Sylvester painoi Asikaista

vasemmalla kädellä

niskasta alas(jolloin Aminin oma suojaus kasvojen edestä laski ratkaisevasti) ja vetäs samalla oikean sivukoukun.
Siihen ottelu ratkesi elikkä Sylvester toimi sääntöjen vastaisesti.

6

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eahaehea

Viiz säännöistä se ratkasee kumpi tyrmää

• ...............

Säännöt on nözzöille. Ja Tyzon on vitzi. Lauta-Mike hehehehe. ;)

• Lukekaa mitä Asikainen itse sanoi,ottelu ei ratkennut niskaan osumasta,kaveri oli vaan tällä kertaa parempi.

• että jalat
        kynäilijä kirjoitti:

Lukekaa mitä Asikainen itse sanoi,ottelu ei ratkennut niskaan osumasta,kaveri oli vaan tällä kertaa parempi.

ei toiminut enää kunnolla ja olisi pitänyt huilia 5 min. ja huom. tuomari piti niskaanlyöntiä aminin virheenä!!!

• topiiiiii!!!!!!
        kynäilijä kirjoitti:

Lukekaa mitä Asikainen itse sanoi,ottelu ei ratkennut niskaan osumasta,kaveri oli vaan tällä kertaa parempi.

voikko oikeesti käydä tampio kattoon sen matsin ennen ku kommentoit?

ihan sama mitä se asikainen sanoo, mut kun vaivaudut menemään sinne maikkarin sivuille ja kattoon ton matsin niin ehkä mielipide muuttuu...

asikainen on sen verran vaatimaton kaveri, että sanoo kaverin olevan parempi, mutta kun käyt kattoon sen matsin, niin et voi enään väittää ettei noilla niskaanlyönneillä ja pään alas painamisilla olisi merkitystä...

• topiiiiii!!!!!! kirjoitti:

voikko oikeesti käydä tampio kattoon sen matsin ennen ku kommentoit?

ihan sama mitä se asikainen sanoo, mut kun vaivaudut menemään sinne maikkarin sivuille ja kattoon ton matsin niin ehkä mielipide muuttuu...

asikainen on sen verran vaatimaton kaveri, että sanoo kaverin olevan parempi, mutta kun käyt kattoon sen matsin, niin et voi enään väittää ettei noilla niskaanlyönneillä ja pään alas painamisilla olisi merkitystä...

kun kattoo uudestaan tilanteeen,nöyrryn vetään vähän takasin,näyttäis kyllä,että sillä ois ollu aikaa ehkä sekunti,harkita antaako iskun lähtee,mitä lie päässä liikku,kova paatos iskemiseen tietysti,monesti näkee vastaavanlaisen tilanteen,jossa käsi jo liikahtaa lyöntiin,mutta saa sen hillittyä,se on päänupista kiinni,jos on vaan sumea voiton halu,eikä ajatus mukana,niin noin voi käydä,mutta että tahallinen vammauttamisen tarkoitus,siihen en edelleenkään usko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe