Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Mistä viikonloppuna sairaslomatodistus?

Tyhmä juttu mutta tarvitsen viikonloppuna sairaslomatodistuksen, mutta tuntuu tyhmältä lähteä päivystykseen sitä jonotta
    Hämeenlinna
    12
    17292
  2. Kokemuksia perhepäivähoitajasta?

2v täyttävä poikani sai vain perhepäivähoitajalle paikan, minulla on vain huonoja ajatuksia siitä enkä edes ajattele lai
    Päiväkoti
    24
    4361
  3. Maidoton kokeilu vatsakipuihin

Te jotka olette kokeilleet maidotonta ruokavaliota vatsavaivoihin, oletteko jättäneet ihan kaiken pois, esim juustot, ma
    18
    2681
  4. Kokemuksia vauvan kanssa etelässä?

Menemme syyslomalla espanjan aurinkorannikolle, vauva sillon reilu 3kk mukana myös 6v. olemme aiemminkin olleet siellä m
    Perhelomat
    74
    2364
  5. Kun laihdutuksen aloitus vaikeaa

Mun olisi pakko laihduttaa jo terveyden vuoksi, ylipainoa ei ole vielä merkittävästi mutta suunta on huono, kaipaan vink
    Yleistä laihdutuksesta
    18
    1545
  6. Ystäviä Lahdesta

Olisi kiva saada uusia ystäviä baariin, kahville, shoppailuun ym. Ole mielellään Lahdesta ja /- 30v naisihminen niinku
    5
    662
  7. Hääpaikkana Hollolan Hirvi?

Kellään kokemusta tuosta paikasta?
    Häävalmistelut
    3
    654
  8. Muita hyvin lentopelkoisia

Miten hallitsette lentopelkoanne? ens viikolla taas reissu odottaa ja nyt jo kauhulla odotan pelon tunnetta. Minua ei mi
    Yleistä lentämisestä
    25
    604
  9. Häiden suunnittelu

Olemme järjestämässä häitä ensi kesälle, mitään en ole vielä suunnitellut ja ideoita kaipaan. Vieraita noin 60, budjetin
    Häävalmistelut
    10
    591
  10. Kokemuksia Lufthansasta erityisesti lasten kanssa?

Lennämme Lufthansalla jenkkeihin kahden lapsen kanssa, kokemuksia palvelusta ym? en löytänyt ainakaan nettisivuilta mitä
    Yleistä lentämisestä
    17
    543
  11. Kuinka nopeasti rintojen pienennykseen pääsee?

Mulle tehtiin lähete nyt joulukuun alussa leikkaukseeen ja mietinkin että meneekö siihen se puoli vuotta odottamiseen? H
    Plastiikkakirurgia
    8
    457
  12. Mikä syynä vatsakipuihin ?

Mikähän voisi aiheuttaa ruokailun jälkeen heti tulevaa kovaa vatsakipu ylävatsalla? kestää välillä useita tuntejakin, en
    5
    411
  13. Maidoton ruokavalio

Te jotka olette vatsavaivoihin kokeilleet maidotonta ruokavaliota kuinka tarkasti noudatatte sitä, esim juustot, margari
    Ruoka-allergiat
    3
    406
  14. Miksi en saanut kokemuslisäpäätöstä?

Jos olen ymmäränyt oikein tämän kokemuslisäjutun niin 5v jälkeen tulisi kokemuslisä, tuleeko vain kuntapuolella ja pitää
    2
    398
  15. Erityislapsen äiti kaipaa juttukaveria

Olen 33v kahden pojan äiti, 7v pojalla on laajoja neurologisia ongelmia lähinnä motoriikassa ja hahmotuksessa. Kaipaisin
    Lasten terveys
    5
    371
  16. Vinkkejä Ixiaan ?

Menemme ensi kertaa Ixiaan kesäkuussa mukana kaksi lasta. Kaikki asialliset vinkit ja kokemukset tervetulleita. Mihin re
    Rodos
    2
    294
  17. Kokemuksia lasten kanssa Maspalomas?

Menemme Maspalomasiin helmikuussa kahden lapsen kanssa ja olis kiva kuulla kokemuksia sieltä? Mitä voi odottaa lämpötila
    Perhelomat
    2
    283
  18. Ystäviä!

Löytyisikö Päijät-Hämeen tai Uudenmaan alueelta uusia ystäviä? Olen 30v. nainen, sinkku ja mulla on yksi lapsi. Kaipaan
    0
    274
  19. Miten tauti todetaan

Mulla on ollu jo jonkin aikaa jaloissa pistelyä ja puutumista joka on aika voimakasta koska tämä on ilmaantunut jo mone
    MS-tauti
    2
    273
  20. Mihin lämpimään lasten kanssa helmikuussa?

Pitäisi olla oikeesti lämmintä kanaria ei riitä, ja Thaimaa ym ovat liian pitkän lennon takana, kokemuksia?
    Perhelomat
    3
    263