Vapaa kuvaus

Linkit: http://www.finfanfun.fi, http://blogitus.net/moldie/ Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Multisillan ala-aste,Peltolammin ala-aste,Hatanpäänm yläaste,VarsinaisSuomen kansanopisto,Pohjois-Karjalan opisto Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Oletko kirjoittanut muuta? Olisi aivan ihanaa lukea vaikka heistä lisää.. Loppuosan "itse asiaan pääsemisen" lukisin alkuosan tyylisellä rauhallisella ja tarkalla kuvailulla ;)
  2. Sä kuulostat aivan täydellisesti sellaiselta ihmiseltä jollaiseen olen jo monia vuosia halunnut tutustua :D Oon kesällä 33 täyttävä bi tyttö, tyttö, koska luonteeltani ja asenteeltani lähempänä sitä 20-25 vuotiasta kun omaa 30-35 vuoden ikääni. Kavereita yleisesti ottaen on 17-40 vuotiaisiin, joten ikä on minunkin mielestäni vain turhanpäiväinen numero henkkareissa ;)
    Oikeastaan minua voisi sanoa poikamaiseksi, lyhyet punaiseksi värjätyt hiukset, arkena harvoin meikkiä ja aika ronski puheiltani;) baari-iltaa varten minulla on jotenkin olemassa aivan oma tyylinsä (en tiedä miksi ne eroavat toisistaan); värikästä silmämeikkiä, asuna esim mustat verkkosukkahousut punaisten sukkisten päällä, minihame avainketjulla, luistinnyöritetyt saapikkaat, tiukka, ehkä jopa avarakauluksinen paita, koruja...
    Luonteeltani hyvin empaattinen, utelias ja kiltti. Sellainen pirskahteleva, avoin ja puhelias, hyvin impulsiivinen ja tunteellinen. Kai mä olen joku ristiriitojen yhteensulautuma, aina lyhyet hiukset ja olo jotenkin poikamainen ja silti rakastan pitkiä hameita ja olen kurvikas (ehkö osin liikakilojeni takia). Hippivivahteinen punk-henkinen kummallisuus;) Olen pitkään tiennyt että minun olisi kuulunut syntyä homomieheksi, mutta ehkä sit sueraavassa elämässä, nyt mennään näillä mitä on;)
    Miehissä ulkonäöllisesti kiinnitän tuikkivan katseen naisellisiin, tyttömäisiin laihoihin poikiin ja naisissa vastaavasti vetoaa jonkinlainen pieni poikamaisuus tai sitten sellaiset "keijukais tytöt" ;) Juu, ihan selkeesti lähdetään joskus yhdessä Pinkkiin ;)

Olisin onnesta kippuralla jos kiinnostuisit tutustumaan minuun lisää ja jatkamaan kirjoittelua vaikka mailien muodossa