Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. TYöpaikkakiusaamisesta

Hei Onko jollakin ideoita ? Pitäisi saada yks hullu työpaikkakiusaaja-muija veke. Kokonaan. Olen ollut sen ja koulukiusa
    Työ ja opiskelu
    0
    17
  2. TÖIssä yks muija kiusaa

Moi kaikki. Olen ollut monissa paikoissa töissä, ja joka paikassa on ollut yksi tai useampi kiusaaja, jopa yhessä oli se
    Työpaikkakiusaaminen
    1
    96
  3. Vihaan yhtä prinsessaa töissäni

Yks prinsessaksi itseään luuleva läski muija on työpaikkakiusaaja ja ottanu mut silmätikukseen kiusaamisen ja vahtaamise
    Viha
    1
    70
  4. Yks muija kiusaa, eikä se tajua lopettaa

Moi Ongelmana on, että yks tylsä läski muija on tosi vaarallinen työpaikkakiusaaja. Se kyttää mua lähes koko ajan. Se pr
    Työpaikkakiusaaminen
    1
    203
  5. Miten työpaikkakiusaaminen saadaan loppumaan ?

Heips kaikki Onko kunnon pysyvää keinoa, jolla iänikuinen työpaikkakiusaaminen saadaan kuriin ? Kun yks muija kokoajan v
    Työ ja opiskelu
    0
    37
  6. pomo on se kiusaaja

heips Mun ex-pomoni, joka vaihtui tässä vasta pari vuotta sitten, kun edelli -nen, parempi, jäi eläkkeelle, niin ei menn
    Työpaikkakiusaaminen
    1
    95
  7. Kuka puuttuu työpaikkakiusaamiseen ?

Heips Olen ikuinen työpaikkakiusattu. Joka paikassa on min. yks ihminen, joka kiusaa. Jo pelkkä toisen vahtaaminen luoki
    Työ ja opiskelu
    2
    20
  8. saanko työttömyyskorvausta ?

heips Olen ollut työtön tammikuun lopusta lähtien tänä vuonna. Saanko siis mitään työttömyyskorvausta ? pitääkö sitä hak
    Eläke
    4
    422
  9. ei treffiseuraa mulle.............................

heips miks kukaan ei vastaa takas, ku mä kirjotan rohkeesti jollekin juipille ? Tai vastausta saa odotella iäisyyden....
    Nettideittailu
    10
    176
  10. saako pikkupomo huutaa ?

heip Saako pikkupomo huutaa alaiselleen suoraa huutoa turhaan ? Ja sol- vata tätä mielin määrin ja antaa sitten POTKUT s
    Työ ja opiskelu
    0
    29
  11. Syrjäytyneellä ei ole kavereita

Syrjäytyneellä ihmisellä ei ole kunnon kavereita, paljoa ainakaan......esim. vammaisilla ihmisillä tuskin on paljoa oike
    Syrjäytyminen
    5
    160
  12. Törkeää käytöstä töissä hullulta

Hei Kerron nyt tositarinan. Täällä oulussa on eräs työpaikka, jossa olen nytkin, ja viime viikon tiistaina, kun menin no
    Työ ja opiskelu
    3
    24
  13. Hullu ohjaaja uhkailee

Hei Pieni ongelma:eräs tyly ohjaaja narsisti akka on uhannut mua pari viikkoa sitten, että mun pitää siivota oma kämppä,
    Työ ja opiskelu
    1
    24
  14. Auttakaa joku

Hei Taas uudessa koneessani, jonka sain 2 viikkoa sitten, ja johon on ladattu katsomo-sovellus , koska haluan katsoa kau
    Taulutietokoneet
    2
    109
  15. Auttajaa kaivataan......

Hei Uusi kone on käytössä, mutta eräs pieni ongelma siinä on: tässä on uusi kuori, siis päällys, ja lataus menee koko a
    Taulutietokoneet
    1
    80
  16. hullut kyttääjät

Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var- sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mu
    2
    73
  17. apua !

heips auttakaa mua yhdessä ongelmassa, edes JOKU siellä ! jos osaatte....... Olen yrittänyt sata kertaa saada wi-fi:n pä
    Tietokoneet
    5
    96
  18. hävytöntä vahtaamista !!!

hei tarinani: olen töissä to-pe yhes paikas, jota VIHAAN YLI KAIKEN !!!! siellä on yksi toooooosiiii hävytön LÄSKI vahta
    Työelämä
    0
    151
  19. Uudestaan.....

En kuulu mihinkään gategoriaan, mutta musta noi kaikki uusioperheet on tyhmiä. Sii-nä vain tehdään kaikki eksät hulluiks
    Uusperheet
    3
    75
  20. hullu kyttääjä töissä.....

hei kaikki mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa
    Rikokset
    0
    131