Itse olen 162 cm pitkä ja vaaka näyttää tällä hetkellä 104 kg :(
Vaatekokoni on 48/50 ja rintsikat 95D.
Parikymppisenä ylioppilaana painoin 60 kg, mutta sen jälkeen paino lähti pikkuhiljaa nousemaan.... Viimeisen kolmen vuoden sisällä on tullut 20 kg lisää.... En voi uskoa, että painan todellakin yli 100 kg!
Minkä kokoisia lihavia täällä on?
87
5799
Vastaukset
- Tämmöttiin
Nyt olen samoissa mitoissa kanssasi. Olen painanut jopa 120kg. On se uskomatonta. Ylioppilaana 50 kg.
- ...
167cm 69kg, viime kevään ylioppilas, jolloin paino oli 62kg.. Vaatekoko 40/42. Laiduttaa olen yrittänyt melkein puolet elämästäni
- öakldsjfö
31 v/165 cm/94 kg. Ylioppilaana mäkin varmasti painoin sen max 62 kg
Ole viime kevään ylioppilas vaan tyytyväinen. Elä vaan terveellisesti ja katso että ei tule lisää. Se riittää. t. kokemuksen syvällä rintaäänellä - vastaus tämäkin
171/117. Vaatteet 52-56. Rintsikat 85 H
- N.T.
25v, 174 cm, 89 kg, rintsikat 85C tai 85D. Noin vuosi sitten painoin 115 kiloa. Teininä painoin jonkun 70 kiloa, siitä se sitten alkoi kapuamaan ylöspäin. Nyt tavoite 65 kiloa ens kesäksi :)
- Pipepo
41v, 180 cm, 70 kg. Inhottava pömppövatsa.
- posssu69
164cm/100kg/95E
- afaasfdaf
167 cm/ 93kg/ 80 E
Painoa pahimmillaan 122,5 kg! Laihtumisen seurauksena tissit kuin patakintaat :(. Tosin vaatteiden altahan sitä ei näe. - krm-ölmÖ
175cm, 87kg. olen ollut yli 90 välillä. Kolme kertaa paino pudonnut lähelle 70 kg mutta kaikkiin oli syynä sairaus. (suolistotulehdus, sappikivet ja burnout fyysisillä oireilla). Terveenä ruokahalu siis vastaa sitä mitä nyt olen. Olen malliltani lihaksikas ja harteikas, ei mitään kaksoisleukaa eikä pulloposkia.
On vaan nää geeniperimässä saadut reidet (ja sääretkin) jotka imee rasvaa kuin parasiitit. Reidet eivät kapene vaikka paino putoaakin, juokseminen on vaikeaa, housuja on vaikea löytää vaikka vyötärö on normaali 82cm. Minulla on siis pitkät ja paksut jalat ja se nostaa painoindeksiä.
Parasta olla onnellinen vaan että on edes jalat, kaikilla ei ole niitäkään. - tällaista mittaa
163cm/83kg. Vaatekoko 40-44, rintsikat 85D. Ikää 27 vuotta.
Omana ylioppilaskeväänäni taisin painaa reilut 90 kg ja "parhaimmillaan" vaaka on näyttänyt likipitäen 130 kg. Joten vaikka tuota ylimääräistä nyt löytyykin vielä, niin kylläpä sitä aika tyytyväinen tällä hetkellä ollaan. :) - cherry35
167cm/69kg vyötärö 91cm ( vyötärö pienentynyt hitaasti laihdutuksesta huolimatta)
- tsup
Olen yhden vatsamakkaran nainen (onhan tuota kyllä vähän muuallakin) eli 164/65. Olen lihonut vajaa 10 kg parissa vuodessa. Tiedän etten ole lihava mutta mukavampi on olla ja istua kun ei ole vatsamakkaraa.
- Tittutututut7
170/87, vyötärö 87cm, olen tiimalasi, rinnanympärys ja lantionympärys kummatkin 112cm, kuppikoko 85D. Vaatekoko housuissa 44 ja paidat M/L tai 42. Pahimmillani olen painanut 118kg. En vieläkään pidä itsestäni paljoa, vaikka rasva onkin jakautunut todella hyvin kroppaani, näytän suurinpiirtein 70-kiloiselta ulospäin, vaikka se vaikuttaakin mahdottomalta. Eniten vihaan raskausarpiani, joiden vuoksi en voi koskaan käyttää bikineitä, vaikka laihtuisinkin ihannemittoihin.
