Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

43

1. nämä keskustelut on käsittääkseni ihan jokaisen omassa vapaassa harkinnassa eli ei oo pakko lukea näitä marisemisia jollei kiinnosta, mene itse pois täältä palstoilta jossei sua huvita lukea mun kirjoituksia,,,minä kirjoittelen tänne jos haluan koska tää on ihan oikeesti helpottanut mun oloani. En todellakaan odota että joku sanoisi mulle mitä tehdä ja sitten tekisin niin, kirjoittelen vaan ajatuksiani. Mukavaa kesänjatkoa vaan sullekin!
  2. Tiedän että olisi pitänyt aikaisemmin tehdä jotain, silloin 10 vuotta sitten erota, hyvä nyt sanoa. Mutta kun silloin en tiennyt että tänään on tämä tilanne. Silloin selvitimme asiat , tai niin ainakin luulin. Ja sekin on totta että tällä hetkellä olemme kulissiliitossa. Enkä minä mitään sääliä kaipaa, itsepähän olen antanut asioiden mennä/olla näin. Mutta siinä olen eri mieltä, että on helppo lähteä. Ei ainakaan minulle.
    Tämä vanha suhde ei ole jatkunut 10 vuotta, on viime aikoina alkanut uudelleen
    kun meillä on asiat mennyt uudelleen solmuun, näin ainakin mies minulle sanoi. Vaikka eihän minun häntä tarvitse puolustella. Ehkä kuitenkin ollut mielessä tämä toinen nainen koko 10 vuotta....Mutta yhteistä tulevaisuutta he eivät ole kuulemma suunnitelleet, nainen on myös naimisissa.