Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinäkö sitten luulet olevasi jotenkin terve minuun verrattuna? Mitähän terveydelläsi oikein tarkoitat ja miten terveys määritellään? Onko tervettä olla jokin keskiverto hysteerikkoapina, vaiko omilla aivoilla ajatteleva ihminen? Onpa tietysti, jos terve määritellään enemmistön käyttäytymiseksi. Muistahan vaan, jotta yleensä apinat valitsevat fiksuja päättämään asioita heidän puolestaan. Joskus fiksun päätös tekee apinalle kipeää, koska apina ei ymmärrä asiaa. Apina ajattelee, jotta fiksu ei ole terve, koska fiksu haluaa tuottaa tuskaa. Sinä olet nyt apina, jolla ei oikein ole käsitystä keskusteltavasta aiheesta. Pidät minua sairaana, koska olen erilinen kuin sinä ja apinakaverisi. On tuskallista olla yksinkertainen, se voi tehdä kipeää. Mutta pikkuhiljaa voit yrittää kehittää itseäsi ja minä kyllä mielelläni tarjoan sinulle apuani, heh heh.
09.09.2009 12:12
teksti ja tyyli on ehkä hieman erilaista kuin sinun, mutta selvästi samoilla linjoilla ollaan. Ainakin luulisin. Tämä on minulle mukavaa vastapainoa, ainahan on kiva väitellä kevyesti. Kuiteskaan en tyhjää väittele, allekirjoitan kaikki kirjoittamani.
09.09.2009 11:38
"Ps. Kerro milloin saat ammuttua hirven makuulle"
En malta olla kertomatta tähän erästä juttua, joka osui kohdalleni "maakuntareissullani" Kamputseassa. Olin v.2003 kaverini kanssa Phnom Penissä kymmenisen päivää, mutta myöskin kierrellen maakuntia kyseisessä maassa. Kertomukseni tarkoituksena on selittää, kuinka sairaita muotoja pyssyillä leikkiminen ja eläinten tappaminen voi saavuttaa nykyajan hyvinvointi-ihmisporsaitten keskuudessa. Jotkut saavat jotain ihme "kiksejä" tappaessaan avutonta elukkaa. Olkaa hyvä:
Pääkaupungista noin 80 km lounaaseen on turisteille tarkoitettu ampumarata. Siellä paikalliseen hintatasoon nähden rikas voi toteuttaa sairaita mieltymyksiään. Kävin ampumaradalla pelkästään uteliaisuuttani ja tottakai koskien tutkimuksiani petopelkureitten ja metsästäjien ajatusmaailmaa kohden. Minulle tarjottiin useita vaihtoehtoja käyttää jotain asetta. Laitan tähän yhden esimerkin:
Maassa makaavan lehmän tappo kranaatinheittimellä tai singolla 80 euroa. Sama homma laadukkaasti videoituna 100 euroa. Tosi makee matkamuisto joittenkin mielestä.
09.09.2009 11:28
kiitoksia tälle, joka kutsui minua Mestariksi. Tämä on kuiteskin vähän liian mahtipontista, minähän haluan vain vilpittömästi auttaa petopelosta kärsiviä ihmisiä.
Liittyyhän metsästys ja sotiminen siinä mielessä toisiinsa, jotta kummassakin tapauksessa käytetään aseita tappotarkoituksessa. Sullekin "pullasorsa" löytyy ruokaa kaupan lihatiskiltä, vaikka et metsästäisikään. Ihmiselle pitäisikin riittää teollisesti tuotettu liha, jotta jokainen lihaa himoitseva saisi päivittäisen liha-annoksensa. Tietysti olisi koko maapallon kannalta tärkeää, jotta ihmiset söisivät mahdollisimman vähän lihaa. Jos kaikki olisivat yhtä ahneita kuin metsästäjät, niin ihmiset söisivät kohta toisiansa. Tämä on taivahan selvä asia sellaisselle fiksulle ihmiselle, jolla on vähänkin loogista päättelykykyä. Metsästäjillä ei tätä kykyä yleensä olekaan. Heidän järkensä on sokaissut lihanhimo.
Pitäähän toki porsas tappaa, jotta ihminen saa lihaa. Äärimmäisyyteen viety lihanhimo kuitenkin tarkoittaa, jotta ollaan valmiita vaikka isoäidistä tekemään lihasoppaa tarvittaessa. Luontoa kunnioittavat fiksut ajattelijat ovatkin täysin eri maailmassa ajatuksineen. He eivät himoitse riistaeläimiä, jotka kuuluvat petoeläimille. Kaikenmaailman porot ja hirvet ovat mitä parhaita välipaloja susille ja karhuille. Ihmisporsaalle välttää navettaeläin. Tällainen ajattelu on mitä suurinta luonnon kunnioittamista.
Sotaahan se on. Hirviporukoissa taistellaan lihapalasista kuten elukat. Mahti-ihmisporsaat hallitsevat ja syövät parhaat ruhon osat. He ovat mukamas suurmiehiä, mutta jos tällainen ihmisporsas pantaisiin rintamalle, niin nenäliinoja tarvittaisiin. Vihollinen saisi maistaa itkevää porsasta, heh heh.
08.09.2009 19:21
täällä puhuvat kalibereista, tehoista, kaatuneitten hirvien lukumääristä jne. Luulevat olevansa miehiä kun hirven veri ei ällötä. Kaatuneen lihaa pystyy syömään, vaikka ei OIKEASTI ole nälkä. Tämä on pikkupoikien hommaa.