- rohkea21
tottakai voit käyttää! jos mietit omalle kohdallesi, kun olet rannalla tuskin katselet muita sillä silmällä että kenellä on raskausarpia kenellä ei. minä en ainakaan katsele ja viime vuosina olen rohkaistunut ja lähtenyt bikineissä rannalle muista välittämättä (kamalat raskausarvet jaloissa ja mahassa) Silti olen saanut vain positiivista huomiota osakseni, eikä kukaan ole edes huomannut arpia kun hymy on kohdallaan ja näyttää itsevarmalta. Teikäläisenkin rintavarustus kuulostaa niin hyvältä että huomio kiinnittyy niihin:)
- DD110
Joo, pituus vakio 180cm
paino välillä 57-128 kiloa vuosina 1972-2010.
Nyt 105kiloa jeeee allit. - paksukainen..
joo 162cm ja 255kg 48v, nuorena 90 kg, lihava olen ollut aina. Jätti lihava vasta viime vuodet.
- Iso poika
Itse olen mies 177cm ja 110kg.. Haluaisin seurustella tosi rehevän/tukevan naisen kanssa ku laihoilla luut hakkaa inhottavasti...
- Anksu pansku
Moi! Mie oon 13-vuotias tyttö ja haluisin nyt kysyy teiltä että oonko mie ylpainoinen ja jos oon niin pitääkö miun laihuttaa jotain esim: 20kg
Mie oon 172cm pitkä ja painan 69kg niin oonko mie läski? Mie oon laihuttanu jo 10kg!- 170/130
Juu Anksu, vielä 25 kg pois niin pääset hoikkien taivaaseen.
ps. Tosi tyhmän provon laitoit. - ei lihava
Minun mielestäni Anksu et oo liian lihava. Olet vielä nuori ja uskon, että jos et anna enää itsesi lihoaa, niin pituuskasvu kyllä tasoittaa sinun vartaloasi. Älä vain anna itsesi enää lihoa, koska laihduttaminen ei todellakaan ole helppoa. Voisit vaikka liikkua enemmän ja seurata tuota syömistä, niin huomaat syötkö esim. liikaa lihottavia ruokia.
- TiimalasiN
Mitat tällä hetkellä 159 cm/88 kg/95D. Enimmillään painoin 100 kg ja tuon 12 kg olen pudottanut hitaasti, mutta varmasti 2 v. sisällä. Olen siis tehnyt elämäntapa- ja ruokavaliomuutoksia. Tarkoitus olisi jatkaa samaan malliin ja päästä n. 75 kg tietämille. Silloin olin tyytyväinen kroppaani, oli muodot kohdillaan :)
- pullakuningatar
168 cm/167 kg. Ylioppilaspäivänä vaaka taisi näyttää jotakin 95 tienoilla ja seuraavan kymmenen vuoden aikana on kivuttu tänne. Välillä on tullut laihduttua useampaan kertaan 20-30 kiloa.
- tinttaralla...
174\84 kuppi 80C .parhaimmillaa 117 kg alaspäin paino menee kokoajan kesällä olen onnellinen jos saan rikki 80kg :D
- höttöä
163 cm
17-vuotiaana 49 KG
24-vuotiaana 54 kg
30-vuotiaana 63 kg
40-vuotiaana 68 kg
45-vuotiaana 70 kg
50-vuotiaana 78 kg
Välissä on pudoteltu painoa 10 - 15 kg ja aina on tullut pari kiloa lisää laihdutusten jälkeen. Olen kokeillut itsenäistä laihduttamista, Painonvartijoita, netin Keventäjiä.
Nyt oon innostunut Endomondo-kännykkäohjelmasta, joka piirtää karttaan satelliitin kautta kävelemäni reitit, maastovaihtelut, reittipituudet, vauhdin, kulutetun ajan, kulutetut kalorit päiväkirjan omaisesti. Ihan kiva seurata liikkumistaan taas vähän erilailla.
Jospa sitä taas kesän aikana sais muutaman kilon pois - että voisi sitten taas talvella lihota ; )- Kaunokainen 61 v
Moi
Mulla on kännykkä, Nokia Lumia 710. Siinä on samanlainen ohjelma, jota käytän. Sports Tracker on sen nimi ja se on tosi kiva.
