Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. ADHD ollut jo yli 20-vuotta mulla

moi olen ollut ADHD-lapsi jo yli 20-vuotta. En tarvit se mitään lääkkeitä siihen. Mä vaan elän. Ja mä saan aika huonoa e
    Neurologiset sairaudet
    5
    1676
  2. mun suku on vielä pahempi.............

hei kaikki. Mun suku saattaa olla vielä pahempi kuin muilla. Mua ei nimittäin ole vieläkään todella hyväksytty siihen, v
    Suku on pahin
    3
    1650
  3. pettäminen on väärin !

Pettäminen on väärin myös itseään että sitä tois- ta kohtaan. Itse en ole KOSKAAN pettänyt mutta petetyksi tuleminen on
    Uskottomuus
    4
    728
  4. Mitä kuskeilla on valittamista ?

haluan vain sanoa että mitä ihmettä kuskeilla on oikeen valittamista kun täällä on paljon huonopalk kaisia ihmisiä olema
    Joukkoliikenne
    2
    621
  5. tämä on lainvastaista eikös ?

hei Tämä tapahtui mulle vähän yli 4 viikkoa sitten tö issäni. Yheltä toiselta "työntekijältä" siellä o- li "varastettu"
    Henkirikokset
    3
    595
  6. itsekin kummi....

hei olen itsekin kummi, mutta kummilapsi ei ole oikein mieleen.....sen käytös ja muut......ja on se lyönytkin mua syyttä
    Kummit
    1
    577
  7. sydänoireita....

heips mulla on ollut jo monta vuotta (se alkoi joskus kun olin 14-15-v ja nyt olen 34-v) joitakin ihmeen sydänoirei ta.
    Stressi ja burn-out
    2
    571
  8. Miten vanhempanne suhtautuivat kun diagnoosi oli valmis ?

hei Mulla todettiin tämä sairaus n. 25-v sitten. Nyttemmin isä on niin tyhmä et se luulee et mä oon vieläkin lapsi enkä
    ADHD
    2
    541
  9. saanko työttömyyskorvausta ?

heips Olen ollut työtön tammikuun lopusta lähtien tänä vuonna. Saanko siis mitään työttömyyskorvausta ? pitääkö sitä hak
    Eläke
    4
    422
  10. katsoo mutta pakosta ku ei tuu mitään muutakaan

joo pakosta katsoo kun ei tule mistään muualta mitään kunnollista...................... muuten ihan okei mutta ei kuites
    Pako
    0
    314
  11. En nähnyt koko show:ta.

Mä en nähnyt koko show:ta kun mä asun sellaisessa paikassa jossa MTV ei näy ja se tuli muutenkin iha n liian myöhään mik
    Artistit
    1
    303
  12. ihastunut yhteen.......

moi auttakaa joku......olen RAKASTUNUT salaa yhteen Hannuun työpaikallani......... ikä en tarkalleen tiedä, mutta hänell
    Työpaikkaromanssit
    1
    285
  13. Yks muija kiusaa, eikä se tajua lopettaa

Moi Ongelmana on, että yks tylsä läski muija on tosi vaarallinen työpaikkakiusaaja. Se kyttää mua lähes koko ajan. Se pr
    Työpaikkakiusaaminen
    1
    203
  14. petetty nainen

olen joutunut kokmaan petetyn naisen roolin enemmän, kuin yhden kerran...... niin on tapahtunut lähes aina.....mun eka t
    Uskottomuus
    1
    189
  15. ei treffiseuraa mulle.............................

heips miks kukaan ei vastaa takas, ku mä kirjotan rohkeesti jollekin juipille ? Tai vastausta saa odotella iäisyyden....
    Nettideittailu
    10
    176
  16. Syrjäytyneellä ei ole kavereita

Syrjäytyneellä ihmisellä ei ole kunnon kavereita, paljoa ainakaan......esim. vammaisilla ihmisillä tuskin on paljoa oike
    Syrjäytyminen
    5
    161
  17. hävytöntä vahtaamista !!!

hei tarinani: olen töissä to-pe yhes paikas, jota VIHAAN YLI KAIKEN !!!! siellä on yksi toooooosiiii hävytön LÄSKI vahta
    Työelämä
    0
    151
  18. lakia rikkovat

lakia rikkovat enimmäkseen koiran ulkoiluttajat, kun on kyse oikealla puolella kävelemisestä/pyöräilemi- sestäja myös us
    Laki
    3
    140
  19. hullu kyttääjä töissä.....

hei kaikki mun toisessa työpaikassani, jossa käyn vain to koko päivän (kello 09:00-13:00) ja pe vain aamulla palaverissa
    Rikokset
    0
    132
  20. yksi hullu vahtaaja kiusaa............

elikkä, kun menen to ja pe töihin, siis vain to varsinaiseen työhän ja pe vain aamulla meil -lä on viikkopalaveri, niin
    Työpaikkakiusaaminen
    1
    127