Moi vaan kaikille, mä oon erilainen normaalista massasta poikeava, yksilöllinen, persoonallinen Maaliskuussa ikää tulee 36v. olen bi-kundi! Seurustelen tällä hetkellä umpiheteron naisen kanssa joka ei kuitenkaan hyväksy minussa näitä persoonallisia elementtejä, enkä kyllä ihmettele yhtään!! Itse kuitenkin tunnen vetovoimaa niin miehiä kuin naisia kohtaan, no tarkemmin en ihan millaisia miehiä ja naisia kohtaan vaan pitää olla sitä jotain!! Itse oon henkisesti enemmän jotain 18-20v., vartaloltani ollut aina hoikka, miehisessä näkökulmassa laiha koska oon 183cm pitkä ja painoa vain 60kg, ei en ole anorektinen, syön ihan normaalisti, lääkäritkin ovat laihuuttani tutkineen kuitenkaan löytämättä mitään vikaa..No kelpaan itselleni tälläisenä luultavammin kelpaan myös muille! Kaipaan elämääni meneviä, reippaita, juttelutaitoisia kavereita, mutta joidenka löytäminen sitten onkin oma ongelmansa? En etsi mihinkään tiettyyn ikä katekoriaan jumittuneita ihmisiä, vaan mulle kelpaa kaveriksi kaikki olipa hän sitten nuori tai itseäni huomattavasti vanhempi!! Mutta vanhempien kohdalle mitä tulee pitää olla nuorekas, mutta samalla oma itsensä ja samaa se pätee nuorempiikin!! Niin minä oon Mies, mutta luonteeltani melko femiininen, tyttömäinen, huumorintajuinen, iloinen, huumorintajuinen, kiltti, herkkä, rauhallinen, mutta kuitenkin menemistä rakastava, tykkään retkeilystä, vaelluksista, festareista, shoppailusta ja bilettämisestä, vaikka ennemmin käynkin bi-ystävällisissä paikoissa esim. Tampereella ravintola Pinkistä tykkään!! lisäksi se että oon pienikokoinen tykkään pukeutua naistenvaatteisiin koska niistä löytyvät sopivalla istuvuudella oikean kokoiset vaatteet, rakastan vaatteita, kosmetiikkaa, pukeutunmista, kauneutta ja muotia, värjäilen hiuksiani, meikkaan?? Olen luonteeltani rockhenkinen, miesten kohdalla mun silmäni loistaa jos kundi on rockhenkinen ja pukeutuu rocktyyliin omaksuttavasti, naisten kohdalla katseeni kiinnittyy naiselliseen pukeutumiseen, korkkareihin ja erintoten tykkään jos nainen tykkää meikata ja huolehtia ulkonäöstään!! haluaisin siis löytää tulevaan kevääseen ja kesään uusia bi-henkisiä ystäviä, luontoon retkeilemään, picknickille vaikka esim. Suomenlinnaan, kiertää festareita, miuta musiikkitapahtumia, bilettämään kuin istumaan iltaa ystävien kesken??? Niin vaikka meikkaan ja tykkään pukeutua naisellisiinkin vaatteisiin en missään nimessä ole mikään transvestiitti ehkä enemmän transsukupuolinen, koska kuitenkin sisällä sydänmessäni tunnen vahvasti että oon syntynyt väärään sukupuoleen!! Ottakaa kantaa!! Ja kertokaa mistä mä ystäviä hakemaan lähden!!
Erilainenko??
6
595
Vastaukset
- young
muuten vaikutat tosi mielenkiintoiselta, paitsi liian vanha
- Biboy74
Mikä minusta vanhan tekee?? Onko ikä nykyään ylitse pääsemätön este??
Biboy74 kirjoitti:
Mikä minusta vanhan tekee?? Onko ikä nykyään ylitse pääsemätön este??
Sä kuulostat aivan täydellisesti sellaiselta ihmiseltä jollaiseen olen jo monia vuosia halunnut tutustua :D Oon kesällä 33 täyttävä bi tyttö, tyttö, koska luonteeltani ja asenteeltani lähempänä sitä 20-25 vuotiasta kun omaa 30-35 vuoden ikääni. Kavereita yleisesti ottaen on 17-40 vuotiaisiin, joten ikä on minunkin mielestäni vain turhanpäiväinen numero henkkareissa ;)
Oikeastaan minua voisi sanoa poikamaiseksi, lyhyet punaiseksi värjätyt hiukset, arkena harvoin meikkiä ja aika ronski puheiltani;) baari-iltaa varten minulla on jotenkin olemassa aivan oma tyylinsä (en tiedä miksi ne eroavat toisistaan); värikästä silmämeikkiä, asuna esim mustat verkkosukkahousut punaisten sukkisten päällä, minihame avainketjulla, luistinnyöritetyt saapikkaat, tiukka, ehkä jopa avarakauluksinen paita, koruja...
Luonteeltani hyvin empaattinen, utelias ja kiltti. Sellainen pirskahteleva, avoin ja puhelias, hyvin impulsiivinen ja tunteellinen. Kai mä olen joku ristiriitojen yhteensulautuma, aina lyhyet hiukset ja olo jotenkin poikamainen ja silti rakastan pitkiä hameita ja olen kurvikas (ehkö osin liikakilojeni takia). Hippivivahteinen punk-henkinen kummallisuus;) Olen pitkään tiennyt että minun olisi kuulunut syntyä homomieheksi, mutta ehkä sit sueraavassa elämässä, nyt mennään näillä mitä on;)
Miehissä ulkonäöllisesti kiinnitän tuikkivan katseen naisellisiin, tyttömäisiin laihoihin poikiin ja naisissa vastaavasti vetoaa jonkinlainen pieni poikamaisuus tai sitten sellaiset "keijukais tytöt" ;) Juu, ihan selkeesti lähdetään joskus yhdessä Pinkkiin ;)
Olisin onnesta kippuralla jos kiinnostuisit tutustumaan minuun lisää ja jatkamaan kirjoittelua vaikka mailien muodossa
- Talvipari
Hei.
Olet todella mielenkiintoiselta vaikuttava mies. Melkeinpä uskaltaisin sanoa että harvinaislaatuisen fiksun oloinen kaveri. Sellainen joita ei täältä helpolla löydä. Ja johon olisi todella mukavaa myös lähemmin- ja perusteellisemmin tutustua.
Ensin kirjeiden välityksellä, ja myöhemmin, kuka tietää..
Meidän s-postiosoitteemme löytyy profiilistamme. Olisi mukava kuulla sinusta lisää.
Terv. Talvipari - haaaveilija
Kirjoituksen perusteella haluaisin tavata, Vaikutat avoimelta ja menevältä tyypiltä :) Ootko aina tiennyt tykkääväsi molemmist sukupuolista? Harmi kun asut noin kaukana, olisi ollut mukava nähdä vaikka kahvilla joku päivä. itse kun asun turun seudulla. Itse siis olen bi-nainen, ja aina sitä tiennyt olevan. Vanhemmat ja ystävätkin ovat sen hyväksyneet, jopa paremmin mitä vuosia sitten ajattelin. Olisi kiva kirjoitella enemmänkin. :) Vastaathan jos haluat kirjoitella esimerkiksi sähköpostia tai vaikka soitella ;)
- Miksi valehdella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244