Onnea elämääsi.
- sadankilonkeiju
171/115, 85C, ikää 22. tuntuuhan se pahalta ja tuntemattomien arvostelut pahentavat asiaa, ja niin sitä huomaa sitten taas istuvansa sohvalla jäätelöä syömässä. nätti olen ja seksikäs, enkä koskaan jää baarissa ilman ihailijoita. seurustellut olen 17-vuotiaasta, miestä vaihtanut muutamaankin otteeseen, mutta koskaan ei sinkkuna ole tarvinnut viikkoa kauempaa olla. paino tullut lapsesta asti pienin askelin, kiireinen työelämä pahentanut asiaa entisestään. itsetunto usein murusina painon vuoksi.
17v 161cm ja 90kg..
Vaatekoko 46
Harmittaa,pari vuotta sitten 59kg ja vaatekoko oli 38
Lääkäritkin varoitellut että jos vielä lihoo, diabetes on 95% varma ja leukemia arvot on koholla ja pahasti.
Haluaisin laihduttaa aivan terveydellisistä syistä, ja olisihan se mukava saada itsetuntoakin kohotettua.
Paino minulla on ollut koko aikaista jojo liikettä, senpä takia reisistä olkapäihin saakka iho on aivas raskausarvissa. ärsyttää kun ei kehtaa enää bikinejäkään käyttää.- Barney Wong
Onhan tuossa kieltämättä jo 40kg ylipainoa. Ruokavalio kuntoon ja liikuntaa. Tekee ihmeitä.
- sHelena
viikko sitten 139 kg, nyt 133 kg. Kiitos xtravaganzan! Ja alas mennään :)
- Kaunokainen 61 v
Moi
Hienosti on alkanut. Olen seurannut kahta työkaveria, jotka pudottivat siellä hyvin, mutta kumpikin on lopettanut ja lihonut. Toivottavasti keksit hyvän jatkon tuolle hienolle alulle. Seuraa vaikka minun kokemuksiani. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10147321
Onnea uuteen elämääsi!
- LahtiMies86
174cm ja 64kg.
- huoh.
Oletko anorektikko vai lukutaidoton?
- Yhtä pehmee 50 v.
huoh. kirjoitti:
Oletko anorektikko vai lukutaidoton?
Se on kiusaaja.
- FatFlabFat
98kg ja 180cm.
- Nainen vaan
Hei,
jo otsikko tuntuu pahalta! Olkaa ylpeitä itsestänne, maailma on täynnä suurin piirtein nollakokoa olevia ihanteita.
Jos tavoitellaan terveyttä, painon pudotus on ihan ok, jos sitä ylipainoa on massiivisesti.
Valoisaa kesää kaikille!!! - nyt
162 cm
105 kg
kuukausi sitten 110 kg - Kaunokainen 61 v
Moi, mä olen 170 cm pitkä ja painoin viimeksi 117,5 kg. Käytän 50/52 vaatteita ja liivikoko mulla on 105E eikä farkut tunnu hyvältä jalassa. Vuosi sitten painoin 128,4 kg. Mun elämääni voit tutustua aloittamassani keskustelussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/10147321.
Nuorena olin 171 pitkä ja painoin n. 58,5 - 67 kg. Paras olo oli 61-62 kiloo, isompana maha pullotti ja pienempänä tuuli heilutteli. Minulla on pitkä raajat ja lyhyt selkä. Lasten jälkeen aloin lihoa. Välillä sain pois sit tuli taas takaisin. - ,.,.,
Juu-u, tää korutont on kertomaa. 153cm,110kg....
Vaikeuksia jo pepun pyyhkimisessä. Noloa. - ddiensiamwo
14v 170 ja 90kg
- hikoileva läski
Painan pitkälti toista sataa, ruoka maittaa. Olen kohta 50 v mies ja pituus on 185. Mutta on hyvä olla lihavana, ainoa haitta on että tulee helposti kuuma. Mutta onneksi on ilmastoinnit keksitty.
- diipa daapaaa
Pituus 157
Paino 90
Liivit 95EE
Ikä 41v - piccadill
23-vuotias nainen, pituutta 169 cm, paino siinä 95 kilon kohdilla. Rintsikat on kokoa 80D tai 85D. Olen ollut nelivuotiaasta asti pyöreähkö, teini-ikäisenä laihdutin paljon pojan takia, johon olin ihastunut. Keveimmilläni taisin tuolloin 16-vuotiaana painaa noin 70 kiloa. Lukion loppuvuosina paino lähti nousuun, ja nyt olen painanut tuon 90 molemmin puolin viimeiset neljä vuotta. Pahimmillaan painoa on ollut 98 kg.
Melkein joka päivä haaveilen siitä 16-vuotiaan minäni kropasta. Voin sanoa kärsiväni lihavuudestani. Noin 12 kertaa vuodessa aloitan uudelleen laihdutuksen. Laihdutusyritykset ovat toisinaan olleet tehokkaita, mutta kaatuneet aina johonkin lomaan tai stressaavaan tenttikauteen, ja olen lihounut takaisin ennalleni. Ensi syksynä aion yrittää tosissaan. Taas.
V - hihhhih:)
168cm, 124kg. Liivit 100/L, Vaatekoko 46/48, jotkut housut kokoa 50.
Mulla siis on paljon lihasta, ja perkeleen isot tissit. Näytän noi 90kiloiselta :) - _möhömaha_
22 vuotta.
170 cm
95 kg
2006 painoin 65 kg
30 kg kuudessa vuodessa
Lopetin liikunnan. Söin ja söin.
Vatsani roikkuu.
Reidet hölskyy.
Perse on täynnä sellua.
Käsivarret / allit heiluu.
Farkkujen napit lentelee.
Lihoo lihoo lihoo..
Kohta menee 100 kg rikki.
Paisuu paisuu..
Ruoka on hyvää..
Farkut repee..
Haenpas uudet.. Nekin repee..
Lihoo lihoo..
Pitäis laihduttaakkin..
Olen kokoa 46.
Semmonen lihava minä olen. - laiskan pulskea
27v 170cm ja painoa 97kg... Vielä pari kk sitten painoni oli 112kg.. Aloitin lenkkeilyn ja korvaan herkut Nutrileteilla/Natirdieteilla :) suosittelen lämpimästi kaikille ! :)
- varamestari
33v 173cm, 95kiloa, Mutta kova lihaksikas kroppa. Näytän joltai 70-kiloselta.
BMI käskee laihduttaa mut en oikein tiedä mistä.. - minäkinkö
28 tuli juuri mittariin. Pituutta noin 166cm ja painoa tällä hetkellä 88kg :(
Kiloja alkoi kertymään 2009 vuoden jälkeen kummasti. Painoin vielä 2009 maaliskuussa n.63kg joka oli oikein hyvä, vaikka silloinkin valitin että lihava olen. Nyt antaisin mitä vain ollakseni niin solakassa kunnossa.
Tammikuussa painoni oli päässyt jo 101kg:hen pahimmillaan. Raskauden aikana kiloja tuli reippaasti mutta mitään ei lähtenyt ennen kuin aloitin kuntoilun alkuvuodesta ja jätin herkut. Nyt onkin sitten että jotain pitäisi ruokavaliolle vielä varmaan tehdä kun olen tässä 88kg:n painossa pari kuukautta ollut ja alaspäin tuota painoa toivoisin. Liikun joka päivä mutta jotain syön väärin tai liikun väärin kun paino ei suostu nyt tippumaan :( - Papana83
Olen 165 pitkä ja painan 98 kg. Mulla on ihan kauheita pieruja joka päivä ja lantio tärisee kun löyhkä lähtee lentoon takapuolestani. Mulla vyöryy kauheita paukkuja ja olen kokeillut tuota putkeakin mitä yksi palstalainen ehdotti ja en saanut sitä mahtumaan. Laihdutus on onnistunut hyvin ja toivon että tsemppiä tulee niin jaksaa loppuun asti tuli pieruja tai ei.
- sidix
Olen 50v 160/89 tällä hetkellä, vuosi sitten 111,5 kg ja tavoitteena 78kg, on ollut ylä- ja alamäkiä mutta sisu ei lopu kesken, en anna itseni lihoa takaisin. Elämäntapojen muutos ja vesijuoksu aina kun ehtii, siinä hyvät eväät.
- 30v120kg?
