kosser1

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
24
Etsin lisätietoja.......!!!!
Tiedän jo pari hotellia kohtuuhintaan lähellä banglaa. Toinen oli rhad-u-thidin varrella hyvin varustettu ja siisti. Toi1174Njet znaju!!??
Venäjältä Olga olis tulos Suomeen. Aikaisemmin samoilla kuvilla, mutta eri nimellä toiminut nainen on kysymysmerkki(aiem1341Tere paevast, vai miten se menee???
Kävi tääl meil päin pelaamassa eestiläinen Viljandi Metall niminen lentopallojoukkue, siis suomen naisten Mestaruusliiga2219Kokemuxia ja matkakavereita!!!??
Olen maxamista vailla lähdössä lento hki-malaga, laiva malaga- barcelona-mahon-korsika--rooma-nizza(monte carlo), lento2147Onko tietoa Ghanan sexuaalirikollisuudesta???
Kysyn vaan, koska "lady" on kovasti tulossa Ghanasta. Olen kyllä ainakin kerran kysynyt häneltä ammattia - vastausta ei9444Ja dumajuu!!!!
Ztrastvuit Olen ajatellut matkustaa täältä pohjoisesta perjantaina Lappeenrantaan ja lauantaina Vainikkalasta Allegrol4233Mielenkiintoista!!!!!
Moroi Erään erittäin kauiin Ukrainalaisen naisen kaa olen ollut yhteyxissä!!. Anyway Ukrainassa vaikuttaa olevan upeita12861KIINNOSTAA!!!!!!
Katsoin iltalehteä ja siinä mainittiin aurinkomatkojen hinta karnevaalien aikaan 1850€. Tottakai halvempikin kiinnostaa.1626Jutun aihetta!!!
Kävin heinäkuussa Pietarissa 4 pvn ajan hotelli moskovassa. Ajattelin, että jos lähtis joulukuus taasen samaan hotelliin10716Hola, vai miten se meni??
Mistä sais hyviä kuvia Dominikaanisesta, siten että sais kaikenlaatuisesta elinympäristöstä käsityxen. Kuvia sieltä pohj4793Kak ex tempore???
Olen viel kaukana pohjoisessa, mutta olen tulossa huomenna etelään päin. Kuinka onnistuisi maanantaina yksinkertainen ja2516Kuis???
Patongil o jo heti kovemmat hinnat kuin Pattayalla ja Patongil viel talvel hinnat nousee. Pattaya kuulemma kaikinpuolin1144Matkakuume;-)
Olen matkalla Pietariin 1,5 vkn päästä. Olen jo lukenut kirjan Pietari metropoli nurkan takana, kesken on kirja Sankarim6596Vaikeata uskoa!!
Dobryj djen´ Olen ajatellut mennä katsomaan Kostamusta elokuussa. Kävin siellä -92. Hotelli tai oikeastaan matkustajank1536Luottokortin käytöstä!!!!
Privjet Mul ollut filosofia ulkomaanreissuil, et ku ei oo liikaa setelikäteistä lompsas ni sitä ei kukaan voi varastaa!1379Venäjällekki tauon jälkeen!!!!????
Harasoo, vai miten se meni;-) Kävin viimex pikkujouluis kostamuxes noin vuonna -92. Nyt ois tarkoitus lähteä kesäkuus r5867