Pienestä se on kiinni.

Metallicaptain

Kaikki ottelun tuomarivirheet meni Sylvesterin eduksi.
Eka erän lopun iskusta olisi kuulunut ottaa luvunlasku
Sylvesterille ja 2 pisteen etu Asikaiselle. Tuomari
luvunlaskun sijaan otti kaatuvan Sylvesterin ilmasta
kiinni ja talutti tämän erätauolle.
Kahdeksanne erän luvunlasku oli virhe. Tilanteessa
Asikainen kyllä kaatui, mutta kyseessä ei ollut tyrmäävä
lyönti, polvet ei notkahtanut. Sylester sai väärin perustein
tilanteesta 2 pisteen edun.
11. erän lyönnistä sen sijaan olisi kuulunut ottaa
luvunlasku jonka seurauksena erä olisi päättynyt
ja Asikainen olisi päässyt erätauolle samaan tapaan
kuin Sylvester eka erän tilanteessa.
Lopputulos olisi toinen jos nämä tilanteet olisi tuomittu
sääntöjen mukaan. Tällaiset tuomarivirheet ovat aivan
ratkaisevassa roolissa näin huipputasaisessa ottelussa.
Ottelu oli itsessään hyvä esitys Asikaiselta vastustajan
kotikentällä.

8

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienestä kiinni kyllä

Ei mahda mitään, mutta todella harmittavaa ja sääli Asikaisen uran kannalta että näin kävi. No ei auta kuin oottaa 3-4 voittoa ja sitten jos saataisiin sylvester Suomeen, tosin sillo sakemanni ois kanveesissa jo 1. erässä, kuten eilen tosin ilman että kukaan on ottamassa kiinni. Noh eiköhän tästä opittu ja syksyllä Asikainen tulee entistäkin vahvempana.

• iska

...Ja tahallisesta niskaanlyönnistä olisi pitänyt vähentää
      Sylvesterin pisteitä.

• ensiksikin polvien ei tartte notkahtaa kun laskettaan lukua (Asikaiselle),eikä lukua lasketa kun kongi tulee vastaan,silloin kun tuomari talutti Sylvesterin tauolle,olisiko tuomarin pitäny siirtää erätaukoa ja laskea Sylvesterille lukua?todellisuudessa Asikainen hallitsi vain alkupään matsista,Sylvesterin taktiikan muutos,eli hyvä liikkuvuus teki hallaa Asikaiselle,ja osumatarkkuus oli parempi Sylvesterillä loppupäässä.olisitte kuunnellu selostajaa ja Merosta.

• ytrewq

Kun KATSELEN tv:stä nyrkkeilyä, perustan mielipiteeni siihen mitä näen, en siihen mitä selostajat ja kommentaattorit puhuvat. Asia on toisin, jos kuuntelen urheilua radiosta.

• ytrewq kirjoitti:

Kun KATSELEN tv:stä nyrkkeilyä, perustan mielipiteeni siihen mitä näen, en siihen mitä selostajat ja kommentaattorit puhuvat. Asia on toisin, jos kuuntelen urheilua radiosta.

En minäkään katso ottelua silmät kiinni,kuuntelen asiantuntijoita ja tietysti katson samalla.Eihän sitä tiedä kuin Sylvester itse löikö se tahallaan niinkuin väitetään.perustan mielipiteeni nyrkkeilyn nopeuteen,että tilanteet vaihtuu sekunnissa,ratkaisut joutuu tekeen selkäytimeen taottujen tuhansien treeniminuuttien hiomana.Oli miten oli,uusintahan ei olisi pahitteeksi,onhan monet huiput sen tehneet,kolmas kerta toden sanoo.Tuomari ei tätä matsia ratkaissut,Asikainenhan itse sen totesi.

• keijof
        kynäilijä kirjoitti:

En minäkään katso ottelua silmät kiinni,kuuntelen asiantuntijoita ja tietysti katson samalla.Eihän sitä tiedä kuin Sylvester itse löikö se tahallaan niinkuin väitetään.perustan mielipiteeni nyrkkeilyn nopeuteen,että tilanteet vaihtuu sekunnissa,ratkaisut joutuu tekeen selkäytimeen taottujen tuhansien treeniminuuttien hiomana.Oli miten oli,uusintahan ei olisi pahitteeksi,onhan monet huiput sen tehneet,kolmas kerta toden sanoo.Tuomari ei tätä matsia ratkaissut,Asikainenhan itse sen totesi.

Tottakai Asikainen sanoo noin, kun on vaatimaton kaveri. Eikä hänen tapoihinsa muutenkaan kuulu tuomarin arvostelu.

Katsojat nyt kuitenkin näkivät itse omilla silmillään, että saksalainen käytti vääriä otteita. Niskaanlyönti olisi ollut helppo välttää. Sen lyönnin motiiveista en osaa sanoa. Ehkä sakulta vain meni hermot.

• asia
        keijof kirjoitti:

Tottakai Asikainen sanoo noin, kun on vaatimaton kaveri. Eikä hänen tapoihinsa muutenkaan kuulu tuomarin arvostelu.

Katsojat nyt kuitenkin näkivät itse omilla silmillään, että saksalainen käytti vääriä otteita. Niskaanlyönti olisi ollut helppo välttää. Sen lyönnin motiiveista en osaa sanoa. Ehkä sakulta vain meni hermot.

kaikki nämä virheet vaikuttivat pisteisiin.Mitä luulet oisko tarvinnu rynniä selvässä pistevoitossa 8 erän jälkeen kun ois laskettu luku 1 erässä ja 8 erässä vähenettty piste se tekee 3 erän voiton ja ne alku erät voitti amin se ois ollu 7 erää voitolla varmasti ei ois tarvinnu kun peruutella voitto kotiiin.

• asia kirjoitti:

kaikki nämä virheet vaikuttivat pisteisiin.Mitä luulet oisko tarvinnu rynniä selvässä pistevoitossa 8 erän jälkeen kun ois laskettu luku 1 erässä ja 8 erässä vähenettty piste se tekee 3 erän voiton ja ne alku erät voitti amin se ois ollu 7 erää voitolla varmasti ei ois tarvinnu kun peruutella voitto kotiiin.

Amin sanoi itse,että olisi pitänyt käyttää sääntöjen sallima 5 min.niskalaakista palautumiseen,mutta ei sitä ottelun tuoksinassa halunnut.(kuuntele haastattelu)miksi ei halunnut?eikö niskaanlyönti sitten vaikuttanutkaan niin pahasti?Olen edelleen samoilla linjoilla ottelun selostajien kanssa,että Sylvester osui tarkemmin.Ottelun käännekohta oli 7 erä jossa Sylvester löi lähitilanteessa vasemmalla Asikaisen luvunlaskuun,josta Asikainen selvisi kohtuu hyvin,10 erän jälkeen Sylvester hallitsi hyvällä liikkuvuudella ja tarkoilla etukäden suorilla.Näin on,vaikka katsoisi kuinka sinivalkoisten rillien läpi.Nyt painotetaan vaan enempi ja enempi sitä niskalaakia joka olisi ratkaissut kaiken.Väärin se oli,ja Asikaiselle olisi kuulunut siitä hyvitystä.ARD-kanavalle Amin sanoi Sylvesterin olleen tällä kertaa parempi,ei se ole mitään alinöyryyttä,hän tämän parhaiten tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe