Mäki saa nyt Asikaisenkin muuttaamaan asennetta hakemalla vikoja tuomarista ja Sylvesteristä,Asikaisen kunto kestää,kovuutta löytyy,mutta ajatusten ja harkinnan kanssa on tekemistä,siihen voisi joku muu kuin Mäki saada parannusta.kova fyysinen treeni ei yksin riitä huiputasolla.Nyrkkeilijän tulikaste on nyt koettu,tästä on hyvä jatkaa.
26.06.2007 12:24
teille jotka paasaatte siitä,että niskaanlyönti ratkaisi ottelun totean vaan,että ette tiedä lajin asioita,ensinnäkin ottelutilanteessa kun ollaan jatkuvasti valmiudessa iskeä,niin jos vastustaja pyörähtää,niin lyönti joka lähtee "selkärangasta"eli on jo lähtenyt useimmiten refleksin omaisesti ei tarkoita sitä että kaveri tahtoisi tarkoituksellisesti,harkitusti lyödä niskaan,miksi lyödä tarkoitushakuisesti niskaan??siitähän voi saada vaikka diskauksen?Tilanteet vaihtuu niin nopeasti ottelussa ettei siinä kerkee varoa jos kaveri yks kaks pyörähtää.Kongin jälkeisiä iskuja tulee kans usein,Amin sanoi itse ottelun jälkeen,että ei ottelu siihen ratkennut,vaan oli varomaton ottelun loppupuolella.Ja myönsi Sylvesterin olleen parempi,nöyrä poika,jo tällä asenteella ura jatkuu.turhaa Sylvesterin mustamaalausta,hän otteli tarkasti,liikkui hyvin,piti maltin.ansaitsi voiton.Nyrkkeilijän tulikaste(tyrmäys)tekee vain hyvää Asikaiselle,ei muuta kuin uusiin haasteisiin.
25.06.2007 12:04
..se piti vielä sanoa,etten usko koko ilmastonmuutospaasaukseen,suurimmaksi osaksi liioiteltua ja keksittyäkin,ilmasto on oikeiden laskelmien mukaan lämmennyt sadassa vuodessa koko maapallolla 0,8 astetta.se mahtuu vaikka minkä sorttisiin virhemarginaaleihin.Tällä paasaamisella ja pelottelulla halutaa kääntää huomio pois tärkeistä asioista,ihmisten lisääntyvästä pahoinvoinnista suomessa,alkoholin,huumeiden ja perheväkivallan muodossa nälänhädästä kehitysmaissa,nuorten kasvavasta juomisesta,masennuksesta,lasten kärsimyksistä,kansainvälisen rikollisuuden kasvusta,politiikkojen ja rikkaiden korruptiosta,ym.
20.06.2007 11:28
Suomalainen yrittäjä rahanahneudessaan!!!höpö,höpö,hyvä kun saa leipänsä irti,koska suomessa on työvoimakustannukset niin korkealla,yrittäjä toveri joutuu laittaa puomin firman oveen tätä kyytiä,suomessa ei pysty laittaan halvempia tarjouksia kuin virossa,kyllä sun pitäs se tietää.Hallituksen pitäis suosia suomalaista työtä ja yríttämistä,mutta mitä hulluja,puhuvat vaan.Arkitodellisuus on toista.Tämä ulkoistamispakko ja kilpailuttaminen vie särjetkin suomen vesistä.Rekat rälläävät pitkin poikin suomea ja ulkomaita myöten mistä se halvin tarjous löytyisi.Tällalailla kun jatkuu meno,niin kohta vanhuksetkin hoidetaan kiinassa,kun siellä on halvempaa,kaikella kunnioituksella vanhuksia kohtaan,toisaalta mistä tementoitunut vanhusrassu tietää missä on,pääasia että saa mahansa täyteen.
15.06.2007 11:36
Jätä kylmästi lesepuurokin pois toistaiseksi,ja kokeile Dida nimistä häätöyrtti-valmistetta,et kai hedelmiä syö?niissä on sokeria,puolukka ja karpalo käy marjoista,ja laita valkosipulia ruuan sekaan.Uotilan ruisleipää ihan vähän,siinä ei ole hiivaa eikä vehnää.
29.03.2007 17:26
Itse aloitin häätökuurin Dida valmisteella,saa vain luontaiskaupasta,ei marketeista.Vatsan käyminen jo hiukan helpottanut,vaikka olen ottanut sitä vasta viikon verran.Valkoinen jauho,sokeri pois,ihan vähän Uotilan ruisleipää,jossa ei ole vehnää eikä hiivaa.Ongelma on,että liki kaikissa elintarvikkeissa käytetääm sokeria,(glukoosi)mm.leikkeet,makkara,mitä ihmettä ne sokeria tarttee?laitappa sokeria makkaran päälle,miltä maistuu?Ja vehnä on toinen,sitä öysätään vähän kaikkeen täytteeks,ei ihme vaikka hiivat lisääntyy suolistossa.Maidonkin jätin,siinähän on maitosokeria ja se on muutenkin pilattu,ei ole enään niitä terveellisiä bakteereita.Ja paljon on juotava vettä,että kuonat lähtee.Alituinen stressi aiheuttaa myös candida hiivan lisääntymistä.
29.03.2007 17:17
3 / 6