Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Mitä tehdä ensin jos epäilee 2 tyypin diabetestä?

Seuratako ensin sokereita itse jonkin aikaa vai määrääkö lääkäri kokeita vain oireiden perusteella? mulle tehty kontroll
    Diabetes
    8
    243
  2. Voiko koulua vaihtaa kesken opintojen?

Miten helposti tai pystyykö ollenkaan vaihtaa koulua kesken opintojen? hain samaan koulutukseen kahteen kaupunkiin mutta
    Ammattikorkeakoulut
    4
    233
  3. Ystäviä P-Hämeestä?

Kaipailen ystäviä Lahdesta ja muualta Päijät-Hämeen alueelta. Olen 30v sinkku nainen. Olisi kiva saada seuraa baareihin,
    1
    220
  4. Kaveri Lahden Yöhön

Löytyisikö kaveria Lahden Yö tapahtumaan joka on tulevana viikonloppuna?? Lähinnä lauantaina. Olen 30v naisihminen. (vai
    Elokuva-
    0
    216
  5. Ystävä haussa

Perheellinen 34v nainen etsii kavereita Hämeen alueelta miksei kauempaakin kirjotteluun ja menokaveriksi
    0
    214
  6. Amsterdamiin pikkuisen kanssa

Menemme 1v lapsen kanssa kolmeksi yöksi amsterdamiin, olisko vinkkejä missä kannattaa käydä ja onko taksilla liikkuminen
    Amsterdam
    2
    206
  7. Ystäviä Lahdesta

Kaipaisin ystäviksi eroamassa olevia tai eronneita Lahden alueelta. Iältäsi voit olla 30 Itse olen juuri eronnut ja min
    0
    201
  8. Kokemuksi asperger tutkimuksista

Poikani odottaa pääsyä neuropsykiatrisiin tutkimuksiin epäilynä asperger, kuulisin mielellään kokemuksia millaiset tutki
    Tarkkaavaisuushäiriöt
    1
    179
  9. Kakuntäytteet lastenjuhliin?

Haussa yhteensopivat täytteet jotka lapsille maistuvat? helppoja mielellään. Millä kirjottaisitte kakun päälle..marmelad
    Leivonnaiset
    2
    177
  10. Ystäviä Hämeestä

Olen muuttamassa elokuussa Lammille ja olisi kiva löytää kavereita sieltä tai lähialueilta. Olen 31v. Mulla on mies, 5v
    2
    176
  11. kokemuksia british airwaysta ja heathrown kentästä

lennän muutaman viikon päästä pienen poikani kanssa kaksin lontooseen ja sieltä jatkolento san fransiscoon. Onko heathro
    Yleistä matkailusta
    2
    175
  12. Haussa kavereita

Olen perheellinen 34v hämeestä, yksinäisyys vaivaa useinkin, jos kaipaat kavereita kahville ym kirjoita, vain naispuolis
    Ystävyys
    0
    171
  13. Uusia tuttavuuksia?

Olen 33v perheellinen ja asustelen Lammilla, kaipailen uusia naispuolisia ystäviä shoppailuun, tapahtumiin, tanssilavoil
    0
    170
  14. Mistä aloittaa?

Vanha kaappi pitäisi saada kuntoon mutta jäädä vanhan kaapin näköiseksi, mistä aloitan? onko hyviä nettisivuja josta saa
    Huonekalujen entisöinti
    1
    163
  15. Ystäviä Hämeestä?

Etsin uusia ystäviä Hämeen alueelta, itse asun Lammilla, olen 33v ja minulla on mies ja kaksi lasta sekä koira. Seuraa
    Ystävyys
    0
    154
  16. Pikkubändi häihin?

Etsitään nyt täältäkin eli haussa duo tai trio häihin hämeeseen ensi kesäksi, tanssi- ja iskelmämusaa, mitkä on hyviä?
    Hääjuhla
    5
    153
  17. Juhlapaikka väliltä Hollola- Hämeenlinna?

Apua pitäisi nopeasti löytää hääpäaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi
    Häävalmistelut
    1
    151
  18. Ystäviä haussa

Etsinnässä luotettava 30 vuotias, mukava naispuolinen mahdollinen ystävä keikoille, terassille keskusteluihin, shoppailu
    Ystävyys
    0
    148
  19. Kokemuksia United Airlines yhtiöstä?

Etsin sopivaa lentoa jenkkeihin, en ole unitedilla koskaan ollut, minkälainen on?
    Yleistä lentämisestä
    3
    146
  20. vyötärönympärysmitta

En ole mielestäni kauheen ylipainoinen mutta vyötärönympärysmitta on lähes sata mikä naisilla on huimasti liikaa ja kyll
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    146