Ajatellaanpa, että tällainen henkisesti kehittymätön pikkupoika pantaisiin suurine luuloinensa sotatilanteeseen. Olkoon 308 taikka 5875390 kaliberia niin itkuhan siinä pääsee, jos vaikkapa omasta pikkurillistä vuotaa ihmisen verta. On totta, että sotatilanteissa on käytetty jos jonkinlaisia piristeitä taikka huumeita pitääkseen sotilaan taistelukunnossa, mutta hirvestäjien käyttämä alkoholi on tähän verrattuna lähes surkuhupaisaa.
08.09.2009 10:16
puhutaan, niin sinä et ole minun herjauksen uhri. Sen sijaan olet kyykytykseni uhri, heh heh.
07.09.2009 10:03
sitä nyt raavas metsästäjäpoika on niin herkkänä. Itku sulla varmaan tulee tappaessasi sorsaakin. Ota nenäliinoja mukaan jahtireissullesi.
07.09.2009 10:00
onhan suklaapatukan työntäminen perseeseen myös laillista. Pitäiskö sitten jotain näin järjetöntä tehdä koska se vaan on laillista? Sama asia metsästyksen kanssa. Metsästäjät yleensä ovatkin yhtä tyhmiä kuin suklaapatukan perseeseensä survojat.
07.09.2009 09:56
kun minä en apinoilta kysele aiheita, mistä kirjoitan.
Poistin muutaman viestini, koska olin pahoittanut jonkun herkän ihmisreppanan mielen. Minulla kun ei ole tarkoitus loukata ketään eikä aiheuttaa mielipahaa. Päinvastoin, tarjoan mielelläni apuani petokauhuisille hysteerikoille. Siis asiallista terapiaa susianalyysin avulla.
05.09.2009 04:24
onko poronhoidolla merkitystä saamalaiselle kulttuurille. Joka tapauksessa olisi viisainta syöttää porot susille. Saamelaiset opetelkoot muutakin kuin porojen purentaa ja paimentamista. Menkööt vaikka koulun penkille. Poronliha on namia susille ja sitä niille tarjottakoon, nam nam.
04.09.2009 16:23
maailma enemmän pelastuu jos minä pysyttelen maan pinnalla ja jaan sivistystä ympäriinsä. Hysterialle ja pakokauhulle on turha antaa pikkusormea.
04.09.2009 11:18
susien eikä karhujen raatelemana, heh heh. Sinä tuskin tiedät Jupiterista yhtään mitään. Olet selvästi velliperse, joka pelkää susia.
04.09.2009 11:16
Poronpurijat ovat yhteiskunnallemme raskas taakka kannettavaksi. Lääkkeeksi tarjoan kaikkien tukien lakkauttamista näille luonnosta piittaamattomille pullasorsille. Porolässytys ja lapin eksotiikka turisteille lähinnä ällöttää. Siinä sivussa muut kärsivät porokolareista ja porojen tallomasta maaperästä.
02.09.2009 11:18
Kiitoksia asiallisesta palautteesta. Mietippä, jos joku erääseen kansanryhmittymään kuuluva ihminen kantaa puukkoa povessa ja on hyvin herkkä käyttämään sitä. Jos tällaisesta toiminnasta on dokumenttia, niin alatko herkästi uhoamaan kyseiseen ryhmittymään kuuluvalle henkilölle? Minä vielä arvioin, että viina madalluttaa tätä uhoamiskynnystä. Koskaan ei pidä yleistää, mutta jotkin realiteetit vain kannattaa ottaa huomioon.
Hyvä esimerkki tähän on tuo parin päivän takaisen sorsastajan kohtalo. Kannattaako pikkupoikien leikkiä aseitten kanssa?
02.09.2009 10:54
Tämähän oli kuin minun suustani! Veikkaanpa, jotta olet aika älykäs ja huumorintajuinen ihminen.
02.09.2009 10:37
osin metsästäjien huono laskutaito johtuu siitä, että he ovat yleensä räkä poskella kännissä ja siksi näkevät minkä tahansa eläimen vähintään kahtena. Siksipä, kun jokin kiltti hauva juoksentelee metsässä, niin hysteeriset metsästäjät ilmoittavat tällöin nähneensä verenhimoisen susilauman. Annahan sitten tällaisten urveloiden miettiä jotain sorsamääriä, heh heh.
31.08.2009 14:18
Ei muuta kun isket kyntesi siihen namipoikaan. Kun seurustelette, sinulla on varmaankin vapaa pääsy minkkitarhaan. Sitten joku yö vaan päästät minkit irti, luontoon susille välipalaksi. Tämä on ihan oikein näille typerille minkkitarhaajille, heh heh.
28.08.2009 16:50
on niin tollo että ostaa peloissaan haarniskan, niin tottakai minä myyn. Bisnes is bisnes, heh heh. Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa.
28.08.2009 08:26
minähän olen ihmiskapellimestari, joka vinguttaa apinalaumaa. Tavoitteena on saada orkesteristamme petoja pelkäämätön joukkio.
28.08.2009 01:15
no kampaa sinä sitten apina vaikkapa naamasi. Haistan heti, jotta olet susipelkuri. Jos olet kiinnostunut mainitsemistani rautahaarniskoista, niin ollaan yhteydessä. Ajattele lastesi turvallisuutta!
28.08.2009 01:08
101 / 106