Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
patriklind
profiilit
patriklind
patriklind
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista
Aloituksia
32
Kommenttia
530
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noista aloittajan mainitsemista yrteistä on timjami se vaikein. Muut kyllä talvehtivat Etelä-Suomen puutarhoissa. Timjamiin kannattaa jättää riittävästi vartta ja toivoa, että olosuhteet ovat ihanteelliset - ei liina kylmää, mutta riittävästi lunta.
Parvekkeella talvehtimisesta en tiedä sanoa juuri mitään. Ruukkujen ainakin pitää olla riittävän suuria. Luulisi mintun ainakin pärjäävän, kun sitä ei saa kuolemaan vaikka haluaisi.
03.10.2012 19:43
Onko tutkittu, voisiko kyse olla sydänlihastulehduksesta? Kannattaisi keskustella lääkärin kansa, josko olisi hyvä ottaa sydänlihasnäyte (biopsia). Se saattaisi selvittää jotakin. Operaatio on hieman epämiellyttävä mutta täysin kivuton. Minä kestin sen joten sinäkin kestät :)
03.10.2012 19:25
Olen tyypin 2 diabeetikko ja teen säännöllisesti epäsäännöllistä vuorotyötä. Se ei ei ole aiheuttanut ongelmia sairauden kannalta. On hyvä vain tehdä selväksi sekä työnantajalle että kollegoille, että on tällainen perussairaus. Se auttaa työyhteisöä ymmärtämään, että esimerkiksi myöhään illalla tarvitsee ylimääräisen välipalatauon.
03.10.2012 19:16
Olen yli 50-vuotias mies ja pituus on 174 cm. Aikuisena paino on vaihdellut 62 ja 112 kg:n välillä. Nyt painoa on 85 kg, joka on siedettävää, vaikka saishan sitä mieluummin 15 kg kevyempi olla.
03.10.2012 19:04
Minun pisin parisuhteeni 30 vuoden ikään mennessä oli kestänyt puoli vuotta. Silloin tapasin miehen, jonka kanssa olen elänyt jo yli 20 vuotta. Ja olen onnellinen.
03.10.2012 18:51
Ruokakaupassa ei tule juuri hintoja katseltua, ei etenkään maidon. Maito on joka tapauksessa niin halpa tuote, ettei sen hinnalla ole väliä.
28.09.2012 10:48
Minä olen ostanut talvivalkosipulia ainakin Multasormesta ja Plantagenista. Noiden ketjujen myymälöitä kai löytyy Oulunkin seudulta?
28.09.2012 10:37
Kyllä nimekkäätkin kirjailijat kirjoittavat elämäkertoja. Stefan Zweig kirjoitti niitä useita. Samaten Paavo Haavikko ja Norman Mailer.
24.09.2012 23:00
Aroniat ovat yleensä valmíita, kun ne ovat täysin tummuneet. Tähän aikaan vuodesta pitäisi olla jo aika valmista kamaa.
24.09.2012 22:32
Sinulle 2 miljoonan euron velat ovat varmaan mitätön juttu kun budjettisi on sentään mainitsemasi biljoona euroa (ykkönen ja 12 nollaa). Velathan ovat silloin ainoastaan 0,0002 % budjetistasi. Budjettisi on myös noin 50 kertaa Suomen valtion budjetin kokoinen. Pohjanmaalla kaikki on suurta...
24.09.2012 21:45
Antonio on kyllä hyvän näköinen namu. Meikäpojan käy vähän kateeksi Pekkaa :)
24.09.2012 19:53
Kepu pettää aina. Antakaa minulle rehellinen kepulainen, niin minä annan teille kuun taivaalta.
24.09.2012 17:40
Helsingin fine dining -ravintolat ovat erittäin kiinnostuneita metsäsienistä. Tiedän kokemuksesta. Siitä vaan soittelemaan Demoon, Savoyhin, Postresiin...
15.09.2012 03:11
Säilytän suolasienet kellarissa, jossa lämpötila kesäisin kohoaa jopa 15 asteeseen. Tein juuri tällä viikolla sienisalaattia viimeisistä viime syksyn suolasienistä. Ei mitään merkkejä pilaantumisessta! Tärkeää säilyvyyden kannalta on, että sienissä on PALJON suolaa ja että päällimmäinenkin sieni on kokonaisuudesssaan nestepinnan alla.
15.09.2012 03:01
Suppilovahveron sekoittaminen seitikkeihin vaatii kyllä täysin poikkeuksellista lahjattomuutta. Sellaisia yksilöitä ei varmasti Suomessa synny kuin alle 20 vuosisadassa.
15.09.2012 02:55
Olet ollut väärissä metsissä. Viime viikonloppuna sain Helsingin Vuosaaresta kunnon sienisaaliin. Varsinkin kehnäsientä ja kangastattia löytyi paljon. Edellisinä viikonloppuna Someron suunnalla keräsin korillisen lampaankääpää. Myös suolasieniä, etenkin sikurirouskua ja kangasrouskua tuli paljon. Suppilovahverotkin ovat jo nousemassa.
15.09.2012 02:47
Mulla on nyt toinen Fiskarsin rikkaruohonpoistaja käytössä. Se ensimmäinen kesti neljä vuotta ja uuden ostin viime vuonna. Se on kuitenkin sen verran kätevä värkki, että voin kyllä joka neljäs vuosi satsata uuteen.
09.09.2012 21:22
Olen vuosikausia säilönyt vihreitä tomaatteja etikka-sokeriliemeen. Elän yhä.
09.09.2012 21:11
Minun mielestäni tässä gallupissa on oleellista se, että suurimpien hallituspuolueiden kannatus on nyt tasoissa ja että oppositiopuolueet ovat niistä selvästi jäljessä. Kukaan täyspäinen ei kuvittele, että näistä luvuista voisi päätellä jotakin vuoden 2015 eduskuntavaalien tuloksesta. Niihin on vielä vajaa kolme vuotta aikaa ja paljon ehtii tapahtua ennen vaaleja.
22.08.2012 10:33
Olen veteraanilaihduttaja, jolla on vuosikymmenten laihdutuskokemus. Omien kokemusten mukaan asia on juuri niin, että kun painoa on pudottanut tosi nopeasti, tulevat kilot myös takaisin tosi nopeasti. Kun taas laihduttaa hitaammin (=max 1 kg viikossa), on saavutettu paino paljon helpompi pitää.
21.08.2012 09:15
11 / 27