308 on hyvä hirviase!

Controlman

Aina näillä palstoilla riittää tuon 308 mollaajia. Itse olen ampunut 308 yli 50 hirveä. Kokeillut olen noita tykkejäkin ja aina palannut tuttuun ja turvalliseen 308.

Varsinkin nuorelle aloittelijalle, jolla ei ole varaa moniin aseisiin 308 on ehdottomasti paras. Käykaikkeen jahtiin ja ratalla ehdottomasti paras. Ylivoimaiseti halvimmat panokset. Nuot "tykinjytkythän" maksaa monta euroa kipale.

8

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sako 85 ss synt

osumatarkkuus ja harkityst laukaukset on se juttu!

• Ammattilainen.

Niin raju otus,ettei sitä kantsi paukutella alle 12millisillä nallipyssyil

• Järki käteen !

A l y h o i, ä l ä j ä t ä ! ! ! ! !
      308 on hyvä kettupyssy ja käy vielä kauriiseenkin, mutta kaiken isomman riistan metsästäminen sillä on eläinrääkkäystä !
      Pienoiskiväärillä on joskus karhujakin metsästetty, mutta vastuuntuntoinen metsästäjä ei todellakaan
      käytä 308 kaurista suurempaan.
      Miksi käyttää nallipyssyä metsästykseen, kun on suurempiakin kaliibereja????
      Totuus on, että tehokkaampi ase samalla osumalla myös lopettaa eläimen kivuttomammin!

• täällä puhuvat kalibereista, tehoista, kaatuneitten hirvien lukumääristä jne. Luulevat olevansa miehiä kun hirven veri ei ällötä. Kaatuneen lihaa pystyy syömään, vaikka ei OIKEASTI ole nälkä. Tämä on pikkupoikien hommaa.

Ajatellaanpa, että tällainen henkisesti kehittymätön pikkupoika pantaisiin suurine luuloinensa sotatilanteeseen. Olkoon 308 taikka 5875390 kaliberia niin itkuhan siinä pääsee, jos vaikkapa omasta pikkurillistä vuotaa ihmisen verta. On totta, että sotatilanteissa on käytetty jos jonkinlaisia piristeitä taikka huumeita pitääkseen sotilaan taistelukunnossa, mutta hirvestäjien käyttämä alkoholi on tähän verrattuna lähes surkuhupaisaa.

• säälittää kaikkia

typerillä sökellyksillään...

• sotatilanteessa

eikä siinä ehtinyt veri ällöttämään. Sopii anaalimestarinkin kokeilla, mutta eipä taida rahkeet riittää.

• sotatilanteessa kirjoitti:

eikä siinä ehtinyt veri ällöttämään. Sopii anaalimestarinkin kokeilla, mutta eipä taida rahkeet riittää.

voisitko vähän tarkentaa "hevosteluasi" ?

Minulla on vahva epäilys, jotta olet lähinnä sanaseppo, heh heh. Jos tarkennat, ja mitä enemmän kerrot, niin sitä enemmän luulisin kykeneväni määrittelemään ja analysoimaan, millä tasolla liikut sotaleikkeinesi. Siis, näin pikaisen analyysin kannalta olet tyhjä suunpieksijä, tuskin edes syöt kotivaran verilettuja.

• veriletuista
        Susianalyytikko kirjoitti:

voisitko vähän tarkentaa "hevosteluasi" ?

Minulla on vahva epäilys, jotta olet lähinnä sanaseppo, heh heh. Jos tarkennat, ja mitä enemmän kerrot, niin sitä enemmän luulisin kykeneväni määrittelemään ja analysoimaan, millä tasolla liikut sotaleikkeinesi. Siis, näin pikaisen analyysin kannalta olet tyhjä suunpieksijä, tuskin edes syöt kotivaran verilettuja.

enkä Persianlahdella nähnyt sudenystäviä.
        HEH-HEH vaan itsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe