Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

24

1. Etsin lisätietoja.......!!!!

Tiedän jo pari hotellia kohtuuhintaan lähellä banglaa. Toinen oli rhad-u-thidin varrella hyvin varustettu ja siisti. Toi
    Yleistä Thaimaasta
    1
    174
  2. Njet znaju!!??

Venäjältä Olga olis tulos Suomeen. Aikaisemmin samoilla kuvilla, mutta eri nimellä toiminut nainen on kysymysmerkki(aiem
    Kaukosuhteet
    1
    341
  3. Tere paevast, vai miten se menee???

Kävi tääl meil päin pelaamassa eestiläinen Viljandi Metall niminen lentopallojoukkue, siis suomen naisten Mestaruusliiga
    Yleistä Virosta
    2
    219
  4. Kokemuxia ja matkakavereita!!!??

Olen maxamista vailla lähdössä lento hki-malaga, laiva malaga- barcelona-mahon-korsika--rooma-nizza(monte carlo), lento
    Matkailu
    2
    147
  5. Onko tietoa Ghanan sexuaalirikollisuudesta???

Kysyn vaan, koska "lady" on kovasti tulossa Ghanasta. Olen kyllä ainakin kerran kysynyt häneltä ammattia - vastausta ei
    Matkakohteet
    9
    444
  6. Ja dumajuu!!!!

Ztrastvuit Olen ajatellut matkustaa täältä pohjoisesta perjantaina Lappeenrantaan ja lauantaina Vainikkalasta Allegrol
    Pietari
    4
    233
  7. Mielenkiintoista!!!!!

Moroi Erään erittäin kauiin Ukrainalaisen naisen kaa olen ollut yhteyxissä!!. Anyway Ukrainassa vaikuttaa olevan upeita
    Ukraina
    12
    861
  8. KIINNOSTAA!!!!!!

Katsoin iltalehteä ja siinä mainittiin aurinkomatkojen hinta karnevaalien aikaan 1850€. Tottakai halvempikin kiinnostaa.
    Brasilia
    1
    626
  9. Jutun aihetta!!!

Kävin heinäkuussa Pietarissa 4 pvn ajan hotelli moskovassa. Ajattelin, että jos lähtis joulukuus taasen samaan hotelliin
    Pietari
    10
    716
  10. Hola, vai miten se meni??

Mistä sais hyviä kuvia Dominikaanisesta, siten että sais kaikenlaatuisesta elinympäristöstä käsityxen. Kuvia sieltä pohj
    Dominikaaninen tasavalta
    4
    793
  11. Kak ex tempore???

Olen viel kaukana pohjoisessa, mutta olen tulossa huomenna etelään päin. Kuinka onnistuisi maanantaina yksinkertainen ja
    Pietari
    2
    516
  12. Kuis???

Patongil o jo heti kovemmat hinnat kuin Pattayalla ja Patongil viel talvel hinnat nousee. Pattaya kuulemma kaikinpuolin
    Pattaya
    1
    144
  13. Matkakuume;-)

Olen matkalla Pietariin 1,5 vkn päästä. Olen jo lukenut kirjan Pietari metropoli nurkan takana, kesken on kirja Sankarim
    Matkakohteet
    6
    596
  14. Vaikeata uskoa!!

Dobryj djen´ Olen ajatellut mennä katsomaan Kostamusta elokuussa. Kävin siellä -92. Hotelli tai oikeastaan matkustajank
    Venäjä
    1
    536
  15. Luottokortin käytöstä!!!!

Privjet Mul ollut filosofia ulkomaanreissuil, et ku ei oo liikaa setelikäteistä lompsas ni sitä ei kukaan voi varastaa!
    Yleistä Venäjästä
    1
    379
  16. Venäjällekki tauon jälkeen!!!!????

Harasoo, vai miten se meni;-) Kävin viimex pikkujouluis kostamuxes noin vuonna -92. Nyt ois tarkoitus lähteä kesäkuus r
    Yleistä Venäjästä
    5
    867
  17. 1 / 1