Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kosser1
profiilit
kosser1
kosser1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hello!!!
Mitä kautta sinä löysit tuon matkan. Saatan lähteä suurin piirtein ex-tempore New yorkiin, kuten monta muutakin matkaa olen tehnyt. Takana on jotain 30 eri maata!.
Ajattelin Berliiniäkin, mutta kaveri sanoi menevänsä sinne sukunsa kanssa, niin minä lähen jenkkilään???.
Ei siellä o ainakaan liian kuuma kuten thaimaassa, josta on 4 reissun kokemus!!. 760€/5 yötä kuulostaa hyvältä.
Olen tosin ajatellut, että mixei siellä vois tehdä laajemmankin reissun. En tosin tiedä hinnoista!!. Jos tyytyisi ekax New yorkiin.
Oiskohan äkkilähdöissä infoo??
26.03.2012 13:13
Strastvuit
Kto tam mielikki??
Oon aatellut, että lähden ex-tempore??? kiovaan lähiaikoina. Osaan VÄHÄN venäjänkieltä - eikö ukrainankieli oo sukua sille? - ja haluaisin tutustua Ukrainaan. Aluksi riittäis muutama päivä Kiovassa oleskelua.
Kovasti siellä olisi kauniita naisia. Kohtuuhintainen hotelli pitäisi olla ymx.
Da svidanija
03.09.2011 14:37
Ja minä ilmoitan!!!!. Kävin huhtikuussa Patongilla ja automaatti vei luottokortin. Käteistä oli noin 15 € ja hotelli maksamatta ja 4 päivää lentokoneen lähtemiseen.
Hyvällä onnella löysin tuntemattoman suomalaisen miehen - joka asui vielä eri hotellissa - joka pelasti minut ja lainasi tarpeellisin summan n.400 €.
Eli siis kannattaa ottaa lompakkoon jos Suomessa hyvä määrä käteistä mukaan ja välillä käyttää automaattia. Käytin itse automaattia 10 krt ennen kuin automaatti vei kortin.
Olin selvinpäin!!!
11.08.2011 12:42
Okei sain Abin passikuvan, niharasho(ei hyvä). Aiemmin tullut vain kauniita nuoruuden kuvia.
Ehkä jollekin muulle o käynyt sama asia, että nykyinen totuus selviää liin myöhään. Ei mulle liian myöhään, koska en ole vielä vastaanottanut Abia!!!
Hän o lähettänyt hyviä kirjeitä, kuka lie kirjoittanut. Toivottavasti hän voi hyvin. En oo vähään aikaan tiennyt kirjoittaa.
10.06.2011 16:57
Miss Abi ois pian saamassa jo passin. Viisumista ei ole vähään aikaan puhunut mitään. En ole tiennytkään viisumiasian olevan noin vaikean. Eihän se minulle niin kovin vaikea olisi, koska tuomiokunnat ja poliisilaitokset ovat alta puolen kilometrin.
Missä se Notaari oikein työskentelee.
Abi ei ole passin jälkee pyytänyt lähettämään rahaa.
Jotenkin tuntuu, että he siellä Ghanassa ennenkin ovat olleet "leideille" apuna matkailussa.
Olen toki kyseenalaistanut asian koko ajan, mutta Abi kuulemma jo pakkaa......
07.06.2011 17:23
Ihana "ilotyttö";-)
Harasho!!!
Da svidanija
28.05.2011 15:33
Privjet
Katsoin eilen majoitusten hintoja - oliko se hotel.com?- ja totesin jonkin sortin majoituxen järjestyvän mielettömän halvalla!!!
Kun o sissikoulutuxessa ollut yötä 30 asteen pakkasessa teltassa yötä, niin osaa olla vähään tyytyväinen;-). Ei kyllä liika köyhäikään kannata. Halvassa majoituxessa saa ainakin exotiikkaa;-).
Jotenkin ei Kiova kiinnosta, vain Odessa kiinnostaa ehkä nimen takia. Olen katsonut kaupungin karttaa ja kaupungin olevan iso pala!!!
Jos vaan elokuussa menis??
28.05.2011 13:33
Privjet
Tarkoitus olisi tulla henkilöautolla itä-suomea pitkin Lappeentaan. Kaveri jää sinne töihin ja minä menisin Pietariin Vainikkalan kautta,
Onko Vainikkalassa ravintolaa missä odottaa junaa, tai onko Lappeenrannasta halvempaa kyytiä kuin taksi Vainikkalaa???
Kyllä hotellin pitää olla mielellään Nevski Prospektin varrella tai ainakin lähellä???. Onhan siel paljon muutakin katsottavaa!!!. Olen ajatellut kävellä sen kadun päästä päähän, 4 km. Siis tänä kesänä;-)
26.05.2011 09:59
Spasiba
Kääntäjätoimisto ehdotti jo minulle 2 krt maksamisesta, mutta kun ilmoitin osaavani itsekin vähän venäjää ja osaavani käyttää googlen translatoria, niin kehottavat minua käymään matkoilla siellä päin!!.