22v 164/85/D85, painoa 1,5v 23 kg lisää. Joka paikka arvilla ja pienetkin urheilusuoritukset raskaita. Ylös päin oli helppo tulla, katotaan kuinka alaspäin pääsisi. Nuorena 6krt viikossa urheilua, nyt vanhoja tapoja vähitellen takas :S Sitä kun ei tajunnut, että kun urheilun lopettaa ei voi enään syödä samanlailla.
Olen yli 50-vuotias mies ja pituus on 174 cm. Aikuisena paino on vaihdellut 62 ja 112 kg:n välillä. Nyt painoa on 85 kg, joka on siedettävää, vaikka saishan sitä mieluummin 15 kg kevyempi olla.
- RRRRRRRRRRRRRoberts
MIES 185cm, 115kg,
vyötärö 115cm
Painoindeksi 33,9 (merkittävä ylipaino)
Osallistuin laihdutuskilpailuun ja pidän blogia osoitteessa poikapudottaa.blogspot.com
Käykää ihmeessä katsomassa ja kommentoimassa! - 14v...
14v. 172cm 93.1kg vyötärönympärys 100cm. Viimesyksynä 70kg
- järjetöntä
vuodessa olet lihonut 23kg? miten voi olla edes mahdollista....
mieti syitä lihomiseesi. oletko masentunut vai mikä mättää?
:/
- Ottakaa mallia ;)
168,5 cm/ 75 kg. Vyötärö n. 74 cm. Laihduttanut jo 40 kg, muutamassa vuodessa. Liikuntaa lisäämällä ja ruokailua kontrolloimalla. Vaatteet kokoa 42-44. Olen tyytyväinen lopputulemaan ja en aio laihduttaa enää. Olen 54 vuotias nainen.
- TBB-fan97
167,5cm, 102kg (viimeksi kun punnittiin). Miulla voi olla diabetes.
Paino pudonnut 3kg, ja haluaisin kysyä, että voiko se tulla takaisin? Yritän koko ajan laihduttaa, mutta kun olen vasta 15v, ja asun laitoksessa, niin välillä se ei vaan tahdo onnistua :( Elämäntilanne on mikä on, ja mikään muu paitsi musiikki ei kiinnosta. Stressiä on koko ajan (vaikuttaako se painoon?). Olin noin 2kk "kuivilla", siis en syönyt karkkia, sipsiä, juonot limsaa ym. mutta eilen repsahdin, kun oli niin paha olla. Voisitteko auttaa minua siihen, että en repsahtaisi taas silloin kun on paha olla, vaan löytäisin muun keinon purkaa tunteitani. Kirjoittelen kyllä tarinoita, ja luen niitä terapiassa, ja se auttaa vähän, mutta ei tarpeeksi.
Pyytäisin siis teiltä apua. - Piinaavan hidasta
160 cm ja 89 kg, ikä 44 vuotta.
Ylioppilaana 49 kg.
YTHS ilmoitti, kilpirauhasen vajaatoiminta, ei hoideta, koska olet hoikka ja treenaat paljon.
Samaa ilmoiteltiin vuosia. Sitten paino riistäytyi käsistä. Nyt on hoidettu pari vuotta, paino ei lähde laskuun vaikka olen vaihtanut gluteenittomaan ja rasvattomaan ja treenaan kuutena päivänä viikosta. Ärsyttää. Elämä on yhtä painonhallintaa ja juhlissa olen ilonpilaaja kun en syö enkä juo mitään.
Itse en välitä ylipainostani kun jaksan tehdä kaiken, mitä kevyempänäkin. Mutta kun tämä maailma on laihojen ja meitä ylipainoisia halveksitaan, niin olisihan se kiva saada paino edes normaaliksi. Jaksan nostaa penkistä sen mitä nuorempanakin, samoin jalkalihaksissa on samat voimat. Ehkä tämä vielä.- !!!
Kilpirauhasen vajaatoiminnan hoito ei todellakaan riipu painosta eikä treenauksen määrästä. Joko olet itse idiootti ja kirjoittelet paskaa tai lääkärisi on osaamaton tai sinulla ei ole ollutkaan vajaatoimintaa, ehkä vain viitevälin alarajoilla olevat TSH ja T3V.
Älkää kirjoitelko sheissea, se ärsyttä asioista perillä olevia!!! - asioistaperilläoleva
!!! kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminnan hoito ei todellakaan riipu painosta eikä treenauksen määrästä. Joko olet itse idiootti ja kirjoittelet paskaa tai lääkärisi on osaamaton tai sinulla ei ole ollutkaan vajaatoimintaa, ehkä vain viitevälin alarajoilla olevat TSH ja T3V.
Älkää kirjoitelko sheissea, se ärsyttä asioista perillä olevia!!!Niinniin.. ja terveydenhoidonpuolellahan ei kukaan koskaan tee mitään väärää..
- Sadnes
170/103 ja housukoko 46 ja paidat saa olla 48 kun jotenkin maha ja yläkroppa isompia:(((
- Vuodet tuoneet lisää
Itse olen lapsena pystynyt pitämään homman suhteellisen hyvin hallinnassa ja paino jopa putosi. Peruskoulussa kyllä sain usein kuulla hakkuja että olin kaikesta huolimatta hieman ylipainoinen. 2003 aloin syömään......söin ja söin jatkuvasti...........siitä se sitten lopulta alkoi. Onnistuin muutama vuosi tuosta saamaan painoni taas hyvälle mallille, mutta sitten se taas meni ihan pieleen ja kilot kertyivät aina takaisin.
Nyt olen kuitenkin saanut itseäni jotenkin otettua niskasta kiinni ja tammikuusta on pudonnut painoa ihan kiitettävästi, mutta se ongelma ilmenee aina, kuten varmaan olettaa voi, että repsahdus tapahtuu jossain vaiheessa ja sitten homma taas lysähtää- 19+6
Miksi repsahtaa?
- dyhdjdj
174 ja ylimmillään paino ollut 100. 27v nainen oon. Nykyään paino on 66 eikä ole enää mitään niin löllöä vaan aktiivisen salireenauksen jälkeen lihasta on tullut. Tämän alemmas en painoa tiputa, koska tässä on helppo pitää paino ja saa nauttiakin elämästä. jos en seuraisi syömisiäni, niin kohta olisin taas lihava. Uskoisin kylläkin että olen saavuttanut tasapainon, sillä olen ollut näissä lukemissa 3 vuotta.
- pyöreä nainen 25v
Itse painoin amiksesta valmistuessani n. 87kg, käytin 36-42 vaatteita...
Nyt painan 125kg (vuosi sitten 134kg)..vaate koko 48-52...
.Parhaimmillaan tuli 16kg vuodessa...- pahhh
87 kg ja koko 36?? en usko!
- -jarmo-
Mä oon mies ja onnistunu aika hyvin, vaikka kuulostaakin ehkä hurjalta.
Pidän toukokuussa viiskymppisiä ja olen koko ikäni urheillu, käyny salilla yli 20vuotta ja harrastevoimailijana lopetin urheilun työkiireiden takia vuonna 2004 ja siitä 2006 avioero, siitä alkoi alamäki. Pituus oli 190 ja paino 135kg kun olin vielä kunnossa.
Viime syksynä painoin jo reilusti yli 180kg, tuli verenpaineet ja alkoi mennä nilkat. Päätin että nyt saa riittää ja aloin puhtaasti keventään aluksi rasvat, sitten hiilarit ja lopuksi ketoosissa 40pv. Sitten joulupaussi 7vrk ja nyt sama homma jatkuu.
Tänä aamuna paino enää 151 kg ja verenpainelääkkeet on jätetty. - Yhtä pehmee 50 v.
Pituus on 162 cm ja puolen vuoden "massakauden" jälkeen paino on kivunnut taas lähelle sataa eli vuoden alussa paino oli 98 kg.
Olen taannoin painanut itsekin 104 kg ja laihduin sen jälkeen karppaamalla 20 kg.
Se kävi helposti, koska olen ns. talousporsas-tyyppiä, jolle hiilari rasva-yhdistelmä suorastaan jämähtää ruhoon muodostaen erityisesti mahtavan pallomaisen pallean. Hiilareiden radikaali vähentäminen antaa nopeasti tuloksia, mutta painonhallinta on ongelmani.
Varmaan helppo arvata, että aloitin taas ketokarppaamisen ja paino tuntuu vähenevän enemmän kuin vaaka näyttää eli ruhossa tuntuu kato käyvän :)
Sinäkin onnistut laihduttamaan, jos minäkin onnistuin ja onnistun. - lkjawkdjakdnf
162/60, kymppi vielä pudotettavaa. Lähtöpaino 110 :)
Olen 25-vuotias,175 cm pitkä ja painoni 3 viikkoa sitten oli 131kg. Aloitin vhh-ruokavalion tämän vuoden alussa ja ekalla viikolla tippui 2.6 kg.Nyt jännittää mitä vaaka näyttää viikonloppuna.Vyötäröltä ja lantiosta lähtenyt senttejä ihan mukavasti :) Isoimmillani parisen vuotta sitten taisin painaa 140 kiloa,rinnat ovat vieläkin pysyneet samana eli 85e.
Onnea kaikille laihduttajille :)- 16+19
Tsemppiä!
- 19+20
160 cm, 75 kg, rintsikat 85G. Että tällasia.
- juupajuupajuujuu
172cm/98kg, rintsikat 85F, vaatekoko jotain 46....
Tavoite olisi päästä nyt alkuun lievän ylipainon puolelle, eli painoon 87kg. Sitten siitä vielä reilut 10kg pois, niin aletaan olla normaali painossa...
Loppuupahan ilkkuminen toisilta lihavilta :( - sairasta, todellakin
Onpas outo nimimerkki. Olen saman mittainen, tosin 50 kiloa kevyempi.....Oikeasti mene hoidattaan pääsi kuntoon, niin eiköhän se painokin siitä sitten tipu.
- läski -vm88
Olen 25v huoltomies, 192cm 88kg. Julmettu läski siis.
Varokaa, etette jää alle! Minä nimitäin joudun aina antamaan passiivisesti paisuvalihastani, nainen päällä. Sillä muuten sängystä tulisi kuin sotatanner.
Miettiä siinä sitten pelastusmiestä, miltä hän nekee jyrän alle jääneen - lihava_lyyli
Olen saman mittainen kuin sinä, 162 cm, ja paino tällä hetkellä 89 kg. Ennen dieettiä 93. Rintsikat kokoa 90C. Vaatekoko vähän vaihtelee, taitaa olla 44-46. Kyllä oli mullekin järkytys, kun kävin vaakassa tuossa tammikuun lopussa ja oikeasti näin, että yli 90...! :( TIESIN, että olin lihonut, mutta pelkäsin mennä vaakaan.. sitten rohkaisin mieleni.. ja onneksi tein niin, koska sitten aloitin sen dieetin ja nyt punnitsen itseni joka viikko.
Inhottaa kun itsellä on tämä taipumus painonnousuun. Olen tunnesyöjä, ja erityisherkkä ihminen. Saan mauista paljon nautintoa, ehkä enemmän kuin moni muu.
Olen koko ikäni ollut taipuvainen pyöreyteen. Lapsena se johtui siitä, kun äitini palkitsi/lohdutti herkuilla ja ruoilla, eikä tiennyt terveellisestä ruokavaliosta tuon taivaallista. Meillä syötiin iloon ja suruun. Aikuisena on vaikea alkaa rikkoa lapsuuden kaavoja. On kuitenkin ollut pakko. Nautin itsekin elämästä enemmän, kun voin käyttää paitaa, joka on housujen sisällä.. eikä tarvitse heilua tunikoissa, kun kaikissa muissa vaatteissa vatsamakkarat näkyisivät. :( - Nainen3
Mä painan 98.9,ja olen 158cm pitkä.Rintaliivikoko 95f,vaatekoko 44-50 vaatteesta riippuen.Olen illut aiemmin normaalipainoinen,kertymää on tullut iän ja elämän myötä.Liikun päivittäin eikä kilot haittaa elämääni,joten hyväksyn itseni tälläisenä.Pyrin huolehtimaan ulkonäöstäni,ja pukeudun kauniisiin vaatteisiin,alusvaatteita myöten.
- 9+1
170cm, 113kg, vaatekoko 48-52, rintsikat 100D. Tavoitepaino on 79kg ja sitä kohti taaperretaan hitaasti, mutta varmasti.
- mies.pirkanmaa.26
lueskelin teidän juttuja ja oli pakko tulla sanomaa, että ite oon melko kookas nuori mies, mutta en lihava. Syön terveellisesti ja mulla on todettu ylitoimiva suoli :D
Haluisin tulla tsemppaamaan teit kaikkii. Mun vaimo on ihana, vaikka onkin meidän naimisissa olon aikana hieman pyöristynyt. Tykkään, kun on hieman pyöreä nainen, koska tykkään siitä, että saan rutistaa naistani ja syleillä ilman että täytyy välillä kysyä "Mihin katosit". :) Tsemppii kaikille laihduttamiseen. Toivottavasti onnistutte. - elämäntapamuutos
Mun vaatekoko 42/44 tällä hetkellä. Aijemmin en mahtunut edes niihin. Taisin painaa ainakin 80kg, olen 160cm pitkä. Tavoite on siis painaa 55-62kg. Paino on tippumassa alaspäin. Päivittäin täytyy lenkkeillä ja kattoa hiukan mitä syö. Nälkää ei tartte kärsiä. Keskityn myös ruuan laatuun.
- vaihtelee..
35v nainen,172/78(?),liivit DD85. Viime syksynä sain painon pudotettua 72 kiloon kun sain ruokahaluni takaisin ja pääsin liikkumaan. Nyt taas olen lähes vuodepotilas,pitkäaikaissairauteni alkoi vaivaamaan joulukuun puolessa välissä joten painoa alkoi kertyä kun ei pääse liikkumaan. Nyt ruokahalu kadonnut masennuksen myötä. Todennäköisesti uusi leikkaus tulossa,jospa sitä sitten taas muutaman kuukauden vois elää normaalisti..
- annieae
Voi vitsi :( mäkin haluan taas mahtua 85 rintsikoihin... oli pitkään 95, nyt 90..... ehkä parin kuukauden päästä voisi jo unelmoida lähemmin.... Tsemppiä kaikille
- Nainen 42 v.
157 cm, 73 kg, rintaliivit 85 D. Painoa pudonnut 22 kg, vielä n. 10 kiloa pudotettavaa, sitten olen tyytyväinen. :)
- näin....
15 vuotiaana 50 kg, 20 vuotiaana 70 kg ja nyt 40 vuotiaana 140 kg, ja 165 cm.
Aloin pikkuhiljaa lihoamaan ihan lukion loppupuolella. Kävin juuri lääkärintarkastuksessa, kolesterolit hyvät ja verensokerit hyvät, vain verenpaine hiukan koholla.... ihme kyllä. - AhdistunutP
Olen 20-vuotias. Lapsena olin hyvinkin pieni, mutta iän myötä alkoi painoa kertyä, kun en liikkunut. En syönyt paljon, mutta liikunnanpuute teki tepposet. Kun 18 vuotta tuli mittariin, alkoi painoa kertyä enemmän, kun alkoholi alkoi maistua.
Viime keväänä kirjoitin ylioppilaaksi ja painoa oli kesällä noin 86-88 kg ja olen 168 cm pitkä. Joulunä kävin vaa'alla uudelleen ja painoa näkyi mittarissa jo 92 kg. Nyt olen viiden kuukauden ajan syönyt vähemmän, käynyt lenkillä ja silloin tällöin salilla ja olen onnistunut pudottamaan painon 77.6 kiloon. Olo on paljon parempi, mutta olen huomannut itsekriittisyyden kasvaneen. Ahdistun, jos en käy lenkillä tai syön jotakin. Pelkään, että kaikki tulee takaisin.
Vaatekoko huitelee paitojen osalta 40-42 ja housujen osalta 44. Housujen vaatekoko ajan vähentynyt kahdella viime kesästä... - liikuntaa
Tällä hetkellä 69kg 160cm. Nuorena paino oli n. 60kg samalla pituudella. Lihoin läheisen kuoleman jälkeen yli 75kg. Nyt olen laihduttanut. Kilpirauhanen on osa ongelmaa. :(
- pahvikallo
Olet heikon itsetunnon omaava vätys! Luulisi vituttavan?
Oletko koskaan mitättömän elämäsi aikana ajatellut ottavasi itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäytyvän edes sillä tavoin ettei puolisosi tarvitsisi hävetä sua 24/7?
Selkokielellä sanottuna: Laihduta porsas itsesi oman itsekunnioituksesi vuoksi jos et muuta syytä keksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952