Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juha-lappalainen
profiilit
juha-lappalainen
juha-lappalainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tääl joku sano ettei avoliitto oo avioliitto,sorde vaan hemmot.Avoliitto rinnastetaan avioliittoon,ja kun sen liiton teet,pätee samat ehdot,uskollisuus ja toisen huomioon ottaminen yms.
22.02.2010 02:22
Moi.
Anteeks kun sanon näin suoraan,mut sun ns.avosiippa on narsisti luonteeltaan,joka tuntuu kaipaavan huomiota,ja mikä pahinta,sitoa sut myös omilla ehdoillaan.Oo rohkea ja irtaudu hänestä pian.Kyl maailmassa on muitakin miehiä.Ei kenenkään tartte seurata avomiehen pettämisiä ja nettisuhteita.
Tsemppiä sulle saman kokeneelta mieheltä.Erosin itse samoista syistä vuoden alusta ja olin sentään jo 20 vuotta avoliitossa ja meillä on 2 lasta,tosin jo teinejä nyt.
Tsemppiä ja jaksamista.
22.02.2010 02:18
Moi.Tämä oli oikea huomio.Jotkut suomalaiset,ikävä kyllä,ajattelevat et anti mennä vaan ja kortin käyttöä pelätään,vaikka varsinkin nykyiset visa elektron kortit ovat turvallisia koska kukaan ei voi nostaa tililtä,ilmoittamatta tunnusta ja henkkareita,ennen kuin kate on tarkistettu,ei edes ulkomailla.Hyvää jatkoa.
06.10.2009 01:31
Tallinna on luotettava maa,siinä kuin Suomikin.Jokainen matkailja oasaa löytää heidän ilmoittamansa rahanvaihtopisteen,vain tyhmä vaihtaa kaduilla tai kioskeissa,
06.10.2009 01:22
Virossa ollaan yhtä tarkkoja korttien kans ku suomessakin,:Toista se on mennään siperiaan,jossa kävin kesällä.Ja Pietari sekä Moskova on luotettava vaikka kaikilla suomalaisilla on niistä kauhea scenario.
06.10.2009 01:19
Viron kruunu on tällä hetkellä 0,152,kysyin sitä eilen 05.10.2009 Nordeasta .Oon itse menossa Viroon 5 viikoksi työharjoitteluun koulun kautta,ja siellä elämä ei oo paras mahdollinen.Pitää tietää suomalaisena missä liikut yms ja olla aina varovainen.Mä itse oon siellä käynyt reilun 10 kertaa ja tiedän että Suomen kielellä pärjää hyvin,mutta Englanti on eduksi.Hyvää matkaa ja kaikkea parasta sinulle.
06.10.2009 01:11
Entä se joka mun vajaa 900 euron koulutustuen jälkeen jää,ku pitää maksaa 600 vuokraa,vesimaksu ja sähkö.Sit sä valitat pienistä tuloista ja menoista,ku sama on edessä mullakin.Mitä jää käteen ku lapsia on 2?
06.10.2009 00:53
Vaihto on ny tän päivän kurssin mukaan 0,152 ja jotain.
06.10.2009 00:48
1 / 1