vyötärönympärysmitta

En ole mielestäni kauheen ylipainoinen mutta vyötärönympärysmitta on lähes sata mikä naisilla on huimasti liikaa ja kyllähän läskiä mahan kohdalla on, kertooko mitta vai paino enemmän? Painoakin haluaisin pois mutten onnistu

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+15

Mitta kertoo siitä, että se rasva mitä sinulla on, on kertynyt juuri vyötärölle. Pelkkä paino ei myöskään kerro sitä, millainen on kehonkoostumuksesi, mutta vyötärönympäryksesi indikoi sitä, että rasvaprosenttisi on liian korkea.

• ...

mulla on sama vika.mittani on 167/59 mutta vyötärö on 80 senttii.no n. 40 senttii on lähtenyt mutta ei mua toi 80 senttii haittaa.

• punttimimmi3

160 cm / 60 kg, ja vyötärönympärys 64 cm. Kertoo noi mitat aika paljon kehon koostumuksesta.

• Särkynyt

toki vyötärönympäryksen kokoon vaikuttaa myös paljon se, minkä mallinen vartalosi on: joillain vain rasva kertyy vyötärölle(omenanmallinen) kun taas tiimalasivartaloisilla paino saa mennä reilusti ylipainon puolelle enenkuin v.y ylittää riskirajan, joka taitaa olla nykyisin naiailla se 85cm ja miehillä hieman suurwmpi.

itse olen ollut aina vyötäröltäni hoikka vaikka paino olisikin kivunnut ylipainon puolelle. Nyt v,y:ni on 55cm mitä ei välttämättä kaikki edes saavuta koskaan vaikka laihduttaisi itensä nälkäkuoleman partaalle, olen itse siis normaalipainoinen.

• cuba libre

Liikunta vaikuttaa voimallisesti justiinsa vyötärörasvaan. Ja etenkin ruokavalio.

Riskirajoja sekä rajoja. Miehillä se on 100cm, naisilla 90cm. Hieman kohonnut riski on miehillä akselilla 90-100cm.

Lantio nyt on, mitä on. Vyötärö-lantiosuhde on myös yksi mittapuu. Netistä löytyy ohjeita, miten tämän kanssa.

Vartalonmalleja on monia. 100cm kuitenkin alkaa olla jo vähän liikaa, etenkin naisella. Isolla miehellä tuo 100cm ei niin kovin paljoa vielä ole, vaikkakin se melkein aina tarkoittaa, että olisi syytä hieman katsoa linjoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70