23.05.2011 07:04
Dobrij den`
Googlessa on "Kääntäjä". Kirjoita textisi ruutuun käännätä se ja kopioi tulos.
Liitä tulos sitten tälle sivulle!!!. Pitäis riittää?????
Harasho
Da svidanija
Kusti
13.05.2011 15:54
Jos sattuu olemaan epilepsia, niin kannattaa tarkastaa maksaako oma matkavakuutus epilepsiakohtauxen sattues ja vielä itse siinä loukkaantuessa!!!. Pitää itsellä muistaa seuraavalla matkalla, minne sitten menenkin!!!.
09.03.2011 17:20
On siel muutama kaupantekele, pieni hotellintekele, aidatulla alueella asiallisen näköinen suomalaisten rakentama x.
Eli ei siel käymällä rahat mene ostoksiin. Itse kävin Pääjärvellä tunnin verran toissa kesänä. Kenties joskus käyn katsomas sen hotellin sisuksen?.
13.01.2011 18:07
Thaimaa o tuttu 3 käyntikerrasta, kuukausimäärältään 4 kk. Aivan nastaa siel, mutta myös tavallaan ärsyttävää!!.
Venäjä on täl hetkel exoottisempi paikka. Mul o matkaa venäjän rajalle 50 km, mut 100 km lähimmäl venäjän kylän tekeleelle. Olen suorittanut 4 nopeata muutaman pvn reissua eri paikkakunnille.
Vastaa mul ja anna privaatti sp-osoite niin kysyn ns. asiaan kuuluvia, koska sinä tiedät tietyistä kuvioista;-)
Kak??
02.12.2010 15:09
Olen mie -30 asteen pakkases teltas nukkunut, siis sissikomppanias aikoinaan!!. En rupee maxamaan liikaa hotellimajoituxesta, vaik laatu kelpaakin. Sain hyvää tietoa ja sitä löytää jaksaessaan etsiä!!!. Spasipa.
Autoilu Pietariin ei kiinnosta. Juna ja hotelli kuuluessaan samaan matkaan kiinnostaa, vieläpä sil uudel junal!!!. Laivakin mielenkiintoinen ratkaisu. Lentäminen viel katsomatta. Aeroflotit meinaan tipahdella;-)
Selvityxet jatkuvat
25.11.2010 11:15
Ainakin -98 Patongilla sain lasiini jonkin sortin tyrmäystippoja. Meni aivan pää sekaisin!! En pysähtynyt myöhemmin enään samaan ravintolaan!!!. Voi tapahtua monessa paikassa!!!
17.11.2010 10:57
Olen jo monet kerrat ajatellut lähteä karibianmeren suuntaan. Thaimaa jo ajatuxena osittain kyllästyttää. Kyllä siellä varmasti hauskaakin ois.
Kenties karibianmeren mulatit juuri kiinnostavia ovat, siis naiset;-)!!!. Minä lähden sinne päin, kun kerkeän.
Halvat lennot ja majoituxet kiinnostavat. Olen tehnyt paljon ns. "omamatkailua". Mixei vois mennä
ryhmämatkailussa jos ois kohtuuhintaista.
Suunnittelu jatkuu
12.09.2010 13:35
4 vuotta sitten kävin Patongilla ja sain 20 pvn aikana joka päivä!!!. Menen Pattayalle ja teen saman jutun, vai saako Pattayalla ollenkaan;-)?????
31.07.2010 16:21
Lamai inn hotel o lähel bangla roadia, joten sinne voi kävellä eikä tartte tut-tukia!!. Halpa, ei aamupalaa, eikä vartiointia. Muuten systeemit pelaa. Pankki automaatti baaritiskiltä 7,5 metrin päässä;-).
Katso googlen kautta
28.07.2010 20:41
5 pvn päästä olen jo "Petersis". Kyl 100 €/pv o hyvä olla olemas pohjakassaxi. Ei Thaimaassa tiennyt mihin vois valittaa ja tuskin heti tietää Pietarissakaan. No, pitää vaan varmistaa rahojensa riittävyys.
Ei kyl haluttais liikaa pengaa kantaakaan mukanaan. Joillakin aina jossakin ulkomailla menee kaikki rahat kerralla, kun ne ovat lompakossa.
On mul 2 korttiakin, et pitäis sillai onnistua taktikointi, jos toinen jää "OTTOON";-)
02.07.2010 09:27
Kyl on tarkoitus tutustua jokiveneilyyn ja ainakin yhteen museoon tai palatsiin. Tottakai tulee käytyä ainakin 5 - 10 ravintolassa;-)??.
Varmasti on tärkeätä tutustua niihin yleisiin kulkuneuvoihin; "tramvaneihin", dösiin, jne... , jos meinaan katsoa enemmän kuin yhden korttelin.
Tartteeko sinne ottaa paljoa käteistä mukaan(euroja tai ruplia), jos siel on "seinästä otettavaakin rahaa"???. Thaimaassa tos joku vuosi sitten oli oma jännityksensä nostaa yöllä rahaa kiinalaisesta automaatista(siis ohjeet).
Rahat tuli ja korttikin;-).
30.06.2010 15:46
1 / 2