Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. heips
    jaa, että noin on asian laita siellä.......eihän se ole mikään syy jättää lasta ruoat-
    ta, jos kerran VAIN oli siirtänyt pöytää pois paikoiltaan......outoa...... mutta omas-
    sa työpaikassani on yks tosi sekopää skitso hullu, joka saa raivokohtauksia, siis hän vain alkaa yhtäkkiä huutamaan ilman mitään syytä......sitten hän saa ruokan
    -sa VASTA MYÖHEMMIN, yksin syö. Ja sekään ei sille riitä................se on täysin HULLU !!! seonnu........
    Jos joku noin pienestä suuttuu, niin se on aika tyhmää, eihän pöydän siirtely nyt ole mikään rangaistava teko.....ja jos tosiaan on käynyt niin, että poikasi sanoo o -levansa syytön, niin sitten hän on......kuka siellä oikein vahtaa niitä lapsia, että voiko hän tai joku muu todistaa, että poikasi teki juuri noin ? tai joku muu ? vai onko siellä valvontakamerat, että he voivat tarkistaa asian ? soita vain sen päivä
    -kodin johtajalle ja kerro asiasta. Tai silloin, kun viette tai haette lapsenne, niin puhukaa silloin, jos hän on töissä.
    Minun mielestäni tuo oli aika epäreilu ratkaisu. Olisi ollut vissiin parempi niin, ku
    -in sanoin, että antaa hänelle ruoan vasta sitten, kun muut on syöneet. Tai aina- kin suurin osa....... ja ei missään päiväkodissa voi olla noin törkeä ns. sääntö, et- tä pöytiä ei saa siirrellä, ne siirtyilee takuulla aina, kun joku niin tekee, ei siinä o-
    le mitään väärää. Siirteleehän koulussakin koululaiset pöytiään.........siellä pitäisi olla säännöt kaikkien näkyvillä, myös teidän vanhempien. Ja ne pöydäthän voi toki naulata lattiaan kiinni, ettei ne sitten siirry mihinkään........
  2. hei
    olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kun toi treffit-osio uudistui, koko homma me-
    ni täysin läskiksi..........yksi tärkeä osa jäi puuttumaan, nimittäin se uskonto-asia, siellä oli kaikkea muuta mahdollista, joita ei kukaan edes tunne täällä suomessa, mutta se, mikä useimmat muut ovat, ei löydy.........ME EI OLLA MI-
    TÄÄN IHMEEN KRISTITTYJÄ !!! Mun uskonto on joku evankelisluterilainen, mitä se nyt sitten tarkottaakaan. En ole mikään kiihkoilija kirkossa käviä tai vastaava..
    ....mä pysyn mahdollisimman kaukana kirkoista !
    ja kun tämä posti uudistui, sekään ei heti toiminut...........pari päivää myöhemmin vasta se alko toimimaan, ja olin blokannut yhden häiritsevän osoitteen aiemmin,
    ja se tupsahti takas siihen kummittelemaan..........sain sen onneksi veke siitä.....ei mitkään skitsot enää häiritse !!
    Niin todella ne suhtautuu, mäkin olen ehdottanut vaikka mitä tänne, mutta mua EI OLE KUUNNELTU KOSKAAN !! Niinhän se on, mutta nämä ylläpidon naapat ei vaan ymmärrä mistään mitään............kun ne huomaa mut, kun olen kirjoittanut jotakin johonkin, niin ajattelevat: no, taas se yks hullu on asialla.........enpä välitä siitä piirun vertaa..........yms..... siel ku on vaan pikkulapsia töissä, ei aikuisia, am-
    mattilaiset puuttuu tystin sieltä......pikkulapset pakotetaan töihin palkatta jotakin 8 tuntia päivässä, ei taukoja ruokaa vain vähän......pari minsaa sen syömiseen......
    Mulla ei ole muita maholisuuksia, kuin tämä posti. Tai on yks, mutta se ei kata kaikkea............pitää olla enemmän, että saa enemmän postia..........ja muut mak-
    saa liikaa kuukaudessa, käyttö avaus yms............mitään ei saa mistään ilmaisek-
    si.................jos haluaa enemmän, joutuu myös maksamaan omaisuuksia tyhjäs-
    tä.........................todettu on.........järjetöntä touhua...........
  3. samaa mieltä. HÄPEÄN TÄTÄ UUTTA SEKOILUA !! kuka sekopää tällaista edes on kehdannut vaatia ?!?!? vanha hyvä PAREMPI postilaatikko yms TAKAISIN VÄLITTÖMÄSTI !!! VAADITAAN !! koko ajan tulee jotakin ns. uutta, ja jos tulee, niin sitä saa odotella sata vuotta.....ja sit, ku se tulee, niin sitten ei mikään toimi iäisyyksiin ! en vaihda enkä sulje tätä s-postiosoitettani ennen, kuin joku skitso yrittää estää viatonta käyttäjää pääsemästä sisälle ! vaikka onhan mulla muuta-
    ma muu s-postiosoite olemassa...........muualla, kuin TÄÄLLÄ SEKOPÄÄN KEK-
    SIMÄSSÄ ! ja on todella HÄPEÄLLISTÄ, että pitää vaihtaa ja vaihtaa koko ajan noita ns. selaimia yms, jotta se homma toimisi edes jotenkin....... miksi pitää ?!? mitä JÄRKEÄ koko hommas on enää ?? ei enää uusia hölmöyksiä tänne, kiitos ! ainakaan tällaisia !!!! jotka EI TOIMI !!! vanha kunnon posti takas ja SASSIIN !